320D N47 - труден старт на студено. Грешки P14A3 и P14A6
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- grudev
- младши ентусиаст
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
320D N47 - труден старт на студено. Грешки P14A3 и P14A6
Здравейте колеги,
С ниските температури сутрин колата почна да пали от четвъртия - петия път. Мъчи се и след това пали трудно с пушек отзад. Това ми се случва за първа зима. Нафтата бинаги е от скъпата, така че изключвам горивото да е проблем.
На OBD II скенера виждам грешки P14A3 и P14A6. В нета видях, че са свързани с DPF. Някои споменават за температурен датчик и датчик за изгорелите газове.
Моля за съдействие ако някой има точна информация, къде да търся проблема и мога ли да карам колата по празниците докато я закарам да го оправят.
Благодаря,
С ниските температури сутрин колата почна да пали от четвъртия - петия път. Мъчи се и след това пали трудно с пушек отзад. Това ми се случва за първа зима. Нафтата бинаги е от скъпата, така че изключвам горивото да е проблем.
На OBD II скенера виждам грешки P14A3 и P14A6. В нета видях, че са свързани с DPF. Някои споменават за температурен датчик и датчик за изгорелите газове.
Моля за съдействие ако някой има точна информация, къде да търся проблема и мога ли да карам колата по празниците докато я закарам да го оправят.
Благодаря,
Drift machine ....
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: 320D N47 - труден старт на студено. Грешки P14A3 и P14A6
grudev написа:Здравейте колеги,
С ниските температури сутрин колата почна да пали от четвъртия - петия път. Мъчи се и след това пали трудно с пушек отзад. Това ми се случва за първа зима. Нафтата бинаги е от скъпата, така че изключвам горивото да е проблем.
На OBD II скенера виждам грешки P14A3 и P14A6. В нета видях, че са свързани с DPF. Някои споменават за температурен датчик и датчик за изгорелите газове.
Моля за съдействие ако някой има точна информация, къде да търся проблема и мога ли да карам колата по празниците докато я закарам да го оправят.
Благодаря,
Закачай я директно на ИСТА и ще си каже всичко. Аз днес сутринта установих, че релето ми е хвърлило топа, а преди да паднат под 0 палеше от четвърт.
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: 320D N47 - труден старт на студено. Грешки P14A3 и P14A6
dextuar написа:grudev написа:Здравейте колеги,
С ниските температури сутрин колата почна да пали от четвъртия - петия път. Мъчи се и след това пали трудно с пушек отзад. Това ми се случва за първа зима. Нафтата бинаги е от скъпата, така че изключвам горивото да е проблем.
На OBD II скенера виждам грешки P14A3 и P14A6. В нета видях, че са свързани с DPF. Някои споменават за температурен датчик и датчик за изгорелите газове.
Моля за съдействие ако някой има точна информация, къде да търся проблема и мога ли да карам колата по празниците докато я закарам да го оправят.
Благодаря,
Закачай я директно на ИСТА и ще си каже всичко. Аз днес сутринта установих, че релето ми е хвърлило топа, а преди да паднат под 0 палеше от четвърт.
Аз имах подобен проблем и първо бях сменил свещите(имах една или две по спомен дали фира) и релето. Оказа се обаче температурен датчик. Полазва грешно и колата се лъже , че е топла. В този случай свещите не подгряват и палеше адски трудно. Проблема беше само на студен двигател.
Sent from my iPhone using Tapatalk
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- grudev
- младши ентусиаст
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: 320D N47 - труден старт на студено. Грешки P14A3 и P14A6
Lyubomir.Rangelov написа:dextuar написа:grudev написа:Здравейте колеги,
С ниските температури сутрин колата почна да пали от четвъртия - петия път. Мъчи се и след това пали трудно с пушек отзад. Това ми се случва за първа зима. Нафтата бинаги е от скъпата, така че изключвам горивото да е проблем.
На OBD II скенера виждам грешки P14A3 и P14A6. В нета видях, че са свързани с DPF. Някои споменават за температурен датчик и датчик за изгорелите газове.
Моля за съдействие ако някой има точна информация, къде да търся проблема и мога ли да карам колата по празниците докато я закарам да го оправят.
Благодаря,
Закачай я директно на ИСТА и ще си каже всичко. Аз днес сутринта установих, че релето ми е хвърлило топа, а преди да паднат под 0 палеше от четвърт.
Аз имах подобен проблем и първо бях сменил свещите(имах една или две по спомен дали фира) и релето. Оказа се обаче температурен датчик. Полазва грешно и колата се лъже , че е топла. В този случай свещите не подгряват и палеше адски трудно. Проблема беше само на студен двигател.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Имаш ли представа кой е номенклатурния номер на датчика?
Drift machine ....
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: 320D N47 - труден старт на студено. Грешки P14A3 и P14A6
grudev написа:Lyubomir.Rangelov написа:dextuar написа:grudev написа:Здравейте колеги,
С ниските температури сутрин колата почна да пали от четвъртия - петия път. Мъчи се и след това пали трудно с пушек отзад. Това ми се случва за първа зима. Нафтата бинаги е от скъпата, така че изключвам горивото да е проблем.
На OBD II скенера виждам грешки P14A3 и P14A6. В нета видях, че са свързани с DPF. Някои споменават за температурен датчик и датчик за изгорелите газове.
Моля за съдействие ако някой има точна информация, къде да търся проблема и мога ли да карам колата по празниците докато я закарам да го оправят.
Благодаря,
Закачай я директно на ИСТА и ще си каже всичко. Аз днес сутринта установих, че релето ми е хвърлило топа, а преди да паднат под 0 палеше от четвърт.
Аз имах подобен проблем и първо бях сменил свещите(имах една или две по спомен дали фира) и релето. Оказа се обаче температурен датчик. Полазва грешно и колата се лъже , че е топла. В този случай свещите не подгряват и палеше адски трудно. Проблема беше само на студен двигател.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Имаш ли представа кой е номенклатурния номер на датчика?
Ще се опитам да го намеря утре и ще ти го пратя. Температурен датчик на двигател се води нещо такова. От скритото меню можеш да видиш дали отчита правилно. Аз имах проблем с водната помпа и термостата разбира се и тогава го смених. Точно преди една година. Полазваше над 110 градуса на магаистрала, а бях само на малкия кръг. Като го смених Почна да пали от раз
Sent from my iPhone using Tapatalk
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- grudev
- младши ентусиаст
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: 320D N47 - труден старт на студено. Грешки P14A3 и P14A6
Lyubomir.Rangelov написа:grudev написа:Lyubomir.Rangelov написа:dextuar написа:grudev написа:Здравейте колеги,
С ниските температури сутрин колата почна да пали от четвъртия - петия път. Мъчи се и след това пали трудно с пушек отзад. Това ми се случва за първа зима. Нафтата бинаги е от скъпата, така че изключвам горивото да е проблем.
На OBD II скенера виждам грешки P14A3 и P14A6. В нета видях, че са свързани с DPF. Някои споменават за температурен датчик и датчик за изгорелите газове.
Моля за съдействие ако някой има точна информация, къде да търся проблема и мога ли да карам колата по празниците докато я закарам да го оправят.
Благодаря,
Закачай я директно на ИСТА и ще си каже всичко. Аз днес сутринта установих, че релето ми е хвърлило топа, а преди да паднат под 0 палеше от четвърт.
Аз имах подобен проблем и първо бях сменил свещите(имах една или две по спомен дали фира) и релето. Оказа се обаче температурен датчик. Полазва грешно и колата се лъже , че е топла. В този случай свещите не подгряват и палеше адски трудно. Проблема беше само на студен двигател.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Имаш ли представа кой е номенклатурния номер на датчика?
Ще се опитам да го намеря утре и ще ти го пратя. Температурен датчик на двигател се води нещо такова. От скритото меню можеш да видиш дали отчита правилно. Аз имах проблем с водната помпа и термостата разбира се и тогава го смених. Точно преди една година. Полазваше над 110 градуса на магаистрала, а бях само на малкия кръг. Като го смених Почна да пали от раз
Sent from my iPhone using Tapatalk
Имам съмнение, че някоя (или повече от една) подгревна свещ е дала фира. Температурата на двигателя и външната температура се отчитат нормално.
Drift machine ....
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: 320D N47 - труден старт на студено. Грешки P14A3 и P14A6
Смени ги , не са много скъпи. Около 20 лв бройкта. Релето също е възможно да не работи... пробвай със свещите първо
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- grudev
- младши ентусиаст
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: 320D N47 - труден старт на студено. Грешки P14A3 и P14A6
Lyubomir.Rangelov написа:Смени ги , не са много скъпи. Около 20 лв бройкта. Релето също е възможно да не работи... пробвай със свещите първо
Sent from my iPhone using Tapatalk
На INPA се показват следните грешки
Code Description Mileage Class
0041BB DDE: Exhaust backpressure sensor 162624
004501 DDE: Exhaust-gas recirculation, control deviation 162608
00452A DDE: Info - particulate-filter system 152000
004A74 LIN / BSD, message; preheating control unit: Missing 161440
004A79 LIN / BSD, message; preheating control unit: Missing 161440
004C5E DDE: Particulate filter system 162624
004C9E DDE: Exhaust-gas recirculation valve, plausibility 147072
004D03 DDE: Exhaust backpressure sensor 162608
По-интересните са тези:
004A74 LIN / BSD, message; preheating control unit: Missing 161440
004A79 LIN / BSD, message; preheating control unit: Missing 161440
Това предполагам е свързано с подгревните свещи или релето? Как може обаче да се разбере със сигурност?
Останалите грешки са заради запушения лично от мен вакумен маркуч на EGR, защото е задръстен.
Drift machine ....
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 701
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: 320D N47 - труден старт на студено. Грешки P14A3 и P14A6
grudev написа: Това предполагам е свързано с подгревните свещи или релето? Как може обаче да се разбере със сигурност? Останалите грешки са заради запушения лично от мен вакумен маркуч на EGR, защото е задръстен.
Като при E46 е предполагам - няма как. Мериш свещите, ако са здрави сменяваш релето.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани