Странен проблем с паленето
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
62 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
Здравей,
Не ми го е правил проблема от последния път. Ходих да ми прочетат колата и нямам записана никаква грешка.
Колата за моментна пали без проблем на всякакви температури. Изключвам един ден в който като запалих ми се ресетнаха часовника плюс останлите неща като разход на гориво и т.н.
Изглеждаше все едно съм разкачал акумулатора. Ден преди това се появи нещо, което не знсм дали е свързано или е просто съвпадение с друго нещо, което просто му дойде реда. При палене автоматично ми се отваря само прозореца и щората се прибира сама. Слизам оправям всичко и тръгвам. Ако влезна , първо заключа и после запаля естествено не го прави. Отделно багажника се отваря, когато си поиска последните дни. От дистанционното няма проблем, механично повечето пъти не става. Отключвам - заключвам , нищо.
На два пъти включително и днеска, когато загася и тръгна да вадя ключа винаги ми отключваше вратите и излизах, сега не винаги се случва, трябва с бутона да си отворя. Не знам дали е друг проблем за който четох или са свързани нещата ...
В петък имам час при едни момче , което се занимава само с такива неща и разбира от тези автомобили предимно и ще допълня като имам повече яснота.
Не ми го е правил проблема от последния път. Ходих да ми прочетат колата и нямам записана никаква грешка.
Колата за моментна пали без проблем на всякакви температури. Изключвам един ден в който като запалих ми се ресетнаха часовника плюс останлите неща като разход на гориво и т.н.
Изглеждаше все едно съм разкачал акумулатора. Ден преди това се появи нещо, което не знсм дали е свързано или е просто съвпадение с друго нещо, което просто му дойде реда. При палене автоматично ми се отваря само прозореца и щората се прибира сама. Слизам оправям всичко и тръгвам. Ако влезна , първо заключа и после запаля естествено не го прави. Отделно багажника се отваря, когато си поиска последните дни. От дистанционното няма проблем, механично повечето пъти не става. Отключвам - заключвам , нищо.
На два пъти включително и днеска, когато загася и тръгна да вадя ключа винаги ми отключваше вратите и излизах, сега не винаги се случва, трябва с бутона да си отворя. Не знам дали е друг проблем за който четох или са свързани нещата ...
В петък имам час при едни момче , което се занимава само с такива неща и разбира от тези автомобили предимно и ще допълня като имам повече яснота.
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Странен проблем с паленето
Lyubomir.Rangelov написа:Здравей,
Не ми го е правил проблема от последния път. Ходих да ми прочетат колата и нямам записана никаква грешка.
Колата за моментна пали без проблем на всякакви температури. Изключвам един ден в който като запалих ми се ресетнаха часовника плюс останлите неща като разход на гориво и т.н.
Изглеждаше все едно съм разкачал акумулатора. Ден преди това се появи нещо, което не знсм дали е свързано или е просто съвпадение с друго нещо, което просто му дойде реда. При палене автоматично ми се отваря само прозореца и щората се прибира сама. Слизам оправям всичко и тръгвам. Ако влезна , първо заключа и после запаля естествено не го прави. Отделно багажника се отваря, когато си поиска последните дни. От дистанционното няма проблем, механично повечето пъти не става. Отключвам - заключвам , нищо.
На два пъти включително и днеска, когато загася и тръгна да вадя ключа винаги ми отключваше вратите и излизах, сега не винаги се случва, трябва с бутона да си отворя. Не знам дали е друг проблем за който четох или са свързани нещата ...
В петък имам час при едни момче , което се занимава само с такива неща и разбира от тези автомобили предимно и ще допълня като имам повече яснота.
Ето това е сигурен симптом на слаб акумулатор, както и това, че часовника изостава с някоя друга минута, примерно 10 минути на седмица.
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
Това с часовника ще го проверя още тия дни, защото скоро (точно тогава , когато го направи) го сверявах.
Мисля, че малко преди това ми се беше видяло, че е изостанал с някакви минути. Но не знам дали съм го сверявал много точно. Сега поне знам, че е точно и ще мога да направя тест.
Може би ще се окаже, че имам утечка, защото както описах по-горе има друг проблем с багажника, но не съм много сигурен. В петък ще разбера повече със сигурност.
Мисля, че малко преди това ми се беше видяло, че е изостанал с някакви минути. Но не знам дали съм го сверявал много точно. Сега поне знам, че е точно и ще мога да направя тест.
Може би ще се окаже, че имам утечка, защото както описах по-горе има друг проблем с багажника, но не съм много сигурен. В петък ще разбера повече със сигурност.
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Странен проблем с паленето
Електрическите проблеми свързани с багажника обикновенно се свързват с прекъснати и укъсли проводници в пантата на багажника.
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
Изчетох бая неща...и всичко, което прави в момента води наистина натам.
Надявам се в събота, когато ида при човека всичко това да се хване. И да се провери за утечки и тем подобни неща.
Ще следя и часовника.
Надявам се в събота, когато ида при човека всичко това да се хване. И да се провери за утечки и тем подобни неща.
Ще следя и часовника.
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
Проблема с багажника е открит и тази седмица ще бъде разрешен.
Оказа се проблем с конзолата под задната чистачка. Лентовото кабелче дава на късо и от там е Жил проблема.
Проблема с паленето е или стартер или реле на стартер. Поне до тези изводи се стигна. Скоро не го е правила да не мога да запаля.
Оказа се проблем с конзолата под задната чистачка. Лентовото кабелче дава на късо и от там е Жил проблема.
Проблема с паленето е или стартер или реле на стартер. Поне до тези изводи се стигна. Скоро не го е правила да не мога да запаля.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
Re: Странен проблем с паленето
Аз тази събота смених DDE релето. Като го махна и оставя колата без него прави точно това, което се случва, като не иска да запали. Всичко по таблото светва, но не пали.
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
Като цяло точно това прави и моята. Светка си, натискам бутона и само шума "Цък-цък". Минава време и зацепва и си пали без грешка.
Това реле го видях по схемите в realoem, но не знам точно за какво е. Трябва да се поразровя, вероятно има информация за него.
Ако съм се ориентирал добре се намира в дясно под единия пластмасов капак.
Това реле го видях по схемите в realoem, но не знам точно за какво е. Трябва да се поразровя, вероятно има информация за него.
Ако съм се ориентирал добре се намира в дясно под единия пластмасов капак.
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Странен проблем с паленето
Интересно ако става въпрос за синьото реле, когато има проблеми с него има и други симптоми и определено са по често.
От по горния пост си помслих, че става дума за шалтера на стартера, а самия стартер като се скапе например четките се изтъркат спира нацяло и няма палене, ако му се износят втулките пък започва да върти по бавно и се забелязва.
Факт е, че при мен колата го е правила 2-3 пъти за 6 месеца преди да и сменя акумулатора, след като го смених година и половина не ми се е случвало....
От по горния пост си помслих, че става дума за шалтера на стартера, а самия стартер като се скапе например четките се изтъркат спира нацяло и няма палене, ако му се износят втулките пък започва да върти по бавно и се забелязва.
Факт е, че при мен колата го е правила 2-3 пъти за 6 месеца преди да и сменя акумулатора, след като го смених година и половина не ми се е случвало....
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
Остава варианта, ако ми се случи отново да пробвам да дам ток и да видим дали ще запали веднага.
Отделно за 10 дена се направиха 2 или 3 диагностики и колата показва само грешка на AUC sensor-а, която си имам от както съм я взел
Нещо, което само отлагам да сменя. Винаги съм си мислел, че ако има проблем със стартера той ще се скапва с всеки изминал ден. Знам ли..
Относно това реле, от това, което изчетох не трябва ли да има някаква грешка записана, ако има някакъв проблем с него!?
Отделно за 10 дена се направиха 2 или 3 диагностики и колата показва само грешка на AUC sensor-а, която си имам от както съм я взел
Нещо, което само отлагам да сменя. Винаги съм си мислел, че ако има проблем със стартера той ще се скапва с всеки изминал ден. Знам ли..
Относно това реле, от това, което изчетох не трябва ли да има някаква грешка записана, ако има някакъв проблем с него!?
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
Здравейте,
Тръгнах на път за морето вчера и спрях на Бургас. Беше точно 4 палене за деня. И ествествено след дълго време го направи отново. Просто не иска да запали и ествествено не бях подготвен. Този път не оставих да чакам и периодично да пробвам, а пробвах постоянно да запаля. След няколко неуспешни опита и чуваме само на “цък-цък” , колата запали от раз. Пълна мистерия отново.. след като се върна ще я закача пак, но силно се съмнявам да покаже отново нещо.
След 500 км си мисля, че акумулатора би трябвало най-малкото да е зареден на макс, ако смятаме това за възможна повреда. Стартер ..? Реле? Не знам и аз. DDE релето има ли роля тук ? Или пък EWS модул ?
Тръгнах на път за морето вчера и спрях на Бургас. Беше точно 4 палене за деня. И ествествено след дълго време го направи отново. Просто не иска да запали и ествествено не бях подготвен. Този път не оставих да чакам и периодично да пробвам, а пробвах постоянно да запаля. След няколко неуспешни опита и чуваме само на “цък-цък” , колата запали от раз. Пълна мистерия отново.. след като се върна ще я закача пак, но силно се съмнявам да покаже отново нещо.
След 500 км си мисля, че акумулатора би трябвало най-малкото да е зареден на макс, ако смятаме това за възможна повреда. Стартер ..? Реле? Не знам и аз. DDE релето има ли роля тук ? Или пък EWS модул ?
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Странен проблем с паленето
Lyubomir.Rangelov написа:Здравейте,
Тръгнах на път за морето вчера и спрях на Бургас. Беше точно 4 палене за деня. И ествествено след дълго време го направи отново. Просто не иска да запали и ествествено не бях подготвен. Този път не оставих да чакам и периодично да пробвам, а пробвах постоянно да запаля. След няколко неуспешни опита и чуваме само на “цък-цък” , колата запали от раз. Пълна мистерия отново.. след като се върна ще я закача пак, но силно се съмнявам да покаже отново нещо.
След 500 км си мисля, че акумулатора би трябвало най-малкото да е зареден на макс, ако смятаме това за възможна повреда. Стартер ..? Реле? Не знам и аз. DDE релето има ли роля тук ? Или пък EWS модул ?
Кодирано ли е всичко по акумулатора, че ако не е, може и за 1000км да не го зареди.
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
Ами още като го взех беше обучен. Мога да го проверя това като се върна в София.
Не съм сигурен дали не беше пипано нещо след това и дали стои кодиран като за 100А или по-малко след това. Под всичко какво визираш?
Не съм сигурен дали не беше пипано нещо след това и дали стои кодиран като за 100А или по-малко след това. Под всичко какво визираш?
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Странен проблем с паленето
Lyubomir.Rangelov написа:Ами още като го взех беше обучен. Мога да го проверя това като се върна в София.
Не съм сигурен дали не беше пипано нещо след това и дали стои кодиран като за 100А или по-малко след това. Под всичко какво визираш?
Точно кодировката визирам.
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
Възможно ли е, ако е кодиран на 80А, а е 100А да прави подобен проблем?
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
62 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани