Ксенона светна в розово
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- grudev
- младши ентусиаст
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Ксенона светна в розово
Здравейте колеги,
Колата е Е90 преди фейса.
Вчера лявата ксенонова крушка светна в розово и загуби яркостта си. Започна и директно да се изключва и включва от самосебе си. Светна и индикатор за изгоряла крушка на таблото.
Въпросите ми за решаване на проблема са няколко:
На първо място 100% сигурно ли е, че проблема е в крушката или може да е баласта, модул за управление, разхлабена клема или нещо друго странично? Самата крушка е номер 63217217509 и оригинална е над 400 лв, затова не искам да рискувам да я купя и да се окаже, че е нещо друго.
Второ, струва ли си да е оригинална или може и на друг производител - например Phillips, които са значително по евтини. Ако сложа неоригинална крушка ще даде ли грешка компютъра?
Трето, трудна ли е смяната? Сваля ли се бронята, фара, подкалнила или нещо друго, за да се добера до крушката. Въобще има ли някаква тънкост или ценен съвет, който може да ми дадете относно процедурата.
Четвърто, има ли вероятност новата крушка да свети различно от дясната въпреки, че са с еднакви лумени? Чувал съм, че с времето ксенона си променя цвета и затова някои препоръчват да се сметят и двете крушки, за да няма разлики. Само че, предвид цената за една крушка, особено ако трябва да е оригинална, тази препоръка ми идва леко доста скъпа и не ми се струва, че е оправдана.
Ще се радвам ако хора с опит, минали през процедурата, споделят инфо. Досега не съм сменял ксенонова крушка.
Благодаря!
Колата е Е90 преди фейса.
Вчера лявата ксенонова крушка светна в розово и загуби яркостта си. Започна и директно да се изключва и включва от самосебе си. Светна и индикатор за изгоряла крушка на таблото.
Въпросите ми за решаване на проблема са няколко:
На първо място 100% сигурно ли е, че проблема е в крушката или може да е баласта, модул за управление, разхлабена клема или нещо друго странично? Самата крушка е номер 63217217509 и оригинална е над 400 лв, затова не искам да рискувам да я купя и да се окаже, че е нещо друго.
Второ, струва ли си да е оригинална или може и на друг производител - например Phillips, които са значително по евтини. Ако сложа неоригинална крушка ще даде ли грешка компютъра?
Трето, трудна ли е смяната? Сваля ли се бронята, фара, подкалнила или нещо друго, за да се добера до крушката. Въобще има ли някаква тънкост или ценен съвет, който може да ми дадете относно процедурата.
Четвърто, има ли вероятност новата крушка да свети различно от дясната въпреки, че са с еднакви лумени? Чувал съм, че с времето ксенона си променя цвета и затова някои препоръчват да се сметят и двете крушки, за да няма разлики. Само че, предвид цената за една крушка, особено ако трябва да е оригинална, тази препоръка ми идва леко доста скъпа и не ми се струва, че е оправдана.
Ще се радвам ако хора с опит, минали през процедурата, споделят инфо. Досега не съм сменял ксенонова крушка.
Благодаря!
Drift machine ....
- alma359
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 119
- Регистриран на: 6.05.2016
- Пол: Мъж
- Кара: 2010 e90 330d
- Детайли за колата: Ръчка
Ксенона светна в розово
Аз миналия месец сменях крушките, защото оригиналните започнаха да светат доста слабо. Купих си Osram Night Breaker D1S, оригиналните също са Osram но обикновени. С времето крушките започват да светат по-слабо и затова е най-хубаво да се сменат и двете, иначе едната ще свети по-слабо от другата. Самата процедура не е трудна и трае 1-2 часа за двата ксенона. Първо се сваля джантата, после подкалника и накрая се отвива един капак в който се намира крушката. При мен с новите крушки има голяма разлика и вече светат като на нова кола.
Едит: Крушките ги взех от amazon.de германия двете за 102евро
Едит: Крушките ги взех от amazon.de германия двете за 102евро
- grudev
- младши ентусиаст
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Ксенона светна в розово
Благодаря за изчерпателния отговор! Информацията е доста полезна.
Drift machine ....
- streethand
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 13.02.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Ксенона светна в розово
Ако искаш да свети еднакво сменяш двете крушки(аз лично не го направих и сега ме дразни разликата). С годините се "измарят" и променят цвета си. Според мен си е от крушката от описанието ти, защото при мен беше по същия начин с грешката и спиране и тръгване когато си поиска и накрая изобщо не светваше.. В ибей и амазон можеш да намериш хубави оферти за комплекти и смяната е по-скоро досадна от колкото трудна както колегата е описал. Ако тръгнеш сам да го правиш не докосвай крушките с пръсти - намалява живота им.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10439
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Ксенона светна в розово
При стари крушки, задължително двете заедно. На осрам и филипс крушките D1S са под 100лв. вече, има и прилични евтини марки, така че не си струва да се сменя само една. Другата и без това няма да изкара много.
Never mistake motion for action...
- grudev
- младши ентусиаст
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Ксенона светна в розово
Смених ги и двете. Сложих оригинални Osram Original. Ед.цена 109 лв. Вероятно и малко по-евтино могат да се намерят, но не ми се занимаваше да търся, поръчвам и чакам. Дълго се чудих дали да инвестирам още за Osram Night Braker, но прецених, че не е необходимо. Night Braker имат по-кратък живот.
Смяната на крушките наистина не е сложна, но определено е досадна. Имах затруднение само с напипването на логиката за вадене на самата крушка от гнездодо. Има една метална скоба дето заступорява крушката, но докато разбера какъв е чалъма за откачване щях да счупя нещо от напъване. Пуснах един клип в Ютуб на операцията и тогава видях как става. Като знаеш вече е много лесно.
След смяната имаше УаУ ефект. Разликата е Голяма!
Поздрави и безаварийно.
Смяната на крушките наистина не е сложна, но определено е досадна. Имах затруднение само с напипването на логиката за вадене на самата крушка от гнездодо. Има една метална скоба дето заступорява крушката, но докато разбера какъв е чалъма за откачване щях да счупя нещо от напъване. Пуснах един клип в Ютуб на операцията и тогава видях как става. Като знаеш вече е много лесно.
След смяната имаше УаУ ефект. Разликата е Голяма!
Поздрави и безаварийно.
Drift machine ....
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани