Проблем с панорамата на е91 !!! Решен !!!
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем с панорамата на е91 !!! Решен !!!
Накратко,реших се най-накрая да поръчам скапаното уплътнение и понеже ми писна да търся майстори за щяло и нещяло ,си го направих сам
На кратко прецедурата е много проста,но иска нерви и внимание към детайлите - накрая при монтиране на стъклата,задължително още 1 човек и повечеко проби ИЛИ мнооого правилно маркиране на винтовете,преди смяната .Имайте предвид,че новото уплътнение ,ще е 2 пъти по-дебело от старото..
Как се свалят стъклата:
1.Отваряне на тавана докрай
2.Оставяте стъклата в положение "хриле"
3.Махате гумените "хармоники" от 2те страни на предното стъкло - тук внимавайте много,намерете си нещо,което да подпъхнете от края и да издърпвате,много са меки и при по-силно издърпване се огъват и стават за боклука.Махате от 2те страни
4.Предното стъкло се държи на 6 торкса ,по 3 от всяка страна ..дъното към челното стъкло,в средата и в края към задното стъкло
5.Махате го нагоре и оставят някъде,където няма да го строшите,щото са цифра пари
6.Задното се държи на 2 торкса - един към предното,който се вижда,като натиснете от задния край разделящата ваничка между тях надолу и още един в края на стъклото към задната част
7.Махане на задното - е това е мноого тегаво и иска внимание ,най-вече при монтажа обратно,за да извадите и сложите обратно е хубаво да има още един и да пробвате да въртите стъклото за да излезе..при монтажа - залепете или хартиено тиксо или друго подобно върху новото уплътнение,за да не го скъсате - МНОГО е меко.
Може да си изчистите и кората,моята си беше много мръсна
8.Махане на старото уплътнение - моето излезна мнооого кораво и имах много тънък макетен нож и с него горе долу режех старото до колкото мога и пак остава .Затова тази стъпка отнема най-много време,може с АМБ или кореселин след това да махнете остатъка от лепило (тук си мисля,че можеше да позагрея малко уплътнението да омекне,но вие може да го направите
9.Маркирайте си с нещо,къде е свършвало старото уплътнение и започнете от там с новото,като преди това всичко трябва да е чисто,самото уплътнение си има ръб,който следва тавана,така,че не бързайте
https://scontent-sof1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5C6E95DE
10.Като цяло е по-дълго и ще ви останат едни 30-а см ,но е хубаво да си имате остър макетен нож да срежете,там където се съединияват(малко е недомислица,защото винаги ще прекапва помалко има ли скъсване,НО уви
Старо - ново
11.Редите обратно всичко и почва филма с нагласянето на стъклата...правилото е предното стъкло трябва да е или равно или 1мм под тавана,задното същото.Но си има иснтрумент,който аз нямам и го правих на око и с тестове и стана идеално...
Резулат - 0 тропане нито на павета нито по дупки
шум - 0
При 110км/ч
https://www.facebook.com/snowyG/videos/10216435958905122/
При 160км/ч
https://www.facebook.com/snowyG/videos/10216449836892063/
Тествах и на 200 но там има шум от зимните гуми и всичко друго,но НЕ и стъклото
На кратко прецедурата е много проста,но иска нерви и внимание към детайлите - накрая при монтиране на стъклата,задължително още 1 човек и повечеко проби ИЛИ мнооого правилно маркиране на винтовете,преди смяната .Имайте предвид,че новото уплътнение ,ще е 2 пъти по-дебело от старото..
Как се свалят стъклата:
1.Отваряне на тавана докрай
2.Оставяте стъклата в положение "хриле"
3.Махате гумените "хармоники" от 2те страни на предното стъкло - тук внимавайте много,намерете си нещо,което да подпъхнете от края и да издърпвате,много са меки и при по-силно издърпване се огъват и стават за боклука.Махате от 2те страни
4.Предното стъкло се държи на 6 торкса ,по 3 от всяка страна ..дъното към челното стъкло,в средата и в края към задното стъкло
5.Махате го нагоре и оставят някъде,където няма да го строшите,щото са цифра пари
6.Задното се държи на 2 торкса - един към предното,който се вижда,като натиснете от задния край разделящата ваничка между тях надолу и още един в края на стъклото към задната част
7.Махане на задното - е това е мноого тегаво и иска внимание ,най-вече при монтажа обратно,за да извадите и сложите обратно е хубаво да има още един и да пробвате да въртите стъклото за да излезе..при монтажа - залепете или хартиено тиксо или друго подобно върху новото уплътнение,за да не го скъсате - МНОГО е меко.
Може да си изчистите и кората,моята си беше много мръсна
8.Махане на старото уплътнение - моето излезна мнооого кораво и имах много тънък макетен нож и с него горе долу режех старото до колкото мога и пак остава .Затова тази стъпка отнема най-много време,може с АМБ или кореселин след това да махнете остатъка от лепило (тук си мисля,че можеше да позагрея малко уплътнението да омекне,но вие може да го направите
9.Маркирайте си с нещо,къде е свършвало старото уплътнение и започнете от там с новото,като преди това всичко трябва да е чисто,самото уплътнение си има ръб,който следва тавана,така,че не бързайте
https://scontent-sof1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5C6E95DE
10.Като цяло е по-дълго и ще ви останат едни 30-а см ,но е хубаво да си имате остър макетен нож да срежете,там където се съединияват(малко е недомислица,защото винаги ще прекапва помалко има ли скъсване,НО уви
Старо - ново
11.Редите обратно всичко и почва филма с нагласянето на стъклата...правилото е предното стъкло трябва да е или равно или 1мм под тавана,задното същото.Но си има иснтрумент,който аз нямам и го правих на око и с тестове и стана идеално...
Резулат - 0 тропане нито на павета нито по дупки
шум - 0
При 110км/ч
https://www.facebook.com/snowyG/videos/10216435958905122/
При 160км/ч
https://www.facebook.com/snowyG/videos/10216449836892063/
Тествах и на 200 но там има шум от зимните гуми и всичко друго,но НЕ и стъклото
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- apexs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: 056
- Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43
Re: Проблем с панорамата на е91 !!! Решен !!!
Браво ! време беше и в нашия форум да има тази тема . От лятото чета по чуждите форуми и се глася да го направя защото и при мен го има шума от вятъра. Това е номера нали - 54107199533
Без сваляне на стъклата има ли шанс да стане ? На едно място го правиха без да се свалят, но не е подробно описано.
Без сваляне на стъклата има ли шанс да стане ? На едно място го правиха без да се свалят, но не е подробно описано.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем с панорамата на е91 !!! Решен !!!
apexs написа:Браво ! време беше и в нашия форум да има тази тема . От лятото чета по чуждите форуми и се глася да го направя защото и при мен го има шума от вятъра. Това е номера нали - 54107199533
Без сваляне на стъклата има ли шанс да стане ? На едно място го правиха без да се свалят, но не е подробно описано.
Никъв шанс без сваляне...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани