Проблем с загряването на E91
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- stanislav.p
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 4.11.2016
Проблем с загряването на E91
Здравейте колеги имам проблем с загряването на автомобила. Колата(е91 330i xDrive 2010год.) я имам от лятото и сега я карам за първа зима, но не ми се струва нормално за 20км(~20мин) да не успява да достигне работна температура. Колата се държи в гараж с температрура 10градуса. Парното в колата е доста слаба да не кажа никакво.Дайте съвет какво да правя. Прикачвам и снимка от диагностиката тази сутрин.
Благодаря предварително.
П.С Забравих да спомена, че смених термостата и проблемите си останаха нито по добре нито по зле.
Благодаря предварително.
П.С Забравих да спомена, че смених термостата и проблемите си останаха нито по добре нито по зле.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12755
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с загряването на E91
stanislav.p написа:Здравейте колеги имам проблем с загряването на автомобила. Колата(е91 330i xDrive 2010год.) я имам от лятото и сега я карам за първа зима, но не ми се струва нормално за 20км(~20мин) да не успява да достигне работна температура. Колата се държи в гараж с температрура 10градуса. Парното в колата е доста слаба да не кажа никакво.Дайте съвет какво да правя. Прикачвам и снимка от диагностиката тази сутрин.
Благодаря предварително.
П.С Забравих да спомена, че смених термостата и проблемите си останаха нито по добре нито по зле.
Освен да си смениш термостата, друго няма да ти помогне в случая.
- stanislav.p
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 4.11.2016
Re: Проблем с загряването на E91
vld написа:stanislav.p написа:Здравейте колеги имам проблем с загряването на автомобила. Колата(е91 330i xDrive 2010год.) я имам от лятото и сега я карам за първа зима, но не ми се струва нормално за 20км(~20мин) да не успява да достигне работна температура. Колата се държи в гараж с температрура 10градуса. Парното в колата е доста слаба да не кажа никакво.Дайте съвет какво да правя. Прикачвам и снимка от диагностиката тази сутрин.
Благодаря предварително.
П.С Забравих да спомена, че смених термостата и проблемите си останаха нито по добре нито по зле.
Освен да си смениш термостата, друго няма да ти помогне в случая.
Това направих вчера оригинален термостат + нов антифриз и обезвъздушаване. И резултат няма дали да копувам нов(325лв.) или може да търся нещо друго.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12755
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с загряването на E91
Според realoem.com това е парт номера на термостата за N53 11537549476, Цената му в дарукар е 199.48лв. него ли смени или нещо друго?
Ако за 20 минути каране този бензинов мотор неможе да стигне поне 80-90 градуса за мен термостата не затваря добре.
Да не говорим, че е с електрическа водна помпа, която се упрвлява от ДМЕ и до достигане на оптимална работна температура циркулацията на антифриза е силно намалена.
За да си сигурен, че термостата не работи можеш да си пуснеш от скритото меню на километража дигиталните показания на температурата и да почнеш да караш, правиш следния тест, караш докато загрее на 80-90-100 градуса и щом загрее минаваш по някой по голям булевард или на околовръстното с постоянна скорост около 100 за 2-3 минути, ако температурата падне пак до 60 градуса е ясно че термостата не затваря.
Ако си някъде където има по дълъг наклон можеш и там да тестваш, при изкачване ще вдигне температура, после спускаш на скорост без газ, ако падне на 60 пак е дефектен термостата.
Здравия термостат не позволява темературата да пада с повече от 3-4 градуса под темературата му на отваряне.
За този мотор незнам на колко градуса отваря термостата, но вероятно пише някъде по него и можеш да се ориентираш.
Ако за 20 минути каране този бензинов мотор неможе да стигне поне 80-90 градуса за мен термостата не затваря добре.
Да не говорим, че е с електрическа водна помпа, която се упрвлява от ДМЕ и до достигане на оптимална работна температура циркулацията на антифриза е силно намалена.
За да си сигурен, че термостата не работи можеш да си пуснеш от скритото меню на километража дигиталните показания на температурата и да почнеш да караш, правиш следния тест, караш докато загрее на 80-90-100 градуса и щом загрее минаваш по някой по голям булевард или на околовръстното с постоянна скорост около 100 за 2-3 минути, ако температурата падне пак до 60 градуса е ясно че термостата не затваря.
Ако си някъде където има по дълъг наклон можеш и там да тестваш, при изкачване ще вдигне температура, после спускаш на скорост без газ, ако падне на 60 пак е дефектен термостата.
Здравия термостат не позволява темературата да пада с повече от 3-4 градуса под темературата му на отваряне.
За този мотор незнам на колко градуса отваря термостата, но вероятно пише някъде по него и можеш да се ориентираш.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем с загряването на E91
vld написа:Според realoem.com това е парт номера на термостата за N53 11537549476, Цената му в дарукар е 199.48лв. него ли смени или нещо друго?
Ако за 20 минути каране този бензинов мотор неможе да стигне поне 80-90 градуса за мен термостата не затваря добре.
Да не говорим, че е с електрическа водна помпа, която се упрвлява от ДМЕ и до достигане на оптимална работна температура циркулацията на антифриза е силно намалена.
За да си сигурен, че термостата не работи можеш да си пуснеш от скритото меню на километража дигиталните показания на температурата и да почнеш да караш, правиш следния тест, караш докато загрее на 80-90-100 градуса и щом загрее минаваш по някой по голям булевард или на околовръстното с постоянна скорост около 100 за 2-3 минути, ако температурата падне пак до 60 градуса е ясно че термостата не затваря.
Ако си някъде където има по дълъг наклон можеш и там да тестваш, при изкачване ще вдигне температура, после спускаш на скорост без газ, ако падне на 60 пак е дефектен термостата.
Здравия термостат не позволява темературата да пада с повече от 3-4 градуса под темературата му на отваряне.
За този мотор незнам на колко градуса отваря термостата, но вероятно пише някъде по него и можеш да се ориентираш.
Отваря на около 107гр..това първо,понеже и аз съм с гараж с такава темп до 5 мин трябва да е над 60гр ...а колата загрява бързо,точно защото не циркулира и помпата почти не работи ..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- stanislav.p
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 4.11.2016
Re: Проблем с загряването на E91
Благодаря голеги довечера след като се прибера ще видя номера дали е същия да не е объркано нещо но платих 325лв. Също така ще направя тестовете да видим за колко време ще загрее и дали след това ще падне температурата.
Re: Проблем с загряването на E91
Карах N53 три години.
Термостатите са много дефектни, смених един-не загряваше-смених втори- започна да загрява бързо и след 4м пак започна да не загрява-смених 3-ти и започна да си загрява като пресния и така две години.
Колата загрява до 100гр за под 10мин на -3,4гр. Тествал съм го над 10 пъти.
Термостатите са дефектни, за щастие моя дилър го знаеше и ми ги заменяше срещу протокол от сервиза.
Термостатите са много дефектни, смених един-не загряваше-смених втори- започна да загрява бързо и след 4м пак започна да не загрява-смених 3-ти и започна да си загрява като пресния и така две години.
Колата загрява до 100гр за под 10мин на -3,4гр. Тествал съм го над 10 пъти.
Термостатите са дефектни, за щастие моя дилър го знаеше и ми ги заменяше срещу протокол от сервиза.
- stanislav.p
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 4.11.2016
Re: Проблем с загряването на E91
Ясно явно ще трябва нов термостат може да съм попаднал на менте. След като я карах 1 час и не загря нещо не е наред и най вероятно ще е термостата.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем с загряването на E91
Мотора е Н52б25 - седяла от 7 сутринта навън в тоя студ - това е температура при палене
Това е 5мин по-късно и забележи разстоянието около 3км (само в задръстване карал съм с 30/40 без да и дам никаква газ,парното е включено от момента на запалването)
Тука беше на 72 ама спрях и докато се сетя да снимам падна на 69
Помпата е на 3 месеца както и термостата - пиербург и бер (помпата е произведена по печат миналия ноември)
Като разликата в двете снимки е 6-8мин
Sent from my iPhone using Tapatalk
Това е 5мин по-късно и забележи разстоянието около 3км (само в задръстване карал съм с 30/40 без да и дам никаква газ,парното е включено от момента на запалването)
Тука беше на 72 ама спрях и докато се сетя да снимам падна на 69
Помпата е на 3 месеца както и термостата - пиербург и бер (помпата е произведена по печат миналия ноември)
Като разликата в двете снимки е 6-8мин
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- stanislav.p
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 4.11.2016
Re: Проблем с загряването на E91
Здравейте отново колеги. Днес отново си правих проби с колата и се оказа че ако парното не работи колата загрява на 100 градуса не много бързо, но поне ги достига и ги държи, но в момента в който пусна парното започват да падат и се задържат на 70 градуса. Това отново ли се дължи на термостата?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12755
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- stanislav.p
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 4.11.2016
Re: Проблем с загряването на E91
Благодаря за бързият отговор колега. Също така съм безкрайно благодарен на всички.Ще намеря време и ще закарам да сменят отново термотстата и дано проблемът се отстрани.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем с загряването на E91
stanislav.p написа:Благодаря за бързият отговор колега. Също така съм безкрайно благодарен на всички.Ще намеря време и ще закарам да сменят отново термотстата и дано проблемът се отстрани.
Просто не набивай пак 300лв а 80лв за бер..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- stanislav.p
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 4.11.2016
Re: Проблем с загряването на E91
Gqbriel написа:stanislav.p написа:Благодаря за бързият отговор колега. Също така съм безкрайно благодарен на всички.Ще намеря време и ще закарам да сменят отново термотстата и дано проблемът се отстрани.
Просто не набивай пак 300лв а 80лв за бер..
Ооо да! Определено няма пак да дам тези пари отново за същото нещо, но ще се пробвам да направя и рекламация просто не е редно такива пари за ментета.
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 700
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Проблем с загряването на E91
stanislav.p написа:Gqbriel написа:stanislav.p написа:Благодаря за бързият отговор колега. Също така съм безкрайно благодарен на всички.Ще намеря време и ще закарам да сменят отново термотстата и дано проблемът се отстрани.
Просто не набивай пак 300лв а 80лв за бер..
Ооо да! Определено няма пак да дам тези пари отново за същото нещо, но ще се пробвам да направя и рекламация просто не е редно такива пари за ментета.
Колега, би ли написал каталожният номер на този термостат и от къде си го купувал?
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани