Прегряване на БМВ Е90 320д 163кс - ПРОБЛЕМА РЕШЕН
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BT9028BA
- старши ентусиаст
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Прегряване на БМВ Е90 320д 163кс - ПРОБЛЕМА РЕШЕН
Здравейте. Колата ми загряваше до 105-110 градуса и веднага смених термостатите. Малкия и големия с на БЕЕР. Малкия е оригинален а големия пише че е италиянски. Днеска ги смених но промяна никаква. Колата си загрява пак до 105-110 градуса. Като пусна парното на 28 градуса на макс и температурата пада до 99 градуса и не мърда. Като го пусна на макс се пуска и ел.перката.
Направи ми впечатление че долния маркуч е хладен а горния си е топъл, но не и горещ.
Маркучите са меки и не надуват. При стискане си докосвам пръстите
Ел.перката се пуска само като надуя парното на макс.
Направи ми впечатление че долния маркуч е хладен а горния си е топъл, но не и горещ.
Маркучите са меки и не надуват. При стискане си докосвам пръстите
Ел.перката се пуска само като надуя парното на макс.
Последна промяна BT9028BA на 24 Мар 2018, 13:57, променена общо 1 път
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Прегряване на БМВ Е90 320д 163кс
Остава ти да промиеш системата и да заредиш нов антифриз + подмяна на водната помпа.
Радиатора зацапан ли е?
Радиатора зацапан ли е?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Прегряване на БМВ Е90 320д 163кс
Колега перката за охлаждане на радятора се включва на 97 градуса на първа степен, на 105 градуса е на максимум.
Малко вероятно е и двата термостата да не отварят на 88 градуса, така, че остава да ти е повреден датчика за температура който е на главата.
Другия вариант е да има някакво запушване и да не стига топъл антифриз до датчика за перката който е на радятора.
Но по веероятно е да е първото, щом казваш, че маркучите са меки.
При нормални обстоятелства особенно в това време за да вдигнеш 110 градуса колата трябва да е с много агресивен тунинг, много богата смес и да я мачкаш здраво.
Иначе трудно ще видиш повече от 100 градуса дори в летните жеги на някой баир.
Малко вероятно е и двата термостата да не отварят на 88 градуса, така, че остава да ти е повреден датчика за температура който е на главата.
Другия вариант е да има някакво запушване и да не стига топъл антифриз до датчика за перката който е на радятора.
Но по веероятно е да е първото, щом казваш, че маркучите са меки.
При нормални обстоятелства особенно в това време за да вдигнеш 110 градуса колата трябва да е с много агресивен тунинг, много богата смес и да я мачкаш здраво.
Иначе трудно ще видиш повече от 100 градуса дори в летните жеги на някой баир.
- BT9028BA
- старши ентусиаст
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Прегряване на БМВ Е90 320д 163кс
vld написа:Колега перката за охлаждане на радятора се включва на 97 градуса на първа степен, на 105 градуса е на максимум.
Малко вероятно е и двата термостата да не отварят на 88 градуса, така, че остава да ти е повреден датчика за температура който е на главата.
Другия вариант е да има някакво запушване и да не стига топъл антифриз до датчика за перката който е на радятора.
Но по веероятно е да е първото, щом казваш, че маркучите са меки.
При нормални обстоятелства особенно в това време за да вдигнеш 110 градуса колата трябва да е с много агресивен тунинг, много богата смес и да я мачкаш здраво.
Иначе трудно ще видиш повече от 100 градуса дори в летните жеги на някой баир.
На диагностика датчиците хваща ли ги. Перката със сигурност ще я хваща. Но на 97 градуса не се пуска. Само като усиля парното на макс и почва да духа ама на коя степен не мога да кажа
Последна промяна BT9028BA на 23 Мар 2018, 12:38, променена общо 1 път
- BT9028BA
- старши ентусиаст
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Прегряване на БМВ Е90 320д 163кс
И колата на място загрява до тези градуси. В деижение не съм я гледал. Но като я взех и навъртях 20км и на места карах с 140- 150км но не ми е светвало че е прегряла. Иначе колата си върви много добре
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Прегряване на БМВ Е90 320д 163кс
Това на място няма как да загрее до тия градуси, просто КПД на мотора е много високо и много по трудно загрява, не е като бензинов мотор.
На място дори лятото в жегата повече от един час трябва да цъка на едно място за да стигне 88 градуса и да отвори големия кръг, камо ли да стигне 110.
На място дори лятото в жегата повече от един час трябва да цъка на едно място за да стигне 88 градуса и да отвори големия кръг, камо ли да стигне 110.
Re: Прегряване на БМВ Е90 320д 163кс
Aко има нагреватели в радиатора при околна 0 , парно на 22 за кратко стига 97 градуса и включва перката за секунди и си поддържа 97. Това при 3.0д. Едва ли 2.0д ще трака на място 1ч за да стигне 87градуса и още повече лятото.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Прегряване на БМВ Е90 320д 163кс
andy написа::nono: Aко има нагреватели в радиатора при околна 0 , парно на 22 за кратко стига 97 градуса и включва перката за секунди и си поддържа 97. Това при 3.0д. Едва ли 2.0д ще трака на място 1ч за да стигне 87градуса.
Моята 325д с М57 с оригинални термостати работещи перфектно, зимата загряваше супер бавно и то с каране, на място да цъка не съм я чакал никога, но като знам, че и трябва половин час да стигне 88 при околна 0 градуса....
а да качва над 88, тоест да загрява и големия кръг, околната трябва да е над 10-15 градуса.
Карал съм и М47 също загрява доста бавно, като е студено, особенно на място.
Вече ако има печка е друго, но тя печката или ел подгряването пак се изключват на 50-60 градуса на антифриза, така, че трудно....
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Прегряване на БМВ Е90 320д 163кс
BT9028BA написа:vld написа:Колега перката за охлаждане на радятора се включва на 97 градуса на първа степен, на 105 градуса е на максимум.
Малко вероятно е и двата термостата да не отварят на 88 градуса, така, че остава да ти е повреден датчика за температура който е на главата.
Другия вариант е да има някакво запушване и да не стига топъл антифриз до датчика за перката който е на радятора.
Но по веероятно е да е първото, щом казваш, че маркучите са меки.
При нормални обстоятелства особенно в това време за да вдигнеш 110 градуса колата трябва да е с много агресивен тунинг, много богата смес и да я мачкаш здраво.
Иначе трудно ще видиш повече от 100 градуса дори в летните жеги на някой баир.
На диагностика датчиците хваща ли ги. Перката със сигурност ще я хваща. Но на 97 градуса не се пуска. Само като осиля парното на макс и почва да духа ама на коя степен не мога да кажа
Можеш да измериш температурата на маркичите с инфра ред термометър и да видиш дали са реални тия 110 дето ти ги показва вътре.
Ако го откачиш датчика сигурно ще запише грешка, но така като не показва точно може и да не запише.
Пусни си скритото меню още преди да запалиш колата и го наблюдавай как си изменя показанията, ако има плаващи нагоре надолу просто е дефектирал.
Имал съм такъв случай.
- BT9028BA
- старши ентусиаст
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Прегряване на БМВ Е90 320д 163кс
Ами вчера сменях термостати и вакум помпа. Преди това колата не беше палена 3 дни. Като я сглобих и запалих и след 10мин пуснах инпа да гледам температурата. След 10мин беше стигнала 93 градуса. Изчаках я до 105 и пухнах парното и веднага се пусна перката и охлади до 99 но надолу не спадаше. Забелязах че на инпа градусите се движеха през 1 градус. 94.02 - 95.02 - 96.02 и тн.
Сега се замислям че наистина ми загря много бързо. Температурата беше 0 градуса и си беше студено
Сега се замислям че наистина ми загря много бързо. Температурата беше 0 градуса и си беше студено
Последна промяна BT9028BA на 23 Мар 2018, 12:33, променена общо 1 път
- BT9028BA
- старши ентусиаст
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Прегряване на БМВ Е90 320д 163кс
Забелязах че маркучите на радиатора при загрял мотор на 105 градуса горния е топъл, в никакъв случай не беше горещ, а долния маркуч си беше хладен
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Прегряване на БМВ Е90 320д 163кс
Термостата като отвори тогава се затопля долния, което значи че не е минал 88 градуса(или не работи и седи постоянно затворен).
На студен радятор няма да ти се включи охлаждащата перка просто няма от какво.
На студен радятор няма да ти се включи охлаждащата перка просто няма от какво.
- BT9028BA
- старши ентусиаст
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Прегряване на БМВ Е90 320д 163кс
vld написа:Термостата като отвори тогава се затопля долния, което значи че не е минал 88 градуса(или не работи и седи постоянно затворен).
На студен радятор няма да ти се включи охлаждащата перка просто няма от какво.
Нещо интересно намарих. Едно към едно е моя случай май
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1129146
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Прегряване на БМВ Е90 320д 163кс
BT9028BA написа:vld написа:Термостата като отвори тогава се затопля долния, което значи че не е минал 88 градуса(или не работи и седи постоянно затворен).
На студен радятор няма да ти се включи охлаждащата перка просто няма от какво.
Нещо интересно намарих. Едно към едно е моя случай май
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1129146
Тук не видях някой да е писал какъв е бил проблема, ти провери ли преди да я запалиш какво показва в скритото меню на таблото и как се покачва?
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Прегряване на БМВ Е90 320д 163кс
Има въздух във ситемата отвори капачката на казанчето и е запали така и виж температурата, от въздух във системата прави такива работи.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани