E92 голям проблем при първо палене

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 31.05.2017
Пол: Мъж

E92 голям проблем при първо палене

Мнение от vasio1 » 26 Ное 2017, 1:35

здравите колеги от доста време не бях карал бмв тази година бартеросах моето ауди с8 за е92 320д причината беше трябваше ми нещо с нисък разход .... следващата сутрин забелязах въпросния проблем ...като стартира комата испушва облак дим сивкав ...колата тресе около минута две като на тактове излиза дим,от ауспуха след две три минути всичко се оправя и колата си върви идеално но след около 100км ми светва чека...отивам на сервиз сменят нещо и ми казват даи х-пари всичко е 6 .....но следващата сутрин проблема си остава...сменяш съм вакум реголатор свещите релето егр съм чистил цифра датчици на реика и тн оставих колата в бош след 40дни ми казаха че са мерили налягаме на помпата и е ок има мн малка дупка в разширителя и чак сега го разбрали смених го пак същата работа в наис кар ми казаха да оставя колата да е видят на сутринта обадиха ми се казаха дюза на 2ри цилиндър е за смяна но след и факта че не я записва като грешка и след толкоз ремонти и хиляди левове реших да проверя здемонтираха ми дюзата в кварталния сервиз занеоха я на стенд и от там казаха че дюзата си е ок....и наис кар също ги карали при тях дюзите.... и така вече 6ти 7ми месец чистят чека и след около 100км пак светва освен този филми сутрин други проблеми няма в някои сервизи дори ми казаха караи си така но не искам не съм маниак просто патувам доста и искам колата да ми е ок не искам да карам така моля ви да ми дадете някои добър механик на бмв защото скоро ще я запаля с бензин пред м кар и да се свъшва s8цата съм нямал такива проблеми а е водят супер проблемна кола моля помагаите... ссега нова версия горивния филтар и некви кабели на дюзите .....ако некои е вещ ще съм благодарен да ме насочи към някои добър механик на въпростния модел сори за правописа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 23.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: E92 голям проблем при първо палене

Мнение от streetracing12 » 26 Ное 2017, 8:28

vasio1 написа:здравите колеги от доста време не бях карал бмв тази година бартеросах моето ауди с8 за е92 320д причината беше трябваше ми нещо с нисък разход .... следващата сутрин забелязах въпросния проблем ...като стартира комата испушва облак дим сивкав ...колата тресе около минута две като на тактове излиза дим,от ауспуха след две три минути всичко се оправя и колата си върви идеално но след около 100км ми светва чека...отивам на сервиз сменят нещо и ми казват даи х-пари всичко е 6 .....но следващата сутрин проблема си остава...сменяш съм вакум реголатор свещите релето егр съм чистил цифра датчици на реика и тн оставих колата в бош след 40дни ми казаха че са мерили налягаме на помпата и е ок има мн малка дупка в разширителя и чак сега го разбрали смених го пак същата работа в наис кар ми казаха да оставя колата да е видят на сутринта обадиха ми се казаха дюза на 2ри цилиндър е за смяна но след и факта че не я записва като грешка и след толкоз ремонти и хиляди левове реших да проверя здемонтираха ми дюзата в кварталния сервиз занеоха я на стенд и от там казаха че дюзата си е ок....и наис кар също ги карали при тях дюзите.... и така вече 6ти 7ми месец чистят чека и след около 100км пак светва освен този филми сутрин други проблеми няма в някои сервизи дори ми казаха караи си така но не искам не съм маниак просто патувам доста и искам колата да ми е ок не искам да карам така моля ви да ми дадете някои добър механик на бмв защото скоро ще я запаля с бензин пред м кар и да се свъшва s8цата съм нямал такива проблеми а е водят супер проблемна кола моля помагаите... ссега нова версия горивния филтар и некви кабели на дюзите .....ако некои е вещ ще съм благодарен да ме насочи към някои добър механик на въпростния модел сори за правописа



Виж корекциите на дюзите на студен мотор.Много рядко излиза грешка за дюза един приятел дюзите му бяха много зле тракаше пушеше не вървеше,но нямаше грешка виж корекциите.И едно от най-важните неща е смяната на филтъра на картерните газове купува се само оригинален.Виж в секцията Сервизи, Магазини, Автоцентрове, Услуги има сервизи.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 31.05.2017
Пол: Мъж

Re: E92 голям проблем при първо палене

Мнение от vasio1 » 26 Ное 2017, 17:23

мерси колега за компетентния отговор явно в наискар са били прави но след вериги датчици регулатори релета сметнах да потърся второ мнение и това ме подведе мотора е доста шумен има логика да е дюзата картерния филтар вече съм го поръчал и тази седмица ще го сменя и ще ми погледнат корекциите....дано е от това че откачих вече ....намразих колата ...а ми допада харчи малко атрактивна е и върви прилично .... все пак ако някои знае добър маистор за тези модели в пловдив защото наискар наистина са добри но работят не побългаряват не правяткомпромиси снчастите а за тази кола вече не ми се дават хиляди леввове ....не ме разбираите погрешно не ми е толкоз за парите но смених прекалено много неща които не са били за смяна и не съм сигорен че ще я карам още дълго ако ке реша проблема.....ще заложа на някоя стара г класа тях поне им знаят номерата механиците и нямат толкова детски болести
...като направя ремонтите ще пиша дали има ефект ако няма директно в мобилето ....пак мерси на колегата за отговора

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1530
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: E92 голям проблем при първо палене

Мнение от ildivvy » 27 Ное 2017, 11:00

Отиди при Ацалов...Поне могат да изкажат мнение!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Re: E92 голям проблем при първо палене

Мнение от plamen_hh » 28 Ное 2017, 18:04

здрасти къде се намира този филтър за картерните газове мисля че н47 двигателите нямат


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Re: E92 голям проблем при първо палене

Мнение от plamen_hh » 28 Ное 2017, 18:06

и колега пиши какво е излязло че и аз имам същия проблем на студен двигател изпушва при палене и оборотите играят около минута после нищо и нито чека светва


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 31.05.2017
Пол: Мъж

Re: E92 голям проблем при първо палене

Мнение от vasio1 » 04 Дек 2017, 10:05

[quote="plamen_hh"]и колега пиши какво е излязло че и аз имам същия проблем на студен двигател изпушва при палене и оборотите играят около минута после нищо и нито



още не съм ходил да го погледнат че бях в чужбина тази седмица мисля да отида в Ацалов доста хора ми го препоръчаха .....последно ми казаха за някакви кабели от дюзите дето ми били преебани .... ще ги сменя тях ще
видя корекциите на дюзите и ще замеря компресията .....имам приятел които работи в бмв германия тои каза че се е сблъсквал с подобен ремонт и накрая се оказало цилндър ....в наис кар ми правиха некав тест казаха че е за антифриз в горивото и че няма че всичко си е ок но знам ли вече половината кола смених и пак си го има проблема пиши ми и ти колега ако намериш решение че имам клиент в палма де майорка и ако не реша скоро проблема ще пращам колата към испания поздрави и пак мерси за съветите сори за правописа


Sent from my iPhone using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 31.05.2017
Пол: Мъж

Re: E92 голям проблем при първо палене

Мнение от vasio1 » 04 Дек 2017, 10:08

streetracing12 написа:
vasio1 написа:здравите колеги от доста време не бях карал бмв тази година бартеросах моето ауди с8 за е92 320д причината беше трябваше ми нещо с нисък разход .... следващата сутрин забелязах въпросния проблем ...като стартира комата испушва облак дим сивкав ...колата тресе около минута две като на тактове излиза дим,от ауспуха след две три минути всичко се оправя и колата си върви идеално но след около 100км ми светва чека...отивам на сервиз сменят нещо и ми казват даи х-пари всичко е 6 .....но следващата сутрин проблема си остава...сменяш съм вакум реголатор свещите релето егр съм чистил цифра датчици на реика и тн оставих колата в бош след 40дни ми казаха че са мерили налягаме на помпата и е ок има мн малка дупка в разширителя и чак сега го разбрали смених го пак същата работа в наис кар ми казаха да оставя колата да е видят на сутринта обадиха ми се казаха дюза на 2ри цилиндър е за смяна но след и факта че не я записва като грешка и след толкоз ремонти и хиляди левове реших да проверя здемонтираха ми дюзата в кварталния сервиз занеоха я на стенд и от там казаха че дюзата си е ок....и наис кар също ги карали при тях дюзите.... и така вече 6ти 7ми месец чистят чека и след около 100км пак светва освен този филми сутрин други проблеми няма в някои сервизи дори ми казаха караи си така но не искам не съм маниак просто патувам доста и искам колата да ми е ок не искам да карам така моля ви да ми дадете някои добър механик на бмв защото скоро ще я запаля с бензин пред м кар и да се свъшва s8цата съм нямал такива проблеми а е водят супер проблемна кола моля помагаите... ссега нова версия горивния филтар и некви кабели на дюзите .....ако некои е вещ ще съм благодарен да ме насочи към някои добър механик на въпростния модел сори за правописа



Виж корекциите на дюзите на студен мотор.Много рядко излиза грешка за дюза един приятел дюзите му бяха много зле тракаше пушеше не вървеше,но нямаше грешка виж корекциите.И едно от най-важните неща е смяната на филтъра на картерните газове купува се само оригинален.Виж в секцията Сервизи, Магазини, Автоцентрове, Услуги има сервизи.



ще я закарам да стои там седмица за този филтър четох доста че правел доста мизерии и че много момтиори дори незнаели за него ще го сменя и него и пак ще пиша поздрави


Sent from my iPhone using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: E92 голям проблем при първо палене

Мнение от Satanism » 05 Дек 2017, 16:40

Без да претендирам, че ми е ясно всичко, димът е неизгоряла нафта, а тресенето е от неработещ цилиндър....от където е и неизгорялата нафта.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 31.05.2017
Пол: Мъж

Re: E92 голям проблем при първо палене

Мнение от vasio1 » 05 Дек 2017, 23:52

Satanism написа:Без да претендирам, че ми е ясно всичко, димът е неизгоряла нафта, а тресенето е от неработещ цилиндър....от където е и неизгорялата нафта.



конпресията на дтуден или на топъл двг се мери да знам кога да я оставя в сервзиа


Sent from my iPhone using Tapatalk

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: E92 голям проблем при първо палене

Мнение от vld » 06 Дек 2017, 8:24

На студен е най-отчетливо и ще се види най точно.
Достатъчно е да седи няколко часа непалена и тогава да се мери.
Изображение

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook