Биене и тресене във волана
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- frenchi03
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 21.03.2015
- Местоположение: France
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw F30 340i
- Мечтае да кара: GT3
Re: Биене и тресене във волана
killyou написа:Чрез волана ги усещам аномалиите. По интересното е че един ден е добре няма ядове, а на следващия бие волана. Пак го казвам - накрайниците всичките са сменени, има лек луфт във рейката. С полуоските ще го пробвам. Каретата на кардана са сменени, бяха разбити. На висящия лагер му няма нищо. Явно ще се прави обстоен преглед на кошницата....
Това че един ден го има а един ден го няма прилича на спирачен апарт който остава блокиран от време на време, а е възможно и някоя от полуоските да е останала без достатъчно смазка и да тресе когато загрее понеже смазката се втечнява
- frenchi03
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 21.03.2015
- Местоположение: France
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw F30 340i
- Мечтае да кара: GT3
Re: Биене и тресене във волана
killyou написа:Говорим за задните полуоски и апарати, нали?
а колата задно ли е или хdrive ? Може и да са предните спирачни апарати
Re: Биене и тресене във волана
Колата е със задно само, сменях предни дискове и смених водачи на апарати, и гресирах, и почистих всичко хубаво. Буталото го прибрах много леко.
- dxd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 172
- Регистриран на: 3.01.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: както я може.
- Мечтае да кара: На пържоли и пържени картофки нон-стоп.
Re: Биене и тресене във волана
frenchi03 написа:dxd написа:Същата работа,но при е46 и след 50 баланса,нови гуми и прочие се оказаха криви задни полуоски и двете/мятаха яко,особено едната/.Дигнете я на подемник махнете гумите и гледайте полуоските и ако ти казват,че няма как да е от затях не ги слушай,може,след две години мъки си реших това лято проблема.
Колега а при теб само на висока скорост ли биеше ? От полуоски би трябвало да има вибрации и в купето не само във волана
Никакви вибрации в купето и скоростния лост,интересното беше,че ту ги има,после изчезнат за малко и после пак ги има,но винаги в диапазон 90-120км,преди и след тази скорост ги няма,много тъпа работа беше.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани