E 90 318i - деактивиран/откачен валвтроник
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- kalmuz
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 22.01.2018
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 318i
- Мечтае да кара: Совалка
E 90 318i - деактивиран/откачен валвтроник
Здравейте,
Имам проблеми, който най-вероятно идват от валвтроник системата. Когато е включен колата губи цилиндър/и, минава в авариен режим и т.н. Тъй като трява да я предвижа от Плевен в София, в момента е с изключен валвториник и колата работи нормално / като изключим мощността и разхода на гориво/. Според вас ОК ли е да се кара така продължително време и километри, с оглед нужното време за отстряняване генерално на проблема.
Колата е нов внос и със сменяни сегменти на едидния цилиндър, което се е стигнало вероятно е непратилната работа дълго време на валвтроника.
Според вас от къде може да идва проблема с валвтроника - може на 15 паления колата да сработва нормално и на 16-то не зацепва правилно валвтроника. Тествано е моторчето и датчика и уж са ОК. Казват компютър ?
Мерси
Имам проблеми, който най-вероятно идват от валвтроник системата. Когато е включен колата губи цилиндър/и, минава в авариен режим и т.н. Тъй като трява да я предвижа от Плевен в София, в момента е с изключен валвториник и колата работи нормално / като изключим мощността и разхода на гориво/. Според вас ОК ли е да се кара така продължително време и километри, с оглед нужното време за отстряняване генерално на проблема.
Колата е нов внос и със сменяни сегменти на едидния цилиндър, което се е стигнало вероятно е непратилната работа дълго време на валвтроника.
Според вас от къде може да идва проблема с валвтроника - може на 15 паления колата да сработва нормално и на 16-то не зацепва правилно валвтроника. Тествано е моторчето и датчика и уж са ОК. Казват компютър ?
Мерси
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: E 90 318i - деактивиран/откачен валвтроник
Ако знаеш английски можеш да прочетеш тази тема http://www.searchautoparts.com/automech ... s?page=0,0 . Там доста добре обясняват някои от проблемите и начина им на ремонт. Но въпреки всичко имай в предвид, всичко описано се извършва от квалифицирани сервизни техници, защото някои неща са доста сложни.
Според мен трябва да се довериш на сертифициран сервиз, защото може да има и изностване на някоя част по системата. За съжаление новите коли са много сложни и е почти невъзножно да си я оправиш сам в гаража.
Eто и видео как може да се диагностицира проблем с компютъра https://www.youtube.com/watch?v=cx4UYqKjQa0
Според мен трябва да се довериш на сертифициран сервиз, защото може да има и изностване на някоя част по системата. За съжаление новите коли са много сложни и е почти невъзножно да си я оправиш сам в гаража.
Eто и видео как може да се диагностицира проблем с компютъра https://www.youtube.com/watch?v=cx4UYqKjQa0
BMW 325i M3 look.
- kalmuz
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 22.01.2018
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 318i
- Мечтае да кара: Совалка
Re: E 90 318i - деактивиран/откачен валвтроник
Мерси за инфото.
Колата е минала през специализиран сервиз, но искам да я погледнат и в сервиз в София и от тук ми възникна въпроса ОК ли е да се кара 250-300 км с изключен валвтроник, с оглед че колата я настоиха и работи нормално без него - не прекъсва.
Колата е минала през специализиран сервиз, но искам да я погледнат и в сервиз в София и от тук ми възникна въпроса ОК ли е да се кара 250-300 км с изключен валвтроник, с оглед че колата я настоиха и работи нормално без него - не прекъсва.
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: E 90 318i - деактивиран/откачен валвтроник
kalmuz написа:Мерси за инфото.
Колата е минала през специализиран сервиз, но искам да я погледнат и в сервиз в София и от тук ми възникна въпроса ОК ли е да се кара 250-300 км с изключен валвтроник, с оглед че колата я настоиха и работи нормално без него - не прекъсва.
Защо не я качиш на репатрак да ти е мирна главата? Дали ти ще караш и харчиш гориво или ще го платиш на друг разликата няма да е кой знае каква мисля, но алтернативата да си прецакаш двигателя карайки с проблем не е добра.
BMW 325i M3 look.
- pimpo
- младши ентусиаст
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: E 90 318i - деактивиран/откачен валвтроник
Не бих се обзаложил, но...
Валвтроника определя дълбочината на отваряне на клапаните. Без него, няма да влиза достатъчно въздух в цилиндрите. Ако не се кара на високи опбороти, не виждам никакъв проблем. Аз лично съм карал с изключен мотор на валвтроника (не целия модул), но само в рамките на града. Така че бих карал кротко, на по-висока предавка, без да надвишавам 3000 об.
Валвтроника определя дълбочината на отваряне на клапаните. Без него, няма да влиза достатъчно въздух в цилиндрите. Ако не се кара на високи опбороти, не виждам никакъв проблем. Аз лично съм карал с изключен мотор на валвтроника (не целия модул), но само в рамките на града. Така че бих карал кротко, на по-висока предавка, без да надвишавам 3000 об.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- kalmuz
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 22.01.2018
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 318i
- Мечтае да кара: Совалка
Re: E 90 318i - деактивиран/откачен валвтроник
Да, в момента е изключена само буксата към моторчето на валвтроника.
Така се шофира и до момента - до 3000 оборота / 90 -100 км. макс.
Така се шофира и до момента - до 3000 оборота / 90 -100 км. макс.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: E 90 318i - деактивиран/откачен валвтроник
По принцип като изключиш валвтроника, двигателя би трябвало да работи както по-старите бензинови двигатели, т.е. с управление на дроселовата клапа (fail safe режим). Което значи, че ще загубиш мощност, но на практика може да си караш нормално.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: E 90 318i - деактивиран/откачен валвтроник
Можеш да си караш колкото ти душа иска с изключен Валвтроник, нищо няма да и стане на колата ти, тя просто се превръща в конвенционален мотор.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- pimpo
- младши ентусиаст
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: E 90 318i - деактивиран/откачен валвтроник
Само малко допълнение: Зависи в какво положение е останал валвтроника! Ако е останал в начално положение (малък ход на клапаните) тогава ограничава притока и във високите обороти ще загуби доста мощност. Всъщност, повече от 3500об няма да може да вдигне (от опит го казвам). Но ако е останал в някакво "по-средно" положение - тогава ще си е нормален мотор - да.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: E 90 318i - деактивиран/откачен валвтроник
Всъщност Pimpo, ти може и да си прав, не се замислих за нещо толкова елементарно. Ако нещо в управлението на Валвтроника се повреди, то той сам отваря клапаните докрай и минаваме на управление посредством дроселовата клапа, но изключим ли хардуерно моторчето, клапаните остават отворени на шано както дойде. А паднат ли ни се притворени, предполагам с клизма ще можем да форсираме до някакви обороти.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: E 90 318i - деактивиран/откачен валвтроник
ivoaudi написа:Всъщност Pimpo, ти може и да си прав, не се замислих за нещо толкова елементарно. Ако нещо в управлението на Валвтроника се повреди, то той сам отваря клапаните докрай и минаваме на управление посредством дроселовата клапа, но изключим ли хардуерно моторчето, клапаните остават отворени на шано както дойде. А паднат ли ни се притворени, предполагам с клизма ще можем да форсираме до някакви обороти.
Никакъв проблем не е да се врътне на ръка моторчето с шестограм и да се промени ъгъла, за да се подкара колата нормално
https://www.pelicanparts.com/BMW/techar ... /pic15.jpg
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: E 90 318i - деактивиран/откачен валвтроник
Виж ти, това не ге го знаех. Благодаря колега за това инфо, много полезно. Уж съм го въртял из ръцете си това моторче, но не съм забелязал дори дупката отзад
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани