Помощ за смяна на вериги N47
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Помощ за смяна на вериги N47
Тя веригата на маслената помпа си е заводско хлабава не е от нея шума при мен е от маховика когато загрее започва леко да пречуква при теб може и да е от нещо друго
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- proximys
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 29.04.2014
- Местоположение: Петрич
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320D
- Детайли за колата: N47
Re: Помощ за смяна на вериги N47
Колеги извинявам се за забавянето. Ето видео как работи двигатвля https://youtu.be/uidrAnNC5f0
Re: Помощ за смяна на вериги N47
proximys написа:Колеги извинявам се за забавянето. Ето видео как работи двигатвля https://youtu.be/uidrAnNC5f0
И при мен го има този звук като загрее нормално колата докато е студена го няма.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vlatkoshubi
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 9.09.2011
- Пол: Мъж
Re: Помощ за смяна на вериги N47
balance shaft bearing 100%
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Помощ за смяна на вериги N47
proximys написа:Колеги извинявам се за забавянето. Ето видео как работи двигатвля https://youtu.be/uidrAnNC5f0
Каквото и да ти говорят - при N47 такъв звук НЕ трябва да има!
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Помощ за смяна на вериги N47
И закакво сменяте колело на маслена помпа, като то най-важното колело не се сменя, понеже е едно цяло с коляновия вал...
- vlatkoshubi
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 9.09.2011
- Пол: Мъж
Re: Помощ за смяна на вериги N47
Надевам се че ме разберете од Македонија пишем искам да ви појасним за тези звук при тие мотори , луфта и тропането е при балансерите од иглените лагери , има ги при вас во мкарсофиа , че ви пуснем линк од руски веб кадето са решиле този проблем со поновите балансери од баварките внимавајте на балансерите и на димензии , премерите хубаво не смее да има луфтови
D=30,5MM/36,5MM , Needle bearing D=30MM/36MM , Needle bearing D=30MM/37MM
https://www.drive2.ru/b/491911607736074 ... i7fDBGEBr0
D=30,5MM/36,5MM , Needle bearing D=30MM/36MM , Needle bearing D=30MM/37MM
https://www.drive2.ru/b/491911607736074 ... i7fDBGEBr0
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Помощ за смяна на вериги N47
vlatkoshubi написа:Надевам се че ме разберете од Македонија пишем искам да ви појасним за тези звук при тие мотори , луфта и тропането е при балансерите од иглените лагери , има ги при вас во мкарсофиа , че ви пуснем линк од руски веб кадето са решиле този проблем со поновите балансери од баварките внимавајте на балансерите и на димензии , премерите хубаво не смее да има луфтови
D=30,5MM/36,5MM , Needle bearing D=30MM/36MM , Needle bearing D=30MM/37MM
https://www.drive2.ru/b/491911607736074 ... i7fDBGEBr0
Одлично друже.
За милиони-няма закони.
- vlatkoshubi
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 9.09.2011
- Пол: Мъж
Re: Помощ за смяна на вериги N47
времето на тие иглени лагери вече е доказано 100.000 на интервално обслижване , зашто проблемот идва на коленовиот вал и лагерите е вака когато се извадат оригиналните части тие како ги викат при вас банани пласмаси на веригите и се сложат феби или различни измислени марки , тие се резбат прават много ситни буклуци които запушават маслената помпа. Не ги вадете оригиналните или сложете само оригинални пласмаси имам снимки че ви пуснем за какво става , Когато смените веригите и обтегачите иглените лагери струват 100лв оригинал 4 и колата става чисто нова итака плаштате работа за промена за веригите
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани