Картерни газове
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Meidana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 181
- Регистриран на: 26.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 LCI
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Estriol blue
Re: Картерни газове
Екстра значи 50к - 60к поне няма да го мисля
- Gladiator_BG
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 29.10.2007
- Кара: BMW E90 320d
- Мечтае да кара: АТВ в саваната
- Детайли за колата: Е90 130kW
Re: Картерни газове
demona89 написа:Здравейте колеги ! Искам да попитам някой знае ли къде е този клапан и филтър за картерни газове на BMW 318D N47 2008 ?
Същия въпрос за Е90 N47 02.2008г. Сваляхме капака да го "продухваме" заради съмнения от запушени канали. Клапана с мембраната /сепаратора/ не е сменян. "Майстора" леко разтегна пружината и каза че е ОК, но продължава да вкарва в купето неприятна миризма. Интесесно, че в realoem го има на снимката /до капачката/, но го няма посочен като елемент.
Гори около 1,5л масло на 10 000км. Държа да отбележа че колата в 70-75% от изминатите километри се кара по магистрала със и мааалко над 140 км/ч. за 40к км които и навъртях не съм го сменял. Съмнявам се и предишния собствек, ако не е била задължителна смяната му при TUF-a, да го е сменял.
- FlyingSpurr
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 23.10.2019
- Пол: Мъж
Re: Картерни газове
Здравейте,
гледам, че в темата става въпрос все за коли преди фейслифт, може ли да ми дадете информация каква е ситуацията с колите след фейс-а? Аз съм с N57, 330D, 2010г. и ме интересува този клапан/филтър сменя ли се? Колата харчи до 1л. масло на 10к км, кара се предимно на магистрала с малко над ограничението. В купето понякога вкарва лека миризма на изгорели газове, но това предполагам, че е от липсата на DPF. Та, как се процедира с този филтър при фейсовите двигатели?
гледам, че в темата става въпрос все за коли преди фейслифт, може ли да ми дадете информация каква е ситуацията с колите след фейс-а? Аз съм с N57, 330D, 2010г. и ме интересува този клапан/филтър сменя ли се? Колата харчи до 1л. масло на 10к км, кара се предимно на магистрала с малко над ограничението. В купето понякога вкарва лека миризма на изгорели газове, но това предполагам, че е от липсата на DPF. Та, как се процедира с този филтър при фейсовите двигатели?
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани