Пропушва след палене
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Пропушва след палене
Здравейте!Автомобила е е90 20 n47.Според мен един от най добрите на бмв,До тук с хвалбите.След пътуване извън града,престой 30 мин.При старт на мотора от ауспуха кълбета светъл дим,това се повтаря и на светофар.Автомобила е с ремап,без дпф.Като грешка излиза агр .Не съм го сменил ,само затапих вакумите. Автомобила върви много добре спря пушенето на празни, обороти но остана припушването ,и то силно след гасене и повторно стартиране.Моля за съвети?
- Shadowed
- младши ентусиаст
- Мнения: 456
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: Пропушва след палене
goro.2 написа:Здравейте!Автомобила е е90 20 n47.Според мен един от най добрите на бмв,До тук с хвалбите.След пътуване извън града,престой 30 мин.При старт на мотора от ауспуха кълбета светъл дим,това се повтаря и на светофар.Автомобила е с ремап,без дпф.Като грешка излиза агр .Не съм го сменил ,само затапих вакумите. Автомобила върви много добре спря пушенето на празни, обороти но остана припушването ,и то силно след гасене и повторно стартиране.Моля за съвети?
Не знам какво очаквате след рамапи, премахване на дпф-и и какви ли не други затапвания тука и там. Моята старата 2.0 сток на 360к км не пуши.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Пропушва след палене
goro.2 написа:На първо четене ,гарнитура глава!
И как точно ще припушва от гарнитурата на главата?
Това припушване при студен старт ако е само при него е от не добро изгаряне в някой цилиндър.
Тоест проблемите са или изгоряла свещ, по ниска компресия или зле работеща дюза.
При теб явно е от някоя дюза, като чета описанието го прави по скоро на топло от колкото на студено.
А не е изключено да не ти е спрян качествено ДПФ-а и да се опитва да прави регенерации.
Може да припушва и от натрупване на масло в смукателния колектор.
Re: Пропушва след палене
Пропушва и след палене и когато е топла ,самите водни съединения са много по твърди от нормалното в работен режим,т.е надува в охладителната с-ма.След по дълъг престой,при стартиране прави удар.Когато е загасен мотора,от високото налягане влиза в някой от цилиндрите,при работа изглежда пробива е много малък,вдига налягането в охладителната с-ма.При развита капачка на разширителя проблема изчезва.Другата седмица влиза в бокса ще пиша.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Пропушва след палене
В такъв случай при проверка на антифриза за наличие на газове теста ще е положителен и съвсем спокойно можеш да си сигурен в това твърдение.
Успех с ремонта
Успех с ремонта
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани