Разлика между 318д 143к.с. и 320д 177к.с.
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- ilian_krastnika
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 30.03.2015
- Пол: Мъж
Разлика между 318д 143к.с. и 320д 177к.с.
Здравейте ,колеги. Търся подходящ автомобил за една девойка и съм се спрял на Е90 фейса ,автомат. Понеже 177 к.с не се слави като много сполучлив...проблема с веригите имам предвид ,исках да ви попитам 318д 143к.с как е? Пак ли е с верига и като цяло сполучлив ли е? Намерил съм едно 318д в Германия с кожа ,автомат ,нави ,ксенон...писах на немеца ,но преди това искам да знам повече информация за този мотор. Рових във форума ,но нищо съществено не открих. Ще съм благодарен за съдействието.
Поздрави
Поздрави
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Разлика между 318д 143к.с. и 320д 177к.с.
Мотора е същия, само конете са по малко.
Ако е гледан добре си е перфектен. Е да трябва да му се сменява ангренажа на 200к км., но това не е болка за умиране.
Проблемни са когато са обслужвани на големи интервали 30000км за смяна на масло са много от там са и проблемите с веригите.
Вземеш ли кола на малко километри с добра история едно обслужване и си свиркаш.
Ако е гледан добре си е перфектен. Е да трябва да му се сменява ангренажа на 200к км., но това не е болка за умиране.
Проблемни са когато са обслужвани на големи интервали 30000км за смяна на масло са много от там са и проблемите с веригите.
Вземеш ли кола на малко километри с добра история едно обслужване и си свиркаш.
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Разлика между 318д 143к.с. и 320д 177к.с.
vld написа:Мотора е същия, само конете са по малко.
Ако е гледан добре си е перфектен. Е да трябва да му се сменява ангренажа на 200к км., но това не е болка за умиране.
Проблемни са когато са обслужвани на големи интервали 30000км за смяна на масло са много от там са и проблемите с веригите.
Вземеш ли кола на малко километри с добра история едно обслужване и си свиркаш.
Т.е. 177 к.с. мотора не е чак толкова лош колкото го описват. Аз като питам майстори и само horror stories ми разказват за него
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10444
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Разлика между 318д 143к.с. и 320д 177к.с.
Напротив, на повечето коли маслото е сменяно на по 25-30к км и като дойдат тук, собственикът влиза в хорър филма. Ако има история, показваща километри, поддръжка и смяна на вериги, двигателят не е лош, да.
Never mistake motion for action...
- ilian_krastnika
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 30.03.2015
- Пол: Мъж
Re: Разлика между 318д 143к.с. и 320д 177к.с.
Благодаря ,колеги! Обмислих нещата ,ще трябва да се понапъна да намеря читава 177к.с. За съжаление 184 коня по-високо изпълнение с автомат излиза извън бюджета. Как да позная на даден екземпляр дали е тръгнала веригата? Какво точно се гледа и слуша? На студено първото палене дали трака?
Поздрави
Поздрави
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Разлика между 318д 143к.с. и 320д 177к.с.
ilian_krastnika написа:Благодаря ,колеги! Обмислих нещата ,ще трябва да се понапъна да намеря читава 177к.с. За съжаление 184 коня по-високо изпълнение с автомат излиза извън бюджета. Как да позная на даден екземпляр дали е тръгнала веригата? Какво точно се гледа и слуша? На студено първото палене дали трака?
Поздрави
Колега има клипове в тубата там се чува как дрънчи.
Каквато и кола да купиш, ако няма фактура с гаранция за ремонта, все едно нищо няма.
Просто такава кола ако няма подробна изтория потвърждаваща, че е обслужвана в БМВ и редовно са и сменявани консумативите, просто я подминавай.
Гледай да и е там ДПФ-а и да работи добре, намират се все още коли на около 200к км.
Взимаш смянаш веригите, водна помпа термостат+всички други филтри и си караш
- FE LIPE
- младши ентусиаст
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Разлика между 318д 143к.с. и 320д 177к.с.
Добре де,защо не се вземе на девойката едно бензиново 318/320i ,не разбирам, като чета примерно да вземеш 177 коньовия дизел трябва да си абсолютен фен на дизела и мазохист в същото време.
- ilian_krastnika
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 30.03.2015
- Пол: Мъж
Re: Разлика между 318д 143к.с. и 320д 177к.с.
Това беше ТОП коментара...и аз се чудя за ,какво и е дизел като няма да минава повече от 7000-8000км. на година...ама трябва да се мисли малко извън кутийката . 318 бензин е перфектно и в Германия има избор. Двигателя знам ,че пак е с верига и е много здрав поне в Е90 преди фейса. При фейсовите пак ли е така?
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10444
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Разлика между 318д 143к.с. и 320д 177к.с.
При фейсовите са проблемни дюзите и страдат от високата работна температура - всичко гумено и пластмасово по мотора се опича бързо. Но иначе са приятни за каране. Аз лично препоръчвам да е 20-ка, за да има някаква сила. Без това 316 и 318 харчат колкото 320, та нямат приложение в реалността, освен за малко по-нисък данък и ГО.
Never mistake motion for action...
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1529
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Разлика между 318д 143к.с. и 320д 177к.с.
Тези бензини не са ли N42 и N43? Не са ли и те с някои слаби места? В случая обаче и аз бих предложил бензин!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- FE LIPE
- младши ентусиаст
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Разлика между 318д 143к.с. и 320д 177к.с.
Фейсовите с директно впръскване работят на 90 градуса.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Разлика между 318д 143к.с. и 320д 177к.с.
FE LIPE написа:Добре де,защо не се вземе на девойката едно бензиново 318/320i ,не разбирам, като чета примерно да вземеш 177 коньовия дизел трябва да си абсолютен фен на дизела и мазохист в същото време.
Защото въпреки недостатъците си N47 е доста по надежден мотор от всички бензинови четирицилиндрови монтирани в Е90
Стига сте сравнявали кенефи неподдържани на по 500к км. с бензинови на по 150к, в смисъл ако някое 320д с N47 го купите на 150к км. проблеми няма да имате в следващите поне 150-200к км.
Като смяната на ангренажната верига не го отчитам като проблем, това е просто едно обслужване
- FE LIPE
- младши ентусиаст
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Разлика между 318д 143к.с. и 320д 177к.с.
Да така е,но шанса да се намери N46/43 на 150 000км,а защо не и на под 100 000(моята я взех на 69 000 км преди три години) е хилядократно по-голям от този да се намери N47 на 150 000 км.И не че имам нещо против N47,но да си купиш кола за една солидна сума с мисълта веднага след това да направиш упражнението "мотора на двора" нещо не го разбирам,пък нека си е едно просто обслужване.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Разлика между 318д 143к.с. и 320д 177к.с.
FE LIPE написа::lol: Да така е,но шанса да се намери N46/43 на 150 000км,а защо не и на под 100 000(моята я взех на 69 000 км преди три години) е хилядократно по-голям от този да се намери N47 на 150 000 км.И не че имам нещо против N47,но да си купиш кола за една солидна сума с мисълта веднага след това да направиш упражнението "мотора на двора" нещо не го разбирам,пък нека си е едно просто обслужване.
То защото N46 не страда от вериги и обтегачи на по 100к км. и на него се разтягат и там се сменяват и защо все се говори за мотор на двора ?
Тука се разнасят някакви кръчмарски легенди за тия прословути вериги, смяна като смяна нищо трудно няма в цялата работа.
Определено обаче има смисъл да купиш кола с двигател който харчи на половина спрямо другия и в дългосрочен план експлоатационните и разходи са нищожни спрямо тези на въпросния безнин.
Междо другото и бензиновите си ги покарват стабилно и в 90% от случаите когато дойдат на нашия пазар са за тотален ремонт.
Както и да е спора е безмислен, просто мен лично не ми харесва така да се хвърля храна за щяло и нещяло по различните мотори, всички си имат плюсове и минуси и в крайна сметка пак се стига до моментното състояние на конкретната бройка.
- beammer
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 8.07.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е91 318d LCI
Re: Разлика между 318д 143к.с. и 320д 177к.с.
И в крайна сметка каква е разликата в някои компоненти - турбо, дюзи, кулер .... между 320 и 318 или по-малката мощност е софтуера.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани