BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)
150% колега...
Скаптват се между 80 и 150к км според зависи как е карана/гасена и дали е била с мап или не. Отделно при тях се скапва wastegate вакуумния клапан и трудно се оправя, а от там губиш налягане и трака на умряло на празен ход
Аз съм с nero_ на мнение, че тази кола може лесно да те фалира... Бих казал, че съм с добри доходи и на моменти на мен ми идва нагоре и ме дразни
Реално ако си с по-добри доходи и гониш перформънс, според мен по-добрата идея е М2/М4 premium selection с гаранция...
И все пак на мен за 1 година ми се случи 3 пъти това нещо от БМВ и доста почват да ме дразнят... Купих бензинова помпа за високо налягане (HPFP) на 600 лева, стана 1300+ след месец. Купих инжектори (Index 12) на 240лв./бр. станаха 450... Купих турбини на 1300, станаха 3300, ай сектир и инфлация
Скаптват се между 80 и 150к км според зависи как е карана/гасена и дали е била с мап или не. Отделно при тях се скапва wastegate вакуумния клапан и трудно се оправя, а от там губиш налягане и трака на умряло на празен ход
Аз съм с nero_ на мнение, че тази кола може лесно да те фалира... Бих казал, че съм с добри доходи и на моменти на мен ми идва нагоре и ме дразни
Реално ако си с по-добри доходи и гониш перформънс, според мен по-добрата идея е М2/М4 premium selection с гаранция...
И все пак на мен за 1 година ми се случи 3 пъти това нещо от БМВ и доста почват да ме дразнят... Купих бензинова помпа за високо налягане (HPFP) на 600 лева, стана 1300+ след месец. Купих инжектори (Index 12) на 240лв./бр. станаха 450... Купих турбини на 1300, станаха 3300, ай сектир и инфлация
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)
Нямах предвид, че са дребни пари, а че ако само турбините са проблем, както ги споменаха няколко пъти изключвайки другите проблеми като помпа, дюзи, спирачки, гуми и т.н. ми се струва ок(поне старата цена, новата е ). Ако всичко е сменено от предния собственик и на теб ти се падне късата клечка с турбините ще се радваш дълго време на безпроблемен автомобил. Но, ако ти се случат нещата, които @nero_ описа и те споходят едновременно или в рамките на няколко хиляди километра.... Пази Боже, както се казва
Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)
devent написа:Нямах предвид, че са дребни пари, а че ако само турбините са проблем, както ги споменаха няколко пъти изключвайки другите проблеми като помпа, дюзи, спирачки, гуми и т.н. ми се струва ок(поне старата цена, новата е ). Ако всичко е сменено от предния собственик и на теб ти се падне късата клечка с турбините ще се радваш дълго време на безпроблемен автомобил. Но, ако ти се случат нещата, които @nero_ описа и те споходят едновременно или в рамките на няколко хиляди километра.... Пази Боже, както се казва
Чувствам се от избраните В рамките на 15-20к км изредих май всичко
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)
Поне си ги хванал на промоцияRainbow написа:devent написа:Нямах предвид, че са дребни пари, а че ако само турбините са проблем, както ги споменаха няколко пъти изключвайки другите проблеми като помпа, дюзи, спирачки, гуми и т.н. ми се струва ок(поне старата цена, новата е ). Ако всичко е сменено от предния собственик и на теб ти се падне късата клечка с турбините ще се радваш дълго време на безпроблемен автомобил. Но, ако ти се случат нещата, които @nero_ описа и те споходят едновременно или в рамките на няколко хиляди километра.... Пази Боже, както се казва
Чувствам се от избраните В рамките на 15-20к км изредих май всичко
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)
johny_b3 написа:Здравейте колеги,
нов съм във форума и с удоволствие следя всяка интересна за мен тема, но главната причина да се присъединя към вас е породена от следната лична дилема:
Предстои ми покупка на втори автомобил и след като реших да е BMW, започнах да се интересувам от тези два мотора на Е92.
Изчетох доста неща по анлийските форуми, но се надявам тук да намеря преки/непреки наблюдения върху ценовата разлика в поддръжката, усещането при каране и оборудването.
Това, което събрах като информация е следното:
330i има:
+ по-добър throthle response
+ няма турбо, което да се развали но има други неща за разваляне
+ по-нисък разход (~1/2l.) - да ама НЕ
+ много по-рядко се среща Wastegate проблема и може би някои други, които не биха се появили при не-турбиниран двигателти май незнаеш какво е wastegate! какъв wastegate на атмосферен мотор?!
- по-ниско ниво на оборудванекак го измисли това не знам...че има 320д дето имат повече екстри от 335и
- малки визуални разлики (single exhaust, по-малко вероятност да се срещнат с М пакет) да ама НЕ..
335i има:
+ по-добро оборудване МНЕ
+ възможност за тунинг (бих направил само такъв, който ще подобри цялостната здравина и издръжливост на колата, не търся задължително по-голяма мощ)това е мотора в последните 10години ,който можеш да тунинговаш постоянно и да има големи ползи,но хич не е евтино
+ пера за смяна на скоростите от волана (возил съм се често в М3-ката на познат и съм убеден, че при по-динамично каране или нужда от изпреварване са в голяма полза, най-вече заради downshifting-а ) прочети малко разликата между ZF6hp19A което си е обикновен автомат и DCT с двоен съединител...разликите са само 3пъти в скоростта и ДА вече има и софтуер за кутиите ,така че автомата е добър избор...а ПЕРА СЕ СЛАГАТ и на 330 аз лично бях с пера и НЕ само аз
- турбо(цели две), които могат да се развалят и мисля, че ремонта там е солен (към 3000лв) че и нагоре
- по-висок разход напротив
- по-скъпa поддръжка (може би за частите, които липсват при 330i) зависи за кой мотор ако е н52 да,но Н53 си е Н54 без турбо и всичко е еднакво
Разгледах "E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)" темата и се запознах по-добре и с някои от проблемите на 335i , но не мога да си представя дали това е осезаем фактор за джоба в сръвнение с 330i.като бивш собствеик с около 80-90к км зад волана на 330i и имайки поглед от доста близо на повече 3 - 335и ,разликата в поддръжката си е х2 спрямо това,което аз съм дал
Ще се радвам на всеки коментар от вас и също така ще помоля админа да премести темата, ако случайно съм объркал мястото или счита, че трябва да бъде пост от някоя вече създадена.
Благодаря предварително за мненията ви!
Значи моите уважения(не го приемай лично,ако тона ми е груб - извинения) ама явно английския и разбирането ти над нещата са леко избягали от действителността!Корекциите в червено отгоре,да не пиша на 2 места ,с две думи - чел недочел...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)
Gqbriel написа:johny_b3 написа:Здравейте колеги,
нов съм във форума и с удоволствие следя всяка интересна за мен тема, но главната причина да се присъединя към вас......
....с две думи - чел недочел...
@Gqbriel- точно!!!
Да вметна за разхода- 630 на мой приятел гори 18-20 в града, а моята със всичко по нея 13-14...
Ако искаш по-малки харчове по колата- 330. Ако искаш бърз и мощен автомобил- има си съответната цена!
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)
С всичко съм съгласен, но с разхода не мога да се съглася. В най-добрият случай е равен и то при определени условия. Възможно е оффбууст при крузване 335и да гори една идея по-малко от 330и заради по-късите предавателни числа. Но това е малко частен случай. Иначе 335и тежи повече (поне 50кг), в бууст със сигурност харчи значително повече.
А това със сравняване на градски разход ... моята харчи 20... значи е повредена ли?
А това със сравняване на градски разход ... моята харчи 20... значи е повредена ли?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)
nero_ написа:С всичко съм съгласен, но с разхода не мога да се съглася. В най-добрият случай е равен и то при определени условия. Възможно е оффбууст при крузване 335и да гори една идея по-малко от 330и заради по-късите предавателни числа. Но това е малко частен случай. Иначе 335и тежи повече (поне 50кг), в бууст със сигурност харчи значително повече.
А това със сравняване на градски разход ... моята харчи 20... значи е повредена ли?
Nero говоря си с Валката и Иво често знам техния разход,знам и на моята и на тази сега 25цата...аз под 10.5 извън града не съм я виждал,освен като карах със 110 а колата не е имала нито един проблем с бубини/свещи и тн(сменял съм когато е трябвало) това е разход за близо 90к км..средния на таблото извън и в града беше 13.5,градско под 14 беше влачене...
София - Бс от нас до нас 440км - резервоар - тва е и светва резервата на входа,пътувах с 2 деца (не съм летял с 200)..
За вървежа си спрямо 335i ,за мен 330i харчи много!
А иначе 20/100 са при доста жега с 335и докато с моята бяха лесно постижими..
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)
100% съгласен с казаното от Габи за поддръжката (в червено мнението)
За разход с 80-90 в кофти условия, моята съм я виждал и на 8/100 (ръчни съм, като малко забележка, понеже знам, че масово са автомати ).
Магистрално с темпомат на 145-150 -> ~10
Градско -> 13 без задръствания + по-бързи булеварди, в адските задръствания 20.
Писта на Серес май ударих към 40 с тунинга
П.С.: Смея да кажа, че карам адекватно (смяна на скорости на време, пускане без газ, спиране с моторна спирачка и подобни), не като тийнейджър газ/спирачка само. С тоя другия стил няма да стане 13 градско
За разход с 80-90 в кофти условия, моята съм я виждал и на 8/100 (ръчни съм, като малко забележка, понеже знам, че масово са автомати ).
Магистрално с темпомат на 145-150 -> ~10
Градско -> 13 без задръствания + по-бързи булеварди, в адските задръствания 20.
Писта на Серес май ударих към 40 с тунинга
П.С.: Смея да кажа, че карам адекватно (смяна на скорости на време, пускане без газ, спиране с моторна спирачка и подобни), не като тийнейджър газ/спирачка само. С тоя другия стил няма да стане 13 градско
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)
Rainbow написа:100% съгласен с казаното от Габи за поддръжката (в червено мнението)
За разход с 80-90 в кофти условия, моята съм я виждал и на 8/100 (ръчни съм, като малко забележка, понеже знам, че масово са автомати ).
Магистрално с темпомат на 145-150 -> ~10
Градско -> 13 без задръствания + по-бързи булеварди, в адските задръствания 20.
Писта на Серес май ударих към 40 с тунинга
П.С.: Смея да кажа, че карам адекватно (смяна на скорости на време, пускане без газ, спиране с моторна спирачка и подобни), не като тийнейджър газ/спирачка само. С тоя другия стил няма да стане 13 градско
Абсолютно същите наблюдения
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)
То аз 325цата не мога да я докарам под 13.5 градско, говорим без круизове по околовръстното, защото там всички знаем как пада разхода. Една 90ка 335 автомат сток, показваше 19/100 в София на борда, незнам явно аз нещо с грешни разбирания и си мислех все, че си полапват 35ците, но тука като чета съм в шах
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)
При мен разходът е 16-20 в зависимост колко я настъпвам. Нямам нервите да гоня 13/100. Честно казано, не ми се вярва и да може(за автомат говоря). Поне в час пик, ако ходиш на работа с нея
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)
То ако гониш икономичност няма смисъл да се купува 335ца. Показва ли под 20 на 100 значи не я караш като хората и почва да се чупи.
Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)
Двете коли са кореннно различни като вървеж моята 335 i и бях правил ремонт на wastergate товете 90 паунда е ремонтния комплект и 250 лв за смяната им. Колата е със stage 1 със K&N 380 КС и вървежа е коренно различен от стокова 306 КС Разхода е 13 градско 8 със темпомат 140 км. На раздаване на газ 18 Подръжката все пак 3 ка не кой знае колко скъпа. 335d дизела е силен но като се запуши дпф. И го махнеш почва да къди пуши и цапа задната броня. Няма все да ходиш със парцала са бършеш все пак
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: BMW E92 330i (ATM) vs 335i (ATM)
qnko_rr написа:Двете коли са кореннно различни като вървеж моята 335 i и бях правил ремонт на wastergate товете 90 паунда е ремонтния комплект и 250 лв за смяната им. Колата е със stage 1 със K&N 380 КС и вървежа е коренно различен от стокова 306 КС Разхода е 13 градско 8 със темпомат 140 км. На раздаване на газ 18 Подръжката все пак 3 ка не кой знае колко скъпа. 335d дизела е силен но като се запуши дпф. И го махнеш почва да къди пуши и цапа задната броня. Няма все да ходиш със парцала са бършеш все пак
За пушенето ще поспоря, може да се направи и грам да не пуши...
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани