Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от ggogoo » 06 Ное 2017, 9:18

Rainbow написа:Яката работа :yes: :smoke:

Супер е станало, може да помислиш и за една fuel-it помпа :) (освен ако не си като мен и не ти се пипа по горивната система де). Дропа на графиката от нея ли е?

Сега ако някой изкочи и с Pure Stage 2 DD в България ще ми е много интересно какви коне ще извади (че онези диваци в САЩ са масово с етанол + метанол и доста изкривяват представата какво да се очаква :mhihi: ).


Даа, тука не е като при тях :lol: В резервоара съм с Fuel-it stage 2 bucketless, а тази за високото взе да изнемогва. Вариант е на VTT Shotgun кита, ама лимита пак ще е октановото число на бензините ни... И остава метанола като вариант... Дропа на торка се притеснявам, че може да е съединителя :D
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от bai_ILIA » 06 Ное 2017, 13:44

E92 335d - 359 коня и 746НМ на мотора, съответно на колела 305 коня и 650НМ на Dynostar в Madness. Колата е без ДПФ и без ЕГР.

Изображение
"Чемодан, вокзал, Москва"

ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1027
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от andy » 06 Ное 2017, 16:06

Как ти дадоха данни на двигател като си автомат?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от bai_ILIA » 06 Ное 2017, 16:28

andy написа:Как ти дадоха данни на двигател като си автомат?


смята си всичко диното. меренето е в ръчен режим, така че не виждам проблем с това. в Маднес винаги дават инфото на мотор, понеже на никой не му пука за колелата ако колата е само с ремап. Вече ако някой иска повече детайли всичко може да се види :yes:
"Чемодан, вокзал, Москва"

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12755
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от vld » 06 Ное 2017, 20:52

bai_ILIA написа:
andy написа:Как ти дадоха данни на двигател като си автомат?


смята си всичко диното. меренето е в ръчен режим, така че не виждам проблем с това. в Маднес винаги дават инфото на мотор, понеже на никой не му пука за колелата ако колата е само с ремап. Вече ако някой иска повече детайли всичко може да се види :yes:

Е то ако за мощността която слагаш на асвалта не им пука, тогава за какво въобще си тунинговат колите?
Само като знам как се смятат тия коне на колелата и как всичко зависи от това какъв коефицент ще напишеш в софтуера.... :mhihi:

П.С твоята ще да е с много щадящ ремап, като гледам как ги надуват 330ките си на кантар с тях :)
По принцип така ли си е от както си го направил или си го променял по някое време?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от bai_ILIA » 06 Ное 2017, 21:09

самото дино мери на колелата и си смята мощноста на мотора. Там е въпросът, че нищо не се пише никъде. Да, можеш да пишеш и да манипулираш, но какъв е смисълът от адската дино графика примерно на някое ТДИ 140 коня с ремап? смея да твърдя, че е много точно диното с оглед на конете изкарани от доста сток коли, които съм гледал там.

така си я карам от 2 години. Колата си е stage 2 без пушилки, но не бих казал щадяш...Щадяш беше с ДПФ-а 350/650. Може и 380-90 коня и 830-850НМ, но не си заслужава понеже почват да гърмят мъркучи и иска кулер и генерация, а и пушилката ми идва в повече. Както знаем на Dynojet може повече. Съгласен съм с колегите, че е важно да се мери на едно и също дино преди/след ако има подобрения.

според мен сме на кантар ама на дино графики :mhihi: Всяко дино мери различно. Вичката казва, че 100-200 му трябват 2 секунди повече :dunno: Ако 100-200км/ч става за 10.5 секунди може и да сме на кантар незнам :dunno: https://youtu.be/YDVqu_SiLec

Този сладур и той е за 10-на секунди, а е 440 коня и 850НМ - https://youtu.be/dJPQ_fMh-M8 Истината е някъде там :mhihi: Даже е с три-турбо мотора и 8 степенната кутия. Такива пък колко съм ги приплясквал по Тракия не е истина Ф10-ки М550д по 2 тона остават в точка...Този маняк, чак го натъпкал в 3-ка :ok:
Последна промяна bai_ILIA на 06 Ное 2017, 21:48, променена общо 2 пъти
"Чемодан, вокзал, Москва"

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12755
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от vld » 06 Ное 2017, 21:38

Аз съм сигурен, че той не би отказъл един бърз тест :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от bai_ILIA » 06 Ное 2017, 21:41

vld написа:Аз съм сигурен, че той не би отказъл един бърз тест :)


аа без нелегални гонки. Тук си мерим графиките :D
"Чемодан, вокзал, Москва"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от Satanism » 07 Ное 2017, 7:31

Всъщност, единственото, което има някакво значение, е колко коня слагаш на колелата.., :mhihi:

ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1027
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от andy » 07 Ное 2017, 8:00

За това и попитах, защото за да се даде реално графика на мотора трябва да се мерят загубите. За да се измерят загубите от диното реално, трябва да се изключва колата от скорост и така до покой.
Не знам някой дали ще иска да му се върти кутията на N толкова продължително време ( визирам само автоматите).
Друго е като видиш примерно : сток на колела 255 коня (от 286) ; след ремапа 315 на колела ; 525 Нм (oт 580) на колела, след ремапа 650нМ
Знаеш че си имаш едни 60 коня на колела след ремапа и 125 Нм, а всеки да си смята колкото иска на вала колко са.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от bai_ILIA » 07 Ное 2017, 10:46

Satanism написа:Всъщност, единственото, което има някакво значение, е колко коня слагаш на колелата.., :mhihi:


при положение, че загубите са константа, нали се сещаш, че колкото и преди ама малко повече отгоре след ремапчето :mhihi: за мен лично е все едно дали от 286 е 360 или от еди колко си на колела е повече на колела след ремапа. В двата случай повечето е едно и също като краен резултат на пътя. Особено за обикновени коли с ремап като моята...За тунинг проекти е друго. Това ми е идеята, естествено, че каквото отива на пътя, това е мерилото за ефективна мощност, но при колите само с ремап :mhihi:

Верно, тук е технически форум ама на колегата ми батка от Бургас ако му кажа 305 коня на колелата ще ми отговори - брат, твойта мания пръска, как само 20 коня отгоре чуек? Кви са ти колела бе, 19-ките ли? Между другото почти същото ми каза ония ден хахахахахха :D
Последна промяна bai_ILIA на 07 Ное 2017, 11:04, променена общо 1 път
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от Dextuar » 07 Ное 2017, 11:05

Те загубите се мерят в % така или иначе...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от Gqbriel » 07 Ное 2017, 12:28

Да не се чудите,ако изчезнат мнения - достатъчно се спами насякъде...я да видиме


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12755
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от vld » 07 Ное 2017, 15:03

bai_ILIA написа:
Satanism написа:Всъщност, единственото, което има някакво значение, е колко коня слагаш на колелата.., :mhihi:


при положение, че загубите са константа, нали се сещаш, че колкото и преди ама малко повече отгоре след ремапчето :mhihi: за мен лично е все едно дали от 286 е 360 или от еди колко си на колела е повече на колела след ремапа. В двата случай повечето е едно и също като краен резултат на пътя. Особено за обикновени коли с ремап като моята...За тунинг проекти е друго. Това ми е идеята, естествено, че каквото отива на пътя, това е мерилото за ефективна мощност, но при колите само с ремап :mhihi:

Верно, тук е технически форум ама на колегата ми батка от Бургас ако му кажа 305 коня на колелата ще ми отговори - брат, твойта мания пръска, как само 20 коня отгоре чуек? Кви са ти колела бе, 19-ките ли? Между другото почти същото ми каза ония ден хахахахахха :D

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Леле заболя ме корема :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Габи ще разчистиме после, за какво ги правиме тия коли ако не си говориме за тях :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати

Мнение от Gqbriel » 07 Ное 2017, 16:09

vld написа:
bai_ILIA написа:
Satanism написа:Всъщност, единственото, което има някакво значение, е колко коня слагаш на колелата.., :mhihi:


при положение, че загубите са константа, нали се сещаш, че колкото и преди ама малко повече отгоре след ремапчето :mhihi: за мен лично е все едно дали от 286 е 360 или от еди колко си на колела е повече на колела след ремапа. В двата случай повечето е едно и също като краен резултат на пътя. Особено за обикновени коли с ремап като моята...За тунинг проекти е друго. Това ми е идеята, естествено, че каквото отива на пътя, това е мерилото за ефективна мощност, но при колите само с ремап :mhihi:

Верно, тук е технически форум ама на колегата ми батка от Бургас ако му кажа 305 коня на колелата ще ми отговори - брат, твойта мания пръска, как само 20 коня отгоре чуек? Кви са ти колела бе, 19-ките ли? Между другото почти същото ми каза ония ден хахахахахха :D

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Леле заболя ме корема :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Габи ще разчистиме после, за какво ги правиме тия коли ако не си говориме за тях :)


Е то за друго говориме ли :mhihi: - иначе сделка после ще доуправям,като знам що моднати има и колко са малко пуснатите - крият се
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: тео е90

Последни теми
Facebook