е93 проблеми(генератор, ФРМ модул(footwell)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- abefen
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Мечтае да кара: X5 ///M
е93 проблеми(генератор, ФРМ модул(footwell)
Здравейте колеги. Купих си е93-ка с десен волан, леко ударена в дясно. Сглобих я отпред всичко точно, огледах всичко като инсталация и прочие всичко трябва да е изрядно, но във момента като запаля колата генератора ми държи 13.8-9, пускам фаровете пада на 13.2-3 и пак вдига. Гледах на един колега държи си 14.3-4 постоянно. Смених релето, защото преди това държеше 12.3-4 и стиагше до 17-18 както и да е идеята ми е дали може и ролката да ми е заминала на генератора или проблема е че акомуалтора ми е пред умиране. Друг проблем който имам е с дългите светлини. В момента дава грешка левият фар и изобщо не работят със мигачите. На аварийни работят от лостчето не. Чека и борда от лостчето работят. Ако някой е имал подобни рпоблеми ще съм ви много благодарен да сподели мнение.
м50 + турбо....безценно
Re: е93 проблеми(генератор, ФРМ модул(footwell)
abefen написа:Здравейте колеги. Купих си е93-ка с десен волан, леко ударена в дясно. Сглобих я отпред всичко точно, огледах всичко като инсталация и прочие всичко трябва да е изрядно, но във момента като запаля колата генератора ми държи 13.8-9, пускам фаровете пада на 13.2-3 и пак вдига. Гледах на един колега държи си 14.3-4 постоянно. Смених релето, защото преди това държеше 12.3-4 и стиагше до 17-18 както и да е идеята ми е дали може и ролката да ми е заминала на генератора или проблема е че акомуалтора ми е пред умиране. Друг проблем който имам е с дългите светлини. В момента дава грешка левият фар и изобщо не работят със мигачите. На аварийни работят от лостчето не. Чека и борда от лостчето работят. Ако някой е имал подобни рпоблеми ще съм ви много благодарен да сподели мнение.
този модел е много капризен на акумулатор и падне ли зимата почват бьговете,но при работеш мотор би трябвало да дьржи над 14в ,няма ли ги -тьрси проблеми в генератора
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: е93 проблеми(генератор, ФРМ модул(footwell)
abefen написа:Здравейте колеги. Купих си е93-ка с десен волан, леко ударена в дясно. Сглобих я отпред всичко точно, огледах всичко като инсталация и прочие всичко трябва да е изрядно, но във момента като запаля колата генератора ми държи 13.8-9, пускам фаровете пада на 13.2-3 и пак вдига. Гледах на един колега държи си 14.3-4 постоянно. Смених релето, защото преди това държеше 12.3-4 и стиагше до 17-18 както и да е идеята ми е дали може и ролката да ми е заминала на генератора или проблема е че акомуалтора ми е пред умиране. Друг проблем който имам е с дългите светлини. В момента дава грешка левият фар и изобщо не работят със мигачите. На аварийни работят от лостчето не. Чека и борда от лостчето работят. Ако някой е имал подобни рпоблеми ще съм ви много благодарен да сподели мнение.
Акумулатора на тези коли се зарежда според нуждите и състоянието му.
Ако е добре зареден ще видиш и стойности от порядъка на 12в., когато е изтощен ще видиш 14.8в.
При нормални обстоятелства алтернатора го зарежда когато мотора не е натоварен, тоест когато спускаш по наклон или караш на равно с малко газ, при катерене на баир заряда се намалява и пада до 12в. средно най често се вижда 13в, като при отнемане на газта на скорост след няколко секунди отива на 14.6-14.8в, като подадеш пак газ пада пак на 13.3в.
Не знам дали го написах разбираемо, но общо взето така работи. Направено е с цел икономия на гориво и опазване на околната среда.
Има IBS сензор който следи температурата и заряда на батерията които също участват в алгоритъма за зареждане.
- abefen
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Мечтае да кара: X5 ///M
Re: е93 проблеми(генератор, ФРМ модул(footwell)
vld написа:abefen написа:Здравейте колеги. Купих си е93-ка с десен волан, леко ударена в дясно. Сглобих я отпред всичко точно, огледах всичко като инсталация и прочие всичко трябва да е изрядно, но във момента като запаля колата генератора ми държи 13.8-9, пускам фаровете пада на 13.2-3 и пак вдига. Гледах на един колега държи си 14.3-4 постоянно. Смених релето, защото преди това държеше 12.3-4 и стиагше до 17-18 както и да е идеята ми е дали може и ролката да ми е заминала на генератора или проблема е че акомуалтора ми е пред умиране. Друг проблем който имам е с дългите светлини. В момента дава грешка левият фар и изобщо не работят със мигачите. На аварийни работят от лостчето не. Чека и борда от лостчето работят. Ако някой е имал подобни рпоблеми ще съм ви много благодарен да сподели мнение.
Акумулатора на тези коли се зарежда според нуждите и състоянието му.
Ако е добре зареден ще видиш и стойности от порядъка на 12в., когато е изтощен ще видиш 14.8в.
При нормални обстоятелства алтернатора го зарежда когато мотора не е натоварен, тоест когато спускаш по наклон или караш на равно с малко газ, при катерене на баир заряда се намалява и пада до 12в. средно най често се вижда 13в, като при отнемане на газта на скорост след няколко секунди отива на 14.6-14.8в, като подадеш пак газ пада пак на 13.3в.
Не знам дали го написах разбираемо, но общо взето така работи. Направено е с цел икономия на гориво и опазване на околната среда.
Има IBS сензор който следи температурата и заряда на батерията които също участват в алгоритъма за зареждане.
Блгодаря за детайлният отговор. Просто се видях в чудо с тази кола. След удара просто немога и немога да я вкарам в релси. Принципно бях чувал за такъв умен заряд, но пък на един мой човек държи нон стоп 14.2-3 на място пак 2007-година. Освен моята да е с този по нов метод на зареждане друго не се сещам. Сменях алтернатора същото. Има нещо обаче което ме тревожи и си мисля, че ще се наложи да си купя нов акумулатор. Дава ми подемник с автомобил на таблото чевен-а грешка, което означавало бърз разряд на батерията. Можете ли да ме посъветвате дали ще трябва да си купя пак АГМ акумулатор тоест гел или нормалният вариант с киселина.
м50 + турбо....безценно
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: е93 проблеми(генератор, ФРМ модул(footwell)
abefen написа:vld написа:abefen написа:Здравейте колеги. Купих си е93-ка с десен волан, леко ударена в дясно. Сглобих я отпред всичко точно, огледах всичко като инсталация и прочие всичко трябва да е изрядно, но във момента като запаля колата генератора ми държи 13.8-9, пускам фаровете пада на 13.2-3 и пак вдига. Гледах на един колега държи си 14.3-4 постоянно. Смених релето, защото преди това държеше 12.3-4 и стиагше до 17-18 както и да е идеята ми е дали може и ролката да ми е заминала на генератора или проблема е че акомуалтора ми е пред умиране. Друг проблем който имам е с дългите светлини. В момента дава грешка левият фар и изобщо не работят със мигачите. На аварийни работят от лостчето не. Чека и борда от лостчето работят. Ако някой е имал подобни рпоблеми ще съм ви много благодарен да сподели мнение.
Акумулатора на тези коли се зарежда според нуждите и състоянието му.
Ако е добре зареден ще видиш и стойности от порядъка на 12в., когато е изтощен ще видиш 14.8в.
При нормални обстоятелства алтернатора го зарежда когато мотора не е натоварен, тоест когато спускаш по наклон или караш на равно с малко газ, при катерене на баир заряда се намалява и пада до 12в. средно най често се вижда 13в, като при отнемане на газта на скорост след няколко секунди отива на 14.6-14.8в, като подадеш пак газ пада пак на 13.3в.
Не знам дали го написах разбираемо, но общо взето така работи. Направено е с цел икономия на гориво и опазване на околната среда.
Има IBS сензор който следи температурата и заряда на батерията които също участват в алгоритъма за зареждане.
Блгодаря за детайлният отговор. Просто се видях в чудо с тази кола. След удара просто немога и немога да я вкарам в релси. Принципно бях чувал за такъв умен заряд, но пък на един мой човек държи нон стоп 14.2-3 на място пак 2007-година. Освен моята да е с този по нов метод на зареждане друго не се сещам. Сменях алтернатора същото. Има нещо обаче което ме тревожи и си мисля, че ще се наложи да си купя нов акумулатор. Дава ми подемник с автомобил на таблото чевен-а грешка, което означавало бърз разряд на батерията. Можете ли да ме посъветвате дали ще трябва да си купя пак АГМ акумулатор тоест гел или нормалният вариант с киселина.
Колега когато е скапан акумолатора и не държи ток, тогава държи постоянно 14++в., ако виждаш 13в че дори и 12, значи ти е добър акумулатора и не е необходимо да го сменяш.
Вин му хистограмата за последните 5 дни с ИСТА и ще се ориентираш.
Не го мисли, от това което чета нямаш пропблем.
Подемника е че трябва да идеш на преглед и е сервизен интервал на период от една година нулира се от таблото.
Ако има друга грешка пиши точно съобщението на навигацията, или я прочети с ИСТА.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: е93 проблеми(генератор, ФРМ модул(footwell)
abefen написа:vld написа:abefen написа:Здравейте колеги. Купих си е93-ка с десен волан, леко ударена в дясно. Сглобих я отпред всичко точно, огледах всичко като инсталация и прочие всичко трябва да е изрядно, но във момента като запаля колата генератора ми държи 13.8-9, пускам фаровете пада на 13.2-3 и пак вдига. Гледах на един колега държи си 14.3-4 постоянно. Смених релето, защото преди това държеше 12.3-4 и стиагше до 17-18 както и да е идеята ми е дали може и ролката да ми е заминала на генератора или проблема е че акомуалтора ми е пред умиране. Друг проблем който имам е с дългите светлини. В момента дава грешка левият фар и изобщо не работят със мигачите. На аварийни работят от лостчето не. Чека и борда от лостчето работят. Ако някой е имал подобни рпоблеми ще съм ви много благодарен да сподели мнение.
Акумулатора на тези коли се зарежда според нуждите и състоянието му.
Ако е добре зареден ще видиш и стойности от порядъка на 12в., когато е изтощен ще видиш 14.8в.
При нормални обстоятелства алтернатора го зарежда когато мотора не е натоварен, тоест когато спускаш по наклон или караш на равно с малко газ, при катерене на баир заряда се намалява и пада до 12в. средно най често се вижда 13в, като при отнемане на газта на скорост след няколко секунди отива на 14.6-14.8в, като подадеш пак газ пада пак на 13.3в.
Не знам дали го написах разбираемо, но общо взето така работи. Направено е с цел икономия на гориво и опазване на околната среда.
Има IBS сензор който следи температурата и заряда на батерията които също участват в алгоритъма за зареждане.
Блгодаря за детайлният отговор. Просто се видях в чудо с тази кола. След удара просто немога и немога да я вкарам в релси. Принципно бях чувал за такъв умен заряд, но пък на един мой човек държи нон стоп 14.2-3 на място пак 2007-година. Освен моята да е с този по нов метод на зареждане друго не се сещам. Сменях алтернатора същото. Има нещо обаче което ме тревожи и си мисля, че ще се наложи да си купя нов акумулатор. Дава ми подемник с автомобил на таблото чевен-а грешка, което означавало бърз разряд на батерията. Можете ли да ме посъветвате дали ще трябва да си купя пак АГМ акумулатор тоест гел или нормалният вариант с киселина.
Ако ти дава Increased battery discharge най-вероятно акумулатора е пътник. Можеш да пробваш да го заредиш, ако пак излезе взимай нов, оригинален акумулатор + смяна с програмиране в официален сервиз за твоята кола е около 300 лв, ако акумулатора не е AGM.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: е93 проблеми(генератор, ФРМ модул(footwell)
Няколко коли са идвали при мен за някакви кодировки и ъпдейти с нов акумулатор, купен и монтиран при официален БМВ дилър, но явно там не знаеха, че акумулатора се регистрира, и тук говорим за коли от F-серия Но пък за сметка на това, цените на акумулаторите бяха подобаващиb00st написа:abefen написа:vld написа:abefen написа:Здравейте колеги. Купих си е93-ка с десен волан, леко ударена в дясно. Сглобих я отпред всичко точно, огледах всичко като инсталация и прочие всичко трябва да е изрядно, но във момента като запаля колата генератора ми държи 13.8-9, пускам фаровете пада на 13.2-3 и пак вдига. Гледах на един колега държи си 14.3-4 постоянно. Смених релето, защото преди това държеше 12.3-4 и стиагше до 17-18 както и да е идеята ми е дали може и ролката да ми е заминала на генератора или проблема е че акомуалтора ми е пред умиране. Друг проблем който имам е с дългите светлини. В момента дава грешка левият фар и изобщо не работят със мигачите. На аварийни работят от лостчето не. Чека и борда от лостчето работят. Ако някой е имал подобни рпоблеми ще съм ви много благодарен да сподели мнение.
Акумулатора на тези коли се зарежда според нуждите и състоянието му.
Ако е добре зареден ще видиш и стойности от порядъка на 12в., когато е изтощен ще видиш 14.8в.
При нормални обстоятелства алтернатора го зарежда когато мотора не е натоварен, тоест когато спускаш по наклон или караш на равно с малко газ, при катерене на баир заряда се намалява и пада до 12в. средно най често се вижда 13в, като при отнемане на газта на скорост след няколко секунди отива на 14.6-14.8в, като подадеш пак газ пада пак на 13.3в.
Не знам дали го написах разбираемо, но общо взето така работи. Направено е с цел икономия на гориво и опазване на околната среда.
Има IBS сензор който следи температурата и заряда на батерията които също участват в алгоритъма за зареждане.
Блгодаря за детайлният отговор. Просто се видях в чудо с тази кола. След удара просто немога и немога да я вкарам в релси. Принципно бях чувал за такъв умен заряд, но пък на един мой човек държи нон стоп 14.2-3 на място пак 2007-година. Освен моята да е с този по нов метод на зареждане друго не се сещам. Сменях алтернатора същото. Има нещо обаче което ме тревожи и си мисля, че ще се наложи да си купя нов акумулатор. Дава ми подемник с автомобил на таблото чевен-а грешка, което означавало бърз разряд на батерията. Можете ли да ме посъветвате дали ще трябва да си купя пак АГМ акумулатор тоест гел или нормалният вариант с киселина.
Ако ти дава Increased battery discharge най-вероятно акумулатора е пътник. Можеш да пробваш да го заредиш, ако пак излезе взимай нов, оригинален акумулатор + смяна с програмиране в официален сервиз за твоята кола е около 300 лв, ако акумулатора не е AGM.
- abefen
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Мечтае да кара: X5 ///M
Re: е93 проблеми(генератор, ФРМ модул(footwell)
Интересното при мен е че не ми дава да регистрирам нов акумулатор. Регистрира ми го винаги като 91ач. Немога изобщо да направя промени. Това е с Лънч. Иначе ползвах и аутоком там пък ми дава грешка като искам да вляза в модула на акумулатора...странно. Иначе зарежда в момента на 13.8-9 на място пада на 12.2-4. Сменен е алтерантора с работещ и пак.
м50 + турбо....безценно
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: е93 проблеми(генератор, ФРМ модул(footwell)
Като закачиш колата с правилните програми за нея, ще ти даде
- abefen
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Мечтае да кара: X5 ///M
Re: е93 проблеми(генератор, ФРМ модул(footwell)
Пичове здравейте. Оказа се че имам проблем с помпата за високо налягане и от там колата влиза в някакъв авариен режим като реже бууста и нарпежението от алтернатора. Смених помпата и колата заработи чудесно като зарежда 13.8-14в. Благодаря на всички за съветите. Също така имах проблем с мигачите и дългите и се оказа че е от СЗЛ модула на волана. Сменен и всичко работи перфектно
м50 + турбо....безценно
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани