Проблем с загряването на E91
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- stanislav.p
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 4.11.2016
Re: Проблем с загряването на E91
Vaioo написа:Здравейте,
Понеже и мойта не загрява-държи 70-80* при 100км/ч. и варира температурата, а е 325i, от тия дето трябва да ври мотора, интересно ми е какъв е бил проблема в радиатора-да прегрява съм чувал от затлачен радоатор, ама да не загрява
Ами приемчика на сервиза обясни, че моя радиатор е на две разделен и вътре бил изгнил и водата въртяла през целия радиатор и от там не загрявала. Дали са ме метнали или не незнам. При мен се получи така че след диагностика и убеждаване, че е маслен охладител на скоростите, но след като го смениха и не се оправи сервизът за тяхна сметка смени радиатора.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Проблем с загряването на E91
ivoaudi написа:Просто отново са го метнали колегата.
И аз това се чудя да не загрява а е от радиатора радиатора е за да се охлажда не да загрява колата
- Pashaliiski
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 6.04.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E39 '01 525d Touring, E91'06 320d
Re: Проблем с загряването на E91
Здравейте колеги, откакто паднаха температурите колата не вдига повече от 70 - 75 градуса при магистрално каране с 140км/ч. Ако някой тир ме засече при набиране стига до 80градуса при външна температура 15градуса, но след малко пак пада. Лятото на пуснат климатик държеше 86 с оригинални термостати на две години. Преди две седмици смених термостатите с Behr( големия) и OEM ( малкия), но нещата са същите.
Тази пролет премахнах ДПФ и се чудя дали е възможно причината да идва от премахването му заедно с вихровите клапи и софтуерно изключване на ЕГР? Чел съм, че може да загрява по-бавно без тях, но да не загрява
Колата 2.0d 163
Тази пролет премахнах ДПФ и се чудя дали е възможно причината да идва от премахването му заедно с вихровите клапи и софтуерно изключване на ЕГР? Чел съм, че може да загрява по-бавно без тях, но да не загрява
Колата 2.0d 163
- OneManArmy
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 13.05.2018
- Пол: Мъж
Re: Проблем с загряването на E91
Здравейте,
малко в страни от темата, но мисля, че тук е мястото да питам.
Имам съмнение, че колата (e92 325D - N57 - 2008г) не загрява правилно, но не съм сигурен.
Сутрин до работа карам към 10км. (смесено градско + извънградско с известно изчакване по светофарите заради задръстване) и колата загрява до 70 градуса (при работещо и не работещо парно)
Вчера направих експеримент, карах я градско във високи обороти и вдигна 90 градуса и след това ги поддържа. Докато беше на 90 градуса я изкарах и извънградско където карах на ниски обороти с 80-100 и температурата си остана на 90.
Според вас има ли проблем с термостатите, или това е нормално и просто загрява бавно?
малко в страни от темата, но мисля, че тук е мястото да питам.
Имам съмнение, че колата (e92 325D - N57 - 2008г) не загрява правилно, но не съм сигурен.
Сутрин до работа карам към 10км. (смесено градско + извънградско с известно изчакване по светофарите заради задръстване) и колата загрява до 70 градуса (при работещо и не работещо парно)
Вчера направих експеримент, карах я градско във високи обороти и вдигна 90 градуса и след това ги поддържа. Докато беше на 90 градуса я изкарах и извънградско където карах на ниски обороти с 80-100 и температурата си остана на 90.
Според вас има ли проблем с термостатите, или това е нормално и просто загрява бавно?
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Проблем с загряването на E91
OneManArmy написа:Здравейте,
малко в страни от темата, но мисля, че тук е мястото да питам.
Имам съмнение, че колата (e92 325D - N57 - 2008г) не загрява правилно, но не съм сигурен.
Сутрин до работа карам към 10км. (смесено градско + извънградско с известно изчакване по светофарите заради задръстване) и колата загрява до 70 градуса (при работещо и не работещо парно)
Вчера направих експеримент, карах я градско във високи обороти и вдигна 90 градуса и след това ги поддържа. Докато беше на 90 градуса я изкарах и извънградско където карах на ниски обороти с 80-100 и температурата си остана на 90.
Според вас има ли проблем с термостатите, или това е нормално и просто загрява бавно?
Ами това което описваш всичко изглежда наред.Щом като вдигне 90 градуса не пада температура значеи е окей.Виж се пак на някое спускане по-продължително какво ще стане.
Доста ми се струда за 10км каране да загрее до 70 градуса.
От нас до работата са ми 7,5км(винаги тръгвам на работа преди 7.15 сутринта и си е хладно) стигам пред работата на 90 градуса като на половината път пускам парно.
Термостата ми е г/д нов на около 30-40000 км
- Pashaliiski
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 6.04.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E39 '01 525d Touring, E91'06 320d
Re: Проблем с загряването на E91
Pashaliiski написа:Здравейте колеги, откакто паднаха температурите колата не вдига повече от 70 - 75 градуса при магистрално каране с 140км/ч. Ако някой тир ме засече при набиране стига до 80градуса при външна температура 15градуса, но след малко пак пада. Лятото на пуснат климатик държеше 86 с оригинални термостати на две години. Преди две седмици смених термостатите с Behr( големия) и OEM ( малкия), но нещата са същите.
Тази пролет премахнах ДПФ и се чудя дали е възможно причината да идва от премахването му заедно с вихровите клапи и софтуерно изключване на ЕГР? Чел съм, че може да загрява по-бавно без тях, но да не загрява
Колата 2.0d 163
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани