Доста странен проблем 325и
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- restart
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 10.08.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 535d e60, 320cd
Доста странен проблем 325и
Колеги, колата е е92 325и автоматик, закупих я с изключително странен проблем.На студен или не достигнал оптимална работна температура двигател, при натискане на спирачката оборотите се менят и покачват, както на P така и на N.Колата работи равномерно и без проблеми на свободен ход, единствено при натискане на спирачката мени обороти и се форсира, а аз не намирам връзка между спирачната система и проблема ми.Диагностиката не показва проблем, а не мисля, че е добре за кутията да минава на Д сутрин на 1200+ оборота.Като загрее се оправя.Някакви идеи?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Доста странен проблем 325и
restart написа:Колеги, колата е е92 325и автоматик, закупих я с изключително странен проблем.На студен или не достигнал оптимална работна температура двигател, при натискане на спирачката оборотите се менят и покачват, както на P така и на N.Колата работи равномерно и без проблеми на свободен ход, единствено при натискане на спирачката мени обороти и се форсира, а аз не намирам връзка между спирачната система и проблема ми.Диагностиката не показва проблем, а не мисля, че е добре за кутията да минава на Д сутрин на 1200+ оборота.Като загрее се оправя.Някакви идеи?
Общото е вакуума в системата...или вакуумна помпа с други думи
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- restart
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 10.08.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 535d e60, 320cd
Re: Доста странен проблем 325и
На нея ли залагаш, колега.Какви проблеми може да създаде и как да съм сигурен, че тя е проблема.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Доста странен проблем 325и
restart написа:На нея ли залагаш, колега.Какви проблеми може да създаде и как да съм сигурен, че тя е проблема.
Ами това е единственото общо,между изброените..
Или сервото мембраната пропуска
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- restart
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 10.08.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 535d e60, 320cd
Re: Доста странен проблем 325и
Тогава не мисля, че би имало значение температурата на мотора.Вариацията на оборотите не е голяма и не ме притеснява, по-скоро се чудя дали не е кофти за кутията.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Доста странен проблем 325и
restart написа:Тогава не мисля, че би имало значение температурата на мотора.Вариацията на оборотите не е голяма и не ме притеснява, по-скоро се чудя дали не е кофти за кутията.
Съвсем възможно е ако има проблем с ваккума да създава налягане и да вдига оборотите
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани