Проблем с загряването на E91
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- stanislav.p
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 4.11.2016
Re: Проблем с загряването на E91
Добър вечер колеги каталжният номер или поне това което чета на кутията е 70807848.Термостата е копуван от майстора, който го сменя и до колкото знам пазарува от ЕВРО-07.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с загряването на E91
Леле не исках да го пиша ама не мога да се сдържа.
Тоя наглец ти е взел 320лв. За мале термостат, този термостат струва 80лв без отстъпка, с отстъпка ще падне сигурно на 50лв. Не е за вярване какви наглеци има.
Прави му рекламация на тоя да ти го смени без пари, ако нещо ти направи въпрос просто му цитирай това което ти написах. То бива бива наглост ама това вече е прекалено....
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Тоя наглец ти е взел 320лв. За мале термостат, този термостат струва 80лв без отстъпка, с отстъпка ще падне сигурно на 50лв. Не е за вярване какви наглеци има.
Прави му рекламация на тоя да ти го смени без пари, ако нещо ти направи въпрос просто му цитирай това което ти написах. То бива бива наглост ама това вече е прекалено....
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с загряването на E91
По горе съм дал номер на оригиналната част. Специално за БМВ моя опит показва, че освен оригиналните термостати другите не стават. Тая тема го доказва за пореден път.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
- stanislav.p
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 4.11.2016
Re: Проблем с загряването на E91
Определено ще има рекламация. А уж беше майстор който му вярвам и т.н. Още вечера като видях оригиналния номер и цената която даде от дару-кар се почуствах като пълния малоумник.Но аз съм си виновен че вярвам без проверка на цената преди това.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с загряването на E91
Някак си се губи смисъла от използване на алернативна част на цената на оригинална, лошо е да се злоупотребява така.
Аз рабирам човек за прибегне към алтернатива но поне да си струва цената, в смисъл да ти вземе 50лв. за смяна и 80 за частта, ползвайки отстъпка пак ще изкара поне 80 от въпросния ремонт, който е да речем 2 часа труд, което е силно преувеличено.Ама да ти вземе пари като за смяна на въпросната част в оторизиран БМВ сервиз...., най малкото в БМВ сервиз при купуване на част и подмяна имаш 2 години гаранция на въпросната част.
Много некоректно от страна на въпросния монтьор.
Аз рабирам човек за прибегне към алтернатива но поне да си струва цената, в смисъл да ти вземе 50лв. за смяна и 80 за частта, ползвайки отстъпка пак ще изкара поне 80 от въпросния ремонт, който е да речем 2 часа труд, което е силно преувеличено.Ама да ти вземе пари като за смяна на въпросната част в оторизиран БМВ сервиз...., най малкото в БМВ сервиз при купуване на част и подмяна имаш 2 години гаранция на въпросната част.
Много некоректно от страна на въпросния монтьор.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем с загряването на E91
stanislav.p написа:Добър вечер колеги каталжният номер или поне това което чета на кутията е 70807848.Термостата е копуван от майстора, който го сменя и до колкото знам пазарува от ЕВРО-07.
Моля те НИКОГА НЕ ХОДИ ПРИ ТОЯ ОТНОВО!!!
Влади - НЕ си прав за термостатите и ОЕМ ,до тук има няколко теми в Е90 форума за кофти ОЕМ така,че не е баш както си мислиш..
330ката е с афтърмаркет от митака - 70 000км е бетон
Сегашната и тя е с афтър маркет - 10 000км виждаш сам от снимките - проблем 0
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с загряването на E91
Gqbriel написа:stanislav.p написа:Добър вечер колеги каталжният номер или поне това което чета на кутията е 70807848.Термостата е копуван от майстора, който го сменя и до колкото знам пазарува от ЕВРО-07.
Моля те НИКОГА НЕ ХОДИ ПРИ ТОЯ ОТНОВО!!!
Влади - НЕ си прав за термостатите и ОЕМ ,до тук има няколко теми в Е90 форума за кофти ОЕМ така,че не е баш както си мислиш..
330ката е с афтърмаркет от митака - 70 000км е бетон
Сегашната и тя е с афтър маркет - 10 000км виждаш сам от снимките - проблем 0
Това е моя опит, затова го споделям.
Няколко пъти съм купувал за по стари БМВ-та афтър маркет, минава година две и пак е за смяна, веднъж на една е36ца ми заби затворил за една бройка да метна мотора...
от тогава купувам само ОЕМ и никога не съм имал проблем докато е моя колата, но факт че и при тях има дефектни, съвсем скоро го видях с очите си.
Затова просто трябва да се купува от място на което ако има драма ще го сменят без да се правят на интересни.
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 701
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Проблем с загряването на E91
vld написа:Някак си се губи смисъла от използване на алернативна част на цената на оригинална, лошо е да се злоупотребява така.
Аз рабирам човек за прибегне към алтернатива но поне да си струва цената, в смисъл да ти вземе 50лв. за смяна и 80 за частта, ползвайки отстъпка пак ще изкара поне 80 от въпросния ремонт, който е да речем 2 часа труд, което е силно преувеличено.Ама да ти вземе пари като за смяна на въпросната част в оторизиран БМВ сервиз...., най малкото в БМВ сервиз при купуване на част и подмяна имаш 2 години гаранция на въпросната част.
Много некоректно от страна на въпросния монтьор.
Ами неслучайно и в друга тема писах първо да се проверява при дилърите - в последно време при тях частта със вложения труд и отстъпката че се прави при тях е много близка, в някои случаи и по-изгодна отколкото при "проверения" квартален майстор. А особено за такива "чувствителни" важни части гаранцията от тях въобще не е за пренебрегване.
А вече всеки сам да преценява от какво има или няма смисъл
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Проблем с загряването на E91
nikola59 написа:vld написа:Някак си се губи смисъла от използване на алернативна част на цената на оригинална, лошо е да се злоупотребява така.
Аз рабирам човек за прибегне към алтернатива но поне да си струва цената, в смисъл да ти вземе 50лв. за смяна и 80 за частта, ползвайки отстъпка пак ще изкара поне 80 от въпросния ремонт, който е да речем 2 часа труд, което е силно преувеличено.Ама да ти вземе пари като за смяна на въпросната част в оторизиран БМВ сервиз...., най малкото в БМВ сервиз при купуване на част и подмяна имаш 2 години гаранция на въпросната част.
Много некоректно от страна на въпросния монтьор.
Ами неслучайно и в друга тема писах първо да се проверява при дилърите - в последно време при тях частта със вложения труд и отстъпката че се прави при тях е много близка, в някои случаи и по-изгодна отколкото при "проверения" квартален майстор. А особено за такива "чувствителни" важни части гаранцията от тях въобще не е за пренебрегване.
А вече всеки сам да преценява от какво има или няма смисъл
Ето ти реална история с част от дилър - viewtopic.php?f=4&t=424101
Там само ако ще я сменяш при тях, за да ползваш гаранция, иначе не...
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 701
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Проблем с загряването на E91
dextuar написа: Там само ако ще я сменяш при тях, за да ползваш гаранция, иначе не...
Чел съм поста ти. Естествено че за смяна при тях или друг дилър имах впредвид в някои случай именно заради гаранцията. Риска за дефектна оригинална част винаги го има. Друг е и въпроса че цените за някои части са безумни сравнени с дилъри продаващи в Европа.
Проблем с загряването на E91
Колега само идея: след като смениш термостата, мисля че на 2ро положение на контакт(при загасен двигател) ако задържиш педала на газта за 10 сек.трябва да се пусне ел.водна помпа. Така можеш да провериш коректната й работа и да я обезвъздушиш правилно. Присъствал съм на това упражнение, отнема 10 Мин при отворена капачка на казанчето на антифриза и препоръчително колата да е вкл.към зарядно за акумулатор.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем с загряването на E91
Amorphis написа:Колега само идея: след като смениш термостата, мисля че на 2ро положение на контакт(при загасен двигател) ако задържиш педала на газта за 10 сек.трябва да се пусне ел.водна помпа. Така можеш да провериш коректната й работа и да я обезвъздушиш правилно. Присъствал съм на това упражнение, отнема 10 Мин при отворена капачка на казанчето на антифриза и препоръчително колата да е вкл.към зарядно за акумулатор.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Отнема 12 мин принципно и може дори на ИНПА да си го активира и да гледа статуса по различните стъпки през които минава помпата..
Помпата АКО не работи правилно ще има грешка,тя все пак е електрическа ,ако ИМА каквато и да е грешка за помпата - нова,но колегата я е сменял така или иначе..и тези коли си искат много добро обезвъздушаване (като всяка кола,но при тези мотори е специфично заради ел помпата ) и задължително да изпълни теста на помпата след смяна.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- stanislav.p
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 4.11.2016
Re: Проблем с загряването на E91
Здравейте колеги, след повече от месец и половина ходене по мъките търсене на проблема с загряването най сетне колата е оправена. Колата я ремонтирах в оторизиран сервиз (ДаруКар). След смяна на термостат(поредният) и маслен охладител на скоростната кутия,след който нямаше подобрение, причината за това недозагряване се охладителния радиатор след замяна колата вече достига оптимална температура 95-97 градуса при нормално шофиране по околовръсното.
П.С. И имам парно .
П.С. И имам парно .
Re: Проблем с загряването на E91
Здравейте,
Понеже и мойта не загрява-държи 70-80* при 100км/ч. и варира температурата, а е 325i, от тия дето трябва да ври мотора, интересно ми е какъв е бил проблема в радиатора-да прегрява съм чувал от затлачен радоатор, ама да не загрява
Понеже и мойта не загрява-държи 70-80* при 100км/ч. и варира температурата, а е 325i, от тия дето трябва да ври мотора, интересно ми е какъв е бил проблема в радиатора-да прегрява съм чувал от затлачен радоатор, ама да не загрява
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем с загряването на E91
Просто отново са го метнали колегата.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани