BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
Leon написа:Много разправии и проблеми са това за 50к.с.
50к.с срещу 200-300лв от атмосферен двигател са си огромно постижение все пак
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
Колега, покажи къде е дебитомера
Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
Ето го дебитомера, супер трудно се намира, минимум 3 висши образования трябват.
За сравнение европейско E92 330xi 12/2006 с 272кс N52K. E90/91 330i 258кс N52 са с дебитомер, както 328i.
За сравнение европейско E92 330xi 12/2006 с 272кс N52K. E90/91 330i 258кс N52 са с дебитомер, както 328i.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Razor90
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 74
- Регистриран на: 2.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 328i
- Мечтае да кара: BMW М3/M5
Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
Има и NoMAF tune. Безплатен, от линка който бях постнал месеци преди това... с модифициран power class съвпадащ с колата. https://www.bimmerlabs.com/
Малко ъпдейт по промените на колата ми:
1. Вече имам поставени така наречените MILVs, който позволяват допълнително отваряне на всмукателните клапани. Има много писано по американските форуми за тях. Реално постигат около 5-8кс + 10NM по целия RPM band. https://www.bimmermilvs.com/
2. Естествено, за да рабоят трябва софтуер, защото се контролира от Valvetronic-a. Единствения разработен в света е от бившото BPC: http://stagefp.com/ Също инсталиран на колата ми. Специално ги попитах за noMAF софтуер, те казаха, че имат, но не го препоръчват за ежедневна кола... До колкото разбрах по форумите, MAF-a е много важен ако си с колектори, заради отдалечаването на ламбда сондите.
3. Поставих си 2 спортни катализатора и върнах оригиналното крайно гърне, защото колата стана много шумна след поставяне на колекторите.
Резулата 5кс и 11NM, спрямо преди, когато бях със сток катализатори, спорно гърне и без MILVs. Колата се усеща много по-жива в ниските, но във високите като че ли нещо я спъва.
След ресет на всички адаптации и нов къстъм софтуер който ми написаха(stagefp) на базата на лайф лог от колата, като че ли живна(не много), но не съм я замервал. Също смених бобините с новия модел на dephi, но не усетих разлика.
В момента чакам нова доставка от Америка, защото мисля, че тези китайски колектори не вършат много работа. AA колектори, постигат същото като supersprint, но двойно по-евтини с доставката до БГ. https://x-ph.com/active-autowerke-bmw-n ... 128i-328i/
Също се замислям да поставя oil heat exchanger, като този в 330i, за да изравни температурата на водата с тази на маслото.
https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1412435
Малко ъпдейт по промените на колата ми:
1. Вече имам поставени така наречените MILVs, който позволяват допълнително отваряне на всмукателните клапани. Има много писано по американските форуми за тях. Реално постигат около 5-8кс + 10NM по целия RPM band. https://www.bimmermilvs.com/
2. Естествено, за да рабоят трябва софтуер, защото се контролира от Valvetronic-a. Единствения разработен в света е от бившото BPC: http://stagefp.com/ Също инсталиран на колата ми. Специално ги попитах за noMAF софтуер, те казаха, че имат, но не го препоръчват за ежедневна кола... До колкото разбрах по форумите, MAF-a е много важен ако си с колектори, заради отдалечаването на ламбда сондите.
3. Поставих си 2 спортни катализатора и върнах оригиналното крайно гърне, защото колата стана много шумна след поставяне на колекторите.
Резулата 5кс и 11NM, спрямо преди, когато бях със сток катализатори, спорно гърне и без MILVs. Колата се усеща много по-жива в ниските, но във високите като че ли нещо я спъва.
След ресет на всички адаптации и нов къстъм софтуер който ми написаха(stagefp) на базата на лайф лог от колата, като че ли живна(не много), но не съм я замервал. Също смених бобините с новия модел на dephi, но не усетих разлика.
В момента чакам нова доставка от Америка, защото мисля, че тези китайски колектори не вършат много работа. AA колектори, постигат същото като supersprint, но двойно по-евтини с доставката до БГ. https://x-ph.com/active-autowerke-bmw-n ... 128i-328i/
Също се замислям да поставя oil heat exchanger, като този в 330i, за да изравни температурата на водата с тази на маслото.
https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1412435
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Razor90 на 26 Фев 2020, 15:22, променена общо 1 път
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
Maxx_E90 написа:Ето го дебитомера, супер трудно се намира, минимум 3 висши образования трябват.
За сравнение европейско E92 330xi 12/2006 с 272кс N52K. E90/91 330i 258кс N52 са с дебитомер, както 328i.
О мен ми е ясно, сега колегата да каже къде е разликата
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
Maxx_E90 написа:Ето го дебитомера, супер трудно се намира, минимум 3 висши образования трябват.
За сравнение европейско E92 330xi 12/2006 с 272кс N52K. E90/91 330i 258кс N52 са с дебитомер, както 328i.
Ако искаш колата ти да е:
National version China Yes L8AAA
Or
National version japan Yes L807A
Or
Equipment for leaded fuel Yes S199A
Or
Low compression engine Yes S858A
Ако целта ти е да направиш китайска, японска, с ниска компресия или просто да си остане американска 328i, тогава съм съгласен
Парт номера за 330i 272к.с e 13627547822. Сега провери пак и ще разбереш, че този номер е единствено и само за 330i европа 272к.с и е само температурен сензор, а не дебитомер, като при 328i или китайска 330i. И не...не ми трябваха безброй висши, за да го разбера, по-елементарно не може да бъде Същото е и с филтърната кутия, която за 330i е с парт. номер 13717552437.
Но пък в крайна сметка, щом така ви харесва...аз приключих с обясненията. Всеки е свободен да мисли и прави каквото си иска.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
Колега, не си ме разбрал правилно . Точно това исках и аз да кажа, мнението ми беше изцяло насочено към глупавите въпроси на DigitalExile. Купетата 330i (и само те) с N52 мотор имат температурен сензор вместо дебитомер.
Интересното е че според realoem при Е83/Е70 30i, които уж пак трябва да са 272кс N52, имат дебитомер
Ако взе пак размислиш, сподели как се прави софтуерната конверсия от щатско 328i към европейско 330i, предполагам на доста хора следящи форума ще ни е интересно
Интересното е че според realoem при Е83/Е70 30i, които уж пак трябва да са 272кс N52, имат дебитомер
Ако взе пак размислиш, сподели как се прави софтуерната конверсия от щатско 328i към европейско 330i, предполагам на доста хора следящи форума ще ни е интересно
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10444
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
mad_presley написа:Leon написа:Много разправии и проблеми са това за 50к.с.
50к.с срещу 200-300лв от атмосферен двигател са си огромно постижение все пак
Като чета темата, си изпуснал по една нула отзад на цената за тия 50коня
Never mistake motion for action...
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
Глупости, аз намерих колектор с 2 клапи за 320лв. (преди 2 години), общо всичко ми стъпи около 700 (по спомен,че беше отдавна) със смяна и софт.
Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i
Колеги какъв е Парт N на колектор с две диси клапи от мотор М53B30i??? Благодаря предварително!!!DigitalExile написа:Глупости, аз намерих колектор с 2 клапи за 320лв. (преди 2 години), общо всичко ми стъпи около 700 (по спомен,че беше отдавна) със смяна и софт.
Изпратено от моят FIG-LX1 с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани