Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Проверете тази бялата и после ми говорете...
Иначе и аз карам щатска, но аз си я избрах и приятел ми я внесе - един фар, броня, малко неща отгоре и отзад и два бега съм сменил.. Даже радиаторите са си ми оригиналните. И всичко с части от Дару или втора ръка.
Иначе и аз карам щатска, но аз си я избрах и приятел ми я внесе - един фар, броня, малко неща отгоре и отзад и два бега съм сменил.. Даже радиаторите са си ми оригиналните. И всичко с части от Дару или втора ръка.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
PeReZ написа:И какво като са от щатско, че толкова го повтаряте и повтаряте, че чак и ми го сравнявате с обръщаните от Бай Стамат в Лисичери англичанки?
Това за "щатското" някакъв негатив ли продължавате да го водите? Аз вече около година карам F30 от "щатско" и съм изключително доволен, абсолютно никакъв проблем досега, а вече я карам над 30 хиляди километра. Да, 100% има и големи таратайки, които влизат от там, но нали човек затова има очи, а и затова има сервизи за проверка.
Мерси за безценните съвети, но каква е разликата, когато си купуваш италианка или германка, освен че там не се води архив на удари, проблеми, търгове и продажби?
Предпочитам да знам как е била ударена или какъв е бил проблемът, вместо да разчитам, че чичо ти Стефчо от Горубляне е избирал внимателно какъв кош да внесе в България, не се е водел по това да купи най-евтиното подобие на кола в Италия и да я стегне отзад, зад автосалона с части от други бараки, останали му с времето.колебанието явно се разрешава на база наличните автомобили на пазара към момента на търсене
А как да се решава, колега?
Ако си я вкарваш сам и си знаеш как си е дошла е най-добе. Ако ти я продава бай Търгаш по автокъщите или някой си я внесъл за продажба хич не е добре, щото са смазани, за да се вземат по-тънко и тука се правят и боядисват за възможно най-малко пари, понеже не му излиза иначе сметката.
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
За да е стигнала до тук американка/канадка тя е била Salvage там. Може да е била тоталка, може да е била и със счупена броня просто. Ако знаеш или може да намериш в какво състояние е била няма лошо да си я купиш.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И от търгашите има доста читави коли, вЕрвайте ми, но искайте снимки, ВИН и пр, за да не се наиграете.
Там нещата са си малко или много на късмет - на какви пари, каква кола ще вземеш.
Там нещата са си малко или много на късмет - на какви пари, каква кола ще вземеш.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- terorero
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Някакво мнение за тази кола? https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=blftqs
Другата, която ми хвана окото е тази - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... &slink=blf
Абстрахирайки се от джамбазките описания и грозните джанти на втората, така по снимки коя изглежда по-читава според вас?
Карал съм Е90 със стария 197кс дизел на фейслифтово купе и колата беше прекрасна, никакви проблеми но беше и на малко километри. За 30к плюс/минус тази комбинация мотор/задвижване (3.0d x-drive) струва ли си или да търся Ф30 по-добре?
Моторът има ли проблеми с веригите и проблемен ли е X-drive в Е90?
Другата, която ми хвана окото е тази - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... &slink=blf
Абстрахирайки се от джамбазките описания и грозните джанти на втората, така по снимки коя изглежда по-читава според вас?
Карал съм Е90 със стария 197кс дизел на фейслифтово купе и колата беше прекрасна, никакви проблеми но беше и на малко километри. За 30к плюс/минус тази комбинация мотор/задвижване (3.0d x-drive) струва ли си или да търся Ф30 по-добре?
Моторът има ли проблеми с веригите и проблемен ли е X-drive в Е90?
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
За първата сме писали доста няколко страници назад. Аз бих погледнал първо втората. Джанти се сменят, пък и на първата не са голяма красота.
Относно мотора - моята е на 263 хиляди, не съм сменял още верига, нямам и тракания при студен старт(това са първите симптоми). Някои трошат вериги на 100к без симптоми, някой изкарват над 300. Като при всички, и тук зависи и от поддръжката. Не ги водят проблемни, като при N47, но като цяло, при N57 веригите са по-кекави от тези при М57. Освен това са отзад на мотора и смяната им е по-трудна, съответно скъпа.
Повече за мотора може да прочетеш в раздела за F10/11.
За 4х4-то - не съм чувал да имат проблеми с раздатката, поне не и масови.
За 30к лева аз бих търсил Ф30, но там няма да се класираш за хубава 330-ка, ако държиш на шестак. Но все пак Е90 е модел 2005, въпреки фейслифта.
Относно мотора - моята е на 263 хиляди, не съм сменял още верига, нямам и тракания при студен старт(това са първите симптоми). Някои трошат вериги на 100к без симптоми, някой изкарват над 300. Като при всички, и тук зависи и от поддръжката. Не ги водят проблемни, като при N47, но като цяло, при N57 веригите са по-кекави от тези при М57. Освен това са отзад на мотора и смяната им е по-трудна, съответно скъпа.
Повече за мотора може да прочетеш в раздела за F10/11.
За 4х4-то - не съм чувал да имат проблеми с раздатката, поне не и масови.
За 30к лева аз бих търсил Ф30, но там няма да се класираш за хубава 330-ка, ако държиш на шестак. Но все пак Е90 е модел 2005, въпреки фейслифта.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз също бих те посъветвал или да събереш малко повече кеш (около 40к има доооста хубави 30-ки F30) или да изчакаш около година. Според мен не си заслужава да се дават толкова пари за Е9х, просто е вече морално остарял модел...
- terorero
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Всъщност Ф30 беше първоначалният ми избор, за него бих отделил и повече пари разбира се, най-вероятно някой премиум селекшън.
Истината е, че Е90 фейслифт обаче ми харесва доста повече отвътре и отвън, от друга страна не искам да се снабдя с поредната безкрайна загубена инвестиция.
Благодаря за мненията
Истината е, че Е90 фейслифт обаче ми харесва доста повече отвътре и отвън, от друга страна не искам да се снабдя с поредната безкрайна загубена инвестиция.
Благодаря за мненията
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
като цяло, купуването на кола, с изключение на некви редки екзотики за милиони евра, няма нищо общо с инвестиция и си е чиста набутвация в различна форма, но колкото по-нова е колата, толкова повече пари изчезват. Ако тая двойно по-евтината не е събрана от 2, или не е на 800хил км, то за 10к ще й смениш вериги, дюзи, турбина и квото още излезе, и ще я обслужваш 5 години...
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
exc написа:Тя не е двойно по-евтина, просто е в евро.
ахахахаха, явно виждам каквото ми се иска, то и няма как да е като най-очуканата 320ка ноФ Фнос...
Ами тогава преглед на място и за двете, каране, сервизче и в джаза. Оборудвана 330 Ф30 да стане 20к ще трябва да се чака поне още 4-5 години, така че...
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
@terorero - А сериозна ли е необходимостта от х драйв? Иначе, ако това е модела който ти допада си го карай, пък нека е стар
@exc - ако имаш да я покараш колата поне още година-две е желателно да смениш веригите, за да пътуваш спокойно.
@декстър - За морално остаряла кола - като гледам масово новите модели на марки като Опел, Рено и тн, не съм сигурен че това твърдение е акуратно. Е, всеки иска последния писък на модата, но обезценяването на най-новите модели в рамките на 2-3 години е доста голямо
@exc - ако имаш да я покараш колата поне още година-две е желателно да смениш веригите, за да пътуваш спокойно.
@декстър - За морално остаряла кола - като гледам масово новите модели на марки като Опел, Рено и тн, не съм сигурен че това твърдение е акуратно. Е, всеки иска последния писък на модата, но обезценяването на най-новите модели в рамките на 2-3 години е доста голямо
- terorero
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
chris_barnes написа:@terorero - А сериозна ли е необходимостта от х драйв? Иначе, ако това е модела който ти допада си го карай, пък нека е стар
Съвременният X-drive ми допада като поведение, макар че съм го карал единствено на G30, а и просто не откривам големи дизели без него, иначе не ми е фактор след 15 години с БМВ-та само на задно.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
terorero написа:просто не откривам големи дизели без него
При Ф сериите е като да търсиш игла в купа сено
"Чемодан, вокзал, Москва"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани