330d and 335d

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 21.03.2017
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: John deere 8340
Мечтае да кара: Bmw 335d, bmw m5

330d and 335d

Мнение от Shumene92 » 05 Яну 2018, 3:00

Здравейте колеги, еднакви ли са дюзите при е92 330д 231хп и 335д 286хп? Още един въпрос, имам е92 330д с ремап, махнат е дпф-а и катализатора, а ЕГР-а е спряно софтуерно! Колата ми почна да пуши когато си работи на място синкав пушек, проверихме дюзите всичко е ок, от какво може да е проблема, да добавя че пуши само на място като си работи по време на движение няма никакъв пушек. Мерси!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: F32 420XD
Мечтае да кара: Тротинетка Lime

Re: 330d and 335d

Мнение от Airdust » 07 Яну 2018, 0:48

Shumene92 написа:Здравейте колеги, еднакви ли са дюзите при е92 330д 231хп и 335д 286хп? Още един въпрос, имам е92 330д с ремап, махнат е дпф-а и катализатора, а ЕГР-а е спряно софтуерно! Колата ми почна да пуши когато си работи на място синкав пушек, проверихме дюзите всичко е ок, от какво може да е проблема, да добавя че пуши само на място като си работи по време на движение няма никакъв пушек. Мерси!


Виж тоя маслен сепаратор дали е сменян... може от него да е. Според моите проучвания , това е супер често срещано явление...

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 21.03.2017
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: John deere 8340
Мечтае да кара: Bmw 335d, bmw m5

Re: 330d and 335d

Мнение от Shumene92 » 07 Яну 2018, 0:50

Колега проверил съм го и това... вътре няма филтърче имам още един приятел той кара 335д и при него го няма тоя филтър


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: 330d and 335d

Мнение от vld » 07 Яну 2018, 8:35

Shumene92 написа:Колега проверил съм го и това... вътре няма филтърче имам още един приятел той кара 335д и при него го няма тоя филтър


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Е хубаво де, колегата ти пише да го провериш, това би следвало да ти говори, че трябва да провериш дали работи, а не дали е там и дали има филтър, защото първо няма къде да отиде освен да е там и второ дали има филтър или няма филтър няма никакво отношение към работата му.
Вероятно незнаеш какво трябва да му се провери, това е въпроса който трябваше да зададеш след насоката.
В масления сепаратор (филтъра за картерни газове) има една мембрана която като се пробие или скъса, той вече не работи.
Проверката се прави по следния начин:
Сваляш филтъра и с уста правиш вакум през малката тръбичка която се намира от долу по средата, ако изпуска си купуваш нов оригинален и си решаваш проблема. :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 3.02.2008
Местоположение: Бургас

Re: 330d and 335d

Мнение от BMW740IL » 09 Яну 2018, 17:16

Shumene92 не каза дали ти губи масло?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: F32 420XD
Мечтае да кара: Тротинетка Lime

Re: 330d and 335d

Мнение от Airdust » 09 Яну 2018, 17:31

BMW740IL написа:Shumene92 не каза дали ти губи масло?


Аз предполагам , че му харчи масло... Чувал съм само митове и легенди за нехарчещи масло .... :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 3.02.2008
Местоположение: Бургас

Re: 330d and 335d

Мнение от BMW740IL » 10 Яну 2018, 14:30

Аз и още 3-4 колеги със 3.0 231 коня имаме същия проблем след ремап ,махане на дпф и егр. Проблема с пушека най-вероятно е турбото. При мен дюзите са ок, а клапана на картерните газове е сменен с огигинален - пушека си остана.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 11.10.2010
Пол: Мъж
Кара: E90 330d

Re: 330d and 335d

Мнение от The^Maniac » 03 Фев 2018, 18:42

И аз да се включа!
3.0д 231 кс с ремап и махнат ДПФ и катализатор.
На загряла кола на свободни обороти бая сивкаво пуши. Не го прави всеки път. Подадеш ли леко газ и го изчиства. Масло не губи, дюзите уж са добре.

Ако някой разгадае загадката да пише!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: 330d and 335d

Мнение от chris_barnes » 03 Фев 2018, 22:43

Ако мапера на всички ви е еднакъв, може проблема да е от това.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 3.02.2008
Местоположение: Бургас

Re: 330d and 335d

Мнение от BMW740IL » 04 Фев 2018, 9:06

Аз смених два мапера , по скоро проблема е в турбото.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 11.10.2010
Пол: Мъж
Кара: E90 330d

Re: 330d and 335d

Мнение от The^Maniac » 04 Фев 2018, 17:51

BMW740IL написа:Аз смених два мапера , по скоро проблема е в турбото.

Какво му е на турбото? То няма много активна роля на свободни обороти.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1027
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: 330d and 335d

Мнение от andy » 05 Фев 2018, 8:23

ДЮЗИ на 100%.

Ако на място не пуши и след работа около 5 мин на празвен ход, при подаване на газ изпуши еднократно - ТУРБО.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 3.02.2008
Местоположение: Бургас

Re: 330d and 335d

Мнение от BMW740IL » 05 Фев 2018, 19:21

А какво правим когато дюзите на диагностика са ок, след това са тествани на стенд и пак са ок?
Колата се разпушва на празен ход като е стояла 5-10 мин, при движение при много рязко подаване на газ изпушва и после няма нищо.
Клапана на картерните газове сменен а турбо пътищата имат омасляване както и турбото от към студената му част.
Според мен турбото пуска масло и пушека идва от там ,но нека по-запознатите да кажат.

П.П преди да проверят дюзите и да ги изчистят миризмата отзад беше на нафта,а след като ги сложихме си мирише на масло.
Скоро ще пратя турбото за ремонт и ще стане ясно дали е от турбото проблема.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1027
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: 330d and 335d

Мнение от andy » 06 Фев 2018, 7:59

Между другото без да споменавам сервиза в София след проверка на 6бр. дюзи казаха че са ОК. Колата пушеше на празен ход и си миришеше на нафта. Смяна с нови и проблема изчезна.
Всички мотори с пиезокристални дюзи, пушат ли на празен ход е от тях ВИНАГИ.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 2.04.2016
Местоположение: Sint-niklaas
Пол: Мъж
Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET

Re: 330d and 335d

Мнение от ilhansyuleymanov » 06 Фев 2018, 13:06

И аз съм така. Припушва на място. Дюзите са тествани в бош сервиз Холандия и са ок. Турбото е рециклирано в едно селце до Русе и е ок на 100% няма течове. Миналото лято промих кулера заедно с колектора и всички турбо пътища. Масления сепаратор е сменен с оригинален :mhihi: при екстремно каране 200-240, 100 на места в Румъния за разтояние от 2400 км. Дръпна около половин литър масалце :mhihi: Но пушека не мирише на масло и нафта, а е неккав спецефичен. Пари на очите и е нещо подобно на цигарен дим.
Това лято обмислям да си намеря катализатор без дпф, гледам има ени пичове от Бургас та ще пиша след това.

Следваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook