Проблем след падане на заряда в акумулатора
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- EH0260BB
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 7.04.2012
- Местоположение: Плевен
- Кара: пил
- Мечтае да кара: пил и да стигне жив
- Детайли за колата: мътни
Re: Проблем след падане на заряда в акумулатора
Ако сложиш друг зареден акумулатор и пак се чува "цък, цък и цък " може и да е заклинил стартера.
Имал ли си признаци преди това с изправния акумулатор, като палиш стартера да върти "мудно"?
Имал ли си признаци преди това с изправния акумулатор, като палиш стартера да върти "мудно"?
- strelecaaa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90
- Мечтае да кара: безаварийно
Re: Проблем след падане на заряда в акумулатора
EH0260BB написа:Ако сложиш друг зареден акумулатор и пак се чува "цък, цък и цък " може и да е заклинил стартера.
Имал ли си признаци преди това с изправния акумулатор, като палиш стартера да върти "мудно"?
Здравей, пробвах с друг акумулатор и запали от раз. Старият явно си беше заминал и не подлежеше на зареждане. Интересно как от веднъж. Сега съм с BOSH S5 100Ah. и всичко си е нормално. Дори сега би трябвало да пали по-лесно, т.к стартовият ток е 830A, докато на старият беше 650А.
Благодаря на всички за бързите отговори !
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Проблем след падане на заряда в акумулатора
strelecaaa написа:EH0260BB написа:Ако сложиш друг зареден акумулатор и пак се чува "цък, цък и цък " може и да е заклинил стартера.
Имал ли си признаци преди това с изправния акумулатор, като палиш стартера да върти "мудно"?
Здравей, пробвах с друг акумулатор и запали от раз. Старият явно си беше заминал и не подлежеше на зареждане. Интересно как от веднъж. Сега съм с BOSH S5 100Ah. и всичко си е нормално. Дори сега би трябвало да пали по-лесно, т.к стартовият ток е 830A, докато на старият беше 650А.
Благодаря на всички за бързите отговори !
Сега си го кодирай и регистрирай, за да живее по-дълго
- strelecaaa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90
- Мечтае да кара: безаварийно
Re: Проблем след падане на заряда в акумулатора
dextuar написа:strelecaaa написа:EH0260BB написа:Ако сложиш друг зареден акумулатор и пак се чува "цък, цък и цък " може и да е заклинил стартера.
Имал ли си признаци преди това с изправния акумулатор, като палиш стартера да върти "мудно"?
Здравей, пробвах с друг акумулатор и запали от раз. Старият явно си беше заминал и не подлежеше на зареждане. Интересно как от веднъж. Сега съм с BOSH S5 100Ah. и всичко си е нормално. Дори сега би трябвало да пали по-лесно, т.к стартовият ток е 830A, докато на старият беше 650А.
Благодаря на всички за бързите отговори !
Сега си го кодирай и регистрирай, за да живее по-дълго
Предполагам във форума има тема как става това. Тъй като ни най-малка представа си нямам
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Проблем след падане на заряда в акумулатора
strelecaaa написа:dextuar написа:strelecaaa написа:EH0260BB написа:Ако сложиш друг зареден акумулатор и пак се чува "цък, цък и цък " може и да е заклинил стартера.
Имал ли си признаци преди това с изправния акумулатор, като палиш стартера да върти "мудно"?
Здравей, пробвах с друг акумулатор и запали от раз. Старият явно си беше заминал и не подлежеше на зареждане. Интересно как от веднъж. Сега съм с BOSH S5 100Ah. и всичко си е нормално. Дори сега би трябвало да пали по-лесно, т.к стартовият ток е 830A, докато на старият беше 650А.
Благодаря на всички за бързите отговори !
Сега си го кодирай и регистрирай, за да живее по-дълго
Предполагам във форума има тема как става това. Тъй като ни най-малка представа си нямам
Разбира се, че има
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани