BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)

Мнение от Rainbow » 20 Ное 2017, 14:59

150% колега...

Скаптват се между 80 и 150к км според зависи как е карана/гасена и дали е била с мап или не. Отделно при тях се скапва wastegate вакуумния клапан и трудно се оправя, а от там губиш налягане и трака на умряло на празен ход :D

Аз съм с nero_ на мнение, че тази кола може лесно да те фалира... Бих казал, че съм с добри доходи и на моменти на мен ми идва нагоре и ме дразни :mhihi:

Реално ако си с по-добри доходи и гониш перформънс, според мен по-добрата идея е М2/М4 premium selection с гаранция...

И все пак на мен за 1 година ми се случи 3 пъти това нещо от БМВ и доста почват да ме дразнят... Купих бензинова помпа за високо налягане (HPFP) на 600 лева, стана 1300+ след месец. Купих инжектори (Index 12) на 240лв./бр. станаха 450... Купих турбини на 1300, станаха 3300, ай сектир и инфлация :bang:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)

Мнение от devent » 20 Ное 2017, 15:12

Нямах предвид, че са дребни пари, а че ако само турбините са проблем, както ги споменаха няколко пъти изключвайки другите проблеми като помпа, дюзи, спирачки, гуми и т.н. ми се струва ок(поне старата цена, новата е :bang:). Ако всичко е сменено от предния собственик и на теб ти се падне късата клечка с турбините ще се радваш дълго време на безпроблемен автомобил. Но, ако ти се случат нещата, които @nero_ описа и те споходят едновременно или в рамките на няколко хиляди километра.... Пази Боже, както се казва :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)

Мнение от Rainbow » 20 Ное 2017, 15:37

devent написа:Нямах предвид, че са дребни пари, а че ако само турбините са проблем, както ги споменаха няколко пъти изключвайки другите проблеми като помпа, дюзи, спирачки, гуми и т.н. ми се струва ок(поне старата цена, новата е :bang:). Ако всичко е сменено от предния собственик и на теб ти се падне късата клечка с турбините ще се радваш дълго време на безпроблемен автомобил. Но, ако ти се случат нещата, които @nero_ описа и те споходят едновременно или в рамките на няколко хиляди километра.... Пази Боже, както се казва :)



Чувствам се от избраните :mhihi: В рамките на 15-20к км изредих май всичко :mhihi:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)

Мнение от Dextuar » 20 Ное 2017, 20:23

Rainbow написа:
devent написа:Нямах предвид, че са дребни пари, а че ако само турбините са проблем, както ги споменаха няколко пъти изключвайки другите проблеми като помпа, дюзи, спирачки, гуми и т.н. ми се струва ок(поне старата цена, новата е :bang:). Ако всичко е сменено от предния собственик и на теб ти се падне късата клечка с турбините ще се радваш дълго време на безпроблемен автомобил. Но, ако ти се случат нещата, които @nero_ описа и те споходят едновременно или в рамките на няколко хиляди километра.... Пази Боже, както се казва :)



Чувствам се от избраните :mhihi: В рамките на 15-20к км изредих май всичко :mhihi:
Поне си ги хванал на промоция ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)

Мнение от Gqbriel » 21 Ное 2017, 11:31

johny_b3 написа:Здравейте колеги,

нов съм във форума и с удоволствие следя всяка интересна за мен тема, но главната причина да се присъединя към вас е породена от следната лична дилема:

Предстои ми покупка на втори автомобил и след като реших да е BMW, започнах да се интересувам от тези два мотора на Е92.

Изчетох доста неща по анлийските форуми, но се надявам тук да намеря преки/непреки наблюдения върху ценовата разлика в поддръжката, усещането при каране и оборудването.

Това, което събрах като информация е следното:

330i има:

+ по-добър throthle response
+ няма турбо, което да се развали но има други неща за разваляне
+ по-нисък разход (~1/2l.) - да ама НЕ
+ много по-рядко се среща Wastegate проблема и може би някои други, които не биха се появили при не-турбиниран двигателти май незнаеш какво е wastegate! какъв wastegate на атмосферен мотор?!
- по-ниско ниво на оборудванекак го измисли това не знам...че има 320д дето имат повече екстри от 335и
- малки визуални разлики (single exhaust, по-малко вероятност да се срещнат с М пакет) да ама НЕ..

335i има:

+ по-добро оборудване МНЕ
+ възможност за тунинг (бих направил само такъв, който ще подобри цялостната здравина и издръжливост на колата, не търся задължително по-голяма мощ)това е мотора в последните 10години ,който можеш да тунинговаш постоянно и да има големи ползи,но хич не е евтино
+ пера за смяна на скоростите от волана (возил съм се често в М3-ката на познат и съм убеден, че при по-динамично каране или нужда от изпреварване са в голяма полза, най-вече заради downshifting-а :) ) прочети малко разликата между ZF6hp19A което си е обикновен автомат и DCT с двоен съединител...разликите са само 3пъти в скоростта и ДА вече има и софтуер за кутиите ,така че автомата е добър избор...а ПЕРА СЕ СЛАГАТ и на 330 аз лично бях с пера и НЕ само аз
- турбо(цели две), които могат да се развалят и мисля, че ремонта там е солен (към 3000лв) че и нагоре
- по-висок разход напротив
- по-скъпa поддръжка (може би за частите, които липсват при 330i) зависи за кой мотор ако е н52 да,но Н53 си е Н54 без турбо и всичко е еднакво

Разгледах "E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)" темата и се запознах по-добре и с някои от проблемите на 335i , но не мога да си представя дали това е осезаем фактор за джоба в сръвнение с 330i.като бивш собствеик с около 80-90к км зад волана на 330i и имайки поглед от доста близо на повече 3 - 335и ,разликата в поддръжката си е х2 спрямо това,което аз съм дал

Ще се радвам на всеки коментар от вас и също така ще помоля админа да премести темата, ако случайно съм объркал мястото или счита, че трябва да бъде пост от някоя вече създадена.

Благодаря предварително за мненията ви! :)


Значи моите уважения(не го приемай лично,ако тона ми е груб - извинения) ама явно английския и разбирането ти над нещата са леко избягали от действителността!Корекциите в червено отгоре,да не пиша на 2 места ,с две думи - чел недочел...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)

Мнение от ggogoo » 21 Ное 2017, 18:44

Gqbriel написа:
johny_b3 написа:Здравейте колеги,

нов съм във форума и с удоволствие следя всяка интересна за мен тема, но главната причина да се присъединя към вас......

....с две думи - чел недочел...

@Gqbriel- точно!!!
Да вметна за разхода- 630 на мой приятел гори 18-20 в града, а моята със всичко по нея 13-14...
Ако искаш по-малки харчове по колата- 330. Ако искаш бърз и мощен автомобил- има си съответната цена!
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)

Мнение от nero_ » 21 Ное 2017, 19:08

С всичко съм съгласен, но с разхода не мога да се съглася. В най-добрият случай е равен и то при определени условия. Възможно е оффбууст при крузване 335и да гори една идея по-малко от 330и заради по-късите предавателни числа. Но това е малко частен случай. Иначе 335и тежи повече (поне 50кг), в бууст със сигурност харчи значително повече.

А това със сравняване на градски разход :kuku: ... моята харчи 20... значи е повредена ли? :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)

Мнение от Gqbriel » 21 Ное 2017, 21:49

nero_ написа:С всичко съм съгласен, но с разхода не мога да се съглася. В най-добрият случай е равен и то при определени условия. Възможно е оффбууст при крузване 335и да гори една идея по-малко от 330и заради по-късите предавателни числа. Но това е малко частен случай. Иначе 335и тежи повече (поне 50кг), в бууст със сигурност харчи значително повече.

А това със сравняване на градски разход :kuku: ... моята харчи 20... значи е повредена ли? :roll:


Nero говоря си с Валката и Иво често знам техния разход,знам и на моята и на тази сега 25цата...аз под 10.5 извън града не съм я виждал,освен като карах със 110 а колата не е имала нито един проблем с бубини/свещи и тн(сменял съм когато е трябвало) това е разход за близо 90к км..средния на таблото извън и в града беше 13.5,градско под 14 беше влачене...
София - Бс от нас до нас 440км - резервоар - тва е и светва резервата на входа,пътувах с 2 деца (не съм летял с 200)..
За вървежа си спрямо 335i ,за мен 330i харчи много!
А иначе 20/100 са при доста жега с 335и докато с моята бяха лесно постижими..


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)

Мнение от Rainbow » 21 Ное 2017, 22:04

100% съгласен с казаното от Габи за поддръжката (в червено мнението) ;)

За разход с 80-90 в кофти условия, моята съм я виждал и на 8/100 (ръчни съм, като малко забележка, понеже знам, че масово са автомати :)).
Магистрално с темпомат на 145-150 -> ~10
Градско -> 13 без задръствания + по-бързи булеварди, в адските задръствания 20.
Писта на Серес май ударих към 40 с тунинга :mhihi:

П.С.: Смея да кажа, че карам адекватно (смяна на скорости на време, пускане без газ, спиране с моторна спирачка и подобни), не като тийнейджър газ/спирачка само. С тоя другия стил няма да стане 13 градско :mhihi:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)

Мнение от ggogoo » 22 Ное 2017, 6:52

Rainbow написа:100% съгласен с казаното от Габи за поддръжката (в червено мнението) ;)

За разход с 80-90 в кофти условия, моята съм я виждал и на 8/100 (ръчни съм, като малко забележка, понеже знам, че масово са автомати :)).
Магистрално с темпомат на 145-150 -> ~10
Градско -> 13 без задръствания + по-бързи булеварди, в адските задръствания 20.
Писта на Серес май ударих към 40 с тунинга :mhihi:

П.С.: Смея да кажа, че карам адекватно (смяна на скорости на време, пускане без газ, спиране с моторна спирачка и подобни), не като тийнейджър газ/спирачка само. С тоя другия стил няма да стане 13 градско :mhihi:

Абсолютно същите наблюдения :yes:
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)

Мнение от b00st » 26 Ное 2017, 23:34

То аз 325цата не мога да я докарам под 13.5 градско, говорим без круизове по околовръстното, защото там всички знаем как пада разхода. Една 90ка 335 автомат сток, показваше 19/100 в София на борда, незнам явно аз нещо с грешни разбирания и си мислех все, че си полапват 35ците, но тука като чета съм в шах :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)

Мнение от devent » 26 Ное 2017, 23:49

При мен разходът е 16-20 в зависимост колко я настъпвам. Нямам нервите да гоня 13/100. Честно казано, не ми се вярва и да може(за автомат говоря). Поне в час пик, ако ходиш на работа с нея :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)

Мнение от Щурми » 27 Ное 2017, 14:02

То ако гониш икономичност няма смисъл да се купува 335ца. Показва ли под 20 на 100 значи не я караш като хората и почва да се чупи. :mrgreen:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 5.10.2008

Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)

Мнение от qnko_rr » 11 Дек 2017, 20:02

Двете коли са кореннно различни като вървеж моята 335 i и бях правил ремонт на wastergate товете 90 паунда е ремонтния комплект и 250 лв за смяната им. Колата е със stage 1 със K&N 380 КС и вървежа е коренно различен от стокова 306 КС Разхода е 13 градско 8 със темпомат 140 км. На раздаване на газ 18 Подръжката все пак 3 ка не кой знае колко скъпа. 335d дизела е силен но като се запуши дпф. И го махнеш почва да къди пуши и цапа задната броня. Няма все да ходиш със парцала са бършеш все пак

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)

Мнение от Dextuar » 11 Дек 2017, 20:32

qnko_rr написа:Двете коли са кореннно различни като вървеж моята 335 i и бях правил ремонт на wastergate товете 90 паунда е ремонтния комплект и 250 лв за смяната им. Колата е със stage 1 със K&N 380 КС и вървежа е коренно различен от стокова 306 КС Разхода е 13 градско 8 със темпомат 140 км. На раздаване на газ 18 Подръжката все пак 3 ка не кой знае колко скъпа. 335d дизела е силен но като се запуши дпф. И го махнеш почва да къди пуши и цапа задната броня. Няма все да ходиш със парцала са бършеш все пак

За пушенето ще поспоря, може да се направи и грам да не пуши...

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook