E90 320i гори масло
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- FE LIPE
- младши ентусиаст
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: E90 320i гори масло
Както съм писал по-горе и моята изпушваше и смених гумичките на клапаните и сега не изпушва ,много съм доволен,струваше ми 620 лв(материали+труд+масло) и два дни без кола.Смяната е без да се отваря двигателя.
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 161
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: E90 320i гори масло
FE LIPE написа:Както съм писал по-горе и моята изпушваше и смених гумичките на клапаните и сега не изпушва ,много съм доволен,струваше ми 620 лв(материали+труд+масло) и два дни без кола.Смяната е без да се отваря двигателя.
Колега, препоръчай майстор за тази интервенция.
- FE LIPE
- младши ентусиаст
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: E90 320i гори масло
Колега,не мога да ти пращам лични съобщения,поради някаква причина.Пък не върви тук да му изпляскам телефона на човека.
- mitaka7
- старши ентусиаст
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: E90 320i гори масло
Първо маслен сепаратор се сменява с тръбите към него. Ако няма резултат и пак подпушва се сменяват гумичките на клапаните......в повечето случай това е проблема.
Re: E90 320i гори масло
vodi77 написа:Здравейте момчета!Влезнах у паник стаята.Една година вече карам Е91 320и 150коня.Като взех колата смених масло и филтри,масло Репсол 5w40 изминах 12000 км.и съм долял 1л.Сега го смених с Кастрол,и гледам неска на светофара като тръгвам изпушва синкаво.Само на загрял мотор и при тръгване.Помагайте!Благодаря Ви!
Здравейте!Малко пиша със закъснение,за което се извинявам.Проблема се оказа шибания Кастрол,смених го с Тотал и след 500км.се изчисти и спря да пуши и да гори.ВНИМАВАЙТЕ КАКВО МАСЛО СЛАГАТЕ!
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 161
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: E90 320i гори масло
Къде се намира този маслен сепаратор?mitaka7 написа:Първо маслен сепаратор се сменява с тръбите към него. Ако няма резултат и пак подпушва се сменяват гумичките на клапаните......в повечето случай това е проблема.
Изпратено от моят C6903 с помощта на Tapatalk
Re: E90 320i гори масло
под колекторите
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 161
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: E90 320i гори масло
Някой който е сменял може ли да каже колко е цената за смяната му, че като гледам клипчтета как се сменява не е малко работа.
Re: E90 320i гори масло
сменял съм мой но има уловка на седана и на купето са различни сепаратори ... ) на купето е само един на седана са 3 мога да го снимам в багажника е стария но е за Е92 смяната е 50 лв +-
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 161
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: E90 320i гори масло
тука ме изненада вече на купето не е ли пак N46 бензиновия мотор?
Re: E90 320i гори масло
значи на купе с Н52 б25 и седан с този двигател ... има разлика както казах по горе
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
Re: E90 320i гори масло
Здравейте, Колеги!
Честита Нова Година!
Прочетох темата и аз съм с разход от 1л/1000км, мисля да сменя гумичките и масления сепаратор, но където и да се обадя искат да ми отварят двигателя и да правят сегментите ала бала.. Съгласен съм с общото мнение, че проблема е от изпечените гумички с добавка успях да им върна малко живота и разхода уж се промени. Ако можете да ми помогнете със следните неща:
1) Сервиз, където да ми сменят само гумичките без да свалят главата и моята "кожата" ако е възможно около или в София
2) С доливане на масло колко мога да продължа да карам така с разход и проблем.
Колата е е90 318i n46 136, благодаря предварително!
Честита Нова Година!
Прочетох темата и аз съм с разход от 1л/1000км, мисля да сменя гумичките и масления сепаратор, но където и да се обадя искат да ми отварят двигателя и да правят сегментите ала бала.. Съгласен съм с общото мнение, че проблема е от изпечените гумички с добавка успях да им върна малко живота и разхода уж се промени. Ако можете да ми помогнете със следните неща:
1) Сервиз, където да ми сменят само гумичките без да свалят главата и моята "кожата" ако е възможно около или в София
2) С доливане на масло колко мога да продължа да карам така с разход и проблем.
Колата е е90 318i n46 136, благодаря предварително!
- silverstone
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Свети Влас
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i N46 седан
- Мечтае да кара: чисто ново BMW
- Детайли за колата: E 36 седан 9/1997г т.син 320i M52B20
Е 36 кабриолет 7/1996 сив M52B23
Е 90 седан 7.2006 сив 320i N46
Re: E90 320i гори масло
Здравейте, от скоро 550 км съм с Е90 320i 2006г. Дойде време за обслужване, въпрки че видях по стикера, че колицата е карана с 5w40, реших да сипя 5w30 както си го дават и както ми препоръчаха от сервза - бмв масло. Сега съм минал около 150 км , нивото си е ОК, обаче на светофар при търгване виждам да изпушва Не знам дали си внушавам след толкова, четене за този пусти глад на масло на този N46. Изпушва само при форсиране, на място и в движение, нищо не пуши. Другото което ми направи впечатление, че преди смяната аспуха, накрайника, беше чист метален, а сега е някак омазнен вътре. Сега въпростът е дали да покарам така и да видя какво ще излезе, дали може по някакъв начин да навредя на мотора или да отида и да си го сменя с 10в40 както си беше. Преди това не съм го забелязвал да изпушва така. Е такова масло сипах, имам и още 0.7 от петата бутилка. Сервизът няма да го казвам кой е, но е верига от сервизи, не е гаражен майстор. Не допускам да са ме метнали с менте масло. Взеха ми 20лв/л
ПС: Записах се за проверка относно текущи сервизни акции на Aуто Бавария. Днес ми звъннаха, акции няма към момента, но ми предложиха оферта за смяна на масло. Разпитах, маслото в офертата е точно такова 5w30 с число "4". При запитване дали могат да сложат 5w40 отговорът им беше отрицателен. Според информацията която получават, маслото трябва да е 5w30 "4" , количество 4.250 л. Цената на обслужването е същата, която платих и аз.
ПС: Записах се за проверка относно текущи сервизни акции на Aуто Бавария. Днес ми звъннаха, акции няма към момента, но ми предложиха оферта за смяна на масло. Разпитах, маслото в офертата е точно такова 5w30 с число "4". При запитване дали могат да сложат 5w40 отговорът им беше отрицателен. Според информацията която получават, маслото трябва да е 5w30 "4" , количество 4.250 л. Цената на обслужването е същата, която платих и аз.
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: E90 320i гори масло
Точно това са симптомите за гумички на клапаните. Поне така бяха в моя случай. След смяна на масло така ядеше маслото, че за 1000км падаше с литър. Доливах литър и до следваща смяна не доливам. Колкото и да играеш с вискозитета на маслото - това не може да се компенсира. След смяна на гумичките за 8000км стои на макс маслото. При мен пушеше след кратък престой запалена на място и форсиране след това. Докато седи на празен ход не пушеше. По принцип този прекомерен разход на масло (1л/1000км) може да затлачи катализатори, ламбда сонди и т.н. За такава проста манипулация (смяна на гумички) не бих го отлагъл.
- silverstone
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Свети Влас
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i N46 седан
- Мечтае да кара: чисто ново BMW
- Детайли за колата: E 36 седан 9/1997г т.син 320i M52B20
Е 36 кабриолет 7/1996 сив M52B23
Е 90 седан 7.2006 сив 320i N46
Re: E90 320i гори масло
1000 км , показателят не е мръднал. Карам колата само изънградско. Явно от толкова четене си внушавам . за сега съм спокоен . Ако усетя проблем , преди евентуален ремонт ще пробвам с масло 5/40 или 0/40. Имам регистрация в руския форум, там масово препоръчват този вискозитет, а и именно с такова масло го бяха карали според записките в гр
Брунико Ита. Защо ми беше този гъдел с 5/30 при все че знам че не е нов мотор. Ето актуален тест след 150 км каране по Хемус, по-рано днес.
Брунико Ита. Защо ми беше този гъдел с 5/30 при все че знам че не е нов мотор. Ето актуален тест след 150 км каране по Хемус, по-рано днес.
56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани