От ръчна кутия към автоматик
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
От ръчна кутия към автоматик
Как стои въпроса при тази конверсия?
Какво е необходимо като хардуер и електроника?
Има ли разлики в кутиите монтирани в е9х и е6х ?
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Какво е необходимо като хардуер и електроника?
Има ли разлики в кутиите монтирани в е9х и е6х ?
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: От ръчна кутия към автоматик
Приключение с неясен изход ЕКУ'тата са различни, инсталациите имат разлика, кутиите на Е6х и Е9х имат разлики някакви, но пасва механически, лоста и механизмите за смяна, стената зад волана, педалите, еку на ск кутия, тампони и носачи на ск. кутия, табло с друга индикация, металната планка която е за почивка на крака е друга. Това се сещам на първо четене
това е частите само за скоростния лост
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=25_0435
това е частите само за скоростния лост
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=25_0435
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: От ръчна кутия към автоматик
Той и неговите части ще продаде, особено скоростната кутия, която става и за бензиновите. Но ако няма вариант за продажба на текущата и купуване на нова в същото състояние, но автомат, защо пък не?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: От ръчна кутия към автоматик
Точно това е, че моята си я познавам, обслужена е и трудно ще намеря кола в подобно състояние, а от друга страна мога да взема кутия от една е61ца на тотализирана, на реални 140к която съм карал и знам, че е здрава и много добре работеща...На почти без пари. Въпроса е дали разликите в ДДЕ и Комби не са само до кодиране, за автомата знам че има допълнително еку. Иначе в тампоните на носачите каква пък разлика да има?
В конзолата на волана каква е разликата?
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
В конзолата на волана каква е разликата?
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: От ръчна кутия към автоматик
vld написа:Точно това е, че моята си я познавам, обслужена е и трудно ще намеря кола в подобно състояние, а от друга страна мога да взема кутия от една е61ца на тотализирана, на реални 140к която съм карал и знам, че е здрава и много добре работеща...На почти без пари. Въпроса е дали разликите в ДДЕ и Комби не са само до кодиране, за автомата знам че има допълнително еку. Иначе в тампоните на носачите каква пък разлика да има?
В конзолата на волана каква е разликата?
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Мисля,че направо се сменят и не стават само с кодировка - има подобна тема в E90 post само,че обратното...принципно не е невъзможно,само да ти се занимава,виж аз си мислих от Х само на RWD а там вече е оромен филма
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: От ръчна кутия към автоматик
Gqbriel написа:виж аз си мислих от Х само на RWD а там вече е оромен филма
Не разбирам защо трябва да е така. Не става ли софтуерно да се изключи сигнала към раздатката, така че винаги да подава 100% на задните колела, нещо като при ЕГР-а, където му казваш винаги да стои затворен?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: От ръчна кутия към автоматик
dextuar написа:Gqbriel написа:виж аз си мислих от Х само на RWD а там вече е оромен филма
Не разбирам защо трябва да е така. Не става ли софтуерно да се изключи сигнала към раздатката, така че винаги да подава 100% на задните колела, нещо като при ЕГР-а, където му казваш винаги да стои затворен?
Не не става..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: От ръчна кутия към автоматик
vld написа:Точно това е, че моята си я познавам, обслужена е и трудно ще намеря кола в подобно състояние, а от друга страна мога да взема кутия от една е61ца на тотализирана, на реални 140к която съм карал и знам, че е здрава и много добре работеща...На почти без пари. Въпроса е дали разликите в ДДЕ и Комби не са само до кодиране, за автомата знам че има допълнително еку. Иначе в тампоните на носачите каква пък разлика да има?
В конзолата на волана каква е разликата?
Цялата ламарина която крепи таблото е различна педалите са с различни позиции, механизмите за избиране позиции на автоматика няма да станат, а кутия от Е61 не съм убеден, че куплунгите ще съвпаднат 99.9% няма, има огромно приключение с безброй малки неща който няма да пасват това е проект за много месеци и неограничен бюджет. имай предвид какво трябва да си купиш : уредите на таблото ЕКУ от Е60 на Е90 няма да пасне по никакъв начин 2 ЕКУ'та за Е90 трябва да търсиш. Най добрия вариант е да купиш същата кола като твоята дори по година и да прехвърляш така ще стане иначе дори модели 2009-2010 имат вътрешни разлики разни куплунги не пасват. Аз пробвах с подгрева на филтъра за LCI с моят мотор има 3-4 варианта на куплунги и става само по вин и това е за 1 филтър не ми се мисли при кутиите какво
Казвам ти го като човек който се е ровичкал доста. Най лесното е да пуснеш твоята за хубава цена и да си чакаш и като я продадеш си вземи пак читава кола с добра история намират се за повече пари, но ще ти излезе по евтино и по бързо а и ще си сигурен в това което имаш като резултат Такъв франкенщайн после трудно се продава да знаеш
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10423
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: От ръчна кутия към автоматик
Ако искаш мнение, не се хващай с тоя проект. Скоростната кутия е базово оборудване около което се съобразява всичко останало. Като гледам видимите разлики какви са, мога да си представя колко са невидимите - от е.инсталация до охлаждане на маслото.
Never mistake motion for action...
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: От ръчна кутия към автоматик
Свърши тая идея, ще търся друга автомат. Тази замина
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани