Странен проблем с паленето
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
62 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Странен проблем с паленето
Здравейте,
дано темата не бъде заключена. Изчетох почти всичко може би и за други модели и за моя модел - е91 177 коня - Н47 мотор, но не успях да се убедя какъв точно може да е проблема.
Малко предистория - миналата година имах подобен проблем. От нищото колато не искаше да пали. Минава известно време и си палеше като нова. Първо ме посъветваха да отида и да прегледат Стартера - всичко му беше наред и човека ми каза, че единствено шалтера няма как да ми каже и, за да сме сигурни го смени с нов на Бош. Обаче след да кажем 1 месец или 20 дни проблема се появи отново. Второто мнение беше за стоп машинка - беше ми изолиран педала. Палих без да го натискам и над 4 месеца проблем нямаше. Купих си нова стоп машинка и я смених. Проблем нямаше до преди 1-2 месеца.
Сега проблема, това, което забелязвам е, когато колата е топла (да кажем на 4-5-6 палене през деня) отказва да запали - чува се само едно "цък-цък".
3 пъти ми го е правила до сега - 1-я чаках около 20 мин и запали. 2-я път чаках над 2 часа и тогава тръгна. Вчера беше третия път и на 10-а минута запали. След това палих поне още 5-6 пъти и нямаше проблем. Стартера върти като нов, когато пали.
Проверих акумулатора от къдего го взех на Сливница - 100А Бош е и момчетата казаха, че е просто перфектен.
Видях мнения за клеморед, стартер или акумулатор.
Ако имате още идеи или мнения ще съм Ви благодарен.
Благодаря предварително.
Поздрави
дано темата не бъде заключена. Изчетох почти всичко може би и за други модели и за моя модел - е91 177 коня - Н47 мотор, но не успях да се убедя какъв точно може да е проблема.
Малко предистория - миналата година имах подобен проблем. От нищото колато не искаше да пали. Минава известно време и си палеше като нова. Първо ме посъветваха да отида и да прегледат Стартера - всичко му беше наред и човека ми каза, че единствено шалтера няма как да ми каже и, за да сме сигурни го смени с нов на Бош. Обаче след да кажем 1 месец или 20 дни проблема се появи отново. Второто мнение беше за стоп машинка - беше ми изолиран педала. Палих без да го натискам и над 4 месеца проблем нямаше. Купих си нова стоп машинка и я смених. Проблем нямаше до преди 1-2 месеца.
Сега проблема, това, което забелязвам е, когато колата е топла (да кажем на 4-5-6 палене през деня) отказва да запали - чува се само едно "цък-цък".
3 пъти ми го е правила до сега - 1-я чаках около 20 мин и запали. 2-я път чаках над 2 часа и тогава тръгна. Вчера беше третия път и на 10-а минута запали. След това палих поне още 5-6 пъти и нямаше проблем. Стартера върти като нов, когато пали.
Проверих акумулатора от къдего го взех на Сливница - 100А Бош е и момчетата казаха, че е просто перфектен.
Видях мнения за клеморед, стартер или акумулатор.
Ако имате още идеи или мнения ще съм Ви благодарен.
Благодаря предварително.
Поздрави
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Странен проблем с паленето
А сети ли се да я закачиш на диагностика вместо само да хвърляте боб?
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
Днеска ще бъде закачена и ще добавя какво съм видял, ако има нещо, което да показва.
Предполагам, ако проблема е стартер, няма да покаже нищо..!?
Предполагам, ако проблема е стартер, няма да покаже нищо..!?
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12755
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Странен проблем с паленето
Пробвай когато ти направи така, да не иска да пали, вместо да я чакаш просто и дай ток, ако запали ведна е ясно, че проблема е в акумулатора.
Моята Е91ца ми правеше така преди да го сменя.
Влизам, натискам копчето и нищо не се случва, оставям я малко да поседи цъкам копчето и пали веднага.
Най често се случваше, като оставя децата да си слушат музика в нея, докато слена до магазина за 5-10 минути.
При фейслифтовите знам, че със сигурност, като няма достатъчно ток изобщо не върти.
Акумолатора какъв е?
Моята Е91ца ми правеше така преди да го сменя.
Влизам, натискам копчето и нищо не се случва, оставям я малко да поседи цъкам копчето и пали веднага.
Най често се случваше, като оставя децата да си слушат музика в нея, докато слена до магазина за 5-10 минути.
При фейслифтовите знам, че със сигурност, като няма достатъчно ток изобщо не върти.
Акумолатора какъв е?
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
Здрасти,
акумулатора е Bosch 100Ah S5 и уж бях да го гледат. Казаха, че е перфектен и нищо му няма. 3-4 теста му направиха.
Купуван е миналата година.
акумулатора е Bosch 100Ah S5 и уж бях да го гледат. Казаха, че е перфектен и нищо му няма. 3-4 теста му направиха.
Купуван е миналата година.
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12755
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Странен проблем с паленето
Lyubomir.Rangelov написа:Здрасти,
акумулатора е Bosch 100Ah S5 и уж бях да го гледат. Казаха, че е перфектен и нищо му няма. 3-4 теста му направиха.
Купуван е миналата година.
Това не е АГМ, и ампеража му не е особенно подходящ за 320ка, ако не я караш на дълги разтояние вероятно се разрежда.
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
vld написа:Lyubomir.Rangelov написа:Здрасти,
акумулатора е Bosch 100Ah S5 и уж бях да го гледат. Казаха, че е перфектен и нищо му няма. 3-4 теста му направиха.
Купуван е миналата година.
Това не е АГМ, и ампеража му не е особенно подходящ за 320ка, ако не я караш на дълги разтояние вероятно се разрежда.
Не е АГМ, да. Лятото карах всяка седмица на дълго .. сега предимно в града. Мисля, че 80А е за този модел, което се дава.
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12755
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Странен проблем с паленето
Lyubomir.Rangelov написа:vld написа:Lyubomir.Rangelov написа:Здрасти,
акумулатора е Bosch 100Ah S5 и уж бях да го гледат. Казаха, че е перфектен и нищо му няма. 3-4 теста му направиха.
Купуван е миналата година.
Това не е АГМ, и ампеража му не е особенно подходящ за 320ка, ако не я караш на дълги разтояние вероятно се разрежда.
Не е АГМ, да. Лятото карах всяка седмица на дълго .. сега предимно в града. Мисля, че 80А е за този модел, което се дава.
Да оригиналния е 80А АГМ, ако беше такъв нямаше да имаш проблеми, не за друго, ами просто те издържат на много дълбок разряд.
С този акумулатор ако караш по няколко километра и спираш, в комбинация със застудяването резултата е на лице.
Закачи го на зарядно и ще видиш, че ще ти изчезнат всякакви проблеми.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Странен проблем с паленето
Не виждам никаква логика, колата му да пали след 2 часа, ако му пада акумулатора.....
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
И аз така мисля. И отделно на моята не е с АГМ система. Аз съм само със старт/стоп бутон, но не и старт/стоп система.
Ако не греша тези АГМ акумулатори са направени за този тип коли, които са с тази функция.
Ако не греша тези АГМ акумулатори са направени за този тип коли, които са с тази функция.
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
Значи следващия ще трябва да бъде този вид като дойде време за смяна.
И все пак не мисля, че това е проблема. Няма логика ако е скапан да паля след известно време.
И все пак не мисля, че това е проблема. Няма логика ако е скапан да паля след известно време.
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12755
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Странен проблем с паленето
Lyubomir.Rangelov написа:Значи следващия ще трябва да бъде този вид като дойде време за смяна.
И все пак не мисля, че това е проблема. Няма логика ако е скапан да паля след известно време.
И аз така мислех, но пробвай, като ти направи номер просто и подай ток и ще видиш че ще запали веднага.
Това е най бързия и безплатен начин да разбереш дали проблема е в батерията.
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Странен проблем с паленето
vld написа:Lyubomir.Rangelov написа:Значи следващия ще трябва да бъде този вид като дойде време за смяна.
И все пак не мисля, че това е проблема. Няма логика ако е скапан да паля след известно време.
И аз така мислех, но пробвай, като ти направи номер просто и подай ток и ще видиш че ще запали веднага.
Това е най бързия и безплатен начин да разбереш дали проблема е в батерията.
Имам един такъв генератор за тази цел от едно приятелче, ще го взема да е в мен и като се случи пак ще го пробвам.
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
Re: Странен проблем с паленето
Колега откри ли от какво ти го прави? Аз съм със същата кола 320д 177к.с. LCi 2008. При диагностика няма грешка. Това, което правех аз е да разкача акумулатора ( - клема) за 5 мин и след това веднага запалваше. Последният път ми го направи на по удобно място за да си поиграя. Мерих показанието на акумулатора - 12.4 V на клемите отзад. Отидох отпред ( в двигателния отсек ) на + клемата и там ми даваше 0,4V. След което запали и отпред си даваше нормално 12,3V. Сега я чакам да го направи отново за да проверя дали не е от системата над акумулатора (IBS) и дали на всеки един + там ( мисля, че са 3 местата ) дава 12V. Днес ми даде грешка P046C - powertrain, но тя май няма общо.
62 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани