Проблем с дюза Е90 320д
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Black-Power
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 11.06.2015
- Местоположение: морско
- Пол: Мъж
Проблем с дюза Е90 320д
Здравейте колеги. Знам, че има няколко теми за дюзи във форума, но ударих на камък в тях, заради специфичноста на проблема ми.
Прегледах гоогле за сходен проблем на моя, но не намерих. А именно :
Имам странен проблем с дюзата на 3ти цилиндър. А дали изобщо е дюза?
На диагностика няма никакви грешки. Аномалията се случва и на студен мотор и на загрял. При покой и на място инпата показва стойност 0.40 До тук добре. Но при тръгване и във всички скорости, при подаване на газ, удря в червения сектор +4, +5. Свалих я за почистване във ултразвукова ваничка и стенд. Смених медното уплътнение, почистих леглото на инжектора, но проблема остана. Взех друга употребявана дюза - пак същата работа. Дали нещо в уплътняването на самата дюза? Защото съм виждал дюза с 2 дифтунги? Машината е със завишен разход и като че ли липсва малко мощност. Някой имал ли е подобен проблем и къде евентуално би било решението на проблема ми ?
Прилагам и едно кратко видео, за да се види какво всъщност се случва при подаване на газ на скорост https://www.youtube.com/watch?v=C3FayaweGLc
Прегледах гоогле за сходен проблем на моя, но не намерих. А именно :
Имам странен проблем с дюзата на 3ти цилиндър. А дали изобщо е дюза?
На диагностика няма никакви грешки. Аномалията се случва и на студен мотор и на загрял. При покой и на място инпата показва стойност 0.40 До тук добре. Но при тръгване и във всички скорости, при подаване на газ, удря в червения сектор +4, +5. Свалих я за почистване във ултразвукова ваничка и стенд. Смених медното уплътнение, почистих леглото на инжектора, но проблема остана. Взех друга употребявана дюза - пак същата работа. Дали нещо в уплътняването на самата дюза? Защото съм виждал дюза с 2 дифтунги? Машината е със завишен разход и като че ли липсва малко мощност. Някой имал ли е подобен проблем и къде евентуално би било решението на проблема ми ?
Прилагам и едно кратко видео, за да се види какво всъщност се случва при подаване на газ на скорост https://www.youtube.com/watch?v=C3FayaweGLc
Stop me, if you can
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Проблем с дюза Е90 320д
Да не би да не е кодиран номера на дюзата в DDE?
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Проблем с дюза Е90 320д
Премерете компресията на 3 цилиндър и ще разбереш какво е положението, провери също маркучите за обратно гориво.
- Black-Power
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 11.06.2015
- Местоположение: морско
- Пол: Мъж
Re: Проблем с дюза Е90 320д
dextuar написа:Да не би да не е кодиран номера на дюзата в DDE?
Номера на старата дюза завършва със 216. Другата която взех пак завършва на 216. Ако говориш за онова кодирване за финната настройка, не, не съм я правил. Не съм сигурен, че заради нея дава такива корекции. Ако греша, поправи ме. Колкото до маркучите за обратното гориво, ще взема направо нова цяла линия. Ако няма компресия, ще пали ли изобщо? А тя си пали от раз.
Stop me, if you can
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
- tengambg
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 22.08.2017
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320D
- Мечтае да кара: E92 M3, E60 M5
- Детайли за колата: 2007 M47TU2 163к.с. Manual DPF Stock
Re: Проблем с дюза Е90 320д
Колега, аз имам проблем с едната дюза. На ниски обороти отива на 4.6, като ѝ подам газ и се връща на ~3. Какво е развитието с твоята кола?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с дюза Е90 320д
tengambg написа:Колега, аз имам проблем с едната дюза. На ниски обороти отива на 4.6, като ѝ подам газ и се връща на ~3. Какво е развитието с твоята кола?
С такава коерекция на всяко палене има потенциялен риск да ти пропикае дюзата и да стопи бутало!
Сваляй ги всичките и да минат стенд за проверка.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани