Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от vld » 24 Окт 2017, 9:03

Пишете кой е правиш ремапа заедно с приложените графики, на ман лично до тук ми прави впечатление, че на някои колеги има рязко увеличаване на мощността който постепенно намалява към края на графиката, типично за ТДИ при ВАГ, докато при други повишаването на мощността се наблюдава плавно почти до края на работния диапазон от обороти, което лично за мен е по добрия вариант :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от drago9205 » 24 Окт 2017, 9:25

Също съм съгласен, че трябва да се споделя къде е правен ремапът, за да могат след това да се ориентират четящите темата.

А това, което наблюдаваш много зависи и от конкретният мотор. Така като гледам графиките на колегите с М57 - при тях и в сток вариант, но и след ремапа графиката на въртящият момент върви плавно с пик към 3500 оборота.
Като погледна която и да е графика на М47 (отново и сток и след ремап) - пикът винаги е около 2000 оборота (като на ТДИ-та).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от Rainbow » 24 Окт 2017, 19:21

JB4 only. Интересно ми е ако отида на dynojet колко 400 коня ще покаже :mhihi:

jb4.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от nero_ » 25 Окт 2017, 8:37

Rainbow написа:JB4 only. Интересно ми е ако отида на dynojet колко 400 коня ще покаже :mhihi:



Някой май е бил за турбини :) Иначе на dynojet сток дават около 270, с jb4 - 320-330. Имам mustang и dynojet в рамките на един ден - направих го точно за да видя каква е разликата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от andy » 25 Окт 2017, 9:07

drago9205 написа:Също съм съгласен, че трябва да се споделя къде е правен ремапът, за да могат след това да се ориентират четящите темата.

А това, което наблюдаваш много зависи и от конкретният мотор. Така като гледам графиките на колегите с М57 - при тях и в сток вариант, но и след ремапа графиката на въртящият момент върви плавно с пик към 3500 оборота.
Като погледна която и да е графика на М47 (отново и сток и след ремап) - пикът винаги е около 2000 оборота (като на ТДИ-та).


Даваш ли си обяснение защо е така?

Прочети малко как се развърта 4 и 6 цилиндров мотор и ще ти стане ясно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от In_Memoriam » 25 Окт 2017, 9:22

Rainbow написа:JB4 only. Интересно ми е ако отида на dynojet колко 400 коня ще покаже :mhihi:

jb4.jpg

Не повече от 340 на dynojet :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от Rainbow » 25 Окт 2017, 9:38

nero_ написа:
Rainbow написа:JB4 only. Интересно ми е ако отида на dynojet колко 400 коня ще покаже :mhihi:



Някой май е бил за турбини :) Иначе на dynojet сток дават около 270, с jb4 - 320-330. Имам mustang и dynojet в рамките на един ден - направих го точно за да видя каква е разликата.



А какво ти даде на mustang-a и на dynojet? Може ли да пуснеш графиките? Иначе дa, това е със старите турбини + прецакани wastegate-ове :mhihi: сега надува 1000 оборота по-рано, но не съм я мерил пак.


In_Memoriam написа:Не повече от 340 на dynojet :yes:


И аз горе-долу така знам, че между mustang & dynojet има едни 10-15% разлика в полза на dynojet-a :)
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от In_Memoriam » 25 Окт 2017, 9:44

Също е доста къдрава графиката, сега определено трябва да има разлика.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от nero_ » 25 Окт 2017, 12:19

Мустанг - JB4, DP, Map5
Dynojet - JB4, DP, Stock, Map1, Map5
Колата е автомат, задно.

335i_mustang.PNG

335i.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от Dextuar » 25 Окт 2017, 12:46

nero_ написа:Мустанг - JB4, DP, Map5
Dynojet - JB4, DP, Stock, Map1, Map5
Колата е автомат, задно.

335i_mustang.PNG

335i.jpg


Супер е, забележи, че на Dynojet-а изглаждането ти е 5, на повечето колеги е 30, ако го видят на 5, направо ще им се дореве :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от Rainbow » 25 Окт 2017, 13:09

Блгаодаря колега :yes:

Супер изглежда и тръгва както усещам моята с новите турбини - от 2400-2500 оборота, не както беше преди при мен - от 3500-3800 :mhihi:

Чак ме замисляш дали да я премеря сега с новите и дали да е dynojet за хвалене с коне :lol:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8323
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от vicho » 25 Окт 2017, 13:48

Rainbow написа:Чак ме замисляш дали да я премеря сега с новите и дали да е dynojet за хвалене с коне :lol:


това винаги е било така, но диното е по-скоро за отправна точка за да види човек преди и след , а не дали си 350 или 370 коня...

в тоя ред на мисли, малко тема за размисъл...

295hp и 717 Nm на колела

Изображение
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от nero_ » 25 Окт 2017, 13:56

Според мен отиди на Dynojet. Не става въпрос за хвалене с цифри, а за това че в нет-а 90% от резултатите са от Dynojet. В крайна сметка идеята е да се сравни с други подобни коли (или спрямо сток) - числото само по себе си не значи много. Аз цяла година не мога да се наканя да видя този FMIC пари на вятъра ли бяха или не :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от devent » 25 Окт 2017, 14:30

nero_ написа:Според мен отиди на Dynojet. Не става въпрос за хвалене с цифри, а за това че в нет-а 90% от резултатите са от Dynojet. В крайна сметка идеята е да се сравни с други подобни коли (или спрямо сток) - числото само по себе си не значи много. Аз цяла година не мога да се наканя да видя този FMIC пари на вятъра ли бяха или не :D


Давай, направи услуга на тези, които още не сме ги дали, а се каним :D

бтв, според графиките виждам, че след 6500 оборота нещата тръгват надолу много. Това го мислех още, когато си пуснах boostmeter-a на горивото и видях, че на втора карта след 6500 от 14.5psi пада на около 11, явно се пази от пренадуване.
Съответно си мисля, че е в пъти по-добре да сменя на 6600, от където ще падна на ~4850, където отново ще скоча на 14.5(на 2-ра карта). Някой с 335и правил ли е тестове? Примерно цялата 3-та + 4-та какво време ще даде ако кара до 6600 оборота и сменя по-рано, спрямо 7000? Нямам техника, иначе бих замерил и аз :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от nero_ » 25 Окт 2017, 14:43

devent написа:
Давай, направи услуга на тези, които още не сме ги дали, а се каним :D

Ще се наканя скоро, вероятно. Честно казано не очаквам разлика на първия рън. Очаквам разлика на 3-тия (и по-точно да е като първия):)

devent написа:бтв, според графиките виждам, че след 6500 оборота нещата тръгват надолу много. Това го мислех още, когато си пуснах boostmeter-a на горивото и видях, че на втора карта след 6500 от 14.5psi пада на около 11, явно се пази от пренадуване.
Съответно си мисля, че е в пъти по-добре да сменя на 6600, от където ще падна на ~4850, където отново ще скоча на 14.5(на 2-ра карта). Някой с 335и правил ли е тестове? Примерно цялата 3-та + 4-та какво време ще даде ако кара до 6600 оборота и сменя по-рано, спрямо 7000? Нямам техника, иначе бих замерил и аз :)


С тези детски турбинки - толкова. За да държи висок бууст нагоре иска по-голям корпус и най-добре сингъл. С хибрид е малко по-добре, но пак потъва нагоре. И не стига, че са сложили турбинки от лего, ами и инлетите са доста рестриктивни.... Ама пък те хората за 300 коня са я мислили, не за 600. Сток си е супер.

На кола със стокови турбини няма какво да търсиш след 6000-6300об... за съжаление това са фактите.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook