BMW 335d
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: BMW 335d
Shumene92 написа:Колега благодаря ти за точните отговори. Говориха ми за някакъв торк в кутията има ли някакъв проблем с това. Може ли да се маха предварително? Като ти гледам колата е перфектна как ги изкара тези коне мисля че не става само със чип. Гледам от Германия e92 335Д до 200хил. км макс. ДПФ- а добре ли е да се маха? И някакви проблеми имал ли си с колата ремонти т.н.
Колега, тук торка не е такъв проблем като при другите по-стари кутии от този тип. Честно казано не съм чул някой да е правил торк, но и колите с този мотор са доста по-малко от останалите, така че това не е критерии. Говорим за 286 коня, тези с 272 коня си правят торк редовно - знам за бая случаи. Но те са и по-стари години (в Е60 има и бая милионици, на 200 000 реални) и има разлика в кутията с тази версия на мотора. от 03/2007 е друг мекатроника, а и ти каза, че имаш 6 бона за ремонти така, че нямаш грижи Аз веднага като я взех ново масло 10л на машина и газ. Проблем няма ако не подминаваш 750-800НМ. Конете са ми къси както и НМ понеже искам надеждност, не тунингарщина на всяка цена и пушилки. Имам приятели с по 380-90 коня и 820-30НМ (ремап, без ДПФ) но там гърмят редовно мъркучи, охладители на ЕГР и такива периферии, което за мен е излишно + кутията се товари много и също се амортизира повече от нормалното. Още повече като се бяга от ефективноста на турбините, последните коне са с цената на много пушилки и мен не ме кефи това. Да не говорим, че кутията е доста умна и като усети какво и причинява мотора забавя смените на предавките, за да я бъде
ДПФ-а не го махай докато не умре. Аз моя го махнах въпреки, че беше като нов и сега малко ме е яд понеже имам карбонови ауспухови накрайници, които се цапат след ДПФ - пак карбон ама с лек сажден отенък...Проблеми по мотора и кутия не съм имал - сменял съм 3-4 О-пръстена по турбо пътищата и гарнитурата на изпускалния колектор + на голямата турбина. Тя беше 80лв и си викам айде и на малката гарнитурка и като казаха 150лв само ОЕМ реших ако умре тогава понеже се сменя много лесно отгоре. Каскадното пълнене е доста компактно пакетирано, но си е жега в крайна сметка...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Shumene92
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 21.03.2017
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: John deere 8340
- Мечтае да кара: Bmw 335d, bmw m5
Re: BMW 335d
Колега наистина ти благодаря за хубавите коментари. Както казах до месец заминавам за Германия ще ги разгледам и там колите. Ще търся нещо до 170 190хил.км. Между другото от Англия мога да си вземам 2х335д. До 30хил.лв и това е като вариант защото тука във България са наистина много малко на реални километри и тези които са на реални не искат да ги продават Честно казано да си вземам кола от Англия е схема. Бях около 1година в Лондон и да ти кажа честно много си пазят колите и си ги продават със сервизна история което е 1+. Незнам и аз на къде да тръгна. Но живот и здраве ще станат нещата, може би някой ден ще се срещнем на събора. Още един път ти благодаря за проявеното уважение колега, и още милион километри със звяра. (без ремонти само нафта и масло)
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: BMW 335d
Аз пък не бих купил кола с десен волан и после да го въртя, особено при кола с толкова електроника. Просто ще си взема нормална. Има и нещо друго, в Англия не ги карали силно. Този мотор от бой не се плаши, ама изобщо. Потенциалът му е огромен и е важно как е поддържан само и единствено! А Швабите определено си го правят това, но говорим за баш Швабите, а не са ония минаващите граници с цел изборен туризъм.
Назад някой каза, че без ДПФ и ремап правело бая ластик на М5 Е39. Ами нормално, та те нютоните му стават страшно големи, а на онова му трябват бая обороти, че да изкара мощ. Аз имам приятел с фейсово Е92, което е с лек ремап, ДПФ си е на мястото(защото не искаше грам да пуши и мирише най-вече)и в права линия върви с Е39 М5, имаше даже два клипа, на единия леко дори го подминава, в завоите е ясно, че това по-леко купе и нисък център на тежестта ще е отпред. Обаче и Е39-ката не беше от най-най-читавите.
И аз не знам какво им обръщате внимание толкова на тези дюзи, това да не са ви дюзите на 335и, които са си консуматив, понякога на две смени на масло, нито пък проблемите му с помпата за високо налягане и т.н. В нета и дори във форума е ПЪЛНО с проблеми на 335и, но дизела е доста, доста по-здрав. Просто отдавна правят турбиниран трилитров дизел БМВ, а бензинката далеч по-късно я почнаха и това си оказва влияние.
В 335д този мотор е само 286 коня. Единственият минус за мен е грозния скоростен лост спрямо Е60 фейс - е 92 е с "бастуна".
Назад някой каза, че без ДПФ и ремап правело бая ластик на М5 Е39. Ами нормално, та те нютоните му стават страшно големи, а на онова му трябват бая обороти, че да изкара мощ. Аз имам приятел с фейсово Е92, което е с лек ремап, ДПФ си е на мястото(защото не искаше грам да пуши и мирише най-вече)и в права линия върви с Е39 М5, имаше даже два клипа, на единия леко дори го подминава, в завоите е ясно, че това по-леко купе и нисък център на тежестта ще е отпред. Обаче и Е39-ката не беше от най-най-читавите.
И аз не знам какво им обръщате внимание толкова на тези дюзи, това да не са ви дюзите на 335и, които са си консуматив, понякога на две смени на масло, нито пък проблемите му с помпата за високо налягане и т.н. В нета и дори във форума е ПЪЛНО с проблеми на 335и, но дизела е доста, доста по-здрав. Просто отдавна правят турбиниран трилитров дизел БМВ, а бензинката далеч по-късно я почнаха и това си оказва влияние.
dextuar написа:А има ли вариант за Е92 335д 272к (старите дюзи) и новата скоростна кутия, която държи до 1000 NM, че нали старата държала само до 700...
В 335д този мотор е само 286 коня. Единственият минус за мен е грозния скоростен лост спрямо Е60 фейс - е 92 е с "бастуна".
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: BMW 335d
как се влиза, когато си сам, в Мола или на МакДрайв, когато колата НЯМА волан, щото с десен волан си без волан
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: BMW 335d
Не знам, кои са тея англичани, които си пазят колите, но там, в общи линии, колата се ремонтира в три случая:
1.фейлнала е МОТ и ремонтът е под стойността на колата
2.нещо тропа/вие/скърца/блъска МНОГО....
3.нещо изпадне в движение(не винаги бива забелязано)
1.фейлнала е МОТ и ремонтът е под стойността на колата
2.нещо тропа/вие/скърца/блъска МНОГО....
3.нещо изпадне в движение(не винаги бива забелязано)
- Plamenv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: BMW 335d
Колеги, а 330д е90 с м57 може ли да изкара 350 коня без да има излишни драми и ресурса за тунинг същия ли е като при 335 или 2те турбини надделяват над 1та на 330ката?
- Plamenv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: BMW 335d
Интересно ми е защото много ме човърка мисълта за ремап 330ката, но не знам колко издържа ръчката + раздатка..
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: BMW 335d
Plamenv написа:Интересно ми е защото много ме човърка мисълта за ремап 330ката, но не знам колко издържа ръчката + раздатка..
350 е доста оптимистично...без допълнителни модове няма да стане,ръчката ще издържи гаранция,виж съединител и маховик ще трябва да смениш. За раздатката мисля, че ще замине скоропостижно, ако говорим за тези коне разбира се.... . Не случайно 335д е само на задно.
Re: BMW 335d
300 коня ги имаш само с по-сериозен ремап, оттам нагоре ще трябва хибридно турбо, генерация, по-голям кулер евентуално. Дюзите имат голям дебит и няма да има нужда да се сменят, тъй като са същите като на 335Д. За около 2-3 бона може да изкараш 350 коня, но после раздатката не е ясно колко ще изкара.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: BMW 335d
Турбината има достатъчно дебит за 350кс., ще се наложи мод на маркучите от турбото към кулера и от кулера към дросела.
Но за тия коне ДПФ и катализатора задъжително трябва да се махнат, както и да се изключи ЕГР-а.
Нютоните ще са доста и те ще скапят раздатката ако не я щадиш.
Виж на около 300кс. ще е доста по надеждна колата
Но за тия коне ДПФ и катализатора задъжително трябва да се махнат, както и да се изключи ЕГР-а.
Нютоните ще са доста и те ще скапят раздатката ако не я щадиш.
Виж на около 300кс. ще е доста по надеждна колата
Re: BMW 335d
vld написа:Турбината има достатъчно дебит за 350кс.
Това виждал ли си го или само предполагаш?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: BMW 335d
Ами виждал съм го и то не от 330 а от 325д 305кс на колелата.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: BMW 335d
vld написа:Турбината има достатъчно дебит за 350кс., ще се наложи мод на маркучите от турбото към кулера и от кулера към дросела.
Но за тия коне ДПФ и катализатора задъжително трябва да се махнат, както и да се изключи ЕГР-а.
Нютоните ще са доста и те ще скапят раздатката ако не я щадиш.
Виж на около 300кс. ще е доста по надеждна колата
Колега ,грешиш относно турбината...всичко над 300 коня за тая турбина е убийствено,а 350 непостижимо...говорим за 330d не 335... нали?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: BMW 335d
choio написа:vld написа:Турбината има достатъчно дебит за 350кс., ще се наложи мод на маркучите от турбото към кулера и от кулера към дросела.
Но за тия коне ДПФ и катализатора задъжително трябва да се махнат, както и да се изключи ЕГР-а.
Нютоните ще са доста и те ще скапят раздатката ако не я щадиш.
Виж на около 300кс. ще е доста по надеждна колата
Колега ,грешиш относно турбината...всичко над 300 коня за тая турбина е убийствено,а 350 непостижимо...говорим за 330d не 335... нали?
Колегата дори говори за 325д
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: BMW 335d
Дам колата е българска, приятел на мой колега я направи, виждал съм графика от финото на маднес, може да се сметне че тяхното е малко оптимистично, но въпреки това резултата е много впечатляващ. Като ъпгрейди това са нещата, отпушена генерация и подмяна на турбо пътища, за интркулер нищо не са ми споменавали, турбото е оригиналното гарет 2260.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани