е93 проблеми(генератор, ФРМ модул(footwell)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 28.09.2009
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Мечтае да кара: X5 ///M

е93 проблеми(генератор, ФРМ модул(footwell)

Мнение от abefen » 19 Мар 2018, 9:45

Здравейте колеги. Купих си е93-ка с десен волан, леко ударена в дясно. Сглобих я отпред всичко точно, огледах всичко като инсталация и прочие всичко трябва да е изрядно, но във момента като запаля колата генератора ми държи 13.8-9, пускам фаровете пада на 13.2-3 и пак вдига. Гледах на един колега държи си 14.3-4 постоянно. Смених релето, защото преди това държеше 12.3-4 и стиагше до 17-18 както и да е идеята ми е дали може и ролката да ми е заминала на генератора или проблема е че акомуалтора ми е пред умиране. Друг проблем който имам е с дългите светлини. В момента дава грешка левият фар и изобщо не работят със мигачите. На аварийни работят от лостчето не. Чека и борда от лостчето работят. Ако някой е имал подобни рпоблеми ще съм ви много благодарен да сподели мнение.
м50 + турбо....безценно ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 12.07.2009

Re: е93 проблеми(генератор, ФРМ модул(footwell)

Мнение от nikim69 » 08 Апр 2018, 21:00

abefen написа:Здравейте колеги. Купих си е93-ка с десен волан, леко ударена в дясно. Сглобих я отпред всичко точно, огледах всичко като инсталация и прочие всичко трябва да е изрядно, но във момента като запаля колата генератора ми държи 13.8-9, пускам фаровете пада на 13.2-3 и пак вдига. Гледах на един колега държи си 14.3-4 постоянно. Смених релето, защото преди това държеше 12.3-4 и стиагше до 17-18 както и да е идеята ми е дали може и ролката да ми е заминала на генератора или проблема е че акомуалтора ми е пред умиране. Друг проблем който имам е с дългите светлини. В момента дава грешка левият фар и изобщо не работят със мигачите. На аварийни работят от лостчето не. Чека и борда от лостчето работят. Ако някой е имал подобни рпоблеми ще съм ви много благодарен да сподели мнение.

този модел е много капризен на акумулатор и падне ли зимата почват бьговете,но при работеш мотор би трябвало да дьржи над 14в ,няма ли ги -тьрси проблеми в генератора

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: е93 проблеми(генератор, ФРМ модул(footwell)

Мнение от vld » 09 Апр 2018, 7:43

abefen написа:Здравейте колеги. Купих си е93-ка с десен волан, леко ударена в дясно. Сглобих я отпред всичко точно, огледах всичко като инсталация и прочие всичко трябва да е изрядно, но във момента като запаля колата генератора ми държи 13.8-9, пускам фаровете пада на 13.2-3 и пак вдига. Гледах на един колега държи си 14.3-4 постоянно. Смених релето, защото преди това държеше 12.3-4 и стиагше до 17-18 както и да е идеята ми е дали може и ролката да ми е заминала на генератора или проблема е че акомуалтора ми е пред умиране. Друг проблем който имам е с дългите светлини. В момента дава грешка левият фар и изобщо не работят със мигачите. На аварийни работят от лостчето не. Чека и борда от лостчето работят. Ако някой е имал подобни рпоблеми ще съм ви много благодарен да сподели мнение.

Акумулатора на тези коли се зарежда според нуждите и състоянието му.
Ако е добре зареден ще видиш и стойности от порядъка на 12в., когато е изтощен ще видиш 14.8в.
При нормални обстоятелства алтернатора го зарежда когато мотора не е натоварен, тоест когато спускаш по наклон или караш на равно с малко газ, при катерене на баир заряда се намалява и пада до 12в. средно най често се вижда 13в, като при отнемане на газта на скорост след няколко секунди отива на 14.6-14.8в, като подадеш пак газ пада пак на 13.3в.
Не знам дали го написах разбираемо, но общо взето така работи. Направено е с цел икономия на гориво и опазване на околната среда.
Има IBS сензор който следи температурата и заряда на батерията които също участват в алгоритъма за зареждане.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 28.09.2009
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Мечтае да кара: X5 ///M

Re: е93 проблеми(генератор, ФРМ модул(footwell)

Мнение от abefen » 27 Апр 2018, 13:38

vld написа:
abefen написа:Здравейте колеги. Купих си е93-ка с десен волан, леко ударена в дясно. Сглобих я отпред всичко точно, огледах всичко като инсталация и прочие всичко трябва да е изрядно, но във момента като запаля колата генератора ми държи 13.8-9, пускам фаровете пада на 13.2-3 и пак вдига. Гледах на един колега държи си 14.3-4 постоянно. Смених релето, защото преди това държеше 12.3-4 и стиагше до 17-18 както и да е идеята ми е дали може и ролката да ми е заминала на генератора или проблема е че акомуалтора ми е пред умиране. Друг проблем който имам е с дългите светлини. В момента дава грешка левият фар и изобщо не работят със мигачите. На аварийни работят от лостчето не. Чека и борда от лостчето работят. Ако някой е имал подобни рпоблеми ще съм ви много благодарен да сподели мнение.

Акумулатора на тези коли се зарежда според нуждите и състоянието му.
Ако е добре зареден ще видиш и стойности от порядъка на 12в., когато е изтощен ще видиш 14.8в.
При нормални обстоятелства алтернатора го зарежда когато мотора не е натоварен, тоест когато спускаш по наклон или караш на равно с малко газ, при катерене на баир заряда се намалява и пада до 12в. средно най често се вижда 13в, като при отнемане на газта на скорост след няколко секунди отива на 14.6-14.8в, като подадеш пак газ пада пак на 13.3в.
Не знам дали го написах разбираемо, но общо взето така работи. Направено е с цел икономия на гориво и опазване на околната среда.
Има IBS сензор който следи температурата и заряда на батерията които също участват в алгоритъма за зареждане.


Блгодаря за детайлният отговор. Просто се видях в чудо с тази кола. След удара просто немога и немога да я вкарам в релси. Принципно бях чувал за такъв умен заряд, но пък на един мой човек държи нон стоп 14.2-3 на място пак 2007-година. Освен моята да е с този по нов метод на зареждане друго не се сещам. Сменях алтернатора същото. Има нещо обаче което ме тревожи и си мисля, че ще се наложи да си купя нов акумулатор. Дава ми подемник с автомобил на таблото чевен-а грешка, което означавало бърз разряд на батерията. Можете ли да ме посъветвате дали ще трябва да си купя пак АГМ акумулатор тоест гел или нормалният вариант с киселина.
м50 + турбо....безценно ;)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: е93 проблеми(генератор, ФРМ модул(footwell)

Мнение от vld » 27 Апр 2018, 15:45

abefen написа:
vld написа:
abefen написа:Здравейте колеги. Купих си е93-ка с десен волан, леко ударена в дясно. Сглобих я отпред всичко точно, огледах всичко като инсталация и прочие всичко трябва да е изрядно, но във момента като запаля колата генератора ми държи 13.8-9, пускам фаровете пада на 13.2-3 и пак вдига. Гледах на един колега държи си 14.3-4 постоянно. Смених релето, защото преди това държеше 12.3-4 и стиагше до 17-18 както и да е идеята ми е дали може и ролката да ми е заминала на генератора или проблема е че акомуалтора ми е пред умиране. Друг проблем който имам е с дългите светлини. В момента дава грешка левият фар и изобщо не работят със мигачите. На аварийни работят от лостчето не. Чека и борда от лостчето работят. Ако някой е имал подобни рпоблеми ще съм ви много благодарен да сподели мнение.

Акумулатора на тези коли се зарежда според нуждите и състоянието му.
Ако е добре зареден ще видиш и стойности от порядъка на 12в., когато е изтощен ще видиш 14.8в.
При нормални обстоятелства алтернатора го зарежда когато мотора не е натоварен, тоест когато спускаш по наклон или караш на равно с малко газ, при катерене на баир заряда се намалява и пада до 12в. средно най често се вижда 13в, като при отнемане на газта на скорост след няколко секунди отива на 14.6-14.8в, като подадеш пак газ пада пак на 13.3в.
Не знам дали го написах разбираемо, но общо взето така работи. Направено е с цел икономия на гориво и опазване на околната среда.
Има IBS сензор който следи температурата и заряда на батерията които също участват в алгоритъма за зареждане.


Блгодаря за детайлният отговор. Просто се видях в чудо с тази кола. След удара просто немога и немога да я вкарам в релси. Принципно бях чувал за такъв умен заряд, но пък на един мой човек държи нон стоп 14.2-3 на място пак 2007-година. Освен моята да е с този по нов метод на зареждане друго не се сещам. Сменях алтернатора същото. Има нещо обаче което ме тревожи и си мисля, че ще се наложи да си купя нов акумулатор. Дава ми подемник с автомобил на таблото чевен-а грешка, което означавало бърз разряд на батерията. Можете ли да ме посъветвате дали ще трябва да си купя пак АГМ акумулатор тоест гел или нормалният вариант с киселина.

Колега когато е скапан акумолатора и не държи ток, тогава държи постоянно 14++в., ако виждаш 13в че дори и 12, значи ти е добър акумулатора и не е необходимо да го сменяш.
Вин му хистограмата за последните 5 дни с ИСТА и ще се ориентираш.
Не го мисли, от това което чета нямаш пропблем.
Подемника е че трябва да идеш на преглед и е сервизен интервал на период от една година нулира се от таблото.
Ако има друга грешка пиши точно съобщението на навигацията, или я прочети с ИСТА.
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: е93 проблеми(генератор, ФРМ модул(footwell)

Мнение от b00st » 27 Апр 2018, 16:03

abefen написа:
vld написа:
abefen написа:Здравейте колеги. Купих си е93-ка с десен волан, леко ударена в дясно. Сглобих я отпред всичко точно, огледах всичко като инсталация и прочие всичко трябва да е изрядно, но във момента като запаля колата генератора ми държи 13.8-9, пускам фаровете пада на 13.2-3 и пак вдига. Гледах на един колега държи си 14.3-4 постоянно. Смених релето, защото преди това държеше 12.3-4 и стиагше до 17-18 както и да е идеята ми е дали може и ролката да ми е заминала на генератора или проблема е че акомуалтора ми е пред умиране. Друг проблем който имам е с дългите светлини. В момента дава грешка левият фар и изобщо не работят със мигачите. На аварийни работят от лостчето не. Чека и борда от лостчето работят. Ако някой е имал подобни рпоблеми ще съм ви много благодарен да сподели мнение.

Акумулатора на тези коли се зарежда според нуждите и състоянието му.
Ако е добре зареден ще видиш и стойности от порядъка на 12в., когато е изтощен ще видиш 14.8в.
При нормални обстоятелства алтернатора го зарежда когато мотора не е натоварен, тоест когато спускаш по наклон или караш на равно с малко газ, при катерене на баир заряда се намалява и пада до 12в. средно най често се вижда 13в, като при отнемане на газта на скорост след няколко секунди отива на 14.6-14.8в, като подадеш пак газ пада пак на 13.3в.
Не знам дали го написах разбираемо, но общо взето така работи. Направено е с цел икономия на гориво и опазване на околната среда.
Има IBS сензор който следи температурата и заряда на батерията които също участват в алгоритъма за зареждане.


Блгодаря за детайлният отговор. Просто се видях в чудо с тази кола. След удара просто немога и немога да я вкарам в релси. Принципно бях чувал за такъв умен заряд, но пък на един мой човек държи нон стоп 14.2-3 на място пак 2007-година. Освен моята да е с този по нов метод на зареждане друго не се сещам. Сменях алтернатора същото. Има нещо обаче което ме тревожи и си мисля, че ще се наложи да си купя нов акумулатор. Дава ми подемник с автомобил на таблото чевен-а грешка, което означавало бърз разряд на батерията. Можете ли да ме посъветвате дали ще трябва да си купя пак АГМ акумулатор тоест гел или нормалният вариант с киселина.

Ако ти дава Increased battery discharge най-вероятно акумулатора е пътник. Можеш да пробваш да го заредиш, ако пак излезе взимай нов, оригинален акумулатор + смяна с програмиране в официален сервиз за твоята кола е около 300 лв, ако акумулатора не е AGM.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: е93 проблеми(генератор, ФРМ модул(footwell)

Мнение от Dextuar » 27 Апр 2018, 16:42

b00st написа:
abefen написа:
vld написа:
abefen написа:Здравейте колеги. Купих си е93-ка с десен волан, леко ударена в дясно. Сглобих я отпред всичко точно, огледах всичко като инсталация и прочие всичко трябва да е изрядно, но във момента като запаля колата генератора ми държи 13.8-9, пускам фаровете пада на 13.2-3 и пак вдига. Гледах на един колега държи си 14.3-4 постоянно. Смених релето, защото преди това държеше 12.3-4 и стиагше до 17-18 както и да е идеята ми е дали може и ролката да ми е заминала на генератора или проблема е че акомуалтора ми е пред умиране. Друг проблем който имам е с дългите светлини. В момента дава грешка левият фар и изобщо не работят със мигачите. На аварийни работят от лостчето не. Чека и борда от лостчето работят. Ако някой е имал подобни рпоблеми ще съм ви много благодарен да сподели мнение.

Акумулатора на тези коли се зарежда според нуждите и състоянието му.
Ако е добре зареден ще видиш и стойности от порядъка на 12в., когато е изтощен ще видиш 14.8в.
При нормални обстоятелства алтернатора го зарежда когато мотора не е натоварен, тоест когато спускаш по наклон или караш на равно с малко газ, при катерене на баир заряда се намалява и пада до 12в. средно най често се вижда 13в, като при отнемане на газта на скорост след няколко секунди отива на 14.6-14.8в, като подадеш пак газ пада пак на 13.3в.
Не знам дали го написах разбираемо, но общо взето така работи. Направено е с цел икономия на гориво и опазване на околната среда.
Има IBS сензор който следи температурата и заряда на батерията които също участват в алгоритъма за зареждане.


Блгодаря за детайлният отговор. Просто се видях в чудо с тази кола. След удара просто немога и немога да я вкарам в релси. Принципно бях чувал за такъв умен заряд, но пък на един мой човек държи нон стоп 14.2-3 на място пак 2007-година. Освен моята да е с този по нов метод на зареждане друго не се сещам. Сменях алтернатора същото. Има нещо обаче което ме тревожи и си мисля, че ще се наложи да си купя нов акумулатор. Дава ми подемник с автомобил на таблото чевен-а грешка, което означавало бърз разряд на батерията. Можете ли да ме посъветвате дали ще трябва да си купя пак АГМ акумулатор тоест гел или нормалният вариант с киселина.

Ако ти дава Increased battery discharge най-вероятно акумулатора е пътник. Можеш да пробваш да го заредиш, ако пак излезе взимай нов, оригинален акумулатор + смяна с програмиране в официален сервиз за твоята кола е около 300 лв, ако акумулатора не е AGM.
Няколко коли са идвали при мен за някакви кодировки и ъпдейти с нов акумулатор, купен и монтиран при официален БМВ дилър, но явно там не знаеха, че акумулатора се регистрира, и тук говорим за коли от F-серия :shock: Но пък за сметка на това, цените на акумулаторите бяха подобаващи ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 28.09.2009
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Мечтае да кара: X5 ///M

Re: е93 проблеми(генератор, ФРМ модул(footwell)

Мнение от abefen » 28 Апр 2018, 14:14

Интересното при мен е че не ми дава да регистрирам нов акумулатор. Регистрира ми го винаги като 91ач. Немога изобщо да направя промени. Това е с Лънч. Иначе ползвах и аутоком там пък ми дава грешка като искам да вляза в модула на акумулатора...странно. Иначе зарежда в момента на 13.8-9 на място пада на 12.2-4. Сменен е алтерантора с работещ и пак.
м50 + турбо....безценно ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: е93 проблеми(генератор, ФРМ модул(footwell)

Мнение от Dextuar » 28 Апр 2018, 14:18

Като закачиш колата с правилните програми за нея, ще ти даде ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 16.10.2006
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж

Re: е93 проблеми(генератор, ФРМ модул(footwell)

Мнение от lubeto » 29 Апр 2018, 8:41

С дилърския софтуер става чудесно. :winky:

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 28.09.2009
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Мечтае да кара: X5 ///M

Re: е93 проблеми(генератор, ФРМ модул(footwell)

Мнение от abefen » 10 Май 2018, 16:54

Пичове здравейте. Оказа се че имам проблем с помпата за високо налягане и от там колата влиза в някакъв авариен режим като реже бууста и нарпежението от алтернатора. Смених помпата и колата заработи чудесно като зарежда 13.8-14в. Благодаря на всички за съветите. Също така имах проблем с мигачите и дългите и се оказа че е от СЗЛ модула на волана. Сменен и всичко работи перфектно :)
м50 + турбо....безценно ;)

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook