Смяна на Е90 с Е92
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
54 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- bellerephon
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F31 LCI
Смяна на Е90 с Е92
Колеги, възнамервам да продавам Е90-та и се двуомя между Е92 и Ауди А4 (B8). Честно казано Бавареца ми харесва доста повече, а за мен няма да са минус двете врати, но въпроса е заслужава ли си? Голяма ли е разлика спрямо Е90? Какви са положителни промени? Аз съм се спрял на 320D 177 к.с. или 325D 204 коня. По-голям мотор не искам, тъй като карам главно градско и разхода ще ми дойде малко в повече. Също моля запознати да споделят тези два мотора какъв среден разход дават.
Благодаря предварително !
Благодаря предварително !
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Смяна на Е90 с Е92
Заслужава ли си спрямо Е90 ли? Или спрямо Аудито? Много е просто - ако те кефи си заслужава Щом това, че е с 1 врата не ти пречи си ок като цяло.
"Чемодан, вокзал, Москва"
- bellerephon
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F31 LCI
Re: Смяна на Е90 с Е92
bai_ILIA написа:Заслужава ли си спрямо Е90 ли? Или спрямо Аудито? Много е просто - ако те кефи си заслужава Щом това, че е с 1 врата не ти пречи си ок като цяло.
Спрямо Е90. Кажи моля те нещо повече за разход, двигател, окачване. Отвън има доста разлики, на пръв поглед вътре няма такива, така ли е ?
Re: Смяна на Е90 с Е92
Разликата е че Е92 е много по-красива кола . Ако се возиш сам през повечето време е по-комфортно , защото е по-широко от Е90 по очивидни причини. Технически е същата.
Да смениш Е90-ка 320 с Е92 320 си гламотийка като цяло , единственото което може да те оправдае финансово е ако си карал pre-LCI и сега взимаш LCI , иначе си вътрешно.
Да смениш Е90-ка 320 с Е92 320 си гламотийка като цяло , единственото което може да те оправдае финансово е ако си карал pre-LCI и сега взимаш LCI , иначе си вътрешно.
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Смяна на Е90 с Е92
Няма голям смисъл ако не ти прави твоята мизерии и трябва да се смени бързо. Е92 има същия интериор и двигатели, малко по-твърдо е окачването. А4 мен не ме кефи, бих взел А5.
- bellerephon
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F31 LCI
Re: Смяна на Е90 с Е92
Бюджетът ми е 20К, А5 дизел под 200 коня (190,170) са около 25. Иначе и на мен ми харесват доста, но няма да се вмъкна. Другият вариант беше C-класа, но ми е доста дървена отвътре. Затова като че ли за тези пари най-доброто е Е92 или А4. Не съм карал А4, но от ревюта разбирам че БМВ-то е с най-добра возия между трите. Ауди-то определено ми харесва, но ако се спра на него се чудя дали да е 2.0 или 2.7 дизел. Пак повтарям, за мен е от голямо значение разхода, тъй като карам основно градско и то на късо разстояние, но в същото време не ми се иска да слизам под 160-те коня на БМВ-то ми.
Re: Смяна на Е90 с Е92
Аз смених е90 с е92, но купето е с двойно повече коне. Да, Е92 има някой предимства, като повече екстри стандартно, значително по-красиво, но в никакъв случай не мога да оправдая смяна без някаква голяма разлика. Друг е въпроса ако сегашната ти кола има някакви сериозни проблеми и без това смяташ да я продаваш или примерно искаш да минеш от дизел на бензин (което не е така)
Това за мен противоречи на логиката - градско и то на къси разстояния е все тая колко гори... и 10 да е и 20 да е накрая са някакви левчета. Разбирам да минаваш по 40-50к на година, както някой колеги - тогава разхода е огромен фактор. Отделно на тоя дизел ще му вземеш здравето с такова каране...
За да отговоря по-конкретно на въпросите ти, прочети темата за избор и ще разбереш защо 325д по-добрия вариант (това е ако наистина държиш да си купиш дизел за къси градски разстояния, което намирам за абсурдно). Разликите Е90/Е92 - механично 1:1. Разлики във външния вид - Е92 е само с ксенон и с доста скъпи фарове. Капаци, калници (пластмасови) и брони също са различни. Седалките са малко по-различни, отзад е само 2 места. Няколко неща за чупене в повече има - асистентите за коланите и шум от прозорците, които са без рамки. По-твърдо окачване стандартно. Това е което се сещам.
bellerephon написа: Пак повтарям, за мен е от голямо значение разхода, тъй като карам основно градско и то на късо разстояние, но в същото време не ми се иска да слизам под 160-те коня на БМВ-то ми.
Това за мен противоречи на логиката - градско и то на къси разстояния е все тая колко гори... и 10 да е и 20 да е накрая са някакви левчета. Разбирам да минаваш по 40-50к на година, както някой колеги - тогава разхода е огромен фактор. Отделно на тоя дизел ще му вземеш здравето с такова каране...
За да отговоря по-конкретно на въпросите ти, прочети темата за избор и ще разбереш защо 325д по-добрия вариант (това е ако наистина държиш да си купиш дизел за къси градски разстояния, което намирам за абсурдно). Разликите Е90/Е92 - механично 1:1. Разлики във външния вид - Е92 е само с ксенон и с доста скъпи фарове. Капаци, калници (пластмасови) и брони също са различни. Седалките са малко по-различни, отзад е само 2 места. Няколко неща за чупене в повече има - асистентите за коланите и шум от прозорците, които са без рамки. По-твърдо окачване стандартно. Това е което се сещам.
- bellerephon
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F31 LCI
Re: Смяна на Е90 с Е92
Благодаря за изчерпателния отговор! Явно не съм се изразил добре - всеки ден минавам минимум 60 км. (Перник-София), което по моите виждания си е градско, спрямо натоварения трафик. Иначе продължавам да съм раздвоен, явно избора ми ще зависи от състоянието на дадена кола.
Относно Е92 - заглеждах се по нея тъй като е по-нова година, също така щях да търся кола с навигация и парктроник, които екстри моята няма.
Относно Е92 - заглеждах се по нея тъй като е по-нова година, също така щях да търся кола с навигация и парктроник, които екстри моята няма.
Re: Смяна на Е90 с Е92
Така като чета, е90 325d LCI е твоята кола (само не знам бюджета дали е адекватен) Ако изпадне Е92 няма лошо, но да търсиш специално такова не мисля, че печелиш нещо. По-скъпи са, а основния плюс е въшния вид.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Смяна на Е90 с Е92
колегата nero_ е успял наистина кратко и ясно да ти обясни основните разлики. Никъде не виждам да си споменал за кутията - аз лично бих ти препоръчал да е автомат ако ще е дизел. Особено 6 цилиндъра и автомат си е страхотна комбинация (карал съм 6 цил. ръчка и автомат и не мога да си представа вече ръчна кутия като цяло). Тия 60км на ден са на кантар бензин дизел, но по-скоро дизел като гледам твоите предпочитания. За 25 000км на година бих взел дизела, за 15 000 бензин. Само едно не прави - не си взимай "бедно" купе. Купетата макар и бедни някой екземпляри (предимно 4 цилиндровите) наистина имат повече стандартни екстри, но е добро комбо да имаш автомата и навигацията. За 20 бона мисля, че ще намериш добър екземпляр, вече за LCI трудна работа. Гледай да е с новата навигация ако може. Разликата между старата с която си сега предполагам и новата не е малка. Както каза колегата ако се прави да е наистина едно ниво нагоре горе долу.
Щом досега си карал 163 коня, логичния ъпгрейд е на 6 цилиндров двигател според мен, разбира се ако изпадне по-нова година и добро състояние, 177 коня си е оферта (това с веригите не е никаква драма за кола струваща 20 бона според мен)
Щом досега си карал 163 коня, логичния ъпгрейд е на 6 цилиндров двигател според мен, разбира се ако изпадне по-нова година и добро състояние, 177 коня си е оферта (това с веригите не е никаква драма за кола струваща 20 бона според мен)
"Чемодан, вокзал, Москва"
- bellerephon
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F31 LCI
Re: Смяна на Е90 с Е92
Колеги, изключително съм благодарен и на двама ви за мненията и съветите. За мен също автомата е по-добър вариант и ще се оглеждам за такъв, само се надявам да не харчи много. Относно двигател - лично за мен избора е между двата по-малки (177,204 коня). Мисля, че ме убедихте че си заслужава да направя лек ъпгрейт, но да не изневерявам на марката.
Между другото днес като по поръчка видях паркирали една до друга Е92 и А4 и честно казано едната кола наистина ми хвана окото. Просто Ауди-то се среща под път и над път и не впечатлява толкова. Иначе със сигурност е хубава кола. Скоро ще пускам моята, да се надявам, че бързо ще я продам.
Между другото днес като по поръчка видях паркирали една до друга Е92 и А4 и честно казано едната кола наистина ми хвана окото. Просто Ауди-то се среща под път и над път и не впечатлява толкова. Иначе със сигурност е хубава кола. Скоро ще пускам моята, да се надявам, че бързо ще я продам.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Смяна на Е90 с Е92
Чакай, чакай колега не е честно да сравняваш купе с кола с 4 врати Естетическите предимства са очевидни, както и практическите минуси...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Смяна на Е90 с Е92
204кс мотор чак 2010-1г.....за 20 бона, ще е страшна буквално.
А и 197 си е по-надежден и добър мотор, като изключим разхода.
А и 197 си е по-надежден и добър мотор, като изключим разхода.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Смяна на Е90 с Е92
А 197к мотора не е ли просто detuned 231к мотор, тоест с ремап става колкото 3.0д с ремап или се бъркам?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на Е90 с Е92
dextuar написа:А 197к мотора не е ли просто detuned 231к мотор, тоест с ремап става колкото 3.0д с ремап или се бъркам?
Има някой разлики в моторите, но да става колкото 330д с ремап без никакви проблеми.
Има доста мапнати коли на по 280-290кс. има и някои на повече.
Това без хардуерни ъпгрейди.
С подмяна на някои неща става и на 350+
54 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани