BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i

Мнение от mad_presley » 26 Фев 2020, 10:26

Leon написа:Много разправии и проблеми са това за 50к.с. :mhihi:

50к.с срещу 200-300лв от атмосферен двигател са си огромно постижение все пак :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i

Мнение от DigitalExile » 26 Фев 2020, 10:42

Колега, покажи къде е дебитомера :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 22.01.2019

Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i

Мнение от Maxx_E90 » 26 Фев 2020, 12:38

Ето го дебитомера, супер трудно се намира, минимум 3 висши образования трябват.
328xi.jpg


За сравнение европейско E92 330xi 12/2006 с 272кс N52K. E90/91 330i 258кс N52 са с дебитомер, както 328i.
330xi.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 2.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e90 328i
Мечтае да кара: BMW М3/M5

Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i

Мнение от Razor90 » 26 Фев 2020, 14:51

Има и NoMAF tune. Безплатен, от линка който бях постнал месеци преди това... с модифициран power class съвпадащ с колата. https://www.bimmerlabs.com/

Малко ъпдейт по промените на колата ми:
1. Вече имам поставени така наречените MILVs, който позволяват допълнително отваряне на всмукателните клапани. Има много писано по американските форуми за тях. Реално постигат около 5-8кс + 10NM по целия RPM band. https://www.bimmermilvs.com/
2. Естествено, за да рабоят трябва софтуер, защото се контролира от Valvetronic-a. Единствения разработен в света е от бившото BPC: http://stagefp.com/ Също инсталиран на колата ми. Специално ги попитах за noMAF софтуер, те казаха, че имат, но не го препоръчват за ежедневна кола... До колкото разбрах по форумите, MAF-a е много важен ако си с колектори, заради отдалечаването на ламбда сондите.
3. Поставих си 2 спортни катализатора и върнах оригиналното крайно гърне, защото колата стана много шумна след поставяне на колекторите.

Резулата 5кс и 11NM, спрямо преди, когато бях със сток катализатори, спорно гърне и без MILVs. Колата се усеща много по-жива в ниските, но във високите като че ли нещо я спъва. :banghead:
20191127_152426a.jpg


След ресет на всички адаптации и нов къстъм софтуер който ми написаха(stagefp) на базата на лайф лог от колата, като че ли живна(не много), но не съм я замервал. Също смених бобините с новия модел на dephi, но не усетих разлика.
В момента чакам нова доставка от Америка, защото мисля, че тези китайски колектори не вършат много работа. AA колектори, постигат същото като supersprint, но двойно по-евтини с доставката до БГ. https://x-ph.com/active-autowerke-bmw-n ... 128i-328i/

Също се замислям да поставя oil heat exchanger, като този в 330i, за да изравни температурата на водата с тази на маслото. :driving:
https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1412435
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Razor90 на 26 Фев 2020, 15:22, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i

Мнение от DigitalExile » 26 Фев 2020, 15:15

Maxx_E90 написа:Ето го дебитомера, супер трудно се намира, минимум 3 висши образования трябват.
328xi.jpg


За сравнение европейско E92 330xi 12/2006 с 272кс N52K. E90/91 330i 258кс N52 са с дебитомер, както 328i.
330xi.jpg


О мен ми е ясно, сега колегата да каже къде е разликата :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i

Мнение от mad_presley » 27 Фев 2020, 23:43

Maxx_E90 написа:Ето го дебитомера, супер трудно се намира, минимум 3 висши образования трябват.
328xi.jpg


За сравнение европейско E92 330xi 12/2006 с 272кс N52K. E90/91 330i 258кс N52 са с дебитомер, както 328i.
330xi.jpg


Ако искаш колата ти да е:
National version China Yes L8AAA
Or
National version japan Yes L807A
Or
Equipment for leaded fuel Yes S199A
Or
Low compression engine Yes S858A

Ако целта ти е да направиш китайска, японска, с ниска компресия или просто да си остане американска 328i, тогава съм съгласен :mhihi:
Парт номера за 330i 272к.с e 13627547822. Сега провери пак и ще разбереш, че този номер е единствено и само за 330i европа 272к.с и е само температурен сензор, а не дебитомер, като при 328i или китайска 330i. И не...не ми трябваха безброй висши, за да го разбера, по-елементарно не може да бъде ;) Същото е и с филтърната кутия, която за 330i е с парт. номер 13717552437.

Но пък в крайна сметка, щом така ви харесва...аз приключих с обясненията. Всеки е свободен да мисли и прави каквото си иска.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 22.01.2019

Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i

Мнение от Maxx_E90 » 28 Фев 2020, 8:45

Колега, не си ме разбрал правилно :). Точно това исках и аз да кажа, мнението ми беше изцяло насочено към глупавите въпроси на DigitalExile. Купетата 330i (и само те) с N52 мотор имат температурен сензор вместо дебитомер. :yes:

Интересното е че според realoem при Е83/Е70 30i, които уж пак трябва да са 272кс N52, имат дебитомер :dunno:

Ако взе пак размислиш, сподели как се прави софтуерната конверсия от щатско 328i към европейско 330i, предполагам на доста хора следящи форума ще ни е интересно :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10444
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i

Мнение от Leon » 18 Мар 2020, 12:47

mad_presley написа:
Leon написа:Много разправии и проблеми са това за 50к.с. :mhihi:

50к.с срещу 200-300лв от атмосферен двигател са си огромно постижение все пак :mhihi:

Като чета темата, си изпуснал по една нула отзад на цената за тия 50коня :winky:
Never mistake motion for action...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i

Мнение от DigitalExile » 18 Мар 2020, 13:08

Глупости, аз намерих колектор с 2 клапи за 320лв. (преди 2 години), общо всичко ми стъпи около 700 (по спомен,че беше отдавна) със смяна и софт.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 14.10.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW Е46 Touring

Re: BMW e90 325/328i 3-stage intake от 330i

Мнение от demiriz » 01 Окт 2020, 18:16

DigitalExile написа:Глупости, аз намерих колектор с 2 клапи за 320лв. (преди 2 години), общо всичко ми стъпи около 700 (по спомен,че беше отдавна) със смяна и софт.
Колеги какъв е Парт N на колектор с две диси клапи от мотор М53B30i??? Благодаря предварително!!!

Изпратено от моят FIG-LX1 с помощта на Tapatalk

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook