320D N47 - труден старт на студено. Грешки P14A3 и P14A6

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

320D N47 - труден старт на студено. Грешки P14A3 и P14A6

Мнение от grudev » 22 Дек 2017, 9:50

Здравейте колеги,

С ниските температури сутрин колата почна да пали от четвъртия - петия път. Мъчи се и след това пали трудно с пушек отзад. Това ми се случва за първа зима. Нафтата бинаги е от скъпата, така че изключвам горивото да е проблем.

На OBD II скенера виждам грешки P14A3 и P14A6. В нета видях, че са свързани с DPF. Някои споменават за температурен датчик и датчик за изгорелите газове.

Моля за съдействие ако някой има точна информация, къде да търся проблема и мога ли да карам колата по празниците докато я закарам да го оправят.

Благодаря,
Drift machine ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: 320D N47 - труден старт на студено. Грешки P14A3 и P14A6

Мнение от Dextuar » 22 Дек 2017, 10:02

grudev написа:Здравейте колеги,

С ниските температури сутрин колата почна да пали от четвъртия - петия път. Мъчи се и след това пали трудно с пушек отзад. Това ми се случва за първа зима. Нафтата бинаги е от скъпата, така че изключвам горивото да е проблем.

На OBD II скенера виждам грешки P14A3 и P14A6. В нета видях, че са свързани с DPF. Някои споменават за температурен датчик и датчик за изгорелите газове.

Моля за съдействие ако някой има точна информация, къде да търся проблема и мога ли да карам колата по празниците докато я закарам да го оправят.

Благодаря,

Закачай я директно на ИСТА и ще си каже всичко. Аз днес сутринта установих, че релето ми е хвърлило топа, а преди да паднат под 0 палеше от четвърт.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 21.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е91 320Д

Re: 320D N47 - труден старт на студено. Грешки P14A3 и P14A6

Мнение от Lyubomir.Rangelov » 31 Дек 2017, 11:11

dextuar написа:
grudev написа:Здравейте колеги,

С ниските температури сутрин колата почна да пали от четвъртия - петия път. Мъчи се и след това пали трудно с пушек отзад. Това ми се случва за първа зима. Нафтата бинаги е от скъпата, така че изключвам горивото да е проблем.

На OBD II скенера виждам грешки P14A3 и P14A6. В нета видях, че са свързани с DPF. Някои споменават за температурен датчик и датчик за изгорелите газове.

Моля за съдействие ако някой има точна информация, къде да търся проблема и мога ли да карам колата по празниците докато я закарам да го оправят.

Благодаря,

Закачай я директно на ИСТА и ще си каже всичко. Аз днес сутринта установих, че релето ми е хвърлило топа, а преди да паднат под 0 палеше от четвърт.



Аз имах подобен проблем и първо бях сменил свещите(имах една или две по спомен дали фира) и релето. Оказа се обаче температурен датчик. Полазва грешно и колата се лъже , че е топла. В този случай свещите не подгряват и палеше адски трудно. Проблема беше само на студен двигател.


Sent from my iPhone using Tapatalk
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: 320D N47 - труден старт на студено. Грешки P14A3 и P14A6

Мнение от grudev » 31 Дек 2017, 11:34

Lyubomir.Rangelov написа:
dextuar написа:
grudev написа:Здравейте колеги,

С ниските температури сутрин колата почна да пали от четвъртия - петия път. Мъчи се и след това пали трудно с пушек отзад. Това ми се случва за първа зима. Нафтата бинаги е от скъпата, така че изключвам горивото да е проблем.

На OBD II скенера виждам грешки P14A3 и P14A6. В нета видях, че са свързани с DPF. Някои споменават за температурен датчик и датчик за изгорелите газове.

Моля за съдействие ако някой има точна информация, къде да търся проблема и мога ли да карам колата по празниците докато я закарам да го оправят.

Благодаря,

Закачай я директно на ИСТА и ще си каже всичко. Аз днес сутринта установих, че релето ми е хвърлило топа, а преди да паднат под 0 палеше от четвърт.



Аз имах подобен проблем и първо бях сменил свещите(имах една или две по спомен дали фира) и релето. Оказа се обаче температурен датчик. Полазва грешно и колата се лъже , че е топла. В този случай свещите не подгряват и палеше адски трудно. Проблема беше само на студен двигател.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Имаш ли представа кой е номенклатурния номер на датчика?
Drift machine ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 21.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е91 320Д

Re: 320D N47 - труден старт на студено. Грешки P14A3 и P14A6

Мнение от Lyubomir.Rangelov » 31 Дек 2017, 20:36

grudev написа:
Lyubomir.Rangelov написа:
dextuar написа:
grudev написа:Здравейте колеги,

С ниските температури сутрин колата почна да пали от четвъртия - петия път. Мъчи се и след това пали трудно с пушек отзад. Това ми се случва за първа зима. Нафтата бинаги е от скъпата, така че изключвам горивото да е проблем.

На OBD II скенера виждам грешки P14A3 и P14A6. В нета видях, че са свързани с DPF. Някои споменават за температурен датчик и датчик за изгорелите газове.

Моля за съдействие ако някой има точна информация, къде да търся проблема и мога ли да карам колата по празниците докато я закарам да го оправят.

Благодаря,

Закачай я директно на ИСТА и ще си каже всичко. Аз днес сутринта установих, че релето ми е хвърлило топа, а преди да паднат под 0 палеше от четвърт.



Аз имах подобен проблем и първо бях сменил свещите(имах една или две по спомен дали фира) и релето. Оказа се обаче температурен датчик. Полазва грешно и колата се лъже , че е топла. В този случай свещите не подгряват и палеше адски трудно. Проблема беше само на студен двигател.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Имаш ли представа кой е номенклатурния номер на датчика?



Ще се опитам да го намеря утре и ще ти го пратя. Температурен датчик на двигател се води нещо такова. От скритото меню можеш да видиш дали отчита правилно. Аз имах проблем с водната помпа и термостата разбира се и тогава го смених. Точно преди една година. Полазваше над 110 градуса на магаистрала, а бях само на малкия кръг. Като го смених Почна да пали от раз


Sent from my iPhone using Tapatalk
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: 320D N47 - труден старт на студено. Грешки P14A3 и P14A6

Мнение от grudev » 08 Яну 2018, 15:59

Lyubomir.Rangelov написа:
grudev написа:
Lyubomir.Rangelov написа:
dextuar написа:
grudev написа:Здравейте колеги,

С ниските температури сутрин колата почна да пали от четвъртия - петия път. Мъчи се и след това пали трудно с пушек отзад. Това ми се случва за първа зима. Нафтата бинаги е от скъпата, така че изключвам горивото да е проблем.

На OBD II скенера виждам грешки P14A3 и P14A6. В нета видях, че са свързани с DPF. Някои споменават за температурен датчик и датчик за изгорелите газове.

Моля за съдействие ако някой има точна информация, къде да търся проблема и мога ли да карам колата по празниците докато я закарам да го оправят.

Благодаря,

Закачай я директно на ИСТА и ще си каже всичко. Аз днес сутринта установих, че релето ми е хвърлило топа, а преди да паднат под 0 палеше от четвърт.



Аз имах подобен проблем и първо бях сменил свещите(имах една или две по спомен дали фира) и релето. Оказа се обаче температурен датчик. Полазва грешно и колата се лъже , че е топла. В този случай свещите не подгряват и палеше адски трудно. Проблема беше само на студен двигател.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Имаш ли представа кой е номенклатурния номер на датчика?



Ще се опитам да го намеря утре и ще ти го пратя. Температурен датчик на двигател се води нещо такова. От скритото меню можеш да видиш дали отчита правилно. Аз имах проблем с водната помпа и термостата разбира се и тогава го смених. Точно преди една година. Полазваше над 110 градуса на магаистрала, а бях само на малкия кръг. Като го смених Почна да пали от раз


Sent from my iPhone using Tapatalk



Имам съмнение, че някоя (или повече от една) подгревна свещ е дала фира. Температурата на двигателя и външната температура се отчитат нормално.
Drift machine ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 21.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е91 320Д

Re: 320D N47 - труден старт на студено. Грешки P14A3 и P14A6

Мнение от Lyubomir.Rangelov » 08 Яну 2018, 16:42

Смени ги , не са много скъпи. Около 20 лв бройкта. Релето също е възможно да не работи... пробвай със свещите първо


Sent from my iPhone using Tapatalk
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: 320D N47 - труден старт на студено. Грешки P14A3 и P14A6

Мнение от grudev » 15 Яну 2018, 16:28

Lyubomir.Rangelov написа:Смени ги , не са много скъпи. Около 20 лв бройкта. Релето също е възможно да не работи... пробвай със свещите първо


Sent from my iPhone using Tapatalk



На INPA се показват следните грешки

Code Description Mileage Class
0041BB DDE: Exhaust backpressure sensor 162624
004501 DDE: Exhaust-gas recirculation, control deviation 162608
00452A DDE: Info - particulate-filter system 152000
004A74 LIN / BSD, message; preheating control unit: Missing 161440
004A79 LIN / BSD, message; preheating control unit: Missing 161440
004C5E DDE: Particulate filter system 162624
004C9E DDE: Exhaust-gas recirculation valve, plausibility 147072
004D03 DDE: Exhaust backpressure sensor 162608

По-интересните са тези:
004A74 LIN / BSD, message; preheating control unit: Missing 161440
004A79 LIN / BSD, message; preheating control unit: Missing 161440


Това предполагам е свързано с подгревните свещи или релето? Как може обаче да се разбере със сигурност?

Останалите грешки са заради запушения лично от мен вакумен маркуч на EGR, защото е задръстен.
Drift machine ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: 320D N47 - труден старт на студено. Грешки P14A3 и P14A6

Мнение от nikola59 » 15 Яну 2018, 18:18

grudev написа: Това предполагам е свързано с подгревните свещи или релето? Как може обаче да се разбере със сигурност? Останалите грешки са заради запушения лично от мен вакумен маркуч на EGR, защото е задръстен.

Като при E46 е предполагам - няма как. Мериш свещите, ако са здрави сменяваш релето.

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook