Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- cvette
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 141
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Жена
- Кара: E92, F11
- Мечтае да кара: М3
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Привет колеги!Нагледала съм се на тази кола , но е досто пипана.Ще съм благодарна ако някой знае по-подробно историята й и най-вече всичко истинско ли е в обявата.Благодаря!
https://m.mobile.bg/details/11563720321441983
https://m.mobile.bg/details/11563720321441983
- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gero92 написа:Здравейте,колеги!
Търся си е90 330 бензин , попаднах на тази , изглежда уж добре .Някой случайно да е ходил да я гледа?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=cbc7f7
Не съм я гледал, но преди 2 години през познат човек се свързахме с тази автокъща, т.к. имахме интерес към едно 330D X-drive, което тепърва очакваха в БГ. Моят кумец го беше харесал. Като "наши хора" ни казаха, че колата е превъртяна, и не е на 180 000км, а на 300 000км. Иначе била "перфектна"! След няколко дни, случайно минавайки покрай автокъщата видяхме, че тъкмо я свалят от автовоза и веднага спряхме... Огледа беше около 30 секунди. Отвътре вероятно не беше същата кола от снимките - зверски износен салон и волан, 390 000км показание на километража + брутална ръжда по почти всички не-алуминиеви детайли, сякаш колата е извадена от дъното на океана. Дори не сме я палили. Имай не едно, а две на ум, като/ако ходиш да я гледаш.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Tristaiosemnaiseis написа:Gero92 написа:Здравейте,колеги!
Търся си е90 330 бензин , попаднах на тази , изглежда уж добре .Някой случайно да е ходил да я гледа?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=cbc7f7
Не съм я гледал, но преди 2 години през познат човек се свързахме с тази автокъща, т.к. имахме интерес към едно 330D X-drive, което тепърва очакваха в БГ. Моят кумец го беше харесал. Като "наши хора" ни казаха, че колата е превъртяна, и не е на 180 000км, а на 300 000км. Иначе била "перфектна"! След няколко дни, случайно минавайки покрай автокъщата видяхме, че тъкмо я свалят от автовоза и веднага спряхме... Огледа беше около 30 секунди. Отвътре вероятно не беше същата кола от снимките - зверски износен салон и волан, 390 000км показание на километража + брутална ръжда по почти всички не-алуминиеви детайли, сякаш колата е извадена от дъното на океана. Дори не сме я палили. Имай не едно, а две на ум, като/ако ходиш да я гледаш.
Без думи... Добре,де ,защо има толкова много дизелови е90ки , а бензинови се броят на пръсти , това не мога да разбера?! И другото което е , гледам колата да е от автокъща , уж да не е карана в БГ , но след това което ти ми написа , май и при автокъщите не е цветна работата...
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gero92 написа:Tristaiosemnaiseis написа:Gero92 написа:Здравейте,колеги!
Търся си е90 330 бензин , попаднах на тази , изглежда уж добре .Някой случайно да е ходил да я гледа?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=cbc7f7
Не съм я гледал, но преди 2 години през познат човек се свързахме с тази автокъща, т.к. имахме интерес към едно 330D X-drive, което тепърва очакваха в БГ. Моят кумец го беше харесал. Като "наши хора" ни казаха, че колата е превъртяна, и не е на 180 000км, а на 300 000км. Иначе била "перфектна"! След няколко дни, случайно минавайки покрай автокъщата видяхме, че тъкмо я свалят от автовоза и веднага спряхме... Огледа беше около 30 секунди. Отвътре вероятно не беше същата кола от снимките - зверски износен салон и волан, 390 000км показание на километража + брутална ръжда по почти всички не-алуминиеви детайли, сякаш колата е извадена от дъното на океана. Дори не сме я палили. Имай не едно, а две на ум, като/ако ходиш да я гледаш.
Без думи... Добре,де ,защо има толкова много дизелови е90ки , а бензинови се броят на пръсти , това не мога да разбера?! И другото което е , гледам колата да е от автокъща , уж да не е карана в БГ , но след това което ти ми написа , май и при автокъщите не е цветна работата...
Защото бензиновите мотори от Е90 нагоре са калпави, нямат нищо общо с бензиновите мотори от 90-те
- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Gero92 написа:Tristaiosemnaiseis написа:Gero92 написа:Здравейте,колеги!
Търся си е90 330 бензин , попаднах на тази , изглежда уж добре .Някой случайно да е ходил да я гледа?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=cbc7f7
Не съм я гледал, но преди 2 години през познат човек се свързахме с тази автокъща, т.к. имахме интерес към едно 330D X-drive, което тепърва очакваха в БГ. Моят кумец го беше харесал. Като "наши хора" ни казаха, че колата е превъртяна, и не е на 180 000км, а на 300 000км. Иначе била "перфектна"! След няколко дни, случайно минавайки покрай автокъщата видяхме, че тъкмо я свалят от автовоза и веднага спряхме... Огледа беше около 30 секунди. Отвътре вероятно не беше същата кола от снимките - зверски износен салон и волан, 390 000км показание на километража + брутална ръжда по почти всички не-алуминиеви детайли, сякаш колата е извадена от дъното на океана. Дори не сме я палили. Имай не едно, а две на ум, като/ако ходиш да я гледаш.
Без думи... Добре,де ,защо има толкова много дизелови е90ки , а бензинови се броят на пръсти , това не мога да разбера?! И другото което е , гледам колата да е от автокъща , уж да не е карана в БГ , но след това което ти ми написа , май и при автокъщите не е цветна работата...
Защото бензиновите мотори от Е90 нагоре са калпави, нямат нищо общо с бензиновите мотори от 90-те
50% заради това и 50% заради надеждността и икономичността на М57... Аз за себе си не виждам причина да мина на бензин при наличието на такъв добър дизел... Освен може би N54 Явно така са преценили и голямата част от потребителите.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8323
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gero92 написа:И другото което е , гледам колата да е от автокъща , уж да не е карана в БГ , но след това което ти ми написа , май и при автокъщите не е цветна работата...
за мен по-тъпо нещо от това да си купиш кола от автокъща няма... но това си е лично мое мнение, а и явно не съм прав поради наличието на ХИЛЯДИ автокъщи в родината (може би, десетки хиляди, ако броим и нерегистрираните джамбази с по 2-3-4-5 коли)
ВИНАГИ, ама ВИНАГИ си купувам кола от човек, който е набил сериозна сума пари в автомобила... а то си личи
отвреме навреме излиза по някой друг подарък, като тази, която постнах
--> на Ради 460 коньовия дизел с набити над 30 бона в него...
продаде се за 2-3 дни за малко над 20к...
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Добре , де , казвате ,че са калпави , а в същото време изчетох бая теми във форума ,които казват ,че и 3ката бензин на бмв и 3ката дизел са едни от най читавите двигатели.Също така ,че и поддръжката на бензинката е една идея по евтина.Спрях се на бензин понеже карам дизел от 5 години , и ми писна да се занимавам с турбини,с дюзи,с ДПФ-и и с това да се чудя дали догодина няма да вкарат някой закон за тия катализатори и да се чудя как да мина преглед.
Останах с впечетлението ,че и двата двигателя са здрави (говоря за 3 литровия) , сега ще се окаже ,че това не е така...
Останах с впечетлението ,че и двата двигателя са здрави (говоря за 3 литровия) , сега ще се окаже ,че това не е така...
- tintirimintiri
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 159
- Регистриран на: 22.04.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: M57, N52, S65
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Зависи кой ще ти отговори на въпроса, някои не са имали бензин от това поколение и дават мнение за него. Просто са по-капризни от предните поколения, и зависи в какво състояние ще попадне в теб.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не малко притежатели на бензинови автомобили от това поколение са съгласни, че дизелите са по-сполучливи. Други преминаха от бензин на дизел, това ми се струва показателно.
Да, бензиновите агрегати не са толкива лоши, но са много по-склонни към проблеми след лоша поддръжка (често и трудно обратими такива). Дизелите са си малко по-дуракоустойчиви.
Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Да, бензиновите агрегати не са толкива лоши, но са много по-склонни към проблеми след лоша поддръжка (често и трудно обратими такива). Дизелите са си малко по-дуракоустойчиви.
Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
tintirimintiri написа:Зависи кой ще ти отговори на въпроса, някои не са имали бензин от това поколение и дават мнение за него. Просто са по-капризни от предните поколения, и зависи в какво състояние ще попадне в теб.
Именно, аз просто спрях да пиша, защото ми писна...
И не съм съгласен, че дизелът е по-сполучлив. Просто в чужбина го карат по предназначение - повече извънградско и за това болшинството са на такъв пробег. Тук като започнат пак да се карат главно градско и се почва.
Всеки агрегат си има предназначение.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте на всички. Загледал съм се в една обява в mobile.bg ще съм благодарен за мнения и препоръки относно въпросния автомобил.
Предварително благодаря на отзовалите се.
Поздрави.
Предварително благодаря на отзовалите се.
Поздрави.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Нека започнем от там, че не е редно да се представя като фейслифт когато са наредени брони, капак, стопове, волан (предните фарове са оставени). По-коректно е да се отбележи, че последните са сменени с такива от фейслифт, но самата кола не е такава. Даже мисля, че не е 2008 година както е написана, а по-стара. Съдейки по някои захабявания от снимките изглежда на много повече от 250 хил. км.
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
drago9205 написа:Нека започнем от там, че не е редно да се представя като фейслифт когато са наредени брони, капак, стопове, волан (предните фарове са оставени). По-коректно е да се отбележи, че последните са сменени с такива от фейслифт, но самата кола не е такава. Даже мисля, че не е 2008 година както е написана, а по-стара. Съдейки по някои захабявания от снимките изглежда на много повече от 250 хил. км.
Не мога да видя хубаво от снимките на телефона, но май и врътката на радиото е старата, а не е тази с хромирания пръстен, т.е. колата е много преди 2008
Това за фейслифта също е доста тъпо описано, защото колата не е фейслифт. Като гледам се предлага и от къща кентавър, та аз бих се насочил към друга кола Или му се обади и искай вин да видим какво ще излезне.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Още по-забавно е, че външните стопове са пре-фейс, а вътрешните - фейс
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:Още по-забавно е, че външните стопове са пре-фейс, а вътрешните - фейс
вярно.... щом за това лъже и чака рибки смятай каква е цялата кола другият вариант е да са ги излъгали самите кентаври, като са я изкупували, че е фейслифт и те да не знаят и да пишат тъпотии.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани