Проблем с панорамата на е91 !!! Решен !!!
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем с панорамата на е91
Bokoftw написа:Gqbriel написа:awful написа:Мисля че на люка нископрофилни гуми му влияе доста лошо понеже преди време като бях със 17 не съм имал проблем а от как минах на 18 и след 1 година се разтропа скърца цялото купе. Люка го ползвам много често във позиция ножица и маи и това оказва влияние на механизъма.
Моя е постоянно почти в ножица и съм на 17 и пак си тропа на затворено,като взеха колата не го правеше,лятото ще има сериозно гледане и смяна на уплътнения и оправяне на механизми.
При мен със 17ки и края на лятото се появи скърцане и потропване при отворено положение.Замених всички уплътнения и механизми и сега е ЧУК.Не е особено лесно и си трябва време и кадърен майстор,но разликата е огромна.
E айде дай повече подробности дее при мен на отворено - няма никакво потропване,но като се затвори има и шуми ...свистенето оправи ли се след това.
Нека да напълним темата с полезни неща ,друг освен теб не е писал да е правил прецедурата ,ще се радваме да споделиш детайли
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Проблем с панорамата на е91
Също ако може да споделиш дали сам или при някой майстор.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем с панорамата на е91
bojkata90 написа:от къде и на каква цена взе уплътненята колега?
уплътненията само ОЕМ и не са скъпи въобще
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Bokoftw
- Потребител
- Мнения: 42
- Регистриран на: 11.03.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 CSL
- Детайли за колата: 325/625
Re: Проблем с панорамата на е91
Не съм го оправял аз,а майстор(мой приятел) от провинцията .Машинките имаха много странно почукване при прибиране на панорамата ,а отделно от това кората под панорамата в края се повдигаше леко и оттам идваше шум дори при затворено положение.Уплътненията,гумените предпазители както и всички плъзгачи,водачи,планки прочие ги взехме от Дару,а машинката от друг автомобил.Цялата гимнастика излезе към 1200-1300 лв. с ремонта.После ще кача снимки ако ви интересува.На мен майстора ми каза ,че шума идвал от водачите на механизма на предното стъкло или по точно ,че не затваряла добре кората заради тях.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Проблем с панорамата на е91
Видях че цената на механизъма е солидна цена 563.45 BGN от него се използват само някои неща, а гуменото уплатнение се сваля трудно голяма гнас е залепващото. Моя лук тропа рядко и е от предното стъкло, ако затворя кората до края няма проблеми със свистенето за това и не съм сменил уплътненията, цената за ремонта е висока и не бих се занимавал да сменям механизми, за сега при мен остава така ако нещо направя ще е да сменя уплътнението.
- Bokoftw
- Потребител
- Мнения: 42
- Регистриран на: 11.03.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 CSL
- Детайли за колата: 325/625
Re: Проблем с панорамата на е91
awful написа:Видях че цената на механизъма е солидна цена 563.45 BGN от него се използват само някои неща, а гуменото уплатнение се сваля трудно голяма гнас е залепващото. Моя лук тропа рядко и е от предното стъкло, ако затворя кората до края няма проблеми със свистенето за това и не съм сменил уплътненията, цената за ремонта е висока и не бих се занимавал да сменям механизми, за сега при мен остава така ако нещо направя ще е да сменя уплътнението.
Много е дебело ,знам.Ако знаех,че всичко ще излезе толкоз пари нямаше да се занимавам ,а да не говорим,че 6 дни бях без кола....Може да се мине и по евтино по принцип като се подменят само уплътненията ,но аз имах и проблеми с водачите та така....
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Проблем с панорамата на е91
Както са казали хората имаш ли люк не си играй със него да го отваряш затваряш по 20 пъти ден.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Проблем с панорамата на е91
Извинявам се за лекия офф...ама кога точно го ползвате тоя панорамен покрив?Не става да караш с отворен покрив, прекалено е шумно и на жената все и духа, а и лятото ти пече точно на главата.
Аз имам колата от 3 години и съм го отварял тончно 3 пъти...1 от които, да видя какво прави....
Аз имам колата от 3 години и съм го отварял тончно 3 пъти...1 от които, да видя какво прави....
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Проблем с панорамата на е91
Аз много често го ползвам отворен на ножица, дори есенно време, но като изключим това не го отварям напълно. Според мен екстрата е готина, но на нова кола, на стара кола е доста рискова и като добавим амортизацията с времето, както и сложният механизъм си е направо таралеж в гащите
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем с панорамата на е91
Satanism написа:Извинявам се за лекия офф...ама кога точно го ползвате тоя панорамен покрив?Не става да караш с отворен покрив, прекалено е шумно и на жената все и духа, а и лятото ти пече точно на главата.
Аз имам колата от 3 години и съм го отварял тончно 3 пъти...1 от които, да видя какво прави....
Освен на 30+ градуса никога не я затварям почти...и ако карам с над 100
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Проблем с панорамата на е91
Gqbriel написа:Satanism написа:Извинявам се за лекия офф...ама кога точно го ползвате тоя панорамен покрив?Не става да караш с отворен покрив, прекалено е шумно и на жената все и духа, а и лятото ти пече точно на главата.
Аз имам колата от 3 години и съм го отварял тончно 3 пъти...1 от които, да видя какво прави....
Освен на 30+ градуса никога не я затварям почти...и ако карам с над 100
И аз точно като теб, кога пусна климатика го затварям.
- Tipche
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
Re: Проблем с панорамата на е91
Значи проблема е решен само с рестарт един вид , задържа се копчето на горе за повече от 10 сек докато не тръгне люка , и така държиш докато не го отвори и затвори на пълно
Евентуална грешка за това е смяната на акумолатора или ако е подавано ток на колата да запали , тогава влиза в този режим на място стои отворен а като тръгнеш се затваря и си си работи коректно
Дано съм полезен с темата колеги
П.с. Ето снимка на копчето за всеки случаи , ограденото в червено е трябва да се натисне и задържи
Развръзката в моя случаи е едно моторче и един модул (пари на вятъра )
Евентуална грешка за това е смяната на акумолатора или ако е подавано ток на колата да запали , тогава влиза в този режим на място стои отворен а като тръгнеш се затваря и си си работи коректно
Дано съм полезен с темата колеги
П.с. Ето снимка на копчето за всеки случаи , ограденото в червено е трябва да се натисне и задържи
Развръзката в моя случаи е едно моторче и един модул (пари на вятъра )
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Проблем с панорамата на е91
martinbvbvbv написа:Реинициализацията става като натиснеш бутона за отваряне нагоре за поне десет секунди. Покривът трябва да започне да се движи и да опознае крайтите си положения.
E, то това ти го написаха още преди седмица, ама ти явно не четеш всички отговори
- Tipche
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
Re: Проблем с панорамата на е91
Satanism написа:martinbvbvbv написа:Реинициализацията става като натиснеш бутона за отваряне нагоре за поне десет секунди. Покривът трябва да започне да се движи и да опознае крайтите си положения.
E, то това ти го написаха още преди седмица, ама ти явно не четеш всички отговори
Колега явно ти не четеш
Колегата е написал за ПОНЕ 10 сек !!
Аз съм написал че се държи постоянно докато не завърши цялата операция !!
Аз ли не съм разбрал/ прочел или ти ??
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани