Странен проблем с паленето

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 21.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е91 320Д

Re: Странен проблем с паленето

Мнение от Lyubomir.Rangelov » 29 Дек 2017, 20:17

Също така има ли шанс да имам проблем с IBS сензора, но да не ми го изкарва като грешка?
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12755
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Странен проблем с паленето

Мнение от vld » 30 Дек 2017, 12:50

Lyubomir.Rangelov написа:Възможно ли е, ако е кодиран на 80А, а е 100А да прави подобен проблем?
Възможно е, 320д излиза с 80а AGM заводски, така че ако само е регистриран като сменен без да се кодира за по голям ампераж може и да не го зарежда правилно.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 21.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е91 320Д

Re: Странен проблем с паленето

Мнение от Lyubomir.Rangelov » 30 Дек 2017, 12:55

Това ще е едно от първите неща, които ще проверя като се върна. Може би отново ще се окаже нещо лесно и дребно като проблема с багажника ми, но все пак по-трудното обикновено е локализацията на самия проблем.
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Странен проблем с паленето

Мнение от koziak » 30 Дек 2017, 15:31

vld написа:
Lyubomir.Rangelov написа:Възможно ли е, ако е кодиран на 80А, а е 100А да прави подобен проблем?
Възможно е, 320д излиза с 80а AGM заводски, така че ако само е регистриран като сменен без да се кодира за по голям ампераж може и да не го зарежда правилно.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk


Не излизат ли само LCI с AGM?


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 21.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е91 320Д

Re: Странен проблем с паленето

Мнение от Lyubomir.Rangelov » 30 Дек 2017, 16:04

koziak написа:
vld написа:
Lyubomir.Rangelov написа:Възможно ли е, ако е кодиран на 80А, а е 100А да прави подобен проблем?
Възможно е, 320д излиза с 80а AGM заводски, така че ако само е регистриран като сменен без да се кодира за по голям ампераж може и да не го зарежда правилно.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk


Не излизат ли само LCI с AGM?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Аз го бях гледал в realoem и има няколко разновидности. Може и с единия тип акумулатор, може и с другия. Прикачам screenshot - търсено е по рама
IMG_7864.JPG



Sent from my iPhone using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12755
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Странен проблем с паленето

Мнение от vld » 30 Дек 2017, 16:51

Lyubomir.Rangelov написа:
koziak написа:
vld написа:
Lyubomir.Rangelov написа:Възможно ли е, ако е кодиран на 80А, а е 100А да прави подобен проблем?
Възможно е, 320д излиза с 80а AGM заводски, така че ако само е регистриран като сменен без да се кодира за по голям ампераж може и да не го зарежда правилно.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk


Не излизат ли само LCI с AGM?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Аз го бях гледал в realoem и има няколко разновидности. Може и с единия тип акумулатор, може и с другия. Прикачам screenshot - търсено е по рама
IMG_7864.JPG



Sent from my iPhone using Tapatalk
Така е може, но кодировката е различна според амперите и вида на батерията. Просто при слагане на различна се кодира в Кас модула новия модел.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12755
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Странен проблем с паленето

Мнение от vld » 30 Дек 2017, 16:54

koziak написа:
vld написа:
Lyubomir.Rangelov написа:Възможно ли е, ако е кодиран на 80А, а е 100А да прави подобен проблем?
Възможно е, 320д излиза с 80а AGM заводски, така че ако само е регистриран като сменен без да се кодира за по голям ампераж може и да не го зарежда правилно.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk


Не излизат ли само LCI с AGM?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Не, лично имам под ръка кола произведена 2005г 10 месец без старт стоп и без регенерация на спирачната енергия, купена от камор ауто с 80ah AGM, който изкара 11 години преди да се предаде.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 21.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е91 320Д

Re: Странен проблем с паленето

Мнение от Lyubomir.Rangelov » 30 Дек 2017, 16:59

Моя е случая е 100А на Бош. Само не знам и не помня как се кодира. По спомен го направиха с автоматично да си го намери и кодира или нещо от сорта. Но ще го погледна това със сигурност. Carli върши ли работа за това ? Притеснява ме, че никъде не виждам 100А за моята кола. Не знам дали е проблем толкова това. Предполагам не.


Sent from my iPhone using Tapatalk
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 21.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е91 320Д

Re: Странен проблем с паленето

Мнение от Lyubomir.Rangelov » 03 Яну 2018, 21:52

здравейте, проверих как ми е кодиран/регистриран акумулатора и се оказа, че в момента е 80ah AGM , а аз съм с 100ah, но не е AGM. Това може ли да е причината за проблема? Също така не видях на Carly опция за 100ah а само за 90 и 110... може би на INPA ще стане. Кое е по-добре ако няма 100ah? На 90 или 110. Да не се презарежда, ако е над капацитета на самия акумулатор?


Sent from my iPhone using Tapatalk
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Странен проблем с паленето

Мнение от Dextuar » 04 Яну 2018, 8:57

Слагай го на 90.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Странен проблем с паленето

Мнение от Satanism » 04 Яну 2018, 12:56

Не мисля, че това е причината.На твое място бих си погледнал клемите, дали не са за смяна.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 21.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е91 320Д

Re: Странен проблем с паленето

Мнение от Lyubomir.Rangelov » 04 Яну 2018, 13:58

Със сигурност ще оправя кодировката довечера, все пак да е коректно.
Как мога сам да проверя клемите в какво състояние са? Трябва да гледам външно дали им има нещо или да бъдат тествани някак си?
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Странен проблем с паленето

Мнение от Satanism » 04 Яну 2018, 14:57

Визуално се разбира, дали имат проблем, обикновено.И ако ги размърдаш малко дойде тока, значи е от тях. Но аз прочетох темата наново отначало и не мисля, че е от тях. Когато моите клеми бяха за смяна, при опит за палене всичко гаснеше директно.Лампи, табла и т.н.

Така и не разбрах, на диагностика нищо ли не излиза?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 21.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е91 320Д

Re: Странен проблем с паленето

Мнение от Lyubomir.Rangelov » 04 Яну 2018, 15:42

Satanism написа:Визуално се разбира, дали имат проблем, обикновено.И ако ги размърдаш малко дойде тока, значи е от тях. Но аз прочетох темата наново отначало и не мисля, че е от тях. Когато моите клеми бяха за смяна, при опит за палене всичко гаснеше директно.Лампи, табла и т.н.

Така и не разбрах, на диагностика нищо ли не излиза?



На диагностика излезна само auc sensor. Преди Коледа бях в надежда в сервиза и на DIS-а само това показа. Сега мисля, че видях на INPA-Та една която е за ДПФ-а. Довечера ще проверя отново, че ми дава някакви грешки тази програма и не знам дали да й се доверя.
IMG_7884.JPG


Това е което видях.
Иначе откъм палене всеки път е както трябва според мен. На много студено и престояла цяла нощ - 1 оборот и пали. Рядко подгрява(или рядко виждам лампата на таблото). Като е топла колата както се вика- от половин оборот и е запалила.
Единственото, което се случва, когато не иска да запали е едно “цък-цък”. Второто е като да прилича на бендикса. Първото се чува долу в ляво под волана.
Чудех се за имобилайзер или нещо такова..?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: Варнa
Пол: Мъж

Re: Странен проблем с паленето

Мнение от s087 » 14 Яну 2018, 7:01

При мен не явно не е от DDE реле. Направи го отново след 2,5 часа извънградско. Колега закачал ли си я на Ista или друга диагностика, където можеш да видиш колко "V" доставя алтернатора при запалена кола. При мен на последната диагностика излезе, че алтернатора "зарежда" без консуматори на 12,6V, а като пусна парно, радио, навигация и отива на 12,2V. В скритото меню показва зареждане от 12,6-13.1V. Интересно ми е дали нямаше да изкара грешка за ниско напрежение при диагностика?
п.с Не е и от това. :)

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook