Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vvasilev1 написа:Е как са малко 11000 лева за двойка дизел на 12-13 години?Leon написа:Имаш доста изисквания за този бюджет, но аз лично бих погледнал втората Първата ми е много рискова откъм вериги, последната е тотална гробница, не знам как си я харесал. Какво да гледаш има изписано доста, тази тема е за конкетни коли.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Добре де, мааму стара, къде пише едно кола като стане на 12-13 години, колко точно трябва да струва?
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Както споменавам по-горе, това са примерни варианти. Последната без да искам съм я paste-нал. А и да, какво значи много изисквания, все пак 11 хил. лв не е малка сума за бангия на 12 13 години, както спомена и човека над мен...
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
alexroy написа:Както споменавам по-горе, това са примерни варианти. Последната без да искам съм я paste-нал. А и да, какво значи много изисквания, все пак 11 хил. лв не е малка сума за бангия на 12 13 години, както спомена и човека над мен...
Според мен е малка с твоите претенции, но ти ще имаш шанса да го научиш по трудния начин
- donybg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 18.07.2013
- Кара: E91 320d xDrive 2010 184к.с.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
alexroy написа:Здрасти банда !
Нов съм и ще бъда честен като кажа ,че нямам опит с БМВ и не знам какво да гледам / от какво да се пазя .
Спрял съм се на BMW 320d 163 к.с. 2005-2007
Изискванията ми са следните : очевидно дизел , автомат , седан , с навигация , ксенон (по възможност) , кожа . Това са ми основните изисквания. Бюджета е 9 - 11 хл лв
Въпросите ми са следните :
1. Какво гледате като отидете на оглед (специално за БМВ) освен опипване на калниците за корозия и ръжда , ауспуха и прочие ?
2. Какви са главните недостатъци на този модел и двигателя генерално прави ли проблеми ?
3. Със сигурност след тест драйв ще го кача и на диагностика , но се чудя дали да ида при приятел или направо при дилърите ? Излизат ли основните грешки по двигателя дори и да са "замазани" като за продажбата ? Раздатките ? Окачването ?
4. ДПФ-а фактор ли е ?
Това са няколкото модела , на които съм се спрял (Примерни) . Всяко мнение би било от полза.
* https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7txgu5
* https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7txgu5
* https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 7876818965
Благодаря предварително !
1. Ръждясало по калниците BMW съм виждал само коли на 20+ години или тотално ниглижирани от собтвениците си, които по-добре да избягваш. (не искам да стартирам полемики, лично и субективно наблюдение)
2. Двигателят 163 к.с. е чук, поне така казват коклегите, които го карат от форума. Има доста писано и обсъждано по темата. Внимавай обче със 177-те коня. Струва ми се, че търсенето ти лесно ще те отведе точно до него и рискуваш късане на вериги. Или си предвиди 2300-2500 за смяната им.
3. ДПФ-а е фактор. Но въпросът ти е доста общ и не съм сигурен какво точно очакваш да ти разкажем за него. Има си определен живот, после повечето колеги го махат и не се занимават повече. Кола без фабричен ДПФ е идеален вариант, според мен.
За диагностиката зависи от приятеля. От опит ти казвам, че хората, които могат правилно, точно и адекватно да даигностицират е90 са малко, дори в София. Повечето сервизи, дори такива с претенции, четат само крайната грешка и нямат представа какво е довело до нея. Наскоро от един сервиз в Младост се опитаха да откажат мой колега от прекрасна е93-ка, понеже ABS и DTC били заминали. А всичко беше тръгнало от там, че сжамбазина беше сменил акумулатора и при такава смяна изкарва такива грешки, които се оправят с навиване на волана. Не всеки индивид с ОБД2 кабел и случаен софтуер от интернет е диагностик.
Ако имаш познат с апаратура - диагностика и подробен оглед на място. Лично аз не бих купил е90 без оглед в оторизиран сервиз. Не е евтино, но може да ти спести ремонти за хиляди левове.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8317
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
donybg написа:Лично аз не бих купил е90 без оглед в оторизиран сервиз. Не е евтино, но може да ти спести ремонти за хиляди левове.
задължително трябва да прегледаш поне 10 таралясника в Darucar за по 150-200лв и да дадеш едни 1.5к за прегледи за кола за 10-20 бона
съвсем откачихте менците
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Интерено е наистина как преценявате, че една кола, като е на 12-13 години и край тавана на цената и е 11к. Стига сте гледали новите вносове кенефи, че размиват гледната точка.
Една читава, реална кола, която е потдържана и е в добро състояние струва много повече от новия внос боклуци и гарантирано ще ви спести много пари от всячески ремонти извън нормалната потдръжка.
Ама вие си скачайте на нов внос, авто къщи и коли със невероятни китайски м пакети и джанти, М спорт лепенки и тн. и се надявайте да са хубави и най-важното с вчения девиз - Кола и жена са на късмет...
Една читава, реална кола, която е потдържана и е в добро състояние струва много повече от новия внос боклуци и гарантирано ще ви спести много пари от всячески ремонти извън нормалната потдръжка.
Ама вие си скачайте на нов внос, авто къщи и коли със невероятни китайски м пакети и джанти, М спорт лепенки и тн. и се надявайте да са хубави и най-важното с вчения девиз - Кола и жена са на късмет...
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
donybg написа:alexroy написа:Здрасти банда !
Нов съм и ще бъда честен като кажа ,че нямам опит с БМВ и не знам какво да гледам / от какво да се пазя .
Спрял съм се на BMW 320d 163 к.с. 2005-2007
Изискванията ми са следните : очевидно дизел , автомат , седан , с навигация , ксенон (по възможност) , кожа . Това са ми основните изисквания. Бюджета е 9 - 11 хл лв
Въпросите ми са следните :
1. Какво гледате като отидете на оглед (специално за БМВ) освен опипване на калниците за корозия и ръжда , ауспуха и прочие ?
2. Какви са главните недостатъци на този модел и двигателя генерално прави ли проблеми ?
3. Със сигурност след тест драйв ще го кача и на диагностика , но се чудя дали да ида при приятел или направо при дилърите ? Излизат ли основните грешки по двигателя дори и да са "замазани" като за продажбата ? Раздатките ? Окачването ?
4. ДПФ-а фактор ли е ?
Това са няколкото модела , на които съм се спрял (Примерни) . Всяко мнение би било от полза.
* https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7txgu5
* https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7txgu5
* https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 7876818965
Благодаря предварително !
1. Ръждясало по калниците BMW съм виждал само коли на 20+ години или тотално ниглижирани от собтвениците си, които по-добре да избягваш. (не искам да стартирам полемики, лично и субективно наблюдение)
2. Двигателят 163 к.с. е чук, поне така казват коклегите, които го карат от форума. Има доста писано и обсъждано по темата. Внимавай обче със 177-те коня. Струва ми се, че търсенето ти лесно ще те отведе точно до него и рискуваш късане на вериги. Или си предвиди 2300-2500 за смяната им.
3. ДПФ-а е фактор. Но въпросът ти е доста общ и не съм сигурен какво точно очакваш да ти разкажем за него. Има си определен живот, после повечето колеги го махат и не се занимават повече. Кола без фабричен ДПФ е идеален вариант, според мен.
За диагностиката зависи от приятеля. От опит ти казвам, че хората, които могат правилно, точно и адекватно да даигностицират е90 са малко, дори в София. Повечето сервизи, дори такива с претенции, четат само крайната грешка и нямат представа какво е довело до нея. Наскоро от един сервиз в Младост се опитаха да откажат мой колега от прекрасна е93-ка, понеже ABS и DTC били заминали. А всичко беше тръгнало от там, че сжамбазина беше сменил акумулатора и при такава смяна изкарва такива грешки, които се оправят с навиване на волана. Не всеки индивид с ОБД2 кабел и случаен софтуер от интернет е диагностик.
Ако имаш познат с апаратура - диагностика и подробен оглед на място. Лично аз не бих купил е90 без оглед в оторизиран сервиз. Не е евтино, но може да ти спести ремонти за хиляди левове.
Благодаря ти за изчерпателния отговор!
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - като изключим "качваш се и караш" , колата изглежда добре . Какво мислите ?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - тази доста ми постнее , но изглежда също ок
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - на тази май съм се спрял най-много , мнение ?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - тук какво ще кажете ?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - последната възможна .. ?
Благодаря предварително !
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - тази доста ми постнее , но изглежда също ок
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - на тази май съм се спрял най-много , мнение ?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - тук какво ще кажете ?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - последната възможна .. ?
Благодаря предварително !
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, какво мислите за тази: https://m.mobile.bg/details/11528211522727074
VIN: WBAWE31020PV98558
VIN: WBAWE31020PV98558
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Хахаха, аз бих казал, че има доста такива хора дето с ОбД кабел и случаен софтуер от интернет, ще ти кажат много повече и по конкретни неща за тези коли, от колкото в дару..... Например
Иначе по въпроса колко да струват тези коли на по 12 години, мога само да напомня, че преди дванайсет години кола с исканите екстри е клоняла към 100 000лв. нова. Парите се обезцениха доста за тия години и няма как да очаквате да струват колкото е струвала 10 годишна е36 например.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Иначе по въпроса колко да струват тези коли на по 12 години, мога само да напомня, че преди дванайсет години кола с исканите екстри е клоняла към 100 000лв. нова. Парите се обезцениха доста за тия години и няма как да очаквате да струват колкото е струвала 10 годишна е36 например.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Най ми допадна тази, на която ти си се спрял - сивата от Бургас.
Фабрично без дпф, хубави седалки и е с регистрация. Аз бих я погледнал. Ако няма корозии и кутията сменя плавно, без ритане и бутане, мотора работи с равномерен празен ход и тегли добре (без пушеци) е ОК.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Фабрично без дпф, хубави седалки и е с регистрация. Аз бих я погледнал. Ако няма корозии и кутията сменя плавно, без ритане и бутане, мотора работи с равномерен празен ход и тегли добре (без пушеци) е ОК.
alexroy написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11527076508594479&slink=7ud632 - като изключим "качваш се и караш" , колата изглежда добре . Какво мислите ?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - тази доста ми постнее , но изглежда също ок
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - на тази май съм се спрял най-много , мнение ?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - тук какво ще кажете ?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - последната възможна .. ?
Благодаря предварително !
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колега тия мотори дори когато са зле работят равномерно и НЕ пушат. Много километри минават без сериозни аварии дори и с лоша компресия и висок разход на масло.......vvasilev1 написа:Най ми допадна тази, на която ти си се спрял - сивата от Бургас.
Фабрично без дпф, хубави седалки и е с регистрация. Аз бих я погледнал. Ако няма корозии и кутията сменя плавно, без ритане и бутане, мотора работи с равномерен празен ход и тегли добре (без пушеци) е ОК.alexroy написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11527076508594479&slink=7ud632 - като изключим "качваш се и караш" , колата изглежда добре . Какво мислите ?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - тази доста ми постнее , но изглежда също ок
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - на тази май съм се спрял най-много , мнение ?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - тук какво ще кажете ?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ud632 - последната възможна .. ?
Благодаря предварително !
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- apexs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: 056
- Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
https://www.mobile.bg/11532440346381490 Днес се загледах в тази. Рама a217684 . Kolp ако може да удари едно рамо с км и история ...
- donybg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 18.07.2013
- Кара: E91 320d xDrive 2010 184к.с.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vicho написа:donybg написа:Лично аз не бих купил е90 без оглед в оторизиран сервиз. Не е евтино, но може да ти спести ремонти за хиляди левове.
задължително трябва да прегледаш поне 10 таралясника в Darucar за по 150-200лв и да дадеш едни 1.5к за прегледи за кола за 10-20 бона
съвсем откачихте менците
мФункционално неграмотност или си търсиш драма? Както вече съм написа - няма да водиш всяка барака в дару, но си правиш шорт лист и гледаш подрбодно, сверяваш километри(може и в нета), диагностицираш, возиш се, пак гледаш и ако не откриеш проблем я караш на проверка при дилър. 9-11к не са ужасно много пари, но не са и малко да ги хвърлиш по нещо, което не го знаеш точно какво е и в последствие да налеаш още няколко хиляди за ремонти, да псуваш марката и съдвата или да търсиш части втора ръка. Всеки сам си преценява, за мен проверката е задължителна.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колега няколко пъти го написах, такава стара кола за да разбереш дали е здрава единственото нещо което можеш да направиш е да и направиш диагностика студена не палена поне една нощ. Ти като се разбереш някой да ти я докара до някой сервиз, без значение кой е той, колата като е топла ще видиш точно нищо.
Ще могат да ти огледат окачването и евентуално някоя друга грешка, но сериозните неща със загряването на мотора влизат в норма и гориш....
За справка можеш да прочетеш темата на декстър за М47, същото важи и за М57 и за Н47 И Н57.
Ще могат да ти огледат окачването и евентуално някоя друга грешка, но сериозните неща със загряването на мотора влизат в норма и гориш....
За справка можеш да прочетеш темата на декстър за М47, същото важи и за М57 и за Н47 И Н57.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани