Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 18 Мар 2019, 10:43

Нищо му няма на Н53.. Пръстите ме заболяха да го пиша... Стига да е поддържан! Моята я гледаха и компресия, и с ендоскоп в АБ и си беше супер на 225К км.
За тоз пробег, два пъти дюзи. Втория път беше само една заминала. Точка, моторът си е екстра, но трябва да се наблюдава!!! :yes:

Проблемите му идват от дълги интервали на масло и от каране със скапани дюзи. Това първото важи за всеки мотор на марката!
Помпата НЕ е болка за умиране и не сдава толкова много. Сдава, ако се кара със скапано гориво. 95 Ромец никога не съм имал дертове с нея. НОКСовете му се махат, няма грижи. Ба те станаха на по 10 години, още ви е страх от тях...
Е, не стават за газчица... :mhihi:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Nukem » 19 Мар 2019, 20:51

Тази и на мен ми хареса, липсва ми е92-то и се бях замислил дали да не я взема, че ми трябва някаква пластмасова евридеика, обаче мислех че е с по статия мотор, като видях N53 и се отказах.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 20 Мар 2019, 9:30

Вземи си стария, той е много здрав...
Какво толкова му се изплаши на това Н53, не знам.. Да беше сменил всички дюзи и щеше да си го караш без проблем.
Всеки ден го виждам почти в София.

Разбирам те! Взел си кола на малък пробег, БМВ и си очаквал да нямаш дертове, но уви, има и то скъпи.
Това е, при Н53 не е важен пробегът, а експлоатацията и поддръжката.
Аз моята я взех и си знаех, 4 палки евентуално за дюзи и помпа... :yes:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8324
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 20 Мар 2019, 10:16

4 палки и дизело става 500 коня :mhihi:

евридей дизел :ok:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 601
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от don_gori » 20 Мар 2019, 12:09

Bexim написа:Вземи си стария, той е много здрав...
Разбирам те! Взел си кола на малък пробег, БМВ и си очаквал да нямаш дертове, но уви, има и то скъпи.
Това е, при Н53 не е важен пробегът, а експлоатацията и поддръжката.
Аз моята я взех и си знаех, 4 палки евентуално за дюзи и помпа... :yes:

Колега извинявай, но що за кола ще е това да си имаш "едни" 4000лв в джоба заделени за ремонти и отделно всеки месец да й светиш дали няма да хвърли някоя дюза и т.н. Ти си си подържал колата и превантивно си сменял нещата, но масово хората искат кола която да седнат и да карат, а не да висят на лаптопа в очакване коя дюза ще сдаде багажа. Отделно 90+% колите по пазара са такива, накарани от някой и със наличните проблеми или с предстоящи такива.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 20 Мар 2019, 12:43

don_gori написа:Колега извинявай, но що за кола ще е това да си имаш "едни" 4000лв в джоба заделени за ремонти и отделно всеки месец да й светиш дали няма да хвърли някоя дюза и т.н.

Това е кажи-речи всяка кола на незнайни километри и с незнайна поддръжка (независимо от горивото). За колите, които си написал "карани с налични проблеми" пак ще трябват 4 бона дори да не са бензин с ДВ.
Разбира се при условие, че искаш да продължиш да я караш и да е надеждна. Иначе винаги може да се кара и с течове на масло, свирещи ремъци, разтропан маховик, ритаща кутия, тракаща верига, пикаещи дюзи и турбина с луфтове и прочее.
Колите са стари и дори да са добре поддържани винаги трябва да сме готови за изненада ако нещо се обади (ако не е двигател ще е, кутия, окачване, полуоси, датчици, модули и така до безкрай)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 20 Мар 2019, 13:38

Ами просто като си купувам кола си правя сметки какво да си взема.
За 3 години не съм я чел повече от 3 пъти. Никога не съм й треперил. Просто сипвам хубав бензин 95 и карам.
4 палки, да, но тогава купих колата за 23.. А в немско такива бяха по 15 евро.. Демек в процентно си е ОК.

На Нюкъм беше около 30, купе на малък пробег, оборудване, у-а, съжалявам ама едни 2,6К не са нищо за такава кола. Нещата просто си вървят процентно...
Аз помпа не съм сменял, ядове не съм имал с нея.
Който иска само да кара, за такива пари има и нови коли с гаранция.

Вичо, не искам дизел, достатъчно знаете колко го мразя... 4 Палки, за тия пари и 335-цата може да стане и повече коне и пак да си е евридейка :yes: Разходът винаги съм казвал, че е най-малкият проблем на една кола :bchug:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8324
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 20 Мар 2019, 13:41

Bexim написа:Вичо, не искам дизел, достатъчно знаете колко го мразя... 4 Палки, за тия пари и 335-цата може да стане и повече коне и пак да си е евридейка :yes: Разходът винаги съм казвал, че е най-малкият проблем на една кола :bchug:


пошегувах се аз... прав си за всичко... аз съм на абсолютно същото мнение

с premium марките трябва да има нещо в джоба иначе страдат всички... и собственика, и колата! :driving:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 20 Мар 2019, 16:36

Начи тоя може да е смешник от Бричката, ама имаше една хубава приказка, като имаш 10 бона в джоба, НЕ СИ купуваш кола за 12, купуваш си за 8. :mhihi:
Тука тия 2 бона няма да ви оправят със сигурност, като колата е на 123456 км нов внос. Оправят те ако си вземеш кола с пълна сервизна история до 200 000 км, а тия не са по 8 със сигурност ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Nukem » 20 Мар 2019, 16:42

Да не се отплесваме, трябва да си направим една тема за тоз мотор имам много да кажа за него :D . Принципно повечето сте по млади и имате по модерно мислене, аз съм със закостеняло мислене и за мен една кола като я вземеш нова поне до 250к км-ра не трябва да пипаш нищо по мотор/трансмисия.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 17.12.2018
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от ervice » 20 Мар 2019, 18:27

Nukem написа:Да не се отплесваме, трябва да си направим една тема за тоз мотор имам много да кажа за него :D . Принципно повечето сте по млади и имате по модерно мислене, аз съм със закостеняло мислене и за мен една кола като я вземеш нова поне до 250к км-ра не трябва да пипаш нищо по мотор/трансмисия.


Колеги не знам за въпросния мотор,но аз в N43 143 кс. набих около 6к за няма и половин година.....поне да беше нещо по-мощно.Взех колата с ясната представа,че е с връщан километраж,но направих грешката да не мина през сервиз и при 2 тестови карани ми се стори ОК и после се почна. Верига,съединител+маховик,разни гарнитури и семеринги, 4 нови дюзи,регулатор налягане, задни дискове и накладки и предни накладки, свещи, 2 бобини, филтри, антифриз нов + нова спирачна течност, 1 носач,термостат .... и още имам да правя по нея разни неща - колата е на 300к близо. Поне не пипа много маслото според ел.щеката,че ако трябва и мотора да отварям ще взема да се гръмна :mhihi: Та внимавайте какво взимате и стар премиум = набиване на кинти ... това е трошлива са и не е проблема в километрите то и другите коли са на по 300-400-500к ама не се трошат така. Коли от 90-те вървят без проблеми,а 10 годишни бмв-та се трошат на поразия такива са съвременните автомобили :D
Последна промяна ervice на 20 Мар 2019, 19:22, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 874
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от zaharia » 20 Мар 2019, 20:07

ervice написа:Колеги не знам за въпросния мотор,но аз в N43 143 кс. набих около 6к за няма и половин година.....поне да беше нещо по-мощно.Взех колата с ясната представа,че е с връщан километраж,но направих грешката да не мина през сервиз и при 2 тестови карани ми се стори ОК и после се почна. Верига,съединител+маховик,разни гарнитури и семеринги, 4 нови дюзи,регулатор налягане, задни дискове и накладки и предни накладки, свещи, 2 бобини, филтри, антифриз нов + нова спирачна течност, 1 носач,термостат .... и още имам да правя по нея разни неща - колата е на 300к близо. Поне не пипа много маслото според ел.щеката,че ако трябва и мотора да отварям ще взема да се гръмна :mhihi: Та внимавайте какво взимате и стар премиум = набиване на кинти ... това е трошлива са и не е проблема в километрите то и другите коли са на по 300-400-500к ама не се трошат така. Коли от 90-те вървят без проблеми,а 10 годишни бмв-та се трошат на поразия такива са съвременните автомобили :D

Колега, така се получава когато 1) вземаш кола на незнайни километри с незнаен статус и 2) когато се окаже, че тя не е поддържана. Тогава на тебе се пада късмета да оправиш за своя сметка всичко онова което е си е спестил предишния собственик. При мен с 14годишна вече кола за 3,5г. и 55к к(185к км към момента) от нещата които не се водят консумативи или са условно такива съм сменил 1 малка диса, 2 задни амортисьора и 2 задни носача, което си е направо нищо. Разбира се с времето човек трябва превантивно да следи и заменя ония части които вече са тръгнали, ако не иска да остане някъде на пътя или да му се струпат хиляда неща на веднъж. В момента мисля има страшно голямо предлагане на коли на старо над 10 години от Западна Европа на ниски цени, между тях със сигурност има голям процент такива които са били добре поддържани, и при добро желание и малко късмет човек може да се сдобие със здрав и надежден автомобил. Както и да ги смятаме разходите които се налагат, те са пределно ниски в сравнение онези(годишното обезценяване) ако човек си купи ползва нов или на малко години автомобил.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 17.12.2018
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от ervice » 20 Мар 2019, 21:34

zaharia написа:
ervice написа:Колеги не знам за въпросния мотор,но аз в N43 143 кс. набих около 6к за няма и половин година.....поне да беше нещо по-мощно.Взех колата с ясната представа,че е с връщан километраж,но направих грешката да не мина през сервиз и при 2 тестови карани ми се стори ОК и после се почна. Верига,съединител+маховик,разни гарнитури и семеринги, 4 нови дюзи,регулатор налягане, задни дискове и накладки и предни накладки, свещи, 2 бобини, филтри, антифриз нов + нова спирачна течност, 1 носач,термостат .... и още имам да правя по нея разни неща - колата е на 300к близо. Поне не пипа много маслото според ел.щеката,че ако трябва и мотора да отварям ще взема да се гръмна :mhihi: Та внимавайте какво взимате и стар премиум = набиване на кинти ... това е трошлива са и не е проблема в километрите то и другите коли са на по 300-400-500к ама не се трошат така. Коли от 90-те вървят без проблеми,а 10 годишни бмв-та се трошат на поразия такива са съвременните автомобили :D

Колега, така се получава когато 1) вземаш кола на незнайни километри с незнаен статус и 2) когато се окаже, че тя не е поддържана. Тогава на тебе се пада късмета да оправиш за своя сметка всичко онова което е си е спестил предишния собственик. При мен с 14годишна вече кола за 3,5г. и 55к к(185к км към момента) от нещата които не се водят консумативи или са условно такива съм сменил 1 малка диса, 2 задни амортисьора и 2 задни носача, което си е направо нищо. Разбира се с времето човек трябва превантивно да следи и заменя ония части които вече са тръгнали, ако не иска да остане някъде на пътя или да му се струпат хиляда неща на веднъж. В момента мисля има страшно голямо предлагане на коли на старо над 10 години от Западна Европа на ниски цени, между тях със сигурност има голям процент такива които са били добре поддържани, и при добро желание и малко късмет човек може да се сдобие със здрав и надежден автомобил. Както и да ги смятаме разходите които се налагат, те са пределно ниски в сравнение онези(годишното обезценяване) ако човек си купи ползва нов или на малко години автомобил.


Колегата предната ми кола беше корейски сув 2003г. за 2 години и 50 000км извън нормалните консумативи съм сменил само 1 шайба на алтернатора,а поне 10 000 от тия 50к са карани само и единствено по черно.Колата беше на 250 000км. Та бмв си е трошливо и това е...иначе като кола е много по-добре във всяко отношение,но те са и несъвместими понеже едното е сув.Малко е тъпо да налееш 6к в 10 годишна кола 140 коня,но така е като се набуташ.Уш австриец я е карал то пък ебати скъсъняка е бил нищо не е сменял дисковете бяха леш как е спирал не знам,а беше с валиден преглед австрииски.Познати бмв и те ремонтират бая или всички сме случили на кофти бройки,но 300к км са си нормални километри за 10-12-13г. кола и много хора си карат без особенни драми и по 400-500к и нагоре.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: 056
Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от apexs » 20 Мар 2019, 21:40

https://www.mobile.bg/11526937992658318
За да не си губите времето ... и за 4000 лв да я дава не е кола за купуване. По лоша кола не съм виждал през живота си .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 318i
Мечтае да кара: На челна стойка.
Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от ceco_kd » 20 Мар 2019, 21:51

apexs написа:https://www.mobile.bg/11526937992658318
За да не си губите времето ... и за 4000 лв да я дава не е кола за купуване. По лоша кола не съм виждал през живота си .
То по снимки нищо не мога да видя, но.... Какво и е на колата. Описанието подвеждащо ли е?

Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook