Смяна на Е90 с Е92

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Смяна на Е90 с Е92

Мнение от stocky » 30 Мар 2017, 10:46

Една идея съм по-нисък от въпросното Е90 320i ръчка на задно с окачването, с което си е била от завода (ако приемем, че е приклекнала с годините малко, защото е 2005г може и да го докараме на 10-13мм разлика). Единствените Е92-ки обаче, които съм виждал по-високи от мен са xDrive. Когато съм виждал Е92ка на задно с 4 еднакви джанти сме били на еднаква височина. Не знам дали има отношение pre-LCI/LCI?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Смяна на Е90 с Е92

Мнение от (h)aman » 30 Мар 2017, 11:03

Колеги, още от Е46 насам купетата си излизат със Sport Suspension Settings. Тези, които са по-високи са xDrive. Всички xDrive излизат с обикновено окачване, дори и с М пакет да е.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Смяна на Е90 с Е92

Мнение от b00st » 30 Мар 2017, 11:52

(h)aman написа:Колеги, още от Е46 насам купетата си излизат със Sport Suspension Settings. Тези, които са по-високи са xDrive. Всички xDrive излизат с обикновено окачване, дори и с М пакет да е.

Не знам ама съм виждал такова Е92 с дупки в калниците на 18ки, като от снимката http://s208.photobucket.com/user/boltja ... 2.jpg.html

Беше си 320d пре фейс. Не знам дали е със сменяни амове, или просто някои по-базови са със стандартно високо окачване.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 19.10.2013
Пол: Мъж

Re: Смяна на Е90 с Е92

Мнение от x7z » 21 Апр 2017, 19:49

днес сменях амо-рите порчани по Вина от гумата до калника е 7 см точно но още нямам и 15 км буквално преди беше доста по ниска отпред но там амортисиора единия беше на 0 другият на 71 % това е с 17 ки
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Смяна на Е90 с Е92

Мнение от Dextuar » 28 Юли 2017, 19:16

Малко да повдигна темата. И аз изпаднах в една такава дилема. Карам вече над 2 години Е90 с доста екстри, но е 20-ка дизел, та ми се искаше да покарам 6-так. Много се чудя дали да изчакам Ф30 330д да стане на някаква по-нормална цена или да скачам на Е92 325/330/335д фейслифт. Според вас кое би било по-добрия избор? Както казах, Е90-ката ми е с почти всички екстри (като за 20-ка), така че Е92 може да ме изненада само с CIC и по-големия мотор. От друга страна F30-ката има супер готиния 8 степенен автомат и вътре също много ми допада, но пък Е92 е тоооолкова красиво външно. Та, много съм раздвоен, помагайте :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Смяна на Е90 с Е92

Мнение от Satanism » 28 Юли 2017, 22:24

6такът е супер за каране, ама да сменяш само заради него, според мен не си струва.Особено ако вече си си "оправил" колата.Или поне трябва да е 335ца....
Вече ако ще сменяш към кабрио или купе, е по-различно.Аз лично не съм фен на въпросните, де, но поне има някакъв смисъл в смяната.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Смяна на Е90 с Е92

Мнение от Dextuar » 28 Юли 2017, 22:54

Satanism написа:6такът е супер за каране, ама да сменяш само заради него, според мен не си струва.Особено ако вече си си "оправил" колата.Или поне трябва да е 335ца....
Вече ако ще сменяш към кабрио или купе, е по-различно.Аз лично не съм фен на въпросните, де, но поне има някакъв смисъл в смяната.
Да, излиза, че е само заради 6-така. С моята нямам драми, познавам си я и засега да чукна на дърво, не ме е предала никъде, но пък и аз бая пари налях в поддръжка. Не ми се ще да почвам филма отначало обаче кефът си е кеф.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Смяна на Е90 с Е92

Мнение от bai_ILIA » 29 Юли 2017, 16:52

ти пък за един 6-так в купе ще доплащаш 10-15 бона недей нали няма смисъл, то е същото горе-долу :mhihi:
"Чемодан, вокзал, Москва"

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Смяна на Е90 с Е92

Мнение от b00st » 31 Юли 2017, 9:22

Като карал дълго време 4 цилиндрово бензиново BMW, мога да кажа само, че най-голямата екстра е матора :wave:

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook