Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- iasend
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 142
- Регистриран на: 27.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 335xd
- Мечтае да кара: 350xd ;)
- Детайли за колата: F31 335xd
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Очаквах отговор от човека, който го е направил на практика. И ме интересуваше "хардуерното" ограничение на въртящия момент на кутията, а не стейдж 44.5 позволяващ 8000 нютона ама за 44см преход. Хидротрансформатора и фабричните нютони не ги държи след 150-200к км за това ми е интересно дали кутията е ремонтирана/подсилвани.части и тн.
Sent from my G8441 using Tapatalk
Sent from my G8441 using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Моята не е ремонтирана никога и ги държи колега и хич не съм единствения....
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
iasend написа:Очаквах отговор от човека, който го е направил на практика. И ме интересуваше "хардуерното" ограничение на въртящия момент на кутията, а не стейдж 44.5 позволяващ 8000 нютона ама за 44см преход. Хидротрансформатора и фабричните нютони не ги държи след 150-200к км за това ми е интересно дали кутията е ремонтирана/подсилвани.части и тн.
Sent from my G8441 using Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
vld написа:Кутията има софтуерни ограничения, които лесно се преодоляват с ремап на самата кутия xHP стейдж 3 увеличава въртящия момент на 1000нм. Едва ли колегата е пропуснал да го направи.
Леко уточнение, че току виж някой си помислил че със софт ще увеличи въртящия момент на кутията. Местят се само лимитерите за да може от двигателя всичко да иде на асфалта
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Колега лимитърите са софтуерно зададени ограничения, точно това съм написал немисля че има нещо подвеждащо в поста ми. На всички е ясно ченшо се отнася до тунинг на каквото и да е, то следователно след тунинга има скъсяване на живота на тунинговани я елемент. Хубавото при тунинга на кутиите е, че се удължава живота на торк конвертора, за сметка на съединителите на кутията.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Някой да е ъпгрейдвал инжектори на M57 325D (които са като на 318D)? Обмислям алтернативи но никъде не мога да намеря пълен списък с нещата нужни ми да мина на пиезо дюзи от 30ка. Лесен bolt on биха били дюзи от 535D 272hp или 320D 163hp, но пиезо дюзите освен по-капризни са и по-бързи.
п.с. целта е 300кс на мотор, да я постигна оставане със стандартните дюзи не би било възможно.
п.с. целта е 300кс на мотор, да я постигна оставане със стандартните дюзи не би било възможно.
- PabloEscobar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 94
- Регистриран на: 25.04.2009
- Кара: BMW G31 540xd / BMW Z4 E85 3.0si
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Малко е в страни от темата, но не намерих подходяща, в която да задам въпроса си.
Някой правил ли е ремап на своята кола при radeff's garage във Варна, за да сподели впечатления? Предполагам сервиза няма общо с преди, единствено диното е същото? Чудя се при кого да си дам колата и съм малко объркан...
Някой правил ли е ремап на своята кола при radeff's garage във Варна, за да сподели впечатления? Предполагам сервиза няма общо с преди, единствено диното е същото? Чудя се при кого да си дам колата и съм малко объркан...
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
PabloEscobar написа:Чудя се при кого да си дам колата и съм малко объркан...
иди до Русе при Велимир (VR Performance), така и така ти е близо и ще я направи, както искаш
цитирам един познат, който се возИ при мен наскоро : "явно мапера ти знае, какво прави, защото колата върви през цялото време"
т.е. бууста не идва изведнъж и да се опалят задните гуми, а тегли като влак
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
По моя въпрос отговор няма, но мисля да оставя 1 клип тук от братска Румъния. Човека е описал модовете на автомобила.
https://www.youtube.com/watch?v=yhifwrCtV0c
https://www.youtube.com/watch?v=yhifwrCtV0c
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Мисля, че дюзите се различават по дължина понеже и самата глава е различна между 197 и 231 коня двигателите.
Във една от фейсбук групите се развъртя подобна дискусия
Във една от фейсбук групите се развъртя подобна дискусия
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Мерси, Драго Определено ми беше от полза. Човека е написал днес, че е решил проблема, чрез по-дебели подложни пръстени. Не знам обаче дали ми се влиза в този филм с пиезо дюзите, или да играя на сигурно с вече отработената стратегия 216ки от 320Д (или такива от 535Д 272кс).
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Тези от 320d не са ли същите като от 330/530, тоест по-дълги?
Аз до скоро мислех, че дюзите между 318/325 и 320/330 са plug and play (след кодиране естествено), но явно не е така.
Аз до скоро мислех, че дюзите между 318/325 и 320/330 са plug and play (след кодиране естествено), но явно не е така.
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Драго, на 330D/335D са пиезо. На всички други са електромагнитни. Дюзите на 318 и 325 са еднакви. Дюзите на 320 (163кс) са същите като на по-старите варианти на М57 330/530 (например 530 218кс...по-големи като дебит) кода им завършва на 216. Тези от 535д 272кс са същия тип дюзи, но по-големи.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Да, правилно, явно съм се объркал с различните вариации на дюзи + не съм те разбрал/осмилил напълно след като съм прочел
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
На 325д клапаните са по малки от тези на 330д, от там идва и ограничението на сместа освен от дюзите.
Ако искаш да изкараш 300кс. на вала няма нужда да сменяваш дюзите, просто ти трябва добър ремап и изрядна турбина.
Вече за нагоре глава от 330 с нейните дюзи ще ти свърши идеална работа.
Пробвано е от мой познат, само със смяна на главата и дюзите дори без ремап, колата тръгна доста различно спрямо стандартното, вече след ремапа направо къртеше.
Ако искаш да изкараш 300кс. на вала няма нужда да сменяваш дюзите, просто ти трябва добър ремап и изрядна турбина.
Вече за нагоре глава от 330 с нейните дюзи ще ти свърши идеална работа.
Пробвано е от мой познат, само със смяна на главата и дюзите дори без ремап, колата тръгна доста различно спрямо стандартното, вече след ремапа направо къртеше.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Турбина има ... ама мапера бяга по тъча ))
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани