Неработещ климатроник
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ilhansyuleymanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.04.2016
- Местоположение: Sint-niklaas
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET
Неработещ климатроник
Колеги имам проблем с климатроника, като проблема е наяве от преди два дни.
Събота си направих екскурзия из Белгия и Холандия като цял ден карах в задръствания и не видях да имам проблеми. Вторник обаче трябваше наложително да се върна в България. При качването ми в колата външната температура бе 26 градуса със много слънце а колата черна
Та от 2400 км. 1400-те бяха ужас понеже карах и нощес, а винаги карам на режим ауто втора степен като захладня почна да си подухва топло.
Днес ходих да ми проверят фреона ииии фреон има, компресора включва но машинката показва че се зори и неможе да направи налягане
Заключенията на майстора са: перката не включва ще го оправим е как е ще видиш, второ каза някакав клапан ще сменя и трето тази серия бмв имал калпав компресор и затлачвал клапана от отговор 2 с боклуци. Та ще ми смъква компресора като го питах колко смята да ме отупа отговори, ами не много някаде към 400 и 800 леффа
Викам ок другата седмица ще ти се обада и избягах
Моля ви за мнения че нямам много време, трябва да се върна на работа и колата ми трябва.
Някакви идеи за проблема
Събота си направих екскурзия из Белгия и Холандия като цял ден карах в задръствания и не видях да имам проблеми. Вторник обаче трябваше наложително да се върна в България. При качването ми в колата външната температура бе 26 градуса със много слънце а колата черна
Та от 2400 км. 1400-те бяха ужас понеже карах и нощес, а винаги карам на режим ауто втора степен като захладня почна да си подухва топло.
Днес ходих да ми проверят фреона ииии фреон има, компресора включва но машинката показва че се зори и неможе да направи налягане
Заключенията на майстора са: перката не включва ще го оправим е как е ще видиш, второ каза някакав клапан ще сменя и трето тази серия бмв имал калпав компресор и затлачвал клапана от отговор 2 с боклуци. Та ще ми смъква компресора като го питах колко смята да ме отупа отговори, ами не много някаде към 400 и 800 леффа
Викам ок другата седмица ще ти се обада и избягах
Моля ви за мнения че нямам много време, трябва да се върна на работа и колата ми трябва.
Някакви идеи за проблема
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Неработещ климатроник
Моята кола е с 1 перка за двигателя и климатика, ако е прецакана ще имаш грешка при четене. Сега в жегите пусна ли климатика си работи винаги перката. Така че нея си я провери и не бързай да сменяш. Ако е разхерметизирана системата този филтър се прецаква и не пропуска добре. Тоест сменя се с нов. Това бях чел като обслужвах моя климатик.
Виж да грешки и ако наистина имаш клапан за смяна, може да се наложи отваряне, смяна на този филтър, пълнене. Като нищо ще тиизлезе между 400 и 800 лева.
Виж да грешки и ако наистина имаш клапан за смяна, може да се наложи отваряне, смяна на този филтър, пълнене. Като нищо ще тиизлезе между 400 и 800 лева.
- ilhansyuleymanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.04.2016
- Местоположение: Sint-niklaas
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET
Re: Неработещ климатроник
Системата не е резхерметизитана. Незнам колко перки има смятам една и рядко съм я чувал да работи.
Грешки при четене няма.
Грешки при четене няма.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Неработещ климатроник
ilhansyuleymanov написа:Колеги имам проблем с климатроника, като проблема е наяве от преди два дни.
Събота си направих екскурзия из Белгия и Холандия като цял ден карах в задръствания и не видях да имам проблеми. Вторник обаче трябваше наложително да се върна в България. При качването ми в колата външната температура бе 26 градуса със много слънце а колата черна
Та от 2400 км. 1400-те бяха ужас понеже карах и нощес, а винаги карам на режим ауто втора степен като захладня почна да си подухва топло.
Днес ходих да ми проверят фреона ииии фреон има, компресора включва но машинката показва че се зори и неможе да направи налягане
Заключенията на майстора са: перката не включва ще го оправим е как е ще видиш, второ каза някакав клапан ще сменя и трето тази серия бмв имал калпав компресор и затлачвал клапана от отговор 2 с боклуци. Та ще ми смъква компресора като го питах колко смята да ме отупа отговори, ами не много някаде към 400 и 800 леффа
Викам ок другата седмица ще ти се обада и избягах
Моля ви за мнения че нямам много време, трябва да се върна на работа и колата ми трябва.
Някакви идеи за проблема
Колега, направи си сам проверките и смените и ще си спестиш между 400 и 800 леффа.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Неработещ климатроник
Ако имаш INPA със него може да се активира охлаждащата перка и ще разбереш дали работи, след това ако ти се наложи да смениш филтъра които е за премахване на влагата не е трудно а и струва евтино понеже е една торба със топченца които абсорбират влагата не им помня името сменя се лесно. Преди месец смених на моята понеже като работи имаш вибрации след смяната му работи много добре и разбира се наи важното е системата да се зареди със точното количество газ не повече не по малко, 590 трябва да е, ако е презаредиш или е по малко се получават едни вибрации при работата на компресора.
- vixx
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90
- Мечтае да кара: Beechcraft King Air
- Детайли за колата: 2005 320d auto
Re: Неработещ климатроник
На извънградското като спреш колата някъде и я изгасиш става ли голяма локва отдолу след няколко минути?
- ilhansyuleymanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.04.2016
- Местоположение: Sint-niklaas
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET
Re: Неработещ климатроник
vixx написа:На извънградското като спреш колата някъде и я изгасиш става ли голяма локва отдолу след няколко минути?
Когато си работеше правеше локва, сега вече незнам.
П.п.наскоро смених управлението на климатроника. Сложих тази с лъскавите врътки ако това има значение.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Неработещ климатроник
ilhansyuleymanov написа:vixx написа:На извънградското като спреш колата някъде и я изгасиш става ли голяма локва отдолу след няколко минути?
Когато си работеше правеше локва, сега вече незнам.
П.п.наскоро смених управлението на климатроника. Сложих тази с лъскавите врътки ако това има значение.
Това ти е проблема - върни старото управление или кодирай новото и всичко ще ти работи - гаранция.
пс:3-я такъв с проблем след смяна с лъсаквите врътки си.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Неработещ климатроник
Има ли някаква полза от тия лъскави врътки в повече, че ме вкарахте в размисъл
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- ilhansyuleymanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.04.2016
- Местоположение: Sint-niklaas
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET
Re: Неработещ климатроник
Старото ми седеше грозно
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10440
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Неработещ климатроник
Аз не разбирам как, след всичко изписано тук, продължавате да сменяте модули все едно са крушки.
Never mistake motion for action...
- ilhansyuleymanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.04.2016
- Местоположение: Sint-niklaas
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET
Re: Неработещ климатроник
Leon написа:Аз не разбирам как, след всичко изписано тук, продължавате да сменяте модули все едно са крушки.
И дати обясня няма да ме разбереш, това е фобия
Re: Неработещ климатроник
Моето с лъсвавите врътки беше пт префейс 2007 последните и нямам дерт до сега.
Ако със старото всипко е 6 ,ги отвори и 2те и си смени врътките .
Ако със старото всипко е 6 ,ги отвори и 2те и си смени врътките .
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Неработещ климатроник
Leon написа:Аз не разбирам как, след всичко изписано тук, продължавате да сменяте модули все едно са крушки.
Щото са на цената на крушки и вярно седи по-добре
пс: крушката за стопа за мъгла е почти на 50% от цената на тоя модул
2707E91 написа:Моето с лъсвавите врътки беше пт префейс 2007 последните и нямам дерт до сега.
Ако със старото всипко е 6 ,ги отвори и 2те и си смени врътките .
Да ама при някои НЕ сработва и климатика после,иначе това е най-добрия вариянт - само врътките
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Неработещ климатроник
Аз не го намирам за по-хубаво - явно е до вкус... Не знам колко струва тоя модул, но бих инвестирал повече във ФРМ2 отколкото в това.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани