Странен проблем с паленето
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
Здрасти,
ами закачал съм я .. през ден я гледам, но на Карли не на Инпа или Иста. Показва ми както в скритото меню - 14.3-14.2.
При мен днес отново ми го направи. В рамките на 15 мин запалих 2 пъти (това беше трето палене за деня) и на третото палене в рамките на тези 15 минути (4-то за деня) си останах на ЕКО-то на колонката. Седях над 2 часа преди да запали отново. Накрая ми светна лампата на акумулатора.
Обадих се на един приятели да дойде с генератор да ми даде ток да видим какво ще стане, но докато дойде пробвах още веднъж и този път запали. При паленето всичко ми се рестартира все едно съм отказал акумулатора.
Покарах малко след това и я закачих пак с телефона да я предгледам. Видях записана грешка - A559.
Сега ще се поразровя повечко какво точно може да бъде. Ако някой има идея нека сподели също.
ами закачал съм я .. през ден я гледам, но на Карли не на Инпа или Иста. Показва ми както в скритото меню - 14.3-14.2.
При мен днес отново ми го направи. В рамките на 15 мин запалих 2 пъти (това беше трето палене за деня) и на третото палене в рамките на тези 15 минути (4-то за деня) си останах на ЕКО-то на колонката. Седях над 2 часа преди да запали отново. Накрая ми светна лампата на акумулатора.
Обадих се на един приятели да дойде с генератор да ми даде ток да видим какво ще стане, но докато дойде пробвах още веднъж и този път запали. При паленето всичко ми се рестартира все едно съм отказал акумулатора.
Покарах малко след това и я закачих пак с телефона да я предгледам. Видях записана грешка - A559.
Сега ще се поразровя повечко какво точно може да бъде. Ако някой има идея нека сподели също.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Странен проблем с паленето
Lyubomir.Rangelov написа: Обадих се на един приятели да дойде с генератор да ми даде ток да видим какво ще стане, но докато дойде пробвах още веднъж и този път запали. При паленето всичко ми се рестартира все едно съм отказал акумулатора.
Покарах малко след това и я закачих пак с телефона да я предгледам. Видях записана грешка - A559.
Взимам отношение относно грешката ти 00А559 - гарантирано акумулатор за смяна освен ако не си си го разредил сам или нещо не го разрежда. Прочети си хистограмите. И ако всичко е наред при напълно зареден акумулатор ако след няколко дена пак се появи тази грешка - нов.
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
nikola59 написа:Lyubomir.Rangelov написа: Обадих се на един приятели да дойде с генератор да ми даде ток да видим какво ще стане, но докато дойде пробвах още веднъж и този път запали. При паленето всичко ми се рестартира все едно съм отказал акумулатора.
Покарах малко след това и я закачих пак с телефона да я предгледам. Видях записана грешка - A559.
Взимам отношение относно грешката ти 00А559 - гарантирано акумулатор за смяна освен ако не си си го разредил сам или нещо не го разрежда. Прочети си хистограмите. И ако всичко е наред при напълно зареден акумулатор ако след няколко дена пак се появи тази грешка - нов.
Днеска най-вероятно няма къде да отида, но още утре ще се постарая да отива първо да видим акумулатора. Възможно ли е да не пали заради него? Някакъв вид защита? И след като мине време да се възстановява? Защото реално през седмицата, когато запаля сутрин, отида на работа и си тръгна след 8-10 часа няма никакъв проблем.
Също можеш ли да ме посъветваш къде най-добре да отида, за да ми разчетат правилно всичко? Това, което видях относно този проблем е, че трябва да се направи Diagnosis Energy test. Или нещо от сорта, прави се с DIS и може да се види всичко.
Sent from my iPhone using Tapatalk
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Странен проблем с паленето
Има достатъчно колеги в София от раздела " Сервизи, Магазини, Автоцентрове, Услуги" при които да отидеш на диагностика. За DIS незнам, с ISTA ще се прочетат хистограмите и ще се види реално какво е положението. Ако нямаш утечка и колата заспива, появата на въпросната грешка означава акумулатор.
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
nikola59 написа:Има достатъчно колеги в София от раздела " Сервизи, Магазини, Автоцентрове, Услуги" при които да отидеш на диагностика. За DIS незнам, с ISTA ще се прочетат хистограмите и ще се види реално какво е положението. Ако нямаш утечка и колата заспива, появата на въпросната грешка означава акумулатор.
Благодаря ти, сега ще проверя и там и още утре ще отида и ще тествам всичко. После ще пиша какво е станало.
Sent from my iPhone using Tapatalk
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
nikola59 написа:Има достатъчно колеги в София от раздела " Сервизи, Магазини, Автоцентрове, Услуги" при които да отидеш на диагностика. За DIS незнам, с ISTA ще се прочетат хистограмите и ще се види реално какво е положението. Ако нямаш утечка и колата заспива, появата на въпросната грешка означава акумулатор.
Днеска бях за втори път за проверка на акумулатор. След каране около 8-9 км сутринта до работа (следях алтернатора и полазваше 14.5-14.6 постоянно като премигваше разбира се) и след това от работа до момчетата около 3-4 км, като спрях и загасих колата като премери показа 12.3 и 700А.
Казаха, че е слаб и паднал и трябва зареждане. Тръгнахме да слагаме оборотен , но докато напред назад и минаха 15-20 минути. То и времето беше малко зле днеска. Преди да го сложим обаче провериха пак моя и За товя време беше възстановил всичко. 12.77V показваше. Останах с моя отново. Утре ще мога да проверя и За утечка навярно. Колко мА е нормално да има тази кола? 0.5 мА?
Ако акумулатора е окей вече не знам от какво може да е.. нещо при стартер ли... имобилайзер ли... алармата ли.. преди време имах проблем със стоп машинката и като в изолирахме и после смених се оправи и около година го нямаше този проблем. Тогава направих шалтер на стартера и после се оказа тази стоп машинка под педала.
Sent from my iPhone using Tapatalk
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Странен проблем с паленето
Защо не ти направиха диагностика за да се разбере проблема? До 40mA е токът при заспала кола, ако се съмняваш че има утечка. Без диагностика така само гадаем май...Следи отново за А559 грешката кога се появява, ако се появи но и дозареди акумулатора.
Re: Странен проблем с паленето
Колега, ти поне си от София. Там има поне 10 сервиза, в които могат да ти извършат качествена диагностика и да ти кажат какво е.
При мен като го правеше същия проблем, като я оставиш 20 мин. си запалва. И аз имах съмнения за акумулатора, но на Пампорово на -13 първо палене си запали, след което работи на място 30 мин. гасене и не искаше да запали.
Последно в един сервиз във Варна ми обясниха, че в CAS-а имало някакви релета, който правели точно това - не подават ток към стартера. Смениха ги и от тогава не ми е правело този проблем ( да видим до кога ). Ако разбираш и ти се занимава пин 22 на конектор с 41 пин-а към CAS-а е сигнала към стартера. Има букса и отпред при DDE релето, но там докато разглобиш...
Най - добре говори с някой колега от форума, който има сервиз и смята, че може да ти помогне и върви.
Успех.
При мен като го правеше същия проблем, като я оставиш 20 мин. си запалва. И аз имах съмнения за акумулатора, но на Пампорово на -13 първо палене си запали, след което работи на място 30 мин. гасене и не искаше да запали.
Последно в един сервиз във Варна ми обясниха, че в CAS-а имало някакви релета, който правели точно това - не подават ток към стартера. Смениха ги и от тогава не ми е правело този проблем ( да видим до кога ). Ако разбираш и ти се занимава пин 22 на конектор с 41 пин-а към CAS-а е сигнала към стартера. Има букса и отпред при DDE релето, но там докато разглобиш...
Най - добре говори с някой колега от форума, който има сервиз и смята, че може да ти помогне и върви.
Успех.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Странен проблем с паленето
Тук 4 страници се занимавате с акумулатори, аз продължавам да твърдя, че слаб акумулатор едва ли се зарежда от земната гравитация, че да пали след 2 часа без проблеми....
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
Здравейте,
момчетата се занимаваха само с акумулатори. Нямаше как да ми направят диагностика. Още довечера ще видя дали има нещо натрупано пак като грешка.
За утечка ще проверя днес или утре. Мерси за инфото, ще следя за тези стойности.
Това за CAS модула може би има логика, защото като гледам къде се намира, точно от там се чува този звук все едно реле цъка. На всяко докосване и натискане да запаля се чува това "цък-цък" и това е.
Писах на един колега от форума за диагностика (видях всичките коментари и отговори към него са положителни), но не ми е отговорил още. Звънях му, но не отговори.
Ако не успея при него, ще ходя петък след работа ако се вредя при момчетата от Надежда (вече Илиянци).
Иначе за акумулатора и аз все повече се съмнявам, че може да има връзка... не знам и аз вече. Да пада от 3-4 паления за деня колкото и да не карам по 100 км на ден някак си не ми се връзва. А и както написах, гарантираха ми от второ място, че му няма нищо. Не знам нормално ли е докато карам да падне до 12.3V, пък след 15-20 мин изведнъж да показва 12.77V...но това беше от тях. Натовариха го с "вилка" ли как се казва тази машина и казаха, че няма проблеми никакви след теста. Издържа без проблем и на този товар.
момчетата се занимаваха само с акумулатори. Нямаше как да ми направят диагностика. Още довечера ще видя дали има нещо натрупано пак като грешка.
За утечка ще проверя днес или утре. Мерси за инфото, ще следя за тези стойности.
Това за CAS модула може би има логика, защото като гледам къде се намира, точно от там се чува този звук все едно реле цъка. На всяко докосване и натискане да запаля се чува това "цък-цък" и това е.
Писах на един колега от форума за диагностика (видях всичките коментари и отговори към него са положителни), но не ми е отговорил още. Звънях му, но не отговори.
Ако не успея при него, ще ходя петък след работа ако се вредя при момчетата от Надежда (вече Илиянци).
Иначе за акумулатора и аз все повече се съмнявам, че може да има връзка... не знам и аз вече. Да пада от 3-4 паления за деня колкото и да не карам по 100 км на ден някак си не ми се връзва. А и както написах, гарантираха ми от второ място, че му няма нищо. Не знам нормално ли е докато карам да падне до 12.3V, пък след 15-20 мин изведнъж да показва 12.77V...но това беше от тях. Натовариха го с "вилка" ли как се казва тази машина и казаха, че няма проблеми никакви след теста. Издържа без проблем и на този товар.
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
CAS модула само така ли може да се хване дали работи или не? Начина с пиновете?
Може ли да излезне на диагностика?
Ремонтира ли се или нов направо?
То този модул не е ли вързан и с ключа?
Може ли да излезне на диагностика?
Ремонтира ли се или нов направо?
То този модул не е ли вързан и с ключа?
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- ivan1212
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 17.06.2018
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d - E91 - 2008 (177 к.с.)
Re: Странен проблем с паленето
Колега, какво стана с твоя проблем, оправи ли се? Като чета темата, имам чувството, че аз съм я писал За момента съм го преживял 2 пъти същия проблем - с цък-цък и с паленето след 30 минути. Единия път обикалях из София, втори път беше след 100 км извънградско. Иначе навигации, радио - всичко си работи перфектно. Дали трябва да се търси сервиз, който се занимава най-вече с акумулатори и токове или мога да отида и в мопарт за тая работа?
Re: Странен проблем с паленето
При мен смениха някакви релета в CAS. От тогава не ми е правило тези проблеми.
- presiyan
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 17.07.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ
- Детайли за колата: 325 Хi
320d x-drive
Re: Странен проблем с паленето
добър вечер колега ,можеш ли да дадеш координати на сервиза в варна .
Аз съм с същия проблем който е много неприятен.
Аз съм с същия проблем който е много неприятен.
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани