Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Пишете кой е правиш ремапа заедно с приложените графики, на ман лично до тук ми прави впечатление, че на някои колеги има рязко увеличаване на мощността който постепенно намалява към края на графиката, типично за ТДИ при ВАГ, докато при други повишаването на мощността се наблюдава плавно почти до края на работния диапазон от обороти, което лично за мен е по добрия вариант
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Също съм съгласен, че трябва да се споделя къде е правен ремапът, за да могат след това да се ориентират четящите темата.
А това, което наблюдаваш много зависи и от конкретният мотор. Така като гледам графиките на колегите с М57 - при тях и в сток вариант, но и след ремапа графиката на въртящият момент върви плавно с пик към 3500 оборота.
Като погледна която и да е графика на М47 (отново и сток и след ремап) - пикът винаги е около 2000 оборота (като на ТДИ-та).
А това, което наблюдаваш много зависи и от конкретният мотор. Така като гледам графиките на колегите с М57 - при тях и в сток вариант, но и след ремапа графиката на въртящият момент върви плавно с пик към 3500 оборота.
Като погледна която и да е графика на М47 (отново и сток и след ремап) - пикът винаги е около 2000 оборота (като на ТДИ-та).
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
JB4 only. Интересно ми е ако отида на dynojet колко 400 коня ще покаже
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Rainbow написа:JB4 only. Интересно ми е ако отида на dynojet колко 400 коня ще покаже
Някой май е бил за турбини Иначе на dynojet сток дават около 270, с jb4 - 320-330. Имам mustang и dynojet в рамките на един ден - направих го точно за да видя каква е разликата.
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
drago9205 написа:Също съм съгласен, че трябва да се споделя къде е правен ремапът, за да могат след това да се ориентират четящите темата.
А това, което наблюдаваш много зависи и от конкретният мотор. Така като гледам графиките на колегите с М57 - при тях и в сток вариант, но и след ремапа графиката на въртящият момент върви плавно с пик към 3500 оборота.
Като погледна която и да е графика на М47 (отново и сток и след ремап) - пикът винаги е около 2000 оборота (като на ТДИ-та).
Даваш ли си обяснение защо е така?
Прочети малко как се развърта 4 и 6 цилиндров мотор и ще ти стане ясно.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Rainbow написа:JB4 only. Интересно ми е ако отида на dynojet колко 400 коня ще покаже
Не повече от 340 на dynojet
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
nero_ написа:Rainbow написа:JB4 only. Интересно ми е ако отида на dynojet колко 400 коня ще покаже
Някой май е бил за турбини Иначе на dynojet сток дават около 270, с jb4 - 320-330. Имам mustang и dynojet в рамките на един ден - направих го точно за да видя каква е разликата.
А какво ти даде на mustang-a и на dynojet? Може ли да пуснеш графиките? Иначе дa, това е със старите турбини + прецакани wastegate-ове сега надува 1000 оборота по-рано, но не съм я мерил пак.
In_Memoriam написа:Не повече от 340 на dynojet
И аз горе-долу така знам, че между mustang & dynojet има едни 10-15% разлика в полза на dynojet-a
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Също е доста къдрава графиката, сега определено трябва да има разлика.
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Мустанг - JB4, DP, Map5
Dynojet - JB4, DP, Stock, Map1, Map5
Колата е автомат, задно.
Dynojet - JB4, DP, Stock, Map1, Map5
Колата е автомат, задно.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
nero_ написа:Мустанг - JB4, DP, Map5
Dynojet - JB4, DP, Stock, Map1, Map5
Колата е автомат, задно.
Супер е, забележи, че на Dynojet-а изглаждането ти е 5, на повечето колеги е 30, ако го видят на 5, направо ще им се дореве
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Блгаодаря колега
Супер изглежда и тръгва както усещам моята с новите турбини - от 2400-2500 оборота, не както беше преди при мен - от 3500-3800
Чак ме замисляш дали да я премеря сега с новите и дали да е dynojet за хвалене с коне
Супер изглежда и тръгва както усещам моята с новите турбини - от 2400-2500 оборота, не както беше преди при мен - от 3500-3800
Чак ме замисляш дали да я премеря сега с новите и дали да е dynojet за хвалене с коне
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8323
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Rainbow написа:Чак ме замисляш дали да я премеря сега с новите и дали да е dynojet за хвалене с коне
това винаги е било така, но диното е по-скоро за отправна точка за да види човек преди и след , а не дали си 350 или 370 коня...
в тоя ред на мисли, малко тема за размисъл...
295hp и 717 Nm на колела
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Според мен отиди на Dynojet. Не става въпрос за хвалене с цифри, а за това че в нет-а 90% от резултатите са от Dynojet. В крайна сметка идеята е да се сравни с други подобни коли (или спрямо сток) - числото само по себе си не значи много. Аз цяла година не мога да се наканя да видя този FMIC пари на вятъра ли бяха или не
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
nero_ написа:Според мен отиди на Dynojet. Не става въпрос за хвалене с цифри, а за това че в нет-а 90% от резултатите са от Dynojet. В крайна сметка идеята е да се сравни с други подобни коли (или спрямо сток) - числото само по себе си не значи много. Аз цяла година не мога да се наканя да видя този FMIC пари на вятъра ли бяха или не
Давай, направи услуга на тези, които още не сме ги дали, а се каним
бтв, според графиките виждам, че след 6500 оборота нещата тръгват надолу много. Това го мислех още, когато си пуснах boostmeter-a на горивото и видях, че на втора карта след 6500 от 14.5psi пада на около 11, явно се пази от пренадуване.
Съответно си мисля, че е в пъти по-добре да сменя на 6600, от където ще падна на ~4850, където отново ще скоча на 14.5(на 2-ра карта). Някой с 335и правил ли е тестове? Примерно цялата 3-та + 4-та какво време ще даде ако кара до 6600 оборота и сменя по-рано, спрямо 7000? Нямам техника, иначе бих замерил и аз
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
devent написа:
Давай, направи услуга на тези, които още не сме ги дали, а се каним
Ще се наканя скоро, вероятно. Честно казано не очаквам разлика на първия рън. Очаквам разлика на 3-тия (и по-точно да е като първия):)
devent написа:бтв, според графиките виждам, че след 6500 оборота нещата тръгват надолу много. Това го мислех още, когато си пуснах boostmeter-a на горивото и видях, че на втора карта след 6500 от 14.5psi пада на около 11, явно се пази от пренадуване.
Съответно си мисля, че е в пъти по-добре да сменя на 6600, от където ще падна на ~4850, където отново ще скоча на 14.5(на 2-ра карта). Някой с 335и правил ли е тестове? Примерно цялата 3-та + 4-та какво време ще даде ако кара до 6600 оборота и сменя по-рано, спрямо 7000? Нямам техника, иначе бих замерил и аз
С тези детски турбинки - толкова. За да държи висок бууст нагоре иска по-голям корпус и най-добре сингъл. С хибрид е малко по-добре, но пак потъва нагоре. И не стига, че са сложили турбинки от лего, ами и инлетите са доста рестриктивни.... Ама пък те хората за 300 коня са я мислили, не за 600. Сток си е супер.
На кола със стокови турбини няма какво да търсиш след 6000-6300об... за съжаление това са фактите.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани