Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Имал съм две коли от Италия, от които едната бмв, проблем с мотора не съм имал и бяха много чисти.b00st написа:Италянките пък нямат ръжда ма и мотор
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Явно твойте са били модели преди 2005та
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Йа, йаb00st написа:Явно твойте са били модели преди 2005та
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vvasilev1 написа:Имал съм две коли от Италия, от които едната бмв, проблем с мотора не съм имал и бяха много чисти.b00st написа:Италянките пък нямат ръжда ма и мотор
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Абе и аз съм имал 'талянка, даже 2, лъскачки и не съм имал каквито и да е проблеми с тях, ама 1 птичка пролет не прави. Сегашната пък ми е германка, ама пак няма ръжда. Та не ги генерализирайте швейцарка, 'талянка и т.н. Просто гледайте е така преди да купувате
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Днес ходих да гледам тази, тъй като е в моя град и със собственика имаме общи приятели:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=9wk4q4 ВИн А200906
И съм в дилема.
Какво видях:
Колата е от Швейцария, на 259000 км., според собственика, който я е карал след покупка в М Кар - реални. Най-вероятно е така(не съм я проверявал). Има сервизна книжка с много записи, според мен - истински. Според него е с един собственик в Швейцария. Той я е докарал, не е прекупувана.
Интериор - леко захабен волан по кожата и трима. Съвсем леко протриване на ръба на шофьорската седалка, там където е най-изпъкнало.
Екстериор - две леки драскотини, нищо друго. Според мен(и не само) не е удряна, или поне не сериозно.
Карах я, върви уникално, спира много добре, няма никакви потропвания и шумове. Държи пътя, не ходи наляво-надясно, ако няма наколн. Според собственика имало някакви тампони за смяна отпред, които се чували слабо. Аз не го усетих.
Дискове - без грам ръб, кажи-речи нови накладки. Няма омасляване никъде около мотора, ДПФ-а е там, работи, беше регенерирал преди 600км. Стойности на дюзи - под 1 всички. Само излезе някаква грешка на подгряване на горивния филтър, която нямам идея какво значи.
Абсолютно екстри и копчета работят.
Сегашният собственик е сменил ЕГР, нещо дребно по окачването, крушки на фаровете и хидравлична течност с казанчето. Маслото е за смяна скоро, той вярва на записите в книжката, там пише, че е сменено с филтрите на 246к.
Има два комплекта гуми с джанти - зимните гуми са чисто нови, летните на 2 сезона с джанти стил 193.
Не съм я качвал на подемник, но това няма да е проблем.
Какво ме спира да я купя:
Първо - цената. Собственика не мърда грам от обявената.
Второ - колата е без навигация. Тоест-не ми се дават тия пари за кола без нави. Как може да е поръчана с толкова много екстри, че даже и с боя индивидуал, и да и сложат радио. Навито ми липсва основно заради визията и няколкото допълнителни настройки. Без него вътре е като Е36.
Иначе, реално след покупка в момента имам евентуално само разходи за нотариус и смяна на талони. Другият месец и масло с филтри.
Та се чудя сега, какво да правя. Да си купя кола, без една от задължителните за мен екстри и после да ме е яд, или да чакам и да обикалям България по огледи.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=9wk4q4 ВИн А200906
И съм в дилема.
Какво видях:
Колата е от Швейцария, на 259000 км., според собственика, който я е карал след покупка в М Кар - реални. Най-вероятно е така(не съм я проверявал). Има сервизна книжка с много записи, според мен - истински. Според него е с един собственик в Швейцария. Той я е докарал, не е прекупувана.
Интериор - леко захабен волан по кожата и трима. Съвсем леко протриване на ръба на шофьорската седалка, там където е най-изпъкнало.
Екстериор - две леки драскотини, нищо друго. Според мен(и не само) не е удряна, или поне не сериозно.
Карах я, върви уникално, спира много добре, няма никакви потропвания и шумове. Държи пътя, не ходи наляво-надясно, ако няма наколн. Според собственика имало някакви тампони за смяна отпред, които се чували слабо. Аз не го усетих.
Дискове - без грам ръб, кажи-речи нови накладки. Няма омасляване никъде около мотора, ДПФ-а е там, работи, беше регенерирал преди 600км. Стойности на дюзи - под 1 всички. Само излезе някаква грешка на подгряване на горивния филтър, която нямам идея какво значи.
Абсолютно екстри и копчета работят.
Сегашният собственик е сменил ЕГР, нещо дребно по окачването, крушки на фаровете и хидравлична течност с казанчето. Маслото е за смяна скоро, той вярва на записите в книжката, там пише, че е сменено с филтрите на 246к.
Има два комплекта гуми с джанти - зимните гуми са чисто нови, летните на 2 сезона с джанти стил 193.
Не съм я качвал на подемник, но това няма да е проблем.
Какво ме спира да я купя:
Първо - цената. Собственика не мърда грам от обявената.
Второ - колата е без навигация. Тоест-не ми се дават тия пари за кола без нави. Как може да е поръчана с толкова много екстри, че даже и с боя индивидуал, и да и сложат радио. Навито ми липсва основно заради визията и няколкото допълнителни настройки. Без него вътре е като Е36.
Иначе, реално след покупка в момента имам евентуално само разходи за нотариус и смяна на талони. Другият месец и масло с филтри.
Та се чудя сега, какво да правя. Да си купя кола, без една от задължителните за мен екстри и после да ме е яд, или да чакам и да обикалям България по огледи.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
колкото повече обикаляш толкова повече разходи : пари + ВРЕМЕ
ти сам я описваш като супер стегната кола - рядко има такива . Масово се продават коли си 10000 неща за правене.
Навито - имаш три варянта :
- стойка с екранче с вендуза - лепваш на джама - 300 до 500 лв.
- китайска навигация с андртойд ня мястото на радиото в центалния панел - 600- 1000 лв
- ретрофит CIC с табло - сигурно към 2500 лв с труд.
ти сам я описваш като супер стегната кола - рядко има такива . Масово се продават коли си 10000 неща за правене.
Навито - имаш три варянта :
- стойка с екранче с вендуза - лепваш на джама - 300 до 500 лв.
- китайска навигация с андртойд ня мястото на радиото в центалния панел - 600- 1000 лв
- ретрофит CIC с табло - сигурно към 2500 лв с труд.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз не бих я купил, на твое място.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Липсата на навигация в Е90 те спира да купиш хубава кола Ей, тия на Горубляне съм ги признал, че са психолози. Ама щом те влече, търси друга, няма лошо. Важното е да си доволен от покупката.
P.S. Днес четох, че сателитите за GPS ще ресетват часовниците и може навигациите над 10г.да се ошашкат и да не показват вярно. Да го имате предвид.
P.S. Днес четох, че сателитите за GPS ще ресетват часовниците и може навигациите над 10г.да се ошашкат и да не показват вярно. Да го имате предвид.
Never mistake motion for action...
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Липсата на навигация - не. Даже на предната съм я ползвал само, за да я пробвам дали върви. Спира ме липсата на iDrive(ако мога така да се изразя), ако трябва да съм точен. Все пак това е основното в Е90, което я прави да изглежда съвременно вътре.
Не съм фен на всякакви китайски и други преправаяния, също и пари в ретрофити не ми се влагат. Ако я взема, ще си я карам така. Мина времето с наливане на кофи с излишни пари.
Иначе - прав си, това не е причина да се откажеш от кола, или поне не е обективна.
Не съм фен на всякакви китайски и други преправаяния, също и пари в ретрофити не ми се влагат. Ако я взема, ще си я карам така. Мина времето с наливане на кофи с излишни пари.
Иначе - прав си, това не е причина да се откажеш от кола, или поне не е обективна.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ако не бързаш му кажи, че искаш да вземеш колата (на парите, които си решил 18 или 18500, не знам за колко искаш да се спазариш). След 1 седмица му се обаждаш пак и шансът да се навие е доста голям, ако не се навие след месец може и сам да те потърси
Вярно, че има екстри, но все пак си остава 10-годишно дизелово комби на 260 хил. км. Дори километрите да са реални (по състоянието изглежда, че са) трябва да се вземе предвид, че дори не е преминало стандартно обслужване след като е внесено от Швейцария. Не знам в историята какво е записано и какво е обслужвано предходните 50-60 хил. км, но като започнеш с маслото ще последват и други дреболии като ремъци/ролки, някое тампонче, спирачна течност подгревът на горивен филтър, масло на раздатка/скорости (ако не е сменяно преди това според историята), та ще се насъберат неща. Всичко това си е добра база за някакъв коментар, ако не желае да коментира - да си я държи
П.П. А към наближаващи 300 хил. може би е редно и за верига да се замисли следващият собственик, та коментарът си е задължителен, поне с 1000 лева надолу. Маслото на какви интервали е сменяно според историята?
Вярно, че има екстри, но все пак си остава 10-годишно дизелово комби на 260 хил. км. Дори километрите да са реални (по състоянието изглежда, че са) трябва да се вземе предвид, че дори не е преминало стандартно обслужване след като е внесено от Швейцария. Не знам в историята какво е записано и какво е обслужвано предходните 50-60 хил. км, но като започнеш с маслото ще последват и други дреболии като ремъци/ролки, някое тампонче, спирачна течност подгревът на горивен филтър, масло на раздатка/скорости (ако не е сменяно преди това според историята), та ще се насъберат неща. Всичко това си е добра база за някакъв коментар, ако не желае да коментира - да си я държи
П.П. А към наближаващи 300 хил. може би е редно и за верига да се замисли следващият собственик, та коментарът си е задължителен, поне с 1000 лева надолу. Маслото на какви интервали е сменяно според историята?
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не мисля, че в Швейцария е сменяно нещо различно от масло и филтри. Ще я мисля, реално нямам причина да бързам, имам си кола заместител, която да ме придвижва.
Поне ако някой търси таква, има един безплатен оглед от мен с дългия ферман по-горе.
П.П. Маслото - на 30к, както почти всички. И за веригата съм се замислял, ама то е валидно за всички, които гледам.
Поне ако някой търси таква, има един безплатен оглед от мен с дългия ферман по-горе.
П.П. Маслото - на 30к, както почти всички. И за веригата съм се замислял, ама то е валидно за всички, които гледам.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Може дискове, някой тампон и други флуиди да са сменени там - пак е по-добре от нищо. Според твоите наблюдения явно не е никак лоша колата, но явно собственикът не осъзнава, че бъдещите разходи по нея са непредвидими на фона на това, че основни компоненти предстоят да се обслужат. Затова и ако цената не се коментира, по-скоро пас. Все пак ако наистина ти харесва - може да му подхвърлиш, че веригата на този двигател се сменя и да опиташ да спазариш по-добра цена.
Успех в начинанието и да се похвалиш като вземеш новата! Наясно си нещата и какво да гледаш, така че изборът най-вероятно ще е добър
Успех в начинанието и да се похвалиш като вземеш новата! Наясно си нещата и какво да гледаш, така че изборът най-вероятно ще е добър
Последна промяна drago9205 на 20 Фев 2019, 8:39, променена общо 1 път
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Да, дисковете най-вероятно са сменяни там. Има някакви дописвания в някои записи в книжката, ама не разбирам френски.
Иначе, благодаря. Ще се похваля, като взема друга(ако е за хвалене).
Иначе, благодаря. Ще се похваля, като взема друга(ако е за хвалене).
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
базово аудио + липса на iDrive е кофти тръпка
ако се заиграеш да вграждаш от 19к отиваш на 22к
ако се заиграеш да вграждаш от 19к отиваш на 22к
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Провери в историята има ли смяна на веригите, защото това ти е най големия разход по тоя мотор.
Ако толкова много ти се иска навигация в ибей за е9х има комплекти за по 1000лв., едно табло ти остава да си намериш и за около 2000лв можеш да си сложиш.
Швейцарските коли са много хубави основно заради поддръжката която получават там, повечето коли са с удължена гаранция и за всяко нещо си ходят в БМВ.
Провери историята какво съдържа, аз си мисля, че това ще ти даде насока какво решение да вземеш.
Аз бих купил такава кола дори без нави, просто е много важно да знаеш кое кога е правено, за да можеш да си направиш сметката кое колко ще изкара и кога горе долу да очакваш нещо като проблем.
Ако толкова много ти се иска навигация в ибей за е9х има комплекти за по 1000лв., едно табло ти остава да си намериш и за около 2000лв можеш да си сложиш.
Швейцарските коли са много хубави основно заради поддръжката която получават там, повечето коли са с удължена гаранция и за всяко нещо си ходят в БМВ.
Провери историята какво съдържа, аз си мисля, че това ще ти даде насока какво решение да вземеш.
Аз бих купил такава кола дори без нави, просто е много важно да знаеш кое кога е правено, за да можеш да си направиш сметката кое колко ще изкара и кога горе долу да очакваш нещо като проблем.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани