Проблем с турбо

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: София/ Стара Загора
Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450

Проблем с турбо

Мнение от Phil » 05 Сеп 2017, 9:55

Здравейте колеги,

Малко след като взех колата турбото се счупи. Имам съмнения за "външна" намеса, защото нито свиреше, нито имаше течове. Освен това колата вървеше идеално. Рециклирах турбината в един от "прехвалените" турбо сервизи и малко след, като изтече 6 месечната гаранция, турбото взе да тече. В момента всичко покрай турбината е омаслено и маслото изгаря от нагретия мотор. Изпод капака излизат кълбета дим :roll:

Ходих в сервиза, в който си поддържам колата, за да видят откъде е тоя теч, но отговорът беше - ами те така си текат :shock: От тогава не съм стъпвал там...

Въпросът ми е - къде мога да отида, за да ми обърнат внимание на колата, като хората. Сиреч, да видят откъде е тоя теч и да го оправят.

Колата е 320D с М47 и скапаното турбо на Митсубиши.

П.П. Има още един странен проблем - колата изпуска масло от капачката на мотора. Смених я с нова от Дару, но продължава да омаслява. Някаква идея от какво може да е?

Благодаря.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 12.11.2008
Местоположение: sandanski

Re: Проблем с турбо

Мнение от ilkata » 05 Сеп 2017, 9:59

Четох някъде че Има някакви уплътнения о пръстени които с времето се вдървяват и се появяват твоите симптоми но не мога да се сетя къде точно се намират

Изпратено от моят SM-A300FU с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Проблем с турбо

Мнение от Satanism » 05 Сеп 2017, 10:00

Въпросните о-пръстени са по турбопътищата, около кулера, например, но мен ми се струва, че тук проблемът не е с турбото...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: София/ Стара Загора
Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450

Re: Проблем с турбо

Мнение от Phil » 05 Сеп 2017, 10:21

Satanism написа:Въпросните о-пръстени са по турбопътищата, около кулера, например, но мен ми се струва, че тук проблемът не е с турбото...


Aми?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Проблем с турбо

Мнение от awful » 05 Сеп 2017, 13:01

Щом прави налягане и пуска много масло първото нещо което трябва да погледнеш е филтъра за маслени пари, щото ако е стрия със дунапрена е запушен и си отива турбото и от там прави и други мизерии.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: София/ Стара Загора
Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450

Re: Проблем с турбо

Мнение от Phil » 05 Сеп 2017, 13:24

Филтърът на картерните газове го сменях миналото лято, т.е. е на 15-20К км макс. Сложиха Valeo, ако не се лъжа. Каква е вероятността да е сдал багажа :dunno:

А и остава основният въпрос - къде мога да отида, за да видят какъв е проблема?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Проблем с турбо

Мнение от drago9205 » 05 Сеп 2017, 15:52

Този филтър по принцип се сменя само с оригинален, точно за да не се сменя 2-пъти и да знаеш, че висчко е наред. На това Валео май и 20к са му много :D
Аз бих започнал първо от там защото е най-лесното и безболезнено за смяна.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Проблем с турбо

Мнение от Kurtov » 09 Дек 2017, 20:49

drago9205 написа:Този филтър по принцип се сменя само с оригинален, точно за да не се сменя 2-пъти и да знаеш, че висчко е наред. На това Валео май и 20к са му много :D
Аз бих започнал първо от там защото е най-лесното и безболезнено за смяна.


Колега, така както го каза някой ще си помисли, че този филтър не се сменя.

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook