Смяна на Е90 с Е92
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
54 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Смяна на Е90 с Е92
Задно си има и на 435 и на 335 Ф серия. Не знам какви са тия митове и легенди тука.
Качеството на материалите зависи от класа оборудване (въпреки че БМВ официално не го споменават). Пласмасариите в 320-ката просто са по-зле от 335 и това е.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Смяна на Е90 с Е92
Alek_SV написа:
Задно си има и на 435 и на 335 Ф серия. Не знам какви са тия митове и легенди тука.
Качеството на материалите зависи от класа оборудване (въпреки че БМВ официално не го споменават). Пласмасариите в 320-ката просто са по-зле от 335 и това е.
Айде сега извади същия скрийншот за Ф3х 335 D
От 3 страници тема ти си първия, който заговаря за бензин...
Re: Смяна на Е90 с Е92
Ей как скочи като ощипана моома Факт е тъпото решение на БМВ ( поредната им издънка) да направят 35д само Х драйфффф . Това не значи ,че няма избори . Е92 335д с агресивно каране харчи 12-13 градско , Ф32 с агресивно харчене и то ще харчи толкова заради качен разход от Х-а и намален от 8мица автомата. Въпроса е на който му е важно задното ( тоест на всеки , който си взима БМВ , за да е яка кола на задно , а не за фетиша по марката и социален статус) има опция. F32 с N55 e 15-16 градско . На фона на 60-тината хиляди , които струват пътвите години 435 в момента 2-3 литра разлика в горивото няма да е фактор.
Последна промяна Alek_SV на 27 Мар 2017, 6:36, променена общо 1 път
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Смяна на Е90 с Е92
@Alek_SV изпуснах го аз твоето Е92 335д
А н54/55 лично аз не бих си взел, прекалено рисков ми е
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
А н54/55 лично аз не бих си взел, прекалено рисков ми е
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Смяна на Е90 с Е92
dextuar написа:@Alek_SV изпуснах го аз твоето Е92 335д
А н54/55 лично аз не бих си взел, прекалено рисков ми е
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Спокойно, в добри ръце е.
Re: Смяна на Е90 с Е92
Еми изтърва докато се почесваш и го мислиш Дадох я доста тънко , а колата си заслужаваше отвсякъде.
Нищо ...
Ще ти дам втори шанс скоро да се поправиш
Нищо ...
Ще ти дам втори шанс скоро да се поправиш
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Смяна на Е90 с Е92
Имам E92, карал съм Е90. Предимствата на купето са хубавата визия, като комфорт за дълги пътувания е може би малко по-голямо, седалките са адски удобни (спортните) и не те изморяват и другото преимущество е, че е малко по-технологично от към фарове, сравнение с 90ка преди фейса. След фейса фаровете на седана стават като на купетата. Иначе място за 2ма има отзад без проблем, седалките са много умно направени да се вдигат и да се плъзгат напред назад, като се запомня позицията им и си я връщаш обратно в същата, за разлика от 6ците, където много гадно да влезнеш отзад, защото седалките само се сгъват и не се плъзгат напред. Но ако ще возиш постоянно хора, най-добре да се ориентираш към седан.
- bellerephon
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F31 LCI
Re: Смяна на Е90 с Е92
b00st написа:Имам E92, карал съм Е90. Предимствата на купето са хубавата визия, като комфорт за дълги пътувания е може би малко по-голямо, седалките са адски удобни (спортните) и не те изморяват и другото преимущество е, че е малко по-технологично от към фарове, сравнение с 90ка преди фейса. След фейса фаровете на седана стават като на купетата. Иначе място за 2ма има отзад без проблем, седалките са много умно направени да се вдигат и да се плъзгат напред назад, като се запомня позицията им и си я връщаш обратно в същата, за разлика от 6ците, където много гадно да влезнеш отзад, защото седалките само се сгъват и не се плъзгат напред. Но ако ще возиш постоянно хора, най-добре да се ориентираш към седан.
Точно в това е въпроса - не мисля да карам хора. В 90% от времето се возя сам, това е и една от причините двете врати да не ме притесняват. Малко ме притеснява това, че окачването е по-твърдо, въпроса е колко по-твърдо ?
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Смяна на Е90 с Е92
зависи от купето - ако е xDrive е "луксозно" меко, понеже те няма как да са със спортно окачване и са щъркели. ако е на задно има нормално (което е 10мм по-ниско от джипката и спортното - 20мм по-ниско от джипката, вече и с по-твърди амортесьори). Спортно си има и на Е90. Джантите и гумите са по-голям фактор за возията при еднакви или сходни окачвания като твърдост...
Спортно по default има само на топ версиите бензин/дизел - 335 (задно), но ти каза, че не търсиш такава, затова е според оборудването на автомобила. Най-притеснително за возията е ако колата е със спортно и рънфлат - тогава вече си е яка друсалка и даже напречните пукнатини в асфалта ще те дразнят особено с 255 гума отзад, която не пропуска нищо от пътя
Спортно по default има само на топ версиите бензин/дизел - 335 (задно), но ти каза, че не търсиш такава, затова е според оборудването на автомобила. Най-притеснително за возията е ако колата е със спортно и рънфлат - тогава вече си е яка друсалка и даже напречните пукнатини в асфалта ще те дразнят особено с 255 гума отзад, която не пропуска нищо от пътя
"Чемодан, вокзал, Москва"
- bellerephon
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F31 LCI
Re: Смяна на Е90 с Е92
Мойта в момента е със спортно окачване и мисля сега да слагам летните гуми, които са рънфлат 225/45/17 и си е друсалка, но колата е залепена. Въпреки това не мисля, че ще издържа по-твърдо окачване, това и породи въпроса ми.bai_ILIA написа:зависи от купето - ако е xDrive е "луксозно" меко, понеже те няма как да са със спортно окачване и са щъркели. ако е на задно има нормално (което е 10мм по-ниско от джипката и спортното - 20мм по-ниско от джипката, вече и с по-твърди амортесьори). Спортно си има и на Е90. Джантите и гумите са по-голям фактор за возията при еднакви или сходни окачвания като твърдост...
Спортно по default има само на топ версиите бензин/дизел - 335 (задно), но ти каза, че не търсиш такава, затова е според оборудването на автомобила. Най-притеснително за возията е ако колата е със спортно и рънфлат - тогава вече си е яка друсалка и даже напречните пукнатини в асфалта ще те дразнят особено с 255 гума отзад, която не пропуска нищо от пътя
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Смяна на Е90 с Е92
bellerephon написа:Мойта в момента е със спортно окачване и мисля сега да слагам летните гуми, които са рънфлат 225/45/17 и си е друсалка, но колата е залепена. Въпреки това не мисля, че ще издържа по-твърдо окачване, това и породи въпроса ми.bai_ILIA написа:зависи от купето - ако е xDrive е "луксозно" меко, понеже те няма как да са със спортно окачване и са щъркели. ако е на задно има нормално (което е 10мм по-ниско от джипката и спортното - 20мм по-ниско от джипката, вече и с по-твърди амортесьори). Спортно си има и на Е90. Джантите и гумите са по-голям фактор за возията при еднакви или сходни окачвания като твърдост...
Спортно по default има само на топ версиите бензин/дизел - 335 (задно), но ти каза, че не търсиш такава, затова е според оборудването на автомобила. Най-притеснително за возията е ако колата е със спортно и рънфлат - тогава вече си е яка друсалка и даже напречните пукнатини в асфалта ще те дразнят особено с 255 гума отзад, която не пропуска нищо от пътя
Спортното на Е92 с нормални гуми е ок, но с рънфлет не ти препоръчвам.
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Смяна на Е90 с Е92
Мой приятел кара Е90 със стандартно окачване и 18ки обикновени гуми. Така вози много, ама много по-комфортно от моята Е92 LCI, която пак е със стандартно окачване и 17ки обикновени гуми. Като сложа и рънфлатките лятото става още една малка идея по-твърдо. В Мкар ми обясняваха, но не знам колко е вярно, че стандартното окачване за Е92 е това, което се води "спортно" при Е90. Отделно и за двете се предлага като опция М-техник окачване.
Re: Смяна на Е90 с Е92
stocky написа:Мой приятел кара Е90 със стандартно окачване и 18ки обикновени гуми. Така вози много, ама много по-комфортно от моята Е92 LCI, която пак е със стандартно окачване и 17ки обикновени гуми. Като сложа и рънфлатките лятото става още една малка идея по-твърдо. В Мкар ми обясняваха, но не знам колко е вярно, че стандартното окачване за Е92 е това, което се води "спортно" при Е90. Отделно и за двете се предлага като опция М-техник окачване.
Точно така е. Купетата излизат стандартно със Sport Suspension settings, което е различно от M Suspension. При Е90 и двете се доплащат.
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Смяна на Е90 с Е92
Странното е, че не съм със Stagered сетъп на джантите. С 4 еднакви съм.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Смяна на Е90 с Е92
(h)aman написа:stocky написа:Мой приятел кара Е90 със стандартно окачване и 18ки обикновени гуми. Така вози много, ама много по-комфортно от моята Е92 LCI, която пак е със стандартно окачване и 17ки обикновени гуми. Като сложа и рънфлатките лятото става още една малка идея по-твърдо. В Мкар ми обясняваха, но не знам колко е вярно, че стандартното окачване за Е92 е това, което се води "спортно" при Е90. Отделно и за двете се предлага като опция М-техник окачване.
Точно така е. Купетата излизат стандартно със Sport Suspension settings, което е различно от M Suspension. При Е90 и двете се доплащат.
Стандартно не съм сигурен, защото съм виждал купета с високо окачване, но със сигурност първите са почти всички със спортно окачване.
Спорт пакета включва "staggered" джанти.
54 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани