BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
Колектора е най лесен, дайте да намерим кой да префлашне оригинален софтуер, че аз чипове не ща да си слагам
Що не искам чип:
https://youtu.be/6bkDKqoGSdU?t=11m26s
Що не искам чип:
https://youtu.be/6bkDKqoGSdU?t=11m26s
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
DigitalExile написа:Колектора е най лесен, дайте да намерим кой да префлашне оригинален софтуер, че аз чипове не ща да си слагам
Що не искам чип:
https://youtu.be/6bkDKqoGSdU?t=11m26s
Знаеш ли ZB-то на 330-ката?
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
Не.. бях я намерил в аутоскаута
То тук във форума ако има някой с такава ще е добре.
Лошото е,че за всички са различни
Автомат
Ръчка
Автомат xDrive
Ръчка xDrive
всички са с различен софт.
То тук във форума ако има някой с такава ще е добре.
Лошото е,че за всички са различни
Автомат
Ръчка
Автомат xDrive
Ръчка xDrive
всички са с различен софт.
Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
DigitalExile написа:.... че аз чипове не ща да си слагам
Що не искам чип:
https://youtu.be/6bkDKqoGSdU?t=11m26s
Всичко това е вярно, но то важи най-вече за изцяло къстъм мапове и настройка на къстъм електроника. Тогава идват истинските умения, знания и грешки, защото нещо над което работят група високо квалифицирани специалисти с всякакво налично оборудване, безкрайни часове на стенд и месеци разработка, трябва да го свърши сам човек и разполага с празен път или в най-добрия случай няколко часа на дино.
Модифицирането на заводските карти със заводска електроника е доста, доста по-безопасно. Има вградени механизми за предпазване на мотора, които повечето тунери не си позволяват да пипат. При атмосферен мотор основно се играе с аванса, който може да се оптимизира за географските ширини и наличното гориво. Заводските карти са консервативни, защото трябва при всякакви климатични условия и всякакви горива да дават консистентни резултати. Отделно малко се пипат и горивните карти и променливото газоразпределение, много често се изменя картата на педала на газта и се вдига ограничителя. С тези промени трудно може да се постигне кой знае какво, от там и слабите резултати на атмосферните мотори.
Но пак искам да кажа, че рядко някой си позволява да пипа по сейфти механизмите (например потискане на knock detection) и от там според мен са е напълно безопасно.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
N52K има варианти много да се вдигне, интейк от 330, пърформанс филтри някакви и декатване със хедърси, ама парите отиват много за такъв атмосферен тунинг, хубавото е, че напрактика това са ъпгрейди, които не скъсяват живота на двигателя.
- Razor90
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 74
- Регистриран на: 2.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 328i
- Мечтае да кара: BMW М3/M5
Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
Малко ъпдейт по темата.
Взех си колектор(3-stage) от колега тук от форума.
Само с колектора, колата се чувства доста по-пъргава в ниските обороти, в средните и високите не усетих разлика.
В сряда ще я оставя за ъпдейт на софтуера от 330.
Понеже двигателя е n52k, вероятно ще успеят да ми налеят оригиналния софт с 270к.с.
Вече почвам да се замислям за изпускателни колектори и неоригинален софт Една софийска фирма за тунинг са писали на сайта си, че 330и 270кс. ги правят на 290
Взех си колектор(3-stage) от колега тук от форума.
Само с колектора, колата се чувства доста по-пъргава в ниските обороти, в средните и високите не усетих разлика.
В сряда ще я оставя за ъпдейт на софтуера от 330.
Понеже двигателя е n52k, вероятно ще успеят да ми налеят оригиналния софт с 270к.с.
Вече почвам да се замислям за изпускателни колектори и неоригинален софт Една софийска фирма за тунинг са писали на сайта си, че 330и 270кс. ги правят на 290
Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
Изпускателният дава между 15-20 коня - усеща си се доста - тествано лично
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10422
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
Бях се отказал да се занимавам, но ме вкарахте в размисли...
Never mistake motion for action...
- Razor90
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 74
- Регистриран на: 2.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 328i
- Мечтае да кара: BMW М3/M5
Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
Вече съм със софтуер от 330и Определено се усещат повечето кончета, особено в ниските обороти 1500-4500. Някак високите не ги усещам да са с промяна, но това може да се дължи на ефекта, че ниските са по-силни и не усещам високите.
Не съм сигурен софтуера дали е 258 или 270кс. Уж е за компютър MSV80, за европейска 330и. Не знам дали MAF сензора играе роля, защото на повечето европейски слагат по-малък сензор IAT, вместо MAF.
За момента по интейка имам и KN филтър + charcoal filter delete.
Въпреки това си взех еврпейска въздушна кутия и в момента чакам нов KN филтър + силиконов "ботуш", с който ще премахна заглушителя на интейка.
След това мисля да я закарам на дино и ще пиша за резултата
Не съм сигурен софтуера дали е 258 или 270кс. Уж е за компютър MSV80, за европейска 330и. Не знам дали MAF сензора играе роля, защото на повечето европейски слагат по-малък сензор IAT, вместо MAF.
За момента по интейка имам и KN филтър + charcoal filter delete.
Въпреки това си взех еврпейска въздушна кутия и в момента чакам нов KN филтър + силиконов "ботуш", с който ще премахна заглушителя на интейка.
След това мисля да я закарам на дино и ще пиша за резултата
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
Razor90 написа:Вече съм със софтуер от 330и Определено се усещат повечето кончета, особено в ниските обороти 1500-4500. Някак високите не ги усещам да са с промяна, но това може да се дължи на ефекта, че ниските са по-силни и не усещам високите.
Не съм сигурен софтуера дали е 258 или 270кс. Уж е за компютър MSV80, за европейска 330и. Не знам дали MAF сензора играе роля, защото на повечето европейски слагат по-малък сензор IAT, вместо MAF.
За момента по интейка имам и KN филтър + charcoal filter delete.
Въпреки това си взех еврпейска въздушна кутия и в момента чакам нов KN филтър + силиконов "ботуш", с който ще премахна заглушителя на интейка.
След това мисля да я закарам на дино и ще пиша за резултата
браво за ентусиазма колега, щеше да е яко да имаш графика преди и след интейка + ремапа, така можеше да се наложат двете криви и да се види точно къде е ползата и дали я имаш само в ниските както ти си писал или и във високите. Ако Leon има графика на неговата можем да я наложим с твоята и пак горе долу да видим разликата, макар да е от различни коли.
Иначе, евала, пожелавам ни повече такива теми във форума
- Razor90
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 74
- Регистриран на: 2.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 328i
- Мечтае да кара: BMW М3/M5
Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
devent написа:Razor90 написа:Вече съм със софтуер от 330и Определено се усещат повечето кончета, особено в ниските обороти 1500-4500. Някак високите не ги усещам да са с промяна, но това може да се дължи на ефекта, че ниските са по-силни и не усещам високите.
Не съм сигурен софтуера дали е 258 или 270кс. Уж е за компютър MSV80, за европейска 330и. Не знам дали MAF сензора играе роля, защото на повечето европейски слагат по-малък сензор IAT, вместо MAF.
За момента по интейка имам и KN филтър + charcoal filter delete.
Въпреки това си взех еврпейска въздушна кутия и в момента чакам нов KN филтър + силиконов "ботуш", с който ще премахна заглушителя на интейка.
След това мисля да я закарам на дино и ще пиша за резултата
браво за ентусиазма колега, щеше да е яко да имаш графика преди и след интейка + ремапа, така можеше да се наложат двете криви и да се види точно къде е ползата и дали я имаш само в ниските както ти си писал или и във високите. Ако Leon има графика на неговата можем да я наложим с твоята и пак горе долу да видим разликата, макар да е от различни коли.
Иначе, евала, пожелавам ни повече такива теми във форума
Графиката преди модификациите трябва да е ясна, 230к.с., интресното после е до колко се доближава колата до 330, ако е със същия софтуер и интейк.
Естествено има разлика и в катализаторите. Според мен може да се направи и повече от стокова 330, ако се ремапне с къстъм софт и едни изпускателни колектори/хедъри. Но за момента не мисля да го правя, все пак и екологията е важна . Чудя се за премахване на вторите катализатори. Колата има общо 4, първите два се използват за пречистване и се следят от ламбда сондите. Вторите два ме съмнява да играят много голяма роля в пречистването. По чуджите форуми ги махат и уж има положителен резултат.
Лошото е ако се реша за хедъри и премахване на първите кат-ове, хубаво е поне вторите да са там.
За момента ще остана модифициран само по интейка и едно дино за справка
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
Разкарай вторите, сложи един Х-пайп, разкарай и резонатора и потърси крайно гърне и се радвай на звук.
Горните ако ги махаш, трябва да се пипа и е по-сложно.
Горните ако ги махаш, трябва да се пипа и е по-сложно.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
Razor90 написа:devent написа:Razor90 написа:Вече съм със софтуер от 330и Определено се усещат повечето кончета, особено в ниските обороти 1500-4500. Някак високите не ги усещам да са с промяна, но това може да се дължи на ефекта, че ниските са по-силни и не усещам високите.
Не съм сигурен софтуера дали е 258 или 270кс. Уж е за компютър MSV80, за европейска 330и. Не знам дали MAF сензора играе роля, защото на повечето европейски слагат по-малък сензор IAT, вместо MAF.
За момента по интейка имам и KN филтър + charcoal filter delete.
Въпреки това си взех еврпейска въздушна кутия и в момента чакам нов KN филтър + силиконов "ботуш", с който ще премахна заглушителя на интейка.
След това мисля да я закарам на дино и ще пиша за резултата
браво за ентусиазма колега, щеше да е яко да имаш графика преди и след интейка + ремапа, така можеше да се наложат двете криви и да се види точно къде е ползата и дали я имаш само в ниските както ти си писал или и във високите. Ако Leon има графика на неговата можем да я наложим с твоята и пак горе долу да видим разликата, макар да е от различни коли.
Иначе, евала, пожелавам ни повече такива теми във форума
Графиката преди модификациите трябва да е ясна, 230к.с., интресното после е до колко се доближава колата до 330, ако е със същия софтуер и интейк.
Естествено има разлика и в катализаторите. Според мен може да се направи и повече от стокова 330, ако се ремапне с къстъм софт и едни изпускателни колектори/хедъри. Но за момента не мисля да го правя, все пак и екологията е важна . Чудя се за премахване на вторите катализатори. Колата има общо 4, първите два се използват за пречистване и се следят от ламбда сондите. Вторите два ме съмнява да играят много голяма роля в пречистването. По чуджите форуми ги махат и уж има положителен резултат.
Лошото е ако се реша за хедъри и премахване на първите кат-ове, хубаво е поне вторите да са там.
За момента ще остана модифициран само по интейка и едно дино за справка
И мен ми е интересно колко коня ще даде, задните катове може директно да отидат в кофата. На европейките ги няма ама в САЩ са по стриктни нормите за емисии. Коя Евро норма ти е колата 4 или 5?
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
Евро 5 са всичките 328ци
- Razor90
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 74
- Регистриран на: 2.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 328i
- Мечтае да кара: BMW М3/M5
Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
Bexim написа:Разкарай вторите, сложи един Х-пайп, разкарай и резонатора и потърси крайно гърне и се радвай на звук.
Горните ако ги махаш, трябва да се пипа и е по-сложно.
Да знаеш, че ти си виновен. Другата седмица ще махам вторите кат-ове и има вариант да ми направят къстъм крайно гърне, но не съм го решил още.
DigitalExile написа:Евро 5 са всичките 328ци
В момента чакам бележка от Аутобавария за евростандарта, защото го нямам записан в талона. Вече 3-та седмица се бавят, дано да излезе евро 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Stanimir330