Странен проблем с паленето
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
Също така има ли шанс да имам проблем с IBS сензора, но да не ми го изкарва като грешка?
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Странен проблем с паленето
Възможно е, 320д излиза с 80а AGM заводски, така че ако само е регистриран като сменен без да се кодира за по голям ампераж може и да не го зарежда правилно.Lyubomir.Rangelov написа:Възможно ли е, ако е кодиран на 80А, а е 100А да прави подобен проблем?
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
Това ще е едно от първите неща, които ще проверя като се върна. Може би отново ще се окаже нещо лесно и дребно като проблема с багажника ми, но все пак по-трудното обикновено е локализацията на самия проблем.
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
Re: Странен проблем с паленето
vld написа:Възможно е, 320д излиза с 80а AGM заводски, така че ако само е регистриран като сменен без да се кодира за по голям ампераж може и да не го зарежда правилно.Lyubomir.Rangelov написа:Възможно ли е, ако е кодиран на 80А, а е 100А да прави подобен проблем?
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Не излизат ли само LCI с AGM?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
koziak написа:vld написа:Възможно е, 320д излиза с 80а AGM заводски, така че ако само е регистриран като сменен без да се кодира за по голям ампераж може и да не го зарежда правилно.Lyubomir.Rangelov написа:Възможно ли е, ако е кодиран на 80А, а е 100А да прави подобен проблем?
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Не излизат ли само LCI с AGM?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Аз го бях гледал в realoem и има няколко разновидности. Може и с единия тип акумулатор, може и с другия. Прикачам screenshot - търсено е по рама
Sent from my iPhone using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Странен проблем с паленето
Така е може, но кодировката е различна според амперите и вида на батерията. Просто при слагане на различна се кодира в Кас модула новия модел.Lyubomir.Rangelov написа:koziak написа:vld написа:Възможно е, 320д излиза с 80а AGM заводски, така че ако само е регистриран като сменен без да се кодира за по голям ампераж може и да не го зарежда правилно.Lyubomir.Rangelov написа:Възможно ли е, ако е кодиран на 80А, а е 100А да прави подобен проблем?
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Не излизат ли само LCI с AGM?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Аз го бях гледал в realoem и има няколко разновидности. Може и с единия тип акумулатор, може и с другия. Прикачам screenshot - търсено е по рама
Sent from my iPhone using Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Странен проблем с паленето
Не, лично имам под ръка кола произведена 2005г 10 месец без старт стоп и без регенерация на спирачната енергия, купена от камор ауто с 80ah AGM, който изкара 11 години преди да се предаде.koziak написа:vld написа:Възможно е, 320д излиза с 80а AGM заводски, така че ако само е регистриран като сменен без да се кодира за по голям ампераж може и да не го зарежда правилно.Lyubomir.Rangelov написа:Възможно ли е, ако е кодиран на 80А, а е 100А да прави подобен проблем?
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Не излизат ли само LCI с AGM?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
Моя е случая е 100А на Бош. Само не знам и не помня как се кодира. По спомен го направиха с автоматично да си го намери и кодира или нещо от сорта. Но ще го погледна това със сигурност. Carli върши ли работа за това ? Притеснява ме, че никъде не виждам 100А за моята кола. Не знам дали е проблем толкова това. Предполагам не.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
здравейте, проверих как ми е кодиран/регистриран акумулатора и се оказа, че в момента е 80ah AGM , а аз съм с 100ah, но не е AGM. Това може ли да е причината за проблема? Също така не видях на Carly опция за 100ah а само за 90 и 110... може би на INPA ще стане. Кое е по-добре ако няма 100ah? На 90 или 110. Да не се презарежда, ако е над капацитета на самия акумулатор?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Странен проблем с паленето
Слагай го на 90.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Странен проблем с паленето
Не мисля, че това е причината.На твое място бих си погледнал клемите, дали не са за смяна.
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
Със сигурност ще оправя кодировката довечера, все пак да е коректно.
Как мога сам да проверя клемите в какво състояние са? Трябва да гледам външно дали им има нещо или да бъдат тествани някак си?
Как мога сам да проверя клемите в какво състояние са? Трябва да гледам външно дали им има нещо или да бъдат тествани някак си?
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Странен проблем с паленето
Визуално се разбира, дали имат проблем, обикновено.И ако ги размърдаш малко дойде тока, значи е от тях. Но аз прочетох темата наново отначало и не мисля, че е от тях. Когато моите клеми бяха за смяна, при опит за палене всичко гаснеше директно.Лампи, табла и т.н.
Така и не разбрах, на диагностика нищо ли не излиза?
Така и не разбрах, на диагностика нищо ли не излиза?
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
Satanism написа:Визуално се разбира, дали имат проблем, обикновено.И ако ги размърдаш малко дойде тока, значи е от тях. Но аз прочетох темата наново отначало и не мисля, че е от тях. Когато моите клеми бяха за смяна, при опит за палене всичко гаснеше директно.Лампи, табла и т.н.
Така и не разбрах, на диагностика нищо ли не излиза?
На диагностика излезна само auc sensor. Преди Коледа бях в надежда в сервиза и на DIS-а само това показа. Сега мисля, че видях на INPA-Та една която е за ДПФ-а. Довечера ще проверя отново, че ми дава някакви грешки тази програма и не знам дали да й се доверя.
Това е което видях.
Иначе откъм палене всеки път е както трябва според мен. На много студено и престояла цяла нощ - 1 оборот и пали. Рядко подгрява(или рядко виждам лампата на таблото). Като е топла колата както се вика- от половин оборот и е запалила.
Единственото, което се случва, когато не иска да запали е едно “цък-цък”. Второто е като да прилича на бендикса. Първото се чува долу в ляво под волана.
Чудех се за имобилайзер или нещо такова..?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
Re: Странен проблем с паленето
При мен не явно не е от DDE реле. Направи го отново след 2,5 часа извънградско. Колега закачал ли си я на Ista или друга диагностика, където можеш да видиш колко "V" доставя алтернатора при запалена кола. При мен на последната диагностика излезе, че алтернатора "зарежда" без консуматори на 12,6V, а като пусна парно, радио, навигация и отива на 12,2V. В скритото меню показва зареждане от 12,6-13.1V. Интересно ми е дали нямаше да изкара грешка за ниско напрежение при диагностика?
п.с Не е и от това.
п.с Не е и от това.
62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани