Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 25.06.2018
Пол: Мъж
Кара: F30 330d 310HP

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Parzival » 08 Авг 2018, 20:52

vvasilev1 написа:
Leon написа:Имаш доста изисквания за този бюджет, но аз лично бих погледнал втората ;) Първата ми е много рискова откъм вериги, последната е тотална гробница, не знам как си я харесал. Какво да гледаш има изписано доста, тази тема е за конкетни коли.
Е как са малко 11000 лева за двойка дизел на 12-13 години?

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

Добре де, мааму стара, къде пише едно кола като стане на 12-13 години, колко точно трябва да струва?

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 8.08.2018
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от alexroy » 08 Авг 2018, 23:13

Както споменавам по-горе, това са примерни варианти. Последната без да искам съм я paste-нал. А и да, какво значи много изисквания, все пак 11 хил. лв не е малка сума за бангия на 12 13 години, както спомена и човека над мен...

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 25.06.2018
Пол: Мъж
Кара: F30 330d 310HP

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Parzival » 09 Авг 2018, 10:06

alexroy написа:Както споменавам по-горе, това са примерни варианти. Последната без да искам съм я paste-нал. А и да, какво значи много изисквания, все пак 11 хил. лв не е малка сума за бангия на 12 13 години, както спомена и човека над мен...

Според мен е малка с твоите претенции, но ти ще имаш шанса да го научиш по трудния начин ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 18.07.2013
Кара: E91 320d xDrive 2010 184к.с.

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от donybg » 09 Авг 2018, 11:07

alexroy написа:Здрасти банда !

Нов съм и ще бъда честен като кажа ,че нямам опит с БМВ и не знам какво да гледам / от какво да се пазя . :dummy:

Спрял съм се на BMW 320d 163 к.с. 2005-2007
Изискванията ми са следните : очевидно дизел , автомат , седан , с навигация , ксенон (по възможност) , кожа . Това са ми основните изисквания. Бюджета е 9 - 11 хл лв

Въпросите ми са следните :

1. Какво гледате като отидете на оглед (специално за БМВ) освен опипване на калниците за корозия и ръжда , ауспуха и прочие ?
2. Какви са главните недостатъци на този модел и двигателя генерално прави ли проблеми ?
3. Със сигурност след тест драйв ще го кача и на диагностика , но се чудя дали да ида при приятел или направо при дилърите ? Излизат ли основните грешки по двигателя дори и да са "замазани" като за продажбата ? Раздатките ? Окачването ?
4. ДПФ-а фактор ли е ?

Това са няколкото модела , на които съм се спрял (Примерни) . Всяко мнение би било от полза.

* https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7txgu5
* https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7txgu5
* https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 7876818965

Благодаря предварително !


1. Ръждясало по калниците BMW съм виждал само коли на 20+ години или тотално ниглижирани от собтвениците си, които по-добре да избягваш. (не искам да стартирам полемики, лично и субективно наблюдение)
2. Двигателят 163 к.с. е чук, поне така казват коклегите, които го карат от форума. Има доста писано и обсъждано по темата. Внимавай обче със 177-те коня. Струва ми се, че търсенето ти лесно ще те отведе точно до него и рискуваш късане на вериги. Или си предвиди 2300-2500 за смяната им.
3. ДПФ-а е фактор. Но въпросът ти е доста общ и не съм сигурен какво точно очакваш да ти разкажем за него. Има си определен живот, после повечето колеги го махат и не се занимават повече. Кола без фабричен ДПФ е идеален вариант, според мен.
За диагностиката зависи от приятеля. От опит ти казвам, че хората, които могат правилно, точно и адекватно да даигностицират е90 са малко, дори в София. Повечето сервизи, дори такива с претенции, четат само крайната грешка и нямат представа какво е довело до нея. Наскоро от един сервиз в Младост се опитаха да откажат мой колега от прекрасна е93-ка, понеже ABS и DTC били заминали. А всичко беше тръгнало от там, че сжамбазина беше сменил акумулатора и при такава смяна изкарва такива грешки, които се оправят с навиване на волана. Не всеки индивид с ОБД2 кабел и случаен софтуер от интернет е диагностик.
Ако имаш познат с апаратура - диагностика и подробен оглед на място. Лично аз не бих купил е90 без оглед в оторизиран сервиз. Не е евтино, но може да ти спести ремонти за хиляди левове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8317
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 09 Авг 2018, 14:23

donybg написа:Лично аз не бих купил е90 без оглед в оторизиран сервиз. Не е евтино, но може да ти спести ремонти за хиляди левове.


:mhihi: :mhihi: :mhihi:

задължително трябва да прегледаш поне 10 таралясника в Darucar за по 150-200лв и да дадеш едни 1.5к за прегледи за кола за 10-20 бона

съвсем откачихте менците :ok: :smoke:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 17.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M340i X Drive
Мечтае да кара: M ки

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от ionov » 09 Авг 2018, 15:52

Интерено е наистина как преценявате, че една кола, като е на 12-13 години и край тавана на цената и е 11к. Стига сте гледали новите вносове кенефи, че размиват гледната точка.
Една читава, реална кола, която е потдържана и е в добро състояние струва много повече от новия внос боклуци и гарантирано ще ви спести много пари от всячески ремонти извън нормалната потдръжка.
Ама вие си скачайте на нов внос, авто къщи и коли със невероятни китайски м пакети и джанти, М спорт лепенки и тн. и се надявайте да са хубави и най-важното с вчения девиз - Кола и жена са на късмет...

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 8.08.2018
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от alexroy » 09 Авг 2018, 17:10

donybg написа:
alexroy написа:Здрасти банда !

Нов съм и ще бъда честен като кажа ,че нямам опит с БМВ и не знам какво да гледам / от какво да се пазя . :dummy:

Спрял съм се на BMW 320d 163 к.с. 2005-2007
Изискванията ми са следните : очевидно дизел , автомат , седан , с навигация , ксенон (по възможност) , кожа . Това са ми основните изисквания. Бюджета е 9 - 11 хл лв

Въпросите ми са следните :

1. Какво гледате като отидете на оглед (специално за БМВ) освен опипване на калниците за корозия и ръжда , ауспуха и прочие ?
2. Какви са главните недостатъци на този модел и двигателя генерално прави ли проблеми ?
3. Със сигурност след тест драйв ще го кача и на диагностика , но се чудя дали да ида при приятел или направо при дилърите ? Излизат ли основните грешки по двигателя дори и да са "замазани" като за продажбата ? Раздатките ? Окачването ?
4. ДПФ-а фактор ли е ?

Това са няколкото модела , на които съм се спрял (Примерни) . Всяко мнение би било от полза.

* https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7txgu5
* https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7txgu5
* https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 7876818965

Благодаря предварително !


1. Ръждясало по калниците BMW съм виждал само коли на 20+ години или тотално ниглижирани от собтвениците си, които по-добре да избягваш. (не искам да стартирам полемики, лично и субективно наблюдение)
2. Двигателят 163 к.с. е чук, поне така казват коклегите, които го карат от форума. Има доста писано и обсъждано по темата. Внимавай обче със 177-те коня. Струва ми се, че търсенето ти лесно ще те отведе точно до него и рискуваш късане на вериги. Или си предвиди 2300-2500 за смяната им.
3. ДПФ-а е фактор. Но въпросът ти е доста общ и не съм сигурен какво точно очакваш да ти разкажем за него. Има си определен живот, после повечето колеги го махат и не се занимават повече. Кола без фабричен ДПФ е идеален вариант, според мен.
За диагностиката зависи от приятеля. От опит ти казвам, че хората, които могат правилно, точно и адекватно да даигностицират е90 са малко, дори в София. Повечето сервизи, дори такива с претенции, четат само крайната грешка и нямат представа какво е довело до нея. Наскоро от един сервиз в Младост се опитаха да откажат мой колега от прекрасна е93-ка, понеже ABS и DTC били заминали. А всичко беше тръгнало от там, че сжамбазина беше сменил акумулатора и при такава смяна изкарва такива грешки, които се оправят с навиване на волана. Не всеки индивид с ОБД2 кабел и случаен софтуер от интернет е диагностик.
Ако имаш познат с апаратура - диагностика и подробен оглед на място. Лично аз не бих купил е90 без оглед в оторизиран сервиз. Не е евтино, но може да ти спести ремонти за хиляди левове.



Благодаря ти за изчерпателния отговор!

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 8.08.2018
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от alexroy » 09 Авг 2018, 17:15

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - като изключим "качваш се и караш" , колата изглежда добре . Какво мислите ?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - тази доста ми постнее , но изглежда също ок
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - на тази май съм се спрял най-много , мнение ?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - тук какво ще кажете ?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - последната възможна .. ?


Благодаря предварително ! :bowdown:

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 13.07.2014
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от roadkil » 09 Авг 2018, 18:17

Здравейте, какво мислите за тази: https://m.mobile.bg/details/11528211522727074
VIN: WBAWE31020PV98558

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 09 Авг 2018, 20:56

Хахаха, аз бих казал, че има доста такива хора дето с ОбД кабел и случаен софтуер от интернет, ще ти кажат много повече и по конкретни неща за тези коли, от колкото в дару..... Например :)
Иначе по въпроса колко да струват тези коли на по 12 години, мога само да напомня, че преди дванайсет години кола с исканите екстри е клоняла към 100 000лв. нова. Парите се обезцениха доста за тия години и няма как да очаквате да струват колкото е струвала 10 годишна е36 например.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vvasilev1 » 09 Авг 2018, 20:57

Най ми допадна тази, на която ти си се спрял - сивата от Бургас.
Фабрично без дпф, хубави седалки и е с регистрация. Аз бих я погледнал. Ако няма корозии и кутията сменя плавно, без ритане и бутане, мотора работи с равномерен празен ход и тегли добре (без пушеци) е ОК.
alexroy написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11527076508594479&slink=7ud632 - като изключим "качваш се и караш" , колата изглежда добре . Какво мислите ?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - тази доста ми постнее , но изглежда също ок
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - на тази май съм се спрял най-много , мнение ?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - тук какво ще кажете ?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - последната възможна .. ?


Благодаря предварително ! :bowdown:


Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 09 Авг 2018, 21:32

vvasilev1 написа:Най ми допадна тази, на която ти си се спрял - сивата от Бургас.
Фабрично без дпф, хубави седалки и е с регистрация. Аз бих я погледнал. Ако няма корозии и кутията сменя плавно, без ритане и бутане, мотора работи с равномерен празен ход и тегли добре (без пушеци) е ОК.
alexroy написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11527076508594479&slink=7ud632 - като изключим "качваш се и караш" , колата изглежда добре . Какво мислите ?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - тази доста ми постнее , но изглежда също ок
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - на тази май съм се спрял най-много , мнение ?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - тук какво ще кажете ?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - последната възможна .. ?


Благодаря предварително ! :bowdown:


Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Колега тия мотори дори когато са зле работят равномерно и НЕ пушат. Много километри минават без сериозни аварии дори и с лоша компресия и висок разход на масло.......

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: 056
Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от apexs » 10 Авг 2018, 15:36

https://www.mobile.bg/11532440346381490 Днес се загледах в тази. Рама a217684 . Kolp ако може да удари едно рамо с км и история ... :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 18.07.2013
Кара: E91 320d xDrive 2010 184к.с.

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от donybg » 11 Авг 2018, 21:52

vicho написа:
donybg написа:Лично аз не бих купил е90 без оглед в оторизиран сервиз. Не е евтино, но може да ти спести ремонти за хиляди левове.


:mhihi: :mhihi: :mhihi:

задължително трябва да прегледаш поне 10 таралясника в Darucar за по 150-200лв и да дадеш едни 1.5к за прегледи за кола за 10-20 бона

съвсем откачихте менците :ok: :smoke:



мФункционално неграмотност или си търсиш драма? Както вече съм написа - няма да водиш всяка барака в дару, но си правиш шорт лист и гледаш подрбодно, сверяваш километри(може и в нета), диагностицираш, возиш се, пак гледаш и ако не откриеш проблем я караш на проверка при дилър. 9-11к не са ужасно много пари, но не са и малко да ги хвърлиш по нещо, което не го знаеш точно какво е и в последствие да налеаш още няколко хиляди за ремонти, да псуваш марката и съдвата или да търсиш части втора ръка. Всеки сам си преценява, за мен проверката е задължителна.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 12 Авг 2018, 16:20

Колега няколко пъти го написах, такава стара кола за да разбереш дали е здрава единственото нещо което можеш да направиш е да и направиш диагностика студена не палена поне една нощ. Ти като се разбереш някой да ти я докара до някой сервиз, без значение кой е той, колата като е топла ще видиш точно нищо.
Ще могат да ти огледат окачването и евентуално някоя друга грешка, но сериозните неща със загряването на мотора влизат в норма и гориш.... ;)
За справка можеш да прочетеш темата на декстър за М47, същото важи и за М57 и за Н47 И Н57.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook