E90 320i гори масло

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 20.08.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318 118 hp / 1998
Мечтае да кара: по Pikes Peak

Re: E90 320i гори масло

Мнение от StaKo » 18 Фев 2019, 11:26

Като майстор за БМВ бих препоръчал за София сервиза на Ицо, преди Лозен 0887 741089

Като чета за километри и коли придобити втора и пета ръка, аз лично съм доста скептичен, освен ако км не са наистина тези и за това има история в БМВ по VIN.

Другото е басни на рибари. Аз лично като гледам в немски и швейцарски сайтове БМВ Е91 бензиново 325 след 2010, каквото си търся, ами окривам повечето на над 400К км, към 500К

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: E90 320i гори масло

Мнение от b00st » 18 Фев 2019, 12:51

StaKo написа:Другото е басни на рибари. Аз лично като гледам в немски и швейцарски сайтове БМВ Е91 бензиново 325 след 2010, каквото си търся, ами окривам повечето на над 400К км, към 500К

Толкова и тука като ги внесат стават на 163К и автоматично после се почва кви боклуци са и за нищо не стават и как горят повече масло от бензин.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 20.08.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318 118 hp / 1998
Мечтае да кара: по Pikes Peak

Re: E90 320i гори масло

Мнение от StaKo » 18 Фев 2019, 15:01

За сега все още не съм открил автомобил, който нов струва 45К - 50К EUR, след 7 - 8 години да струва 5К EUR и да е на 150К км и да му се наложи, като си го взема, да му сменя само едно масло и в най-лошия случай и накладки и да му врътна 250К, като продължавам да си сменям само масло, гуми, накладки и свещи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1528
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: E90 320i гори масло

Мнение от ildivvy » 19 Фев 2019, 9:30

Това излиза около 10% остатъчна стойност на 7-8 година! Преди малко четох за Алфа 166,че на третата година имала 14,4% остатъчна стойност на 3-тата година :shock: ! В английски сайт за онези години...Ако е вярно де!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 20.08.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318 118 hp / 1998
Мечтае да кара: по Pikes Peak

Re: E90 320i гори масло

Мнение от StaKo » 19 Фев 2019, 9:48

Честно казано, за мен нормално обезценяване за премиум автомобил е за 10 години остатъчната стойност да е в рамките 35 - 45 % от първоначално покупната цена, като при това се отчита и инфлацията. Бързото обезценяване е с цел да се стимулира консуматорщината и превръщането на потреблението в спорт.
Все пак трябва да се отчита също, че при една кола за 45К евро дори след 10 г се подържа кола за 45К евро. Повечето хора НЯМАТ нагласа купувайки си Е90/Е91 за 8000 лв да плащат подръжка, като за кола за 80К лв. Друг важен фактор е, че понякога 3К - 5К лв в повече дадени при покупката на кола незнайно коя употреба, може да означава много по-гледан и запазен екземпляр. Всичко е субективно, има не малка доза късмет, но и при обстоен преглед някой важни неща мяма как съвсем да убягнат.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: E90 320i гори масло

Мнение от b00st » 19 Фев 2019, 10:05

StaKo написа:Честно казано, за мен нормално обезценяване за премиум автомобил е за 10 години остатъчната стойност да е в рамките 35 - 45 % от първоначално покупната цена, като при това се отчита и инфлацията. Бързото обезценяване е с цел да се стимулира консуматорщината и превръщането на потреблението в спорт.
Все пак трябва да се отчита също, че при една кола за 45К евро дори след 10 г се подържа кола за 45К евро. Повечето хора НЯМАТ нагласа купувайки си Е90/Е91 за 8000 лв да плащат подръжка, като за кола за 80К лв. Друг важен фактор е, че понякога 3К - 5К лв в повече дадени при покупката на кола незнайно коя употреба, може да означава много по-гледан и запазен екземпляр. Всичко е субективно, има не малка доза късмет, но и при обстоен преглед някой важни неща мяма как съвсем да убягнат.

Няма как 10г кола да ти е с остатъчна стойност 35-45%, освен ако не е супер рядка хах. Обикновено на 5тата година остатъчната стойност е към 50% при всички масови автомобили. От там вече на 10тата на колко отиваме под 25% със сигурност, в зависимост вече от км и състоянието :)
Разбира се една кола на 400 000 реални км е изпята песен и в нея остатъчната стойност е някаква символична. Не става въпрос само за двигателя, ами трансмисия, окачване всичко е амортизирано с такъв пробег. Такъв автомобил е редно да е с много по-ниска пазарна стойност, отделно и продажбата е много трудна, щото всеки нормален човек бяга като чуе пробега, като знаем по-новите коли какво представляват. Общо взето за 10г автомобили психологическия праг е около 200 000 км, т.е. цената там на пазара (немския и европейския, не българския) е съвсем различна спрямо тия на по 300+.
Това за поддръжката е вярно, поддържа се на клас, не на години.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 22.09.2018
Кара: e92 335d
Мечтае да кара: F32 435d

Re: E90 320i гори масло

Мнение от wishy35 » 25 Мар 2019, 20:01

b00st написа:
StaKo написа:Честно казано, за мен нормално обезценяване за премиум автомобил е за 10 години остатъчната стойност да е в рамките 35 - 45 % от първоначално покупната цена, като при това се отчита и инфлацията. Бързото обезценяване е с цел да се стимулира консуматорщината и превръщането на потреблението в спорт.
Все пак трябва да се отчита също, че при една кола за 45К евро дори след 10 г се подържа кола за 45К евро. Повечето хора НЯМАТ нагласа купувайки си Е90/Е91 за 8000 лв да плащат подръжка, като за кола за 80К лв. Друг важен фактор е, че понякога 3К - 5К лв в повече дадени при покупката на кола незнайно коя употреба, може да означава много по-гледан и запазен екземпляр. Всичко е субективно, има не малка доза късмет, но и при обстоен преглед някой важни неща мяма как съвсем да убягнат.

Няма как 10г кола да ти е с остатъчна стойност 35-45%, освен ако не е супер рядка хах. Обикновено на 5тата година остатъчната стойност е към 50% при всички масови автомобили. От там вече на 10тата на колко отиваме под 25% със сигурност, в зависимост вече от км и състоянието :)
Разбира се една кола на 400 000 реални км е изпята песен и в нея остатъчната стойност е някаква символична. Не става въпрос само за двигателя, ами трансмисия, окачване всичко е амортизирано с такъв пробег. Такъв автомобил е редно да е с много по-ниска пазарна стойност, отделно и продажбата е много трудна, щото всеки нормален човек бяга като чуе пробега, като знаем по-новите коли какво представляват. Общо взето за 10г автомобили психологическия праг е около 200 000 км, т.е. цената там на пазара (немския и европейския, не българския) е съвсем различна спрямо тия на по 300+.
Това за поддръжката е вярно, поддържа се на клас, не на години.


Продавач на коли съм в Англия. Стандартното обезценяване на чисто нов автомобил за 3 години, при средно 6000 мили годишно е от 60 до 70% зависимост от модела. Форд Фокус, чисто нов за 22-3 хиляди паунда, след 3 години е между 7 и 8 търговска цена. Слагаш 1,1-5к паунда отгоре и получаваш пазарна.

БМВ не са по различни. Съвсем наскоро един колега се жалваше как неговата пета серия, регистрирана Ноември 2016-та, 535д м пакет в момента се оценява на 18 хиляди паунда търговска цена. Цената на този автомобил чисто нов е към 50 хиляди (паунда) и малко отгоре зависимост дали има екстри над стандартното оборудване. 4та серия 435д м пакет с 6-7 бона в екстри на 3-4 години с около 30-40к мили в момента са малко над 20к паунда от БМВ дилъри. Същите чисто нови са 56-57 хиляди паунда.

По мои наблюдения в България са с няколко хиляди по-скъпи, сигурно защото са по-рядки. Нещото което не знае масовата публика обаче, е че на тези коли има голяма отстъпка. Тоест обезценяването не започва от 57к, което е по лист цена а от това за което се продава най-често. Пример: Защо да дам 50к хиляди паунда за 435д м пакет на 3-4 месеца с под 2000 мили пробег, ако мога да си купя чисто нова за 47к? Казвам за 47, понеже отстъпките вървят от порядъка на 15 до 25% зависимост от каква кампания върви в момента и колко искат да от тикат даден модел. Прикачам пример, където ми предлагат 18% или 10 000 паунда отстъпка от чисто нова 435д. Следователно, въпросната кола ако си я купил за 47, първото нещо което губиш е ДДС-то. В момента който се регистрира колата вече ще е на 37-38. Казвам защото бях видял 435д на 2 месеца с 20 мили пробег, с Марино кожа и Марино табло + още 8 бона в екстри за 38к. Тоест 20 бона разлика между същата кола чисто нова. И това го спестяваш само защото колата е регистрирана вече. Може би брутален пример, но има такива. Та колко ще струва след 2 години? 35? 34? Не. 20.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: E90 320i гори масло

Мнение от b00st » 26 Мар 2019, 14:00

Колега в Англия пазара е много различен. Колите втора употреба са по-евтини от нашите със сигурност, като не знам дали основия фактор е че да караш 435д застраховката и данъците са космическа сума и това до голяма степен стеснява кръга от желаещи?
Това за отстъпката на нови БМВ-та е подобно и тук. Могат да ти направят над 10% за добро утро, като дори 18% са възможни ако автомобила е регистриран вече и има врътнат някой друг км (до 2000).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 22.09.2018
Кара: e92 335d
Мечтае да кара: F32 435d

Re: E90 320i гори масло

Мнение от wishy35 » 26 Мар 2019, 14:07

b00st написа:Колега в Англия пазара е много различен. Колите втора употреба са по-евтини от нашите със сигурност, като не знам дали основия фактор е че да караш 435д застраховката и данъците са космическа сума и това до голяма степен стеснява кръга от желаещи?
Това за отстъпката на нови БМВ-та е подобно и тук. Могат да ти направят над 10% за добро утро, като дори 18% са възможни ако автомобила е регистриран вече и има врътнат някой друг км (до 2000).


Да, правил съм сравнение с българския пазар и наистина в БГ държат цена по-добре. Иначе данък на 435д тук е евтин. Към 250 паунда годишно. 335д-то ми е 230. Иначе идеята ми беше, че колите се обезценяват много лесно. А иначе за регистрирани автомобили тук 30-35% лесно. Но да, в България е различно. Зависи каква стратегия има самия дилър и колко му позволява производителя на база на толкова колко единици се регистрират.
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: E90 320i гори масло

Мнение от b00st » 26 Мар 2019, 14:10

Говорим за лизинг, тук всичко се купува на лизинг. 35% отстъпка от регистиран автомобил с пробег до 2000км? Това ми се струва НЕРЕАЛНО. Или самата цена е надута много или има нещо гнило. Не знам кой дилър ще даде такава оферта, според мен е на загуба.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 22.09.2018
Кара: e92 335d
Мечтае да кара: F32 435d

Re: E90 320i гори масло

Мнение от wishy35 » 26 Мар 2019, 17:07

b00st написа:Говорим за лизинг, тук всичко се купува на лизинг. 35% отстъпка от регистиран автомобил с пробег до 2000км? Това ми се струва НЕРЕАЛНО. Или самата цена е надута много или има нещо гнило. Не знам кой дилър ще даде такава оферта, според мен е на загуба.


Той се регистрира само да се мине таргета. После вече се отърват от него. Както казах най-бруталния пример който бях видял (в Англия де), беше 435д м пакет с поне £10,000.00 в екстри. Цената на колата като нова я бях сметнал към 57-58к. Продаваше се само като регистрирана, но не карана (тук това е често). Тоест <50 мили пробег. Цената беше 38к. Което както и да ги гледаш са едни 20 хиляди. Това беше в края на годината (2018), когато всички гонят таргети. Това конкретно е брутален пример, но се срещат. Нормата би било наполовината на това. Примерно да е за 43-46. Както казах, зависи колко искат да се отърват от конкретен модел. В случая имаше много стабилни оферти за 4та сериа.

В момента работя за Фиат, и тея малките Фиат 500, чисто ново струва £13760.00 + боята за средно ниво оборудване. Ние правим оферта на същата кола ако е в наличност за £10690.00 ВКЛЮЧВАЙКИ боята на конкретни коли. Една конкуретна фирма я предлага същата кола за £9990.00, което си е направо 30% отстъпка от чисто нов автомобил. Имам спомен продадох чисто нов Форд Фокус, Титаниум, дизел ръчка за 15к и нещо. Стандартна цена беше към 22 ако не се лъжа. Не помня вече. Края на тримесечието стават чудеса. Всеки получава големи бонуси ако си направиш таргета и понякога коли се продават НА ЗАГУБА. Трябва просто да нацелиш момента :)
Изображение

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook