Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- tintirimintiri
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 159
- Регистриран на: 22.04.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: M57, N52, S65
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Пише че е евро 5 което ме съмнява, колегите да кажат дали има 325 н52 с евро 5. Другото което е евентуалния разход на масло, да не се окаже че е с 1л/1000км.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Евро 5 ... минала е покрай . Предна дясна врата не е от тая кола . Километрите по 2х мин .
- asmodeus812
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.07.2018
- Пол: Мъж
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
О евро 5 няма как да е със сигурност, той излиза 2010 стандарта, често го срещам и из другите обяви по скоро е от незнание отколкото нещо друго. За вратата обаче как го разбра не успях да намеря разлики, отраженията и нюансите изглеждат окей
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
asmodeus812 написа:О евро 5 няма как да е със сигурност, той излиза 2010 стандарта, често го срещам и из другите обяви по скоро е от незнание отколкото нещо друго. За вратата обаче как го разбра не успях да намеря разлики, отраженията и нюансите изглеждат окей
Така е, 2010та излиза, но примерно дизелите с N47/N57 от 2007 до 2015-та са абсолютно еднакви и покриват евро 5.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
А как ще накараш КАТ да ти напишат нов талон с евро 5 вместо евро 4 ?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Alek_SV написа:А как ще накараш КАТ да ти напишат нов талон с евро 5 вместо евро 4 ?
Няма защо да ги карам то по принцип в талона на тези коли си пише евро 5.
Ако не пише нищо то в полето има звезда и тогава се налага да се вземе документ от местното представителство на марката с който да се удостовери коя категория покрива автомобила.
Всичи с М47/М57 са Евро 4, с изключение на някои които са фабрично без ДПФ, но има и такива пак Евро 4.
Следващото поколение са евро 5, а даже има и такива евро 6 с адблу система.
Последните ф-ки които са с б47 са евро 6.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Потвърждавам - моята е 03.2009 и е Евро 5А. Така си е записана в Швейцарския талон, така е записана и в Българския.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, реших да си взема уикенд кола и се спрях на бензиново Е92 купе, ще ви помоля за малко помощ при избора. Задното предаване и 6 цилиндров N52 мотор са задължителни, скоростите предпочитам да са ръчни но ако изпадне добра кола с автоматик бих я погледнал. След доста четене по интернет 3-литровия мотор май е по-добрия избор, но е доста по-рядък и в мобилето има само 3 коли, отговарящи на изискванията - едната ми изглежда малко съмнителна, а другите 2 са със твърде високи цени. Затова гледам следните 325-ци:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=a5msue
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=a5n9q6
Какво мислите за тия бройки?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=a5msue
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=a5n9q6
Какво мислите за тия бройки?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Уикенд кар върви само в комбинация с 335i, всичко друго е загуба на ресурс
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Уикенд кар върви само в комбинация с 335i, всичко друго е загуба на ресурс
Грам не съм съгласен, атмосферният шестак е прекрасна кола за каране за удоволствие, естествено с ръчна кутия. 335 е доста извън възможностите на болшинството водачи и може да ги вкара в голяма беля (аз също се имам в това число)! Покарайте малко атмосферен шестак в силата му, високи обороти и пак ще си говорим не е ли хубаво. Още повече 330 - 272 коня не са хич малко. В крайна сметка 335 е само 30-тина коня отгоре в стоковия си вариант и някакви 6К за турбини, нали...
Да не говорим в разликата при покупна цена и намиране на читава...
От двете първата ми допада повече! Огледайте купето, ако е на такъв пробег, навярно поради друг проблем е дошла тук. Но пак се повтарям, ако е такъв пробегът е бонбон!
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Уикенд кар върви само в комбинация с 335i, всичко друго е загуба на ресурс
или M3
Bexim написа:Грам не съм съгласен, атмосферният шестак е прекрасна кола за каране за удоволствие, естествено с ръчна кутия. 335 е доста извън възможностите на болшинството водачи и може да ги вкара в голяма беля (аз също се имам в това число)! Покарайте малко атмосферен шестак в силата му, високи обороти и пак ще си говорим не е ли хубаво. Още повече 330 - 272 коня не са хич малко. В крайна сметка 335 е само 30-тина коня отгоре в стоковия си вариант и някакви 6К за турбини, нали...
Да не говорим в разликата при покупна цена и намиране на читава...
И аз грам не съм съгласен с теб. Атмосферният шестак е прекрасна кола, факт, но би-турбо колата е още по-прекрасна за каране кола. И това го пиша като един от най-големите фенове на атмосферките и го казвам съвсем отговорно като бивш собственик на атмосферка, а сега на би-турбо кола.
Освен това, кой си купува 335и за хоби кола и я държи стокова ? Готиното на 335 е, че е като лего за пораснали. В интернет има супер много информация за модове и заигравки и човек буквално може да си тунингова безкрайно, а това е супер забавно и много отива на уикенд кола.
Че може да те вкара в скъпа беда е факт и си прав, че човек, който си купува подобна кола трябва да е наясно с проблемните й и да е готов да си ги оправя, ако се случат. В случая момчето се е ориентирало към 325, така че натам се насочваме, но според мен рано или късно ще му умалее като мощност.
Относно тези 325-ци, на мен ми харесва повече велико търновската, защото има повече екстри, но дотам. Обади се и вземи вин да си я провериш като история и т.н.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Когато човек си купува кола си прави сметки, възможности, поддръжка, пробег, използване и пр.
Както мечо Пух е казал - колкото повече, толкова повече, това е ясно! Лесно може човек от друго по-горно стъпало да влезе в нашия форум и да каже, момчета, дори М-ките ви не са уикенд коли, аз ги карам като евридейки и ми малеят. Но не можеш да кажеш, че атмосферният шестак каран по предназначение не доставя удоволствие!
Както мечо Пух е казал - колкото повече, толкова повече, това е ясно! Лесно може човек от друго по-горно стъпало да влезе в нашия форум и да каже, момчета, дори М-ките ви не са уикенд коли, аз ги карам като евридейки и ми малеят. Но не можеш да кажеш, че атмосферният шестак каран по предназначение не доставя удоволствие!
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Maxx_E90 написа:...реших да си взема уикенд кола...
To хубаво, ама дефинирай какво разбираш под уикенд кола, че както виждаш всеки, включително и аз, има различно мнение по въпроса. Според мен, когато се говори за Е9х моделите, всичко под пипната бензинова 335-ца(разбирай 400 коня кола) е далеч от каквото и да е определение за уикенд кола, ама тва си е мое виждане
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Уикенд кар по моя критерий е нещо с което се забавляваш, тунинговаш и разцепваш от ГАЗ, като се счупи не те бърка, прибираш я в гаража и си джиткаш с евридейката.
Разлика в поддръжката на една 335 и една 330и 272кс. не е особенно голяма изключение правят двете турбини, които стават нови за под 1000лв. никой не купува такива части нови, има си ремонтни комплекти и стендове за калибровка от години.
Инжектори, помпи и прочие консумативи са със сходни цени.
Така, че кеф цена няма
Разлика в поддръжката на една 335 и една 330и 272кс. не е особенно голяма изключение правят двете турбини, които стават нови за под 1000лв. никой не купува такива части нови, има си ремонтни комплекти и стендове за калибровка от години.
Инжектори, помпи и прочие консумативи са със сходни цени.
Така, че кеф цена няма
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Оффф, чакай, че и аз пиша глупости!!!
Основната причина да продам 325-цата, беше че ме беше яд да ми седи само като уикенд кола.
Да забавна е за каране, факт, но виж, ако беше 335i, щеше да ми седи проект до живот. Наистина си струва да помислиш какво що и да премериш още веднъж.
Иначе пак има и друга гледна точка, разбира се. Ако евридейката ти е 1.0, да, става да се забавляваш уикенда, но при мен евридейката ми идва повече от другата и за това реших, че нещо няма много много смисъл да държа две почти еднакви коли...
ПП Някои хора пък биха казали кабрио за уикенда. Наистина гледни точки бол. Ако си се спрял на 325i, поне подгони 30-ките. Няма да съжаляваш.
Основната причина да продам 325-цата, беше че ме беше яд да ми седи само като уикенд кола.
Да забавна е за каране, факт, но виж, ако беше 335i, щеше да ми седи проект до живот. Наистина си струва да помислиш какво що и да премериш още веднъж.
Иначе пак има и друга гледна точка, разбира се. Ако евридейката ти е 1.0, да, става да се забавляваш уикенда, но при мен евридейката ми идва повече от другата и за това реших, че нещо няма много много смисъл да държа две почти еднакви коли...
ПП Някои хора пък биха казали кабрио за уикенда. Наистина гледни точки бол. Ако си се спрял на 325i, поне подгони 30-ките. Няма да съжаляваш.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани