Проблем след падане на заряда в акумулатора
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- strelecaaa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90
- Мечтае да кара: безаварийно
Проблем след падане на заряда в акумулатора
Здравейте, колеги
пускам нова тема, тъй като не намерих подобна. Извинявам се ако вече има такава. Акумулаторът на колата беше паднал, и я отключих с ръчният ключ.Имаше много слаби токовое. Сложих акумулаторът да се зареди, не съм го махал от колата, след 14 часа зареждане, вече имаше токове, но при натискане на старт бутона, се чуваше само цък, цък и по таблото започваха да се изреждат различини символи, на абс , някаквъ волан с катинар и други. Направи ми впчеатление, че светлините за задна скорост също светят без да съм включию колата на задна. Та на кратко не иска да запали ? Някакви идеи, защо и какво мога да направя ? Не мисля ,че на бутане ще стане .
Благодаря .
пускам нова тема, тъй като не намерих подобна. Извинявам се ако вече има такава. Акумулаторът на колата беше паднал, и я отключих с ръчният ключ.Имаше много слаби токовое. Сложих акумулаторът да се зареди, не съм го махал от колата, след 14 часа зареждане, вече имаше токове, но при натискане на старт бутона, се чуваше само цък, цък и по таблото започваха да се изреждат различини символи, на абс , някаквъ волан с катинар и други. Направи ми впчеатление, че светлините за задна скорост също светят без да съм включию колата на задна. Та на кратко не иска да запали ? Някакви идеи, защо и какво мога да направя ? Не мисля ,че на бутане ще стане .
Благодаря .
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Проблем след падане на заряда в акумулатора
Диагностика... сори, но без нея е само гадаене. А това с бутането дори не си го помисляй. Токовете по тея коли може да направят бели, трябва да се види защо не иска да пали.
- strelecaaa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90
- Мечтае да кара: безаварийно
Re: Проблем след падане на заряда в акумулатора
dextuar написа:Диагностика... сори, но без нея е само гадаене. А това с бутането дори не си го помисляй. Токовете по тея коли може да направят бели, трябва да се види защо не иска да пали.
Да с диагностика е най-добре, но проблемът е ,че колата е в гараж на 15-тина км от близък сервиз.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Проблем след падане на заряда в акумулатора
Това отдавна не е проблем.....просто ти трябва мобилна диагностика.лаптопи, телефони, таблети, мобилни скенери...избор-голям...
- strelecaaa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90
- Мечтае да кара: безаварийно
Re: Проблем след падане на заряда в акумулатора
Satanism написа:Това отдавна не е проблем.....просто ти трябва мобилна диагностика.лаптопи, телефони, таблети, мобилни скенери...избор-голям...
Здравей, може ли да ми препоръчаш нещо по-конкретно ?
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем след падане на заряда в акумулатора
Пробвай да откажеш този акумулатор и сложи друг да видиш дали ще запали.
Може да е окъсила клетка.
Може да е окъсила клетка.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Проблем след падане на заряда в акумулатора
strelecaaa написа:Satanism написа:Това отдавна не е проблем.....просто ти трябва мобилна диагностика.лаптопи, телефони, таблети, мобилни скенери...избор-голям...
Здравей, може ли да ми препоръчаш нещо по-конкретно ?
По-конкретно, от bluetooth адаптерчета от ибей за 5 долара и безплатни апчета за андроид, през диагностичен кабел и ИСТА, която можеш да си свалиш безплатно от интернета, ако не-много сервизи и разни други хора предлагат мобилна диагностика.Изцяло зависи от теб. Аз лично имам един нетбук с Иста в багажника и кабелче.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Проблем след падане на заряда в акумулатора
Satanism написа:strelecaaa написа:Satanism написа:Това отдавна не е проблем.....просто ти трябва мобилна диагностика.лаптопи, телефони, таблети, мобилни скенери...избор-голям...
Здравей, може ли да ми препоръчаш нещо по-конкретно ?
По-конкретно, от адаптерчета от ибей за 5 долара и безплатни апчета за андроид, през диагностичен кабел и ИСТА, която можеш да си свалиш безплатно от интернета, ако не-много сервизи и разни други хора предлагат мобилна диагностика.Изцяло зависи от теб. Аз лично имам един нетбук с Иста в багажника и кабелче.
И аз си нося едно ОБД2 безжично да си го вържа към телефона за всеки случай, с тези коли е така. Иначе може да се обадиш на някой, който се занимава с диагностика на БМВ, и да се разберете да дойде при теб на място
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем след падане на заряда в акумулатора
strelecaaa написа:Здравейте, колеги
пускам нова тема, тъй като не намерих подобна. Извинявам се ако вече има такава. Акумулаторът на колата беше паднал, и я отключих с ръчният ключ.Имаше много слаби токовое. Сложих акумулаторът да се зареди, не съм го махал от колата, след 14 часа зареждане, вече имаше токове, но при натискане на старт бутона, се чуваше само цък, цък и по таблото започваха да се изреждат различини символи, на абс , някаквъ волан с катинар и други. Направи ми впчеатление, че светлините за задна скорост също светят без да съм включию колата на задна. Та на кратко не иска да запали ? Някакви идеи, защо и какво мога да направя ? Не мисля ,че на бутане ще стане .
Благодаря .
Това, че прави "цък, цък и по таблото започваха да се изреждат различини символи, на абс , някаквъ волан с катинар и други" показва, че при даване на контакт напрежението пада. Колегата ти е дал идея да пробваш с друг акумулатор или подай ток с кабели, провери и клемите на акумулатора, по натък и масата...
Това, че "че светлините за задна скорост също светят без да съм включию колата на задна" може би се дължи на бъгнал от ниско напрежение FRM модул, може да очакваш и да ти свали някое/и от стъклата на вратите.
Re: Проблем след падане на заряда в акумулатора
тези коли са пълни с модоли акумолатор се зарежда като се махне от колата и се замени с друг да не се прекусне веригата ... ж колата не се зарежда запитвал съм това ми отговориха !
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Проблем след падане на заряда в акумулатора
x7z написа:тези коли са пълни с модоли акумолатор се зарежда като се махне от колата и се замени с друг да не се прекусне веригата ... ж колата не се зарежда запитвал съм това ми отговориха !
Не знам колите дали са пълни с модУли ама тая неграмотна глупост, която си написал е пълна с грешки и същевременно не е съвсем вярна, за сметка на това
С импулсно зарядно като CTEK или подобно, акмУлатора се зарежда докато е на колата, през клемите при моторното отделение и няма никакъв проблем. Ако е обикновена зареждачката, може да се свали акумулатора, като това, че трябва да се връзва друг, за да се държи веригата непрекъсната са фолклорни митове. Абсолютно ненужно е това.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Проблем след падане на заряда в акумулатора
b00st написа:x7z написа:тези коли са пълни с модоли акумолатор се зарежда като се махне от колата и се замени с друг да не се прекусне веригата ... ж колата не се зарежда запитвал съм това ми отговориха !
Не знам колите дали са пълни с модУли ама тая неграмотна глупост, която си написал е пълна с грешки и същевременно не е съвсем вярна, за сметка на това
С импулсно зарядно като CTEK или подобно, акмУлатора се зарежда докато е на колата, през клемите при моторното отделение и няма никакъв проблем. Ако е обикновена зареждачката, може да се свали акумулатора, като това, че трябва да се връзва друг, за да се държи веригата непрекъсната са фолклорни митове. Абсолютно ненужно е това.
+1000000000000000000000000000000
- strelecaaa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90
- Мечтае да кара: безаварийно
Re: Проблем след падане на заряда в акумулатора
Satanism написа:strelecaaa написа:Satanism написа:Това отдавна не е проблем.....просто ти трябва мобилна диагностика.лаптопи, телефони, таблети, мобилни скенери...избор-голям...
Здравей, може ли да ми препоръчаш нещо по-конкретно ?
По-конкретно, от bluetooth адаптерчета от ибей за 5 долара и безплатни апчета за андроид, през диагностичен кабел и ИСТА, която можеш да си свалиш безплатно от интернета, ако не-много сервизи и разни други хора предлагат мобилна диагностика.Изцяло зависи от теб. Аз лично имам един нетбук с Иста в багажника и кабелче.
Благодаря за разяснението.Сега инсталирах ISTA , за диагностичен кабел предполагам ,че от едната страна трябва да е USB, а от другата OBD2 или се бъркам ?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Проблем след падане на заряда в акумулатора
strelecaaa написа:Satanism написа:strelecaaa написа:Satanism написа:Това отдавна не е проблем.....просто ти трябва мобилна диагностика.лаптопи, телефони, таблети, мобилни скенери...избор-голям...
Здравей, може ли да ми препоръчаш нещо по-конкретно ?
По-конкретно, от bluetooth адаптерчета от ибей за 5 долара и безплатни апчета за андроид, през диагностичен кабел и ИСТА, която можеш да си свалиш безплатно от интернета, ако не-много сервизи и разни други хора предлагат мобилна диагностика.Изцяло зависи от теб. Аз лично имам един нетбук с Иста в багажника и кабелче.
Благодаря за разяснението.Сега инсталирах ISTA , за диагностичен кабел предполагам ,че от едната страна трябва да е USB, а от другата OBD2 или се бъркам ?
Да, К-ДКАН ти трябва.
- Дидо ди
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 6.02.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е38 3.5 V8
- Мечтае да кара: 328 с колектор от 325
- Детайли за колата: Без задни гърнета
Re: Проблем след падане на заряда в акумулатора
само ако не си го пробвал вече - свали клемите от акомулатора и ги почисти
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: xapubg