Въпрос за Е93
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Въпрос за Е93
Здравейте колеги,
май няма много собственици на Е93 ки.
Искам да попитам някой запознат, има ли нещо по-специфично по потдръжката на 93ката (в частност тавана) и дали е по-шумна от купето на дълъг път.
Ще ходя тези дни да гледам едно такова 320д 184 коня - N47D20 мисля, че се води мотора.
май няма много собственици на Е93 ки.
Искам да попитам някой запознат, има ли нещо по-специфично по потдръжката на 93ката (в частност тавана) и дали е по-шумна от купето на дълъг път.
Ще ходя тези дни да гледам едно такова 320д 184 коня - N47D20 мисля, че се води мотора.
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: Въпрос за Е93
Аз проблеми до сега не съм имал. Единственото за което съм чел е да ти заяжда при вдигане на тавана, което се решава със смазване на механизма. Относно шума- по-тихо е при високи скорости от Е46 купе (с Е92 нямам опит). За двигателя мисля, че има теми във форума.
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
Re: Въпрос за Е93
Здравей,
Какво правя аз:
- В началото на всяка зима се мажат всички гумени уплътнения на покрива, за да не се напукват от студа. Ако нещо има за подмяна - сменя се.
- Когато не е "сезон", гледам веднъж седмично да правя top-down и top-up. Когато е "сезон" е ясно
Разбира се, гаража е силно пожелателен. За предпочитане е да огледаш колата, дали не е имала някой по-сериозен удар.
Според мен, при по-сериозен удар, малко или много колата се усуква. Респективно, когато нямаш истински покрив, шанса тази сложна конструкция да не се уплътнява съвсем коректно. От там идва и възможност за евентуален теч. Не налагам мнение, може и да греша разбира се.
Минал съм доста сериозни дъждове и не съм имал нито капчица теч. Затова при правилна експлоатация и поддръжка няма никакви грижи и се наслаждаваш на шофирането
Какво правя аз:
- В началото на всяка зима се мажат всички гумени уплътнения на покрива, за да не се напукват от студа. Ако нещо има за подмяна - сменя се.
- Когато не е "сезон", гледам веднъж седмично да правя top-down и top-up. Когато е "сезон" е ясно
Разбира се, гаража е силно пожелателен. За предпочитане е да огледаш колата, дали не е имала някой по-сериозен удар.
Според мен, при по-сериозен удар, малко или много колата се усуква. Респективно, когато нямаш истински покрив, шанса тази сложна конструкция да не се уплътнява съвсем коректно. От там идва и възможност за евентуален теч. Не налагам мнение, може и да греша разбира се.
Минал съм доста сериозни дъждове и не съм имал нито капчица теч. Затова при правилна експлоатация и поддръжка няма никакви грижи и се наслаждаваш на шофирането
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Въпрос за Е93
Мерси за бързите отговори
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Въпрос за Е93
Тези дни ходих да гледам тази кола
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3jhm8l
Като цяло очаквах да е една идея по-запазена за километрите си но като цяло пак е добре.
Произведена е перз 1вата половина на 2010 та с код на двигатела N47T.
Има забележки по боята и явно е имала интервенция отзад, защото задната броня не стои както трябва по задния калник от едната страна.
Иначе има всички есктри за модела и при проверка в БМВ излиза, че през октомври 2014 та е била на 28 и следващия записе е на 37500, когато е прочитан ключа но пък няма дата. В момента е на 42к.
Определено поне за мен цената е висока и ако реша да я взимам ще се договаряме но все още не съм се решил, така че...
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3jhm8l
Като цяло очаквах да е една идея по-запазена за километрите си но като цяло пак е добре.
Произведена е перз 1вата половина на 2010 та с код на двигатела N47T.
Има забележки по боята и явно е имала интервенция отзад, защото задната броня не стои както трябва по задния калник от едната страна.
Иначе има всички есктри за модела и при проверка в БМВ излиза, че през октомври 2014 та е била на 28 и следващия записе е на 37500, когато е прочитан ключа но пък няма дата. В момента е на 42к.
Определено поне за мен цената е висока и ако реша да я взимам ще се договаряме но все още не съм се решил, така че...
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Въпрос за Е93
Чак пък всички, но определено не е постна. Пита ли защо е регистрирана преди 1-2 месеца и вече я продава?ionov написа:Тези дни ходих да гледам тази кола
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3jhm8l
Иначе има всички есктри за модела
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Въпрос за Е93
Ами според него е я е купил преди една година - миналата пролет но аз не се усетих, че КК е доста по-скорошна регистрация и не съм го питал. Ще го питам ако стигнем до там.
Re: Въпрос за Е93
agn написа:Здравей,
Какво правя аз:
- В началото на всяка зима се мажат всички гумени уплътнения на покрива, за да не се напукват от студа. Ако нещо има за подмяна - сменя се.
- Когато не е "сезон", гледам веднъж седмично да правя top-down и top-up. Когато е "сезон" е ясно
Разбира се, гаража е силно пожелателен. За предпочитане е да огледаш колата, дали не е имала някой по-сериозен удар.
Според мен, при по-сериозен удар, малко или много колата се усуква. Респективно, когато нямаш истински покрив, шанса тази сложна конструкция да не се уплътнява съвсем коректно. От там идва и възможност за евентуален теч. Не налагам мнение, може и да греша разбира се.
супер -количка ,не е по шумна до 50км с отворен покрив но по нататьк се чува всичко от заобикалящите автомобили.За мен има 2проблема тази кола а именно-няма резервна гума ,а по нашите хубави улици риска да скьсаш гума не е мальк и после плащай на пьтна помощ и още един проблем зимата когато замрьзнат стьклата става много весело-става дума когато се затварят вратите стьклата отначало хльтват и после се врьщат нагоре ,но ако са замрьзнали стоиш с отворени врати докато не се размразят.
Минал съм доста сериозни дъждове и не съм имал нито капчица теч. Затова при правилна експлоатация и поддръжка няма никакви грижи и се наслаждаваш на шофирането
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани