Смяна на Е90 с Е92
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Смяна на Е90 с Е92
При н57 е така...при М57 дюзите са тъпи.И не се мапва баш като 330ка, по тоя повод....но клоуз енъф.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на Е90 с Е92
Satanism написа:При н57 е така...при М57 дюзите са тъпи.И не се мапва баш като 330ка, по тоя повод....но клоуз енъф.
Добре де може да има 5% разлика в крайния резултат
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Смяна на Е90 с Е92
Моята около 240тия кон започна да дава отбой(мерено с ДПФ).Но аз и казах на мапера, при първите симптоми на съпротивление да спира...предполагам спокойно могат да се докарат докъм 260-265кс.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Смяна на Е90 с Е92
Добре, а като здравина/уж са еднакви, но все пак/, кое е по-добре като поддръжка 25д или 35д, ако махнем турбините от уравнението?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на Е90 с Е92
325d е по евтин за поддръжка от към страна на дюзите.
Като махнеш турбините то разлики не остават.
Незнам изпускателния и всмукателния на 335 как са, при 325д са чугунен изпускател и всмукател без пеперуди фабрично.
Това на колелата или на вала?
ДПФ-а на 325 и на 330 е един и същ, турбината също така, че и 330д ще се задъха по същото време при което и 325д.
Без ДПФ само с кат си отива на близо 300кс.
Като N57 може да се напомпа доста повече, там с лекота се докарват 330-340кс. и близо 700нм.
На мен лично 280-290 ми стигат и едни 630-40нм.
Ще видим някой ден ако си остане моя и това ще стане.
Като махнеш турбините то разлики не остават.
Незнам изпускателния и всмукателния на 335 как са, при 325д са чугунен изпускател и всмукател без пеперуди фабрично.
Satanism написа:Моята около 240тия кон започна да дава отбой(мерено с ДПФ).Но аз и казах на мапера, при първите симптоми на съпротивление да спира...предполагам спокойно могат да се докарат докъм 260-265кс.
Това на колелата или на вала?
ДПФ-а на 325 и на 330 е един и същ, турбината също така, че и 330д ще се задъха по същото време при което и 325д.
Без ДПФ само с кат си отива на близо 300кс.
Като N57 може да се напомпа доста повече, там с лекота се докарват 330-340кс. и близо 700нм.
На мен лично 280-290 ми стигат и едни 630-40нм.
Ще видим някой ден ако си остане моя и това ще стане.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Смяна на Е90 с Е92
пеперуди има, изпускателния е чугунен. Блокът и буталата са само за този мотор, тъй като са очевидно по-натоварени, главата е идентична с на 330д M57N2 ревизията, тоест не е като на 325д. Интересно, че главата на 325д е същата като на M57N в Е46 204 коня, тоест от по-стария мотор, същата кратуна я има в 218 и 272 коня в Е60.
Има си разлики, уж еднакви 6 цилиндъра, но не точно...Различни версии на един и същ мотор като цяло - M57N и M57N2
Има си разлики, уж еднакви 6 цилиндъра, но не точно...Различни версии на един и същ мотор като цяло - M57N и M57N2
"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Смяна на Е90 с Е92
Да смениш Е90/91 за Е92 е смислено само ако сменяш 320-ка за 335-ца. Само за 2 врати по-малко аз не виждам смисъл.
Ако предположим, че караш постна 320-ка, то ъпгрейд към 330 с екстри също е добре.
Да смениш Е90/91 320-ка за друга 320-ка е единствено ако се търси Е93, защото там поне няма и покрив освен, че е с 2 врати по-малко.
И въобще от опит ви казвам, че да смениш една кола със същата, ама с друг мотор или 2 врати повече/по-малко е скучно. Хем е нова, хем не е нова и писва много бързо ако ще и да смениш 163 за 286 коня.
Ако предположим, че караш постна 320-ка, то ъпгрейд към 330 с екстри също е добре.
Да смениш Е90/91 320-ка за друга 320-ка е единствено ако се търси Е93, защото там поне няма и покрив освен, че е с 2 врати по-малко.
И въобще от опит ви казвам, че да смениш една кола със същата, ама с друг мотор или 2 врати повече/по-малко е скучно. Хем е нова, хем не е нова и писва много бързо ако ще и да смениш 163 за 286 коня.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Смяна на Е90 с Е92
vld написа:325d е по евтин за поддръжка от към страна на дюзите.
Като махнеш турбините то разлики не остават.
Незнам изпускателния и всмукателния на 335 как са, при 325д са чугунен изпускател и всмукател без пеперуди фабрично.Satanism написа:Моята около 240тия кон започна да дава отбой(мерено с ДПФ).Но аз и казах на мапера, при първите симптоми на съпротивление да спира...предполагам спокойно могат да се докарат докъм 260-265кс.
Това на колелата или на вала?
ДПФ-а на 325 и на 330 е един и същ, турбината също така, че и 330д ще се задъха по същото време при което и 325д.
Без ДПФ само с кат си отива на близо 300кс.
Като N57 може да се напомпа доста повече, там с лекота се докарват 330-340кс. и близо 700нм.
На мен лично 280-290 ми стигат и едни 630-40нм.
Ще видим някой ден ако си остане моя и това ще стане.
Значи аз тия с вала не ги обичам много. 200кс на колелата си говорим. Компютърът го изкарва 240кс на мотора - колко е вярно никога няма да разберем.
Иначе, разликата е в дюзите....и те спъват работата. Тия коне ги изкарвам само с +0.1 бара...което не е нищо, тоест не въздухът е проблем, а нафтата.330ките са 231кс по дефолт...няма как да се задъхат на 240...
Re: Смяна на Е90 с Е92
ShoxXx написа:
И въобще от опит ви казвам, че да смениш една кола със същата, ама с друг мотор или 2 врати повече/по-малко е скучно. Хем е нова, хем не е нова и писва много бързо ако ще и да смениш 163 за 286 коня.
Моят опит пък е напълно противоположен. Изключително доволен от смяната на мотора и е90 към е92. Просто когато събереш много малки неща, комбинирани с голяма разлика в мотора получаваш коренно различен автомобил като изживяване. Две години вече - не спира да ме радва с всяко палене.
- bellerephon
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F31 LCI
Re: Смяна на Е90 с Е92
А какво ви е мнението за X-Drive ? Имате ли впечатления относно разход, вървеж, конфорт и т.н. ? Въпросът ми касае основно 2.0 D 177 к.с. тъй като в момента има няколко коли, които влизат в бюджета ми.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Смяна на Е90 с Е92
bellerephon написа:А какво ви е мнението за X-Drive ? Имате ли впечатления относно разход, вървеж, конфорт и т.н. ? Въпросът ми касае основно 2.0 D 177 к.с. тъй като в момента има няколко коли, които влизат в бюджета ми.
Виж темата за разход...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Смяна на Е90 с Е92
Какво да е мнението, има плюсове, има и минуси. Като плюсове мога да кажа, че се тръгва по-лесно зимно време при голям наклон, за градско набира по-бързо по излъскана настилка, при мокро е същата работа. Като минуси е малко по-големия разход, малко по-голямото тегло и това, че колата определено губи динамика след 100, а след 160-180 направо умира откъм набиране, поради загубите при разпределени на мощността между осите. Това сравнимо със същия автомобил ако е само на задно.
Лично за мен и моите нужди при Е9Х не бих сменил задното с екс-драйв по никакъв повод. Но това е субективно и е важно кой, какво търси.
Лично за мен и моите нужди при Е9Х не бих сменил задното с екс-драйв по никакъв повод. Но това е субективно и е важно кой, какво търси.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Смяна на Е90 с Е92
Top Gun Maverick написа:Какво да е мнението, има плюсове, има и минуси. Като плюсове мога да кажа, че се тръгва по-лесно зимно време при голям наклон, за градско набира по-бързо по излъскана настилка, при мокро е същата работа. Като минуси е малко по-големия разход, малко по-голямото тегло и това, че колата определено губи динамика след 100, а след 160-180 направо умира откъм набиране, поради загубите при разпределени на мощността между осите. Това сравнимо със същия автомобил ако е само на задно.
Лично за мен и моите нужди при Е9Х не бих сменил задното с екс-драйв по никакъв повод. Но това е субективно и е важно кой, какво търси.
+ бих добавал и евентуално повече разходи, ако се счупи нещо по Х-а.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Смяна на Е90 с Е92
Не можеш ли да и врътнеш дупето, за какво изобщо да си купуваш 3-ка? Аз поне така го разбирам, една от причините при Ф30 да не гледам 335д модела, затова и се насочвам евентуално към Е92 335д
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Смяна на Е90 с Е92
Да ти кажа относно Ф30 и други хора имат това като дилема. Там от старт новата дърпа доста, но от 100 нагоре старата върви на едно, в определен момент вече дори дърпа леко на новата, като имаш предвид, че старата пак си е със стария автомат, а новата с новия 8 степенен. Аз и други неща не харесвам във Ф30. Купуваш 4-ка примерно, но отпред разликата ти с 3-ката просто я няма както е при Е90 и Е92. Все същата кола си е и е парадоксално, че Е-тата се водят само 3-ки и се различават отпред много и то, а новите се водят 3-ка и 4-ка, а са едни и същи. Да не говорим, че фейсово купе Е92 отзад е доста по-красиво с тия стопове, спрямо морално остарелите стопове на Ф30 преди фейса. Вътре в интериорното отношение пък какво да говорим, при Ф30 може да се спасиш от повръщане само ако е поръчана с кожа, а още като седнеш и затвориш вратата се чува едно крайно обезспокоително "дран", все едно тая кола няма гуми на вратите и затваряш някакъв нов модел Вартбург.
Та наистина са много минусите и въобще не се изчерпват с това. Но да кажем, че 313 коня с този автомат като изпомпиш с един чип и т.н. самия екс-драйв в доста моменти ще ти помага, а на някои клиенти явно им е доста по-удобно с него, отколкото без. Но според мен е грешка на компанията, че остави клиентите без избор защото при Ф10 5-цата и Ф13 6-цата този мотор можеш да го поръчаш само на задно, предполагам заради по-голямото тегло, което с екс-драйв вече прилича като динамика повече на джип, отколкото на кола в дадени моменти.
Та наистина са много минусите и въобще не се изчерпват с това. Но да кажем, че 313 коня с този автомат като изпомпиш с един чип и т.н. самия екс-драйв в доста моменти ще ти помага, а на някои клиенти явно им е доста по-удобно с него, отколкото без. Но според мен е грешка на компанията, че остави клиентите без избор защото при Ф10 5-цата и Ф13 6-цата този мотор можеш да го поръчаш само на задно, предполагам заради по-голямото тегло, което с екс-драйв вече прилича като динамика повече на джип, отколкото на кола в дадени моменти.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани