Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- sacrament
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 17.12.2016
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е90 320д
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Burnar написа:На такова некадърно изпълнение даже обявата не бих му гледал. Още като цъкна втората снимка и видя че е само с предна М броня и директно "Х". Аз съм на принципа или се прави или не се бара и такива ла*на даже по улицата като ги видя и се изнервям.
Колега прав си но, звъннах и говорих с собственика. Ситуацията е следната, само предната броня е М, защото, на паркинг някой му е ударил и спукал оригиналната броня, и човека каза че сина му е напявал да сложат М-кова, отделно другите тунинги са също по негова инициатива и собственика каза, че всички оригинални части са му налични и с радост ще ги сложи обратно. Та нека пренебрегнем тунинга и бронята. Колата струва ли си 13к, защото за толкова би я дал. На пръв поглед какво бихте казали.
Ето отново обявата - https://www.cars.bg/?go=edit&p=edit&carofferId=2536036
Съжалявам за спама, но просто ми изглежда добре колата като изключим някой неща и найстина искам мнение. Благодаря предварително.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
https://www.cars.bg/offer/c2536036
Като си купиш БМВ от г-н Нези Шехов от гр. Мадан, дето даже не го знам къде се намира на картата (броя се за интелигентен), с пикаещо човече на задния прозорец, затъмнени всички мигачи плюс предни процорци, видиш калъфа на волана и черната емблема,грозно боядисания скоростен лост,криенето на 5 снимки на старт бутона и т.н.....
90 амперовия акумулатор (що да е балък да вземе нормален, като и с тоя пали, пък е с 20-40лв по-евтин..), 2-те летни гуми,лично сменените ЛЕД крушки и други хуйни, ама не лично сменените масла и филтри и други неща, е да поне ти дава старите крушки
14 бона за 2-ка дизел, с една М броня е 17ки, даже без подгрев и грозен салон ..
Абе общо взето след покупката на подобна кола, идваш във форума и казваш, че БМВ е боклук.
2 пъти през живота си ходих да гледам коли по селата от подобно казващи се хора, първата беше едно купе е46 330 с много екстри в Гоце Делчев, което номера на бомбето беше минат изтъркан с флекс или не знам и аз какво и напръскан със спрей отгоре. (ако не знаеш, че има номер там, нямаше и да го видиш.) , втората една х5-ца в Кърджали, бих 200 и кусур километра, след 100 разговора с продавача, че джипът е перфектен, в крайна сметка отивам там, тръгвам да карам и набира добре. Тръгва да сваля предавките и все едно се блъскаш в нещо... После тръгнах да паркирам на зад и задната въобще я нямаше, в същия момент и прегря колата ..
Като си купиш БМВ от г-н Нези Шехов от гр. Мадан, дето даже не го знам къде се намира на картата (броя се за интелигентен), с пикаещо човече на задния прозорец, затъмнени всички мигачи плюс предни процорци, видиш калъфа на волана и черната емблема,грозно боядисания скоростен лост,криенето на 5 снимки на старт бутона и т.н.....
90 амперовия акумулатор (що да е балък да вземе нормален, като и с тоя пали, пък е с 20-40лв по-евтин..), 2-те летни гуми,лично сменените ЛЕД крушки и други хуйни, ама не лично сменените масла и филтри и други неща, е да поне ти дава старите крушки
14 бона за 2-ка дизел, с една М броня е 17ки, даже без подгрев и грозен салон ..
Абе общо взето след покупката на подобна кола, идваш във форума и казваш, че БМВ е боклук.
2 пъти през живота си ходих да гледам коли по селата от подобно казващи се хора, първата беше едно купе е46 330 с много екстри в Гоце Делчев, което номера на бомбето беше минат изтъркан с флекс или не знам и аз какво и напръскан със спрей отгоре. (ако не знаеш, че има номер там, нямаше и да го видиш.) , втората една х5-ца в Кърджали, бих 200 и кусур километра, след 100 разговора с продавача, че джипът е перфектен, в крайна сметка отивам там, тръгвам да карам и набира добре. Тръгва да сваля предавките и все едно се блъскаш в нещо... После тръгнах да паркирам на зад и задната въобще я нямаше, в същия момент и прегря колата ..
- toss
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 11.08.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E90 325xi
- Мечтае да кара: F06 M6
- Детайли за колата: лачена
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колеги, а като цяло какво трябва да знам по отношение на DPF? Реалистично ли е да се намери автомобил с наличен DPF и дори и да има такъв, не е ли много голям шансът да се прецака в близко бъдеще, ако колата е на 200,000+ километра?
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Има коли с ДПФ-и даже не са толкова малко. Като цяло ако вземеш по-малко карана кола (200-250 хил. км) имаш голям шанс да покараш колата 50-100 хил. км още преди да почне да се предава, стига да я караш без ремап и да има дюзи/турбо в добро състояние.
Ако държиш да има ДПФ - по-скоро се ориентирай към нов внос коли, обикновено са карани на дълги разстояния. Ако е от собственик тук има голям шанс да е ремапната и маханти катализатор/дпф или някой незнаен майстор да е "диагностицирал", че имало проблем с ДПФ-а и трябва да се махне.
Ако държиш да има ДПФ - по-скоро се ориентирай към нов внос коли, обикновено са карани на дълги разстояния. Ако е от собственик тук има голям шанс да е ремапната и маханти катализатор/дпф или някой незнаен майстор да е "диагностицирал", че имало проблем с ДПФ-а и трябва да се махне.
Последна промяна drago9205 на 14 Мар 2018, 17:08, променена общо 1 път
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Тук това се споменава като ебати екстрата да ти работел ДПФ-а и едва ли не като гаранция за километри Имам познат с Е90 320д на 375000 км реални с работещ ДПФ, защото на 200к прасва турбо и в БМВ сменят турбо + дпф заради влязлото масло. По километраж в момента е на 160к с перфектен дпф и според форумните мохабети, си е направо нова кола Лично не бих го махнал, ако работи, но в случай, че не ти се купува нов, е по-добре този преди теб да го е махнал, брой го, че си едно 500 лв на +toss написа:Колеги, а като цяло какво трябва да знам по отношение на DPF? Реалистично ли е да се намери автомобил с наличен DPF и дори и да има такъв, не е ли много голям шансът да се прецака в близко бъдеще, ако колата е на 200,000+ километра?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- toss
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 11.08.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E90 325xi
- Мечтае да кара: F06 M6
- Детайли за колата: лачена
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз не бих съдил за километрите по наличието на DPF. По скоро ми се иска да тровя околната среда по-малко.
Въпросът е доколко трябва да гледам подобно нещо, имайки предвид, че купуваме коли на 10-12 години. Съответно не е много оптимално да държиш на филтъра и да се наложи да го махнеш след 1-2 години, та затова питам.
Всъщност какви са последствията при липса на DPF? Ясно е, че е по-неекологично, но има ли сериозни проблеми от сорта на миризми в купето или черни пушеци? И колко би струвало и разумно ли е да сложиш DPF, ако са го махнали?
Всъщност защо голяма част от джамбазите ги махат? За да ги продадат за няколко стотин лева?
Въпросът е доколко трябва да гледам подобно нещо, имайки предвид, че купуваме коли на 10-12 години. Съответно не е много оптимално да държиш на филтъра и да се наложи да го махнеш след 1-2 години, та затова питам.
Всъщност какви са последствията при липса на DPF? Ясно е, че е по-неекологично, но има ли сериозни проблеми от сорта на миризми в купето или черни пушеци? И колко би струвало и разумно ли е да сложиш DPF, ако са го махнали?
Всъщност защо голяма част от джамбазите ги махат? За да ги продадат за няколко стотин лева?
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Миризмата от дизел без ДПФ и катализатор е неприятна, задушлива и остра. Връща ме във времето, когато имах пежо 205, че и преди това... Технологично двигателите са сметнати да работят с ДПФ и обратното налягане, което създава, картите на мотора са такива, че газовете да са в определени норми след филтрите. Радвам се, че има хора, които мислят дали тровят околните и природата. Лошото е, че ресурсът на тези агрегати е почти свършил като дойдат при нас колите, но гледам, че вече има афтърмаркет филтри на поносими цени. Не че пак не боли, но така или иначе скоро ще ни затегнат изискванията, особено за дизелите.
Never mistake motion for action...
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
drago9205 написа:Има коли с ДПФ-и даже не са толкова малко. Като цяло ако вземеш по-малко карана кола (200-250 хил. км) имаш голям шанс да покараш колата 50-100 хил. км още преди да почне да се предава, стига да я караш без ремап и да има дюзи/турбо в добро състояние.
Ако държиш да има ДПФ - по-скоро се ориентирай към нов внос коли, обикновено са карани на дълги разстояния. Ако е от собственик тук има голям шанс да е ремапната и маханти катализатор/дпф или някой незнаен майстор да е "диагностицирал", че имало проблем с ДПФ-а и трябва да се махне.
Ако си здравомислещ човек, си ремонтираш/подменяш ДПФ както всяка друга не функционираща част по колата
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Това важи 99% от случайте, но конкретно при Е90 320д 163кс има заводски и евро 3, и евро 4, така че тези разсъждения при него не важатLeon написа:Миризмата от дизел без ДПФ и катализатор е неприятна, задушлива и остра. Връща ме във времето, когато имах пежо 205, че и преди това... Технологично двигателите са сметнати да работят с ДПФ и обратното налягане, което създава, картите на мотора са такива, че газовете да са в определени норми след филтрите. Радвам се, че има хора, които мислят дали тровят околните и природата. Лошото е, че ресурсът на тези агрегати е почти свършил като дойдат при нас колите, но гледам, че вече има афтърмаркет филтри на поносими цени. Не че пак не боли, но така или иначе скоро ще ни затегнат изискванията, особено за дизелите.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Темата пак се измести, така че коментарите приключват до тук. Обща информация за модела има достатъчно из форума. Ще я разчистя малко.
Never mistake motion for action...
- exclusive_e46
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46
- Мечтае да кара: e30 240 hp+
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, някой с впечатления от тази 325ца
https://m.mobile.bg/details/11518460989346873
WBAVD11080AV06973
https://m.mobile.bg/details/11518460989346873
WBAVD11080AV06973
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
exclusive_e46 написа:Здравейте, някой с впечатления от тази 325ца
https://m.mobile.bg/details/11518460989346873
WBAVD11080AV06973
12.2016 205хкм, гледана е съвестно в официален дилър до 156, нищо сериозно. като гледам книжката от снимката, просто последните две обслужвания не са ги вписали в системата.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Брей, много високо ниво на обурудване като за е90-ка, доста лъскав и чист кюнец, запазен старт-стоп и интериор (поне до колкото се вижда от снимките). Ако си търсех 325i бих я погледл. Даже и цената ми се струва добра (с малко преговори ако падне още малко надолу е екстра).
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колата изглежда прекрасно и както отбеляза drago9205 е много богато оборудвана. Интериора направо е като нов. За мен си заслужава, поне на снимки.
- exclusive_e46
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46
- Мечтае да кара: e30 240 hp+
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Благодаря, kolp! Колата е добра , но този двигател как е?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани