Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
първата е 11.2006, не 2008. толкова са км, но няма никакви записи за ремонти в системата, явно ги е мързяло да пишат в Мкар.
втората има един запис само на 47хкм 10.2008, нищо не се знае за нея.
ако искаш газчица вземай втората. и без това е по-ефектна, а и не е карана от кифла като гледам, хахаха
втората има един запис само на 47хкм 10.2008, нищо не се знае за нея.
ако искаш газчица вземай втората. и без това е по-ефектна, а и не е карана от кифла като гледам, хахаха
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
kolp написа:първата е 11.2006, не 2008. толкова са км, но няма никакви записи за ремонти в системата, явно ги е мързяло да пишат в Мкар.
втората има един запис само на 47хкм 10.2008, нищо не се знае за нея.
ако искаш газчица вземай втората. и без това е по-ефектна, а и не е карана от кифла като гледам, хахаха
Хаха, колата наистина е ефектна, но това че е удряна, доста ме притеснява. По разни free vin checker-и видях, че колата има damage records, както и че е била сив металик и 2014-та май е правено нещо по нея. (не ми даваше да видя какво )
Не знам колко са достоверни тези checker-и.
А за първата и аз това го видях, но се чудя дали е възможно това да е датата на първата регистрация (2008-ма)?
- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
От първата бих се отказал веднага, щом видя снимките Така ли се продава кола
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Knoxville_ написа:От първата бих се отказал веднага, щом видя снимките Така ли се продава кола
Хахаха Добре е колата, ходих да я гледам, но е висока цената за 2006г, да не говорим че пише 2008г.
Иначе вътре е доста запазена и вози добре. Но 2006-та вървят към 10-11к подобни екземпляри.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
aspirebg написа:kolp написа:първата е 11.2006, не 2008. толкова са км, но няма никакви записи за ремонти в системата, явно ги е мързяло да пишат в Мкар.
втората има един запис само на 47хкм 10.2008, нищо не се знае за нея.
ако искаш газчица вземай втората. и без това е по-ефектна, а и не е карана от кифла като гледам, хахаха
Хаха, колата наистина е ефектна, но това че е удряна, доста ме притеснява. По разни free vin checker-и видях, че колата има damage records, както и че е била сив металик и 2014-та май е правено нещо по нея. (не ми даваше да видя какво )
Не знам колко са достоверни тези checker-и.
А за първата и аз това го видях, но се чудя дали е възможно това да е датата на първата регистрация (2008-ма)?
Виж и по рег. номер в гаранционния фонд откога и е първата ГО. Ако е купувана от тук, тя ще е от датата на първа регистрация.
Втората е излязла сив металик от завода, явно цялата е пребоядисана в друг цвят.
На тия free-vin checker-и може да вярваш само за заводската окомплектовка и другите характеристика на колата.
- Airdust
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F32 420XD
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
aspirebg написа:kolp написа:първата е 11.2006, не 2008. толкова са км, но няма никакви записи за ремонти в системата, явно ги е мързяло да пишат в Мкар.
втората има един запис само на 47хкм 10.2008, нищо не се знае за нея.
ако искаш газчица вземай втората. и без това е по-ефектна, а и не е карана от кифла като гледам, хахаха
Хаха, колата наистина е ефектна, но това че е удряна, доста ме притеснява. По разни free vin checker-и видях, че колата има damage records, както и че е била сив металик и 2014-та май е правено нещо по нея. (не ми даваше да видя какво )
Не знам колко са достоверни тези checker-и.
А за първата и аз това го видях, но се чудя дали е възможно това да е датата на първата регистрация (2008-ма)?
Някой път ме избива на смях ,като чета как констатирате ,че дадена кола е тоталка, удряна, мачкана, през таван, наводнявана или друго от снимки.
Може и челняк да е, може и да е сменил бронята щото я е спукал някъде и не е искал да лепи, може да не е сменяна изобщо, а някой некадърник да не е могъл да я монтира както трябва при определен ремонт изискващ сваляне на бронята. Челното стъкло било сменяно , значи - тотал. Поредна констатация без да е ясно какво се е случило. Моето стъкло е с две шлюпки и е за смяна, тва значи ли че ще стане тоталка след като го сменя или си остава в същото състояние? Проблема идва после, когато дойде "разбирач" и каже "брат, тва стъкло не е оригиналното, тая кола е смазана...." а, ти си искал всичко да е точно по колата...
Айде със здраве и успех в търсенето на 12 годишен автомобил за 9999лв. на 67 000км с М-пакет.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Нямаш си идея колко си прав.
Аз отсега се чудя как ще продавам моята с фейсови фарове и цялата пребоядисана.
Аз отсега се чудя как ще продавам моята с фейсови фарове и цялата пребоядисана.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Airdust написа:aspirebg написа:kolp написа:първата е 11.2006, не 2008. толкова са км, но няма никакви записи за ремонти в системата, явно ги е мързяло да пишат в Мкар.
втората има един запис само на 47хкм 10.2008, нищо не се знае за нея.
ако искаш газчица вземай втората. и без това е по-ефектна, а и не е карана от кифла като гледам, хахаха
Хаха, колата наистина е ефектна, но това че е удряна, доста ме притеснява. По разни free vin checker-и видях, че колата има damage records, както и че е била сив металик и 2014-та май е правено нещо по нея. (не ми даваше да видя какво )
Не знам колко са достоверни тези checker-и.
А за първата и аз това го видях, но се чудя дали е възможно това да е датата на първата регистрация (2008-ма)?
Някой път ме избива на смях ,като чета как констатирате ,че дадена кола е тоталка, удряна, мачкана, през таван, наводнявана или друго от снимки.
Може и челняк да е, може и да е сменил бронята щото я е спукал някъде и не е искал да лепи, може да не е сменяна изобщо, а някой некадърник да не е могъл да я монтира както трябва при определен ремонт изискващ сваляне на бронята. Челното стъкло било сменяно , значи - тотал. Поредна констатация без да е ясно какво се е случило. Моето стъкло е с две шлюпки и е за смяна, тва значи ли че ще стане тоталка след като го сменя или си остава в същото състояние? Проблема идва после, когато дойде "разбирач" и каже "брат, тва стъкло не е оригиналното, тая кола е смазана...." а, ти си искал всичко да е точно по колата...
Айде със здраве и успех в търсенето на 12 годишен автомобил за 9999лв. на 67 000км с М-пакет.
Не съм го констатирал по снимки, колата съм я видял на място. В крайна сметка за това питам тук за съвет, ако го бях установил че е така, нямаше да питам, не е нужно да ме хулиш
Сам го каза, може и да е, може и да не е. Предпочитам да съм сигурен, че не е Може и да изпусна добра кола заради това, но предпочитам да е сигурно.
Напълно наясно съм, че не си купувам кола от магазина и ще си има дефекти, но искам поне купето да е в добро състояние, другото ще се оправи.
Търся автомобил на около 200 000км., че да не му е взета изцяло душата, 2006-7-8 година до 15 000.
Кажете ми да знам, ако смятате че това което търся е нереално, просто за да премина към друг вариант, тъй като нямам опит с БМВ, както и като цяло с покупка на автомобил.
Единственото което знам е от четене, но това не мога да нарека опит.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
aspirebg написа:Airdust написа:aspirebg написа:kolp написа:първата е 11.2006, не 2008. толкова са км, но няма никакви записи за ремонти в системата, явно ги е мързяло да пишат в Мкар.
втората има един запис само на 47хкм 10.2008, нищо не се знае за нея.
ако искаш газчица вземай втората. и без това е по-ефектна, а и не е карана от кифла като гледам, хахаха
Хаха, колата наистина е ефектна, но това че е удряна, доста ме притеснява. По разни free vin checker-и видях, че колата има damage records, както и че е била сив металик и 2014-та май е правено нещо по нея. (не ми даваше да видя какво )
Не знам колко са достоверни тези checker-и.
А за първата и аз това го видях, но се чудя дали е възможно това да е датата на първата регистрация (2008-ма)?
Някой път ме избива на смях ,като чета как констатирате ,че дадена кола е тоталка, удряна, мачкана, през таван, наводнявана или друго от снимки.
Може и челняк да е, може и да е сменил бронята щото я е спукал някъде и не е искал да лепи, може да не е сменяна изобщо, а някой некадърник да не е могъл да я монтира както трябва при определен ремонт изискващ сваляне на бронята. Челното стъкло било сменяно , значи - тотал. Поредна констатация без да е ясно какво се е случило. Моето стъкло е с две шлюпки и е за смяна, тва значи ли че ще стане тоталка след като го сменя или си остава в същото състояние? Проблема идва после, когато дойде "разбирач" и каже "брат, тва стъкло не е оригиналното, тая кола е смазана...." а, ти си искал всичко да е точно по колата...
Айде със здраве и успех в търсенето на 12 годишен автомобил за 9999лв. на 67 000км с М-пакет.
Не съм го констатирал по снимки, колата съм я видял на място. В крайна сметка за това питам тук за съвет, ако го бях установил че е така, нямаше да питам, не е нужно да ме хулиш
Сам го каза, може и да е, може и да не е. Предпочитам да съм сигурен, че не е Може и да изпусна добра кола заради това, но предпочитам да е сигурно.
Напълно наясно съм, че не си купувам кола от магазина и ще си има дефекти, но искам поне купето да е в добро състояние, другото ще се оправи.
Търся автомобил на около 200 000км., че да не му е взета изцяло душата, 2006-7-8 година до 15 000.
Кажете ми да знам, ако смятате че това което търся е нереално, просто за да премина към друг вариант, тъй като нямам опит с БМВ, както и като цяло с покупка на автомобил.
Единственото което знам е от четене, но това не мога да нарека опит.
За тия пари може да се намери здрава и запзазена не удряна кола, че дори фейслифт но с по малък мотор, 318/320д.
Вече за да е на под 200 000км, трябва много търсене просто защото са много малко колите които не се карат по много.
Търси кола от швейцария или германия, за да може да се провери историята и да знаеш какъв е пробега, в италия 99% не посещават официални сервизи, дори докато са гаранционни имат по едно две влизания за консумативи...
Какво да и гледаш на такава кола, на която последното влизане и е 2010-та или 2011-та година?
320i не е безпроблемен особенно на 200 000км. дори да са реални на тия километри му е взето здравето.
За справка пусни си немското мобиле и виж колко такива има на 300-400-500к км.
- Airdust
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F32 420XD
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не съм го констатирал по снимки, колата съм я видял на място. В крайна сметка за това питам тук за съвет, ако го бях установил че е така, нямаше да питам, не е нужно да ме хулиш
Сам го каза, може и да е, може и да не е. Предпочитам да съм сигурен, че не е Може и да изпусна добра кола заради това, но предпочитам да е сигурно.
Напълно наясно съм, че не си купувам кола от магазина и ще си има дефекти, но искам поне купето да е в добро състояние, другото ще се оправи.
Търся автомобил на около 200 000км., че да не му е взета изцяло душата, 2006-7-8 година до 15 000.
Кажете ми да знам, ако смятате че това което търся е нереално, просто за да премина към друг вариант, тъй като нямам опит с БМВ, както и като цяло с покупка на автомобил.
Единственото което знам е от четене, но това не мога да нарека опит.
Не е хулене и не е конкретно към някого , просто в тази тема, тенденцията е такава. Следя я още от както си купих моята кола.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Информативно - каква е нормалната цена на нормална 320-ка дизел, без значение автомат или ръчка, от първите 2005-2006-та, седан?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
madafaka_donkele написа:Информативно - каква е нормалната цена на нормална 320-ка дизел, без значение автомат или ръчка, от първите 2005-2006-та, седан?
Зависи колко е карана и колко екстри има, за справка немското мобиле, аутоскаут и тн.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:madafaka_donkele написа:Информативно - каква е нормалната цена на нормална 320-ка дизел, без значение автомат или ръчка, от първите 2005-2006-та, седан?
Зависи колко е карана и колко екстри има, за справка немското мобиле, аутоскаут и тн.
Гледал съм там. От 4 до 15к евра.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
madafaka_donkele написа:vld написа:madafaka_donkele написа:Информативно - каква е нормалната цена на нормална 320-ка дизел, без значение автомат или ръчка, от първите 2005-2006-та, седан?
Зависи колко е карана и колко екстри има, за справка немското мобиле, аутоскаут и тн.
Гледал съм там. От 4 до 15к евра.
Да кошовете от италия влизат тук на цени между 2500-3500 евро, като сложиш транспорт и надценка за пудрене цените стават по 10-11к в лева за по постните модели.
За да е с повечко екстри и по нова година трябва да има някакви по сериозни забележки за да влезе в тия пари, например лек удър, проблем с веригите и тн.
Хубавите коли и от италия тръгват на 5-8к евро според годините и мотора, на тях съответно и тук цените са им по високи.
Проблем е когато някой виртуоз се опита да ти продаде някой кош на цената на запазена кола....
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Проблем е когато някой виртуоз се опита да ти продаде някой кош на цената на запазена кола....
Tва с добра диагностика и обстоен преглед в сервиз хваща ли се или не е гаранция?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]