Проблем с турбо
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Phil
- ентусиаст
- Мнения: 844
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450
Проблем с турбо
Здравейте колеги,
Малко след като взех колата турбото се счупи. Имам съмнения за "външна" намеса, защото нито свиреше, нито имаше течове. Освен това колата вървеше идеално. Рециклирах турбината в един от "прехвалените" турбо сервизи и малко след, като изтече 6 месечната гаранция, турбото взе да тече. В момента всичко покрай турбината е омаслено и маслото изгаря от нагретия мотор. Изпод капака излизат кълбета дим
Ходих в сервиза, в който си поддържам колата, за да видят откъде е тоя теч, но отговорът беше - ами те така си текат От тогава не съм стъпвал там...
Въпросът ми е - къде мога да отида, за да ми обърнат внимание на колата, като хората. Сиреч, да видят откъде е тоя теч и да го оправят.
Колата е 320D с М47 и скапаното турбо на Митсубиши.
П.П. Има още един странен проблем - колата изпуска масло от капачката на мотора. Смених я с нова от Дару, но продължава да омаслява. Някаква идея от какво може да е?
Благодаря.
Малко след като взех колата турбото се счупи. Имам съмнения за "външна" намеса, защото нито свиреше, нито имаше течове. Освен това колата вървеше идеално. Рециклирах турбината в един от "прехвалените" турбо сервизи и малко след, като изтече 6 месечната гаранция, турбото взе да тече. В момента всичко покрай турбината е омаслено и маслото изгаря от нагретия мотор. Изпод капака излизат кълбета дим
Ходих в сервиза, в който си поддържам колата, за да видят откъде е тоя теч, но отговорът беше - ами те така си текат От тогава не съм стъпвал там...
Въпросът ми е - къде мога да отида, за да ми обърнат внимание на колата, като хората. Сиреч, да видят откъде е тоя теч и да го оправят.
Колата е 320D с М47 и скапаното турбо на Митсубиши.
П.П. Има още един странен проблем - колата изпуска масло от капачката на мотора. Смених я с нова от Дару, но продължава да омаслява. Някаква идея от какво може да е?
Благодаря.
Re: Проблем с турбо
Четох някъде че Има някакви уплътнения о пръстени които с времето се вдървяват и се появяват твоите симптоми но не мога да се сетя къде точно се намират
Изпратено от моят SM-A300FU с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A300FU с помощта на Tapatalk
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Проблем с турбо
Въпросните о-пръстени са по турбопътищата, около кулера, например, но мен ми се струва, че тук проблемът не е с турбото...
- Phil
- ентусиаст
- Мнения: 844
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450
Re: Проблем с турбо
Satanism написа:Въпросните о-пръстени са по турбопътищата, около кулера, например, но мен ми се струва, че тук проблемът не е с турбото...
Aми?
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Проблем с турбо
Щом прави налягане и пуска много масло първото нещо което трябва да погледнеш е филтъра за маслени пари, щото ако е стрия със дунапрена е запушен и си отива турбото и от там прави и други мизерии.
- Phil
- ентусиаст
- Мнения: 844
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450
Re: Проблем с турбо
Филтърът на картерните газове го сменях миналото лято, т.е. е на 15-20К км макс. Сложиха Valeo, ако не се лъжа. Каква е вероятността да е сдал багажа
А и остава основният въпрос - къде мога да отида, за да видят какъв е проблема?
А и остава основният въпрос - къде мога да отида, за да видят какъв е проблема?
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Проблем с турбо
Този филтър по принцип се сменя само с оригинален, точно за да не се сменя 2-пъти и да знаеш, че висчко е наред. На това Валео май и 20к са му много
Аз бих започнал първо от там защото е най-лесното и безболезнено за смяна.
Аз бих започнал първо от там защото е най-лесното и безболезнено за смяна.
Re: Проблем с турбо
drago9205 написа:Този филтър по принцип се сменя само с оригинален, точно за да не се сменя 2-пъти и да знаеш, че висчко е наред. На това Валео май и 20к са му много
Аз бих започнал първо от там защото е най-лесното и безболезнено за смяна.
Колега, така както го каза някой ще си помисли, че този филтър не се сменя.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани